abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 13 oktober 2022 @ 10:35:23 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_206307286
Om 17:00 uur. Dus lekker in de auto in de file luisteren hoe Oranje Senegal heeft onderschat.

Mané _O_

Helaas voor Mané hebben wij de beste verdediger ter wereld.

Ik denk 4-1 voor Nederland.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206307382
3-3

Uit respect voor de 3 bouwvakkers die van het dak zijn geflikkerd tijdens de bouw. En als ode aan Max Vanstappen.
U MAD?
pi_206313634
Waarom sta jij in de file om die tijd?
Jij bent dan pas wakker
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_206318542
Typische 0-0 wedstrijd.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_206327844
Leuk WK gevoel hebben bij 11 graden met lichte motregen ergens op een snelweg aanschuiven.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 09:49:33 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206328043
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 09:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuk WK gevoel hebben bij 11 graden met lichte motregen ergens op een snelweg aanschuiven.
Gewoon in de kroeg dan, fuck de baas.
pi_206339770
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 09:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Gewoon in de kroeg dan, fuck de baas.
Alleen tegen Ecuador is een rare tijd, om 16.00 uur op een dinsdag. Beide andere wedstrijden om 17.00 uur waarvan één op een vrijdag. Daarna (als NL doorgaat tenminste) alles in het weekend of in de avond om 20.00 uur.
De baas hoeft dus weinig gefuckt te worden !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_206348392
Uurtje eerder stoppen en mooi in de kroeg kijken :)

Wordt een zware wedstrijd overigens.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206369261
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 14:29 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Alleen tegen Ecuador is een rare tijd, om 16.00 uur op een dinsdag. Beide andere wedstrijden om 17.00 uur waarvan één op een vrijdag. Daarna (als NL doorgaat tenminste) alles in het weekend of in de avond om 20.00 uur.
De baas hoeft dus weinig gefuckt te worden !
wat een taalgebruik weer

@Coco
graag op anoniem
pi_206384795
nipte 2-0 voor Senegal (eerste helft 0-0)
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_206405687
Senegal uit altijd 😥lastig
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Trouwste user 2022 zondag 13 november 2022 @ 09:32:31 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_206658085
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 00:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Senegal uit altijd 😥lastig
Afrikaans kampioen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 09:42:59 #13
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_206658184
Mane doet wellicht niet mee. NL heeft geluk
  zondag 13 november 2022 @ 11:10:46 #14
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_206658852
Alvast sorry voor de slavernij.
3-0 Nederland
Haters everywhere but I don't really care.
pi_206659187
.

[ Bericht 96% gewijzigd door Wienerschnitzels op 13-11-2022 12:09:05 ]
pi_206659937
Ik kan me niet heugen wanneer Nederland van een Afrikaanse ploeg verloren heeft, ik denk n moeizame 2-0 voor Oranje w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206660984
3-0 voor Oranje
  Trouwste user 2022 zondag 13 november 2022 @ 15:10:18 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_206661109
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 14:48 schreef Cupfighter het volgende:
3-0 voor Oranje
Ik denk 3-1

Redactie Sport zondag 13 november 2022 @ 16:05:51 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206661460
We zijn er weer bij. Rusland hadden WE nog mooi geboycot, maar we zijn nu wel aanwezig bij dit organiserend kutland. Achja, je kunt niet alles hebben. Het begon nog met een kansloze nederlaag tegen de spits van Fortuna fucking Sittard, maar thuis 5x winnen en uit niet te veel foutjes en je kunt je spullen pakken voor het WK. En daarna kwam het geluk van ons Louis, die Senegal en de altijd vervelende organisator uit de koker pakte. En Ecuador, ach ja.

Senegal is vandaag de tegenstander. In 2002 waren zij de grote verrassing door regerend wereldkampioen Frankrijk uit te schakelen, vier jaar geleden waren zij er ook bij met gevestigde namen, maar in een poule met mogelijkheden lukte het niet. Nu een poule met nog meer mogelijkheden. Senegal versloeg Egypte in de Afrikaanse playoffs. Mané tegen Salah, een pittige strijd. Nu niet meer bij dezelfde club. Daarover later meer.

Deze wedstrijd is om 17.00 op maandag. Misschien niet perfect, maar als je je werkdag een beetje mooi indeelt gewoon na werktijd en als je het perfect doet heeft moeder de vrouw om tien voor zeven je avondeten klaar. Of moeder de vrouw kijkt ook gewoon mee met twee potten bier en je bestelt pizza's. Een gouden dag voor New York Pizza denk ik. Eerst was het 11 uur, maar in het organiserend kutland zijn zo nooit te beroerd om de werkslaven een beetje te helpen natuurlijk, hahaha! Nee, het was gewoon voor eigen gewin, de wedstrijd tegen Ecuador is naar voren gehaald om een vuurwerkshowtje. Dus toen mocht Nederland naar 5 uur. Wat ik alsnog niet heel logisch vind, dit is het meest aansprekende affiche, maar de drie fans uit Amerika zullen wel weel flink geld neergeteld hebben om die wedstrijd niet DIEP IN DE NACHT te laten zijn. Altijd tegen ons.

ONS Nederland, dat kennen we nu wel. Wie staat er op doel? Cillessen en Flekken niet, die zitten jankend thuis, dus het zal aan Bijlow zijn. In onneembare vesting De Kuip hoefde hij zelden te vissen. Helaas in organiserend kutland geen arbeiders op de tribune, maar in het massagraf, zo werken ze daar nu eenmaal. Het blijft belachelijk. Dusja, daar zal Bijlow het minder goed doen. Verder hebben we natuurlijk een fenomenale defensie. Liverpool, Inter, Bayern, je zou voor minder. En niet te vergeten, we hebben een prachtig armbandje. Daar zal organiserend kutland vast wakker van liggen.

En we hebben natuurlijk De Leeuw van Memphis.

Die gaat weer veel scoren.

De tegenstander is dus Senegal. Mané is daar de sterspeler. Toen tegen Salah nog beide van Liverpool, nu bij Bayern. Maar hij raakte geblesseerd, oeps. Is hij er wel bij?

Daarnaast nog wel een paar goede spelers. Mendy, Koulibaly, Gueye, maar toch ook wel wat materiaal waarvan je denkt 'tsja'. Zou geen hele zware opgave moeten worden. Maar we gaan het zien. Iedereen verenigt zich. Op naar de winst. Nederland is helemaal Oranje. De bouwvakkers van de Jumbo juichend op straat. Ik heb er zin an.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 13 november 2022 @ 17:04:45 #20
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_206661994
TT even gegastedit :@
pi_206662011
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn er weer bij. Rusland hadden WE nog mooi geboycot, maar we zijn nu wel aanwezig bij dit organiserend kutland. Achja, je kunt niet alles hebben. Het begon nog met een kansloze nederlaag tegen de spits van Fortuna fucking Sittard, maar thuis 5x winnen en uit niet te veel foutjes en je kunt je spullen pakken voor het WK. En daarna kwam het geluk van ons Louis, die Senegal en de altijd vervelende organisator uit de koker pakte. En Ecuador, ach ja.

Senegal is vandaag de tegenstander. In 2002 waren zij de grote verrassing door regerend wereldkampioen Frankrijk uit te schakelen, vier jaar geleden waren zij er ook bij met gevestigde namen, maar in een poule met mogelijkheden lukte het niet. Nu een poule met nog meer mogelijkheden. Senegal versloeg Egypte in de Afrikaanse playoffs. Mané tegen Salah, een pittige strijd. Nu niet meer bij dezelfde club. Daarover later meer.

Deze wedstrijd is om 17.00 op maandag. Misschien niet perfect, maar als je je werkdag een beetje mooi indeelt gewoon na werktijd en als je het perfect doet heeft moeder de vrouw om tien voor zeven je avondeten klaar. Of moeder de vrouw kijkt ook gewoon mee met twee potten bier en je bestelt pizza's. Een gouden dag voor New York Pizza denk ik. Eerst was het 11 uur, maar in het organiserend kutland zijn zo nooit te beroerd om de werkslaven een beetje te helpen natuurlijk, hahaha! Nee, het was gewoon voor eigen gewin, de wedstrijd tegen Ecuador is naar voren gehaald om een vuurwerkshowtje. Dus toen mocht Nederland naar 5 uur. Wat ik alsnog niet heel logisch vind, dit is het meest aansprekende affiche, maar de drie fans uit Amerika zullen wel weel flink geld neergeteld hebben om die wedstrijd niet DIEP IN DE NACHT te laten zijn. Altijd tegen ons.

ONS Nederland, dat kennen we nu wel. Wie staat er op doel? Cillessen en Flekken niet, die zitten jankend thuis, dus het zal aan Bijlow zijn. In onneembare vesting De Kuip hoefde hij zelden te vissen. Helaas in organiserend kutland geen arbeiders op de tribune, maar in het massagraf, zo werken ze daar nu eenmaal. Het blijft belachelijk. Dusja, daar zal Bijlow het minder goed doen. Verder hebben we natuurlijk een fenomenale defensie. Liverpool, Inter, Bayern, je zou voor minder. En niet te vergeten, we hebben een prachtig armbandje. Daar zal organiserend kutland vast wakker van liggen.

[ afbeelding ]

En we hebben natuurlijk De Leeuw van Memphis.
[ afbeelding ]

Die gaat weer veel scoren.

De tegenstander is dus Senegal. Mané is daar de sterspeler. Toen tegen Salah nog beide van Liverpool, nu bij Bayern. Maar hij raakte geblesseerd, oeps. Is hij er wel bij?
[ afbeelding ]

Daarnaast nog wel een paar goede spelers. Mendy, Koulibaly, Gueye, maar toch ook wel wat materiaal waarvan je denkt 'tsja'. Zou geen hele zware opgave moeten worden. Maar we gaan het zien. Iedereen verenigt zich. Op naar de winst. Nederland is helemaal Oranje. De bouwvakkers van de Jumbo juichend op straat. Ik heb er zin an.
Je mist toch R_R als je dit soort voorbeschouwingen leest. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Wienerschnitzels op 13-11-2022 17:15:44 ]
  Redactie Sport zondag 13 november 2022 @ 18:33:24 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206663118
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Je mist toch R_R als je dit soort voorbeschouwingen leest. :P
Over een wielerroute kun je ook wel iets meer vertellen natuurlijk :D Maar ja, dit verbleekt daar wel bij ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 november 2022 @ 17:37:23 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_206687117
Sadio Mané lijkt de race tegen de klok te gaan verliezen. Sky Sports meldt dat de openingswedstrijd tegen het Nederlands elftal naar alle waarschijnlijkheid te vroeg komt voor de sterspeler van Senegal.

Dat is een enorme domper voor Senegal, dat alles in het werk stelt om Mané klaar te stomen voor de WK-ouverture. De dertigjarige aanvaller viel onlangs geblesseerd uit tijdens het competitieduel van Bayern München met Werder Bremen. Bondscoach Aliou Cissé besloot de vedette ondanks twijfels over zijn inzetbaarheid op te nemen in de definitieve WK-selectie.

De wedstrijd tegen Oranje lijkt hoe dan ook een onhaalbare kaart. Beide landen staan maandag om 17.00 uur Nederlandse tijd tegenover elkaar in het Al Thumama Stadium in Doha. Senegal neemt het vervolgens op tegen Qatar en sluit af met een wedstrijd tegen Ecuador. Het is nog allesbehalve zeker dat Mané er dan weer bij is.

pi_206691202
Eem reeksen. @Coco
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 22:09:25 #25
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206691347
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:02 schreef Zipportal het volgende:
Eem reeksen. @:coco
Al besproken.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo