Gohquote:Op maandag 21 november 2022 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw grappen komen nog niet echt uit de verf.
Zo kennen we Feijenoorders weer. Als er geen Feijenoorder meedoet mag Oranje in de stront zakken.quote:Op maandag 21 november 2022 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Dus geen Bijlow. Hoop zo dat Van Gaal op zn bek gaat. Dat is lachen.
Met een hondjequote:Op maandag 21 november 2022 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zitten ze niet meer in een huiskamersetting eigenlijk?
Tssss. Ik baal dat Bijlow niet in het doel staat, maar dat wil niet zeggen dat ik hoop dat Oranje onderuit gaat.quote:Op maandag 21 november 2022 16:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo kennen we Feijenoorders weer. Als er geen Feijenoorder meedoet mag Oranje in de stront zakken.
Rene vd Kerkhof is toch al een tijdje geleden gestopt?quote:Op maandag 21 november 2022 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn favoriete speler is er niet bij dus ik hoop dat Nederland het slecht gaat doen
Imke is wel leuk.quote:Op maandag 21 november 2022 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En vervelende Belgen omdat we België blijkbaar leuk moeten vinden.
Oke, dan zijn er blijkbaar ook normale, maar ik zie/hoor/lees dit vaak van Feijenoorders.quote:Op maandag 21 november 2022 16:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tssss. Ik baal dat Bijlow niet in het doel staat, maar dat wil niet zeggen dat ik hoop dat Oranje onderuit gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |