0-2quote:Op maandag 21 november 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
1-3quote:Op maandag 21 november 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Niet getagd maar 0-2quote:Op maandag 21 november 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:Op maandag 21 november 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dit.quote:
0-2quote:Op maandag 21 november 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
"Als Senegal wint dan hoeven ze niet allemaal in gammele bootjes de overtocht te wagen."quote:Op maandag 21 november 2022 14:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Juicht er hier iemand voor Senegal?
Deze discussie ga ik niet aanquote:Op maandag 21 november 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Welke keeper is minder matig dan Noppert?
Cillessen.quote:Op maandag 21 november 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Welke keeper is minder matig dan Noppert?
Kun je ze beter door Gakpo laten nemen.quote:Op maandag 21 november 2022 15:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Wel lekker als je de Ligt, Virgil en Luuk hebt in de laatste 10min. En dan de lage corners van Memphis
Nederland moet dit toch wel kunnen winnen.quote:Op maandag 21 november 2022 15:54 schreef Scrummie het volgende:
@:Coco ik pas mijn voorspelling aan nu ik Noppert zie.
Ik ga voor 3-1
quote:
Het lijkt er sterk op dat Scrummie huilie huilie doet.quote:Op maandag 21 november 2022 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland moet dit toch wel kunnen winnen.
Nou nou nouquote:Op maandag 21 november 2022 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als Fok!-vriend.
Jaquote:Op maandag 21 november 2022 15:57 schreef Fosive het volgende:
Is die tweet van OnsOranje met de opstelling weer verwijderd of ligt dat aan mij
Oh bedanktquote:Op maandag 21 november 2022 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde ja hij is verwijderd
Dacht dat at duidelijk was.
Hier het nieuwe plaatje (zoek de verschillen)
[ afbeelding ]
Prima keuze.quote:Op maandag 21 november 2022 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk schokkender dan Noppert
Eens.quote:Op maandag 21 november 2022 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk schokkender dan Noppert
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 november 2022 16:01 schreef PS. het volgende:
De nieuwste vlog van Enzo Knol staat online jongens, die kunnen we met zn allen nog gaan kijken voor het begint?
2 graden buiten.quote:
Nu begrijp ik waarom jij FA bent.quote:Op maandag 21 november 2022 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
De keuze voor Noppert vind ik eigenlijk niet zo vreemd.
Zeker als je je bedenkt wat de alternatieven zijn.
Like voor de moeite.quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom jij FA bent.
Mocht ik willen, dan had ik wel wat beters dan kaas/worst voor de wedstrijd.quote:Op maandag 21 november 2022 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Like voor de moeite.
Ben jij het, Enzo?
Dat haal je niet meer, die duurt 1 uur en 4 minutenquote:
Nou dan sla ik hem maar een keertje over.quote:Op maandag 21 november 2022 16:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat haal je niet meer, die duurt 1 uur en 4 minuten
Beter steek je je tijd in het versieren van jade annaaaaaaaquote:Op maandag 21 november 2022 16:01 schreef PS. het volgende:
De nieuwste vlog van Enzo Knol staat online jongens, die kunnen we met zn allen nog gaan kijken voor het begint?
The strenght of the team is the team. The death or the gladiols.quote:Op maandag 21 november 2022 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Noppert, Blind, Janssen
Maar denk wel 1-3
quote:Op maandag 21 november 2022 16:05 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Sowieso haar portemonnee kwijt
2-1quote:Op maandag 21 november 2022 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Noppert, Blind, Janssen
Maar denk wel 1-3
Dat mag.quote:Op maandag 21 november 2022 16:11 schreef Slobeend het volgende:
Jammer van de racistische posts nu al, ik ga hier niet posten zo.
Als mod zwichten voor racismequote:Op maandag 21 november 2022 16:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik wel, maar als statement heb ik een One-love armband omgedaan tijdens het posten.quote:Op maandag 21 november 2022 16:11 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2022 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel, maar als statement heb ik een One-love armband omgedaan tijdens het posten.
Omdat Noppert debuteert? Beetje overdreven.quote:Op maandag 21 november 2022 16:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moeten we trouwens niet eerst onze excuses aanbieden aan Senegal voordat we tegen ze spelen.
OMDAT FRANS HOEK DAT ZEGTquote:Op maandag 21 november 2022 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom staat Noppert in het doel ipv Bijlow?
Taalbarrière ook nog eens.quote:Op maandag 21 november 2022 16:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Noppert op doel is wel echt bizar. Dat wordt veel miscommunicatie in de coaching want Noppert en de verdediging hebben nul ervaring samen.
Waarom ben jij roze?quote:Op maandag 21 november 2022 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
Omdat Yvonne verkeerd geklikt heeft.quote:
Intimiderendquote:Op maandag 21 november 2022 16:19 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Joling zou er blij mee zijn.
Misschien beter bij de voorzetten, daar schijnen zij nogal op te spelen, vandaar ook De Ligt ipv Timber.quote:Op maandag 21 november 2022 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
Zoveel Mendy'squote:Op maandag 21 november 2022 16:19 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Joling zou er blij mee zijn.
Gohquote:Op maandag 21 november 2022 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw grappen komen nog niet echt uit de verf.
Zo kennen we Feijenoorders weer. Als er geen Feijenoorder meedoet mag Oranje in de stront zakken.quote:Op maandag 21 november 2022 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Dus geen Bijlow. Hoop zo dat Van Gaal op zn bek gaat. Dat is lachen.
Met een hondjequote:Op maandag 21 november 2022 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zitten ze niet meer in een huiskamersetting eigenlijk?
Tssss. Ik baal dat Bijlow niet in het doel staat, maar dat wil niet zeggen dat ik hoop dat Oranje onderuit gaat.quote:Op maandag 21 november 2022 16:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo kennen we Feijenoorders weer. Als er geen Feijenoorder meedoet mag Oranje in de stront zakken.
Rene vd Kerkhof is toch al een tijdje geleden gestopt?quote:Op maandag 21 november 2022 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn favoriete speler is er niet bij dus ik hoop dat Nederland het slecht gaat doen
Imke is wel leuk.quote:Op maandag 21 november 2022 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En vervelende Belgen omdat we België blijkbaar leuk moeten vinden.
Oke, dan zijn er blijkbaar ook normale, maar ik zie/hoor/lees dit vaak van Feijenoorders.quote:Op maandag 21 november 2022 16:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tssss. Ik baal dat Bijlow niet in het doel staat, maar dat wil niet zeggen dat ik hoop dat Oranje onderuit gaat.
Allemaal even lachen.quote:Op maandag 21 november 2022 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rene vd Kerkhof is toch al een tijdje geleden gestopt?
Joeri en Jan mulder is op Sporza te zien. Dennis Van Wijk was daarnet analistquote:Op maandag 21 november 2022 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En vervelende Belgen omdat we België blijkbaar leuk moeten vinden.
De opstelling ook en wie weet komt dat ook nog goedquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal mij benieuwen met wat voor band de Duitsers komen opdraven
Laat die Mulders maar lekker daar.quote:Op maandag 21 november 2022 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Joeri en Jan mulder is op Sporza te zien. Dennis Van Wijk was daarnet analist
Sinds een jaar ofzo, maar doet het wel leuk. Beetje jammer dat ze geboycot wordt door het Nederlands elftal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |