quote:In de vierde speelronde van de groepsfase van de Champions League kan Ajax een heet avondje verwachten. De ploeg van Alfred Schreuder gaat op bezoek bij Napoli, dat met twee zeges overtuigend aan de groepsfase is begonnen.
Aan de vierde speelronde van de Champions League heeft Ajax een zware kluif. De Amsterdammers treden namelijk aan tegen de koploper van de poule: Napoli. In het Stadio Diego Armando Maradona, vernoemd naar de in 2020 overleden oud-voetballer, zal het publiek flink tekeergaan. De Italianen staan bekend om hun fanatisme, dus een warm welkom zit er voor Ajax niet in.
Napoli vs. Ajax
Daarnaast heeft Ajax flink wat goed te maken. In het thuisduel tegen Napoli, dat op dinsdag 4 oktober werd gespeeld, noteerde de ploeg van Alfred Schreuder namelijk de grootste nederlaag ooit in de Johan Cruijff Arena. De club verloor met 1 - 6. Enkel Ajacied Mohammed Kudus slaagde er in om een doelpunt te maken. Voor de Amsterdammers is het dan ook te hopen dat trainer Alfred Schreuder nu wel een tactisch plan klaar heeft liggen om zo’n afgang een tweede keer te voorkomen.
Aftrap: 12 oktober om 18:45.
Niks.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:26 schreef Kriegel het volgende:
Ik drink niks. Wat drinken jullie bij de wedstrijd?
Coca cola zeroquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:26 schreef Kriegel het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je een post edit kan je de editgeschiedenis zien.
Beide penalty’s hadden niet gehoeven.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal wel een geval 'er is contact dus wordt niet teruggedraaid' zijn
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Koffiequote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:26 schreef Kriegel het volgende:
Goedmakertje.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat je Ajaxfan kunt zijn inderdaad.
Wat een goedkope pingel zeg.
en nog dommere verdediging van ajaxquote:
Van die spitsen die helemaal door t lint gaan als ze ‘n kans zelf verprutsen zijn altijd wel koddig.quote:
Etherdisciplinequote:
Jesus speelt mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:30 schreef KingRoland het volgende:
Lopen 2 schapen op een weiland vraagt de ene schaap tegen de ander 'waarom loop jij zo mank?' waarop de andere schaap antwoordt 'ja klopt ik was vroeger lam'
Op de vraag "waarom" zegt ie "ja klopt"quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:30 schreef KingRoland het volgende:
Lopen 2 schapen op een weiland vraagt de ene schaap tegen de ander 'waarom loop jij zo mank?' waarop de andere schaap antwoordt 'ja klopt ik was vroeger lam'
Leuke speler is dat.quote:
Al besprokenquote:
Typisch een wereldvreemde Almeloër.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij de winnende tegen Juventus gescoord of zo met je opmerkelijke obsessie?
“Te makkelijk om nu een zondebok aan te wijzen”quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit weekend gewoon in de basis weer want Schreuder.
En terecht, weinig voetballers die beter zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blind staat waarschijnlijk gewoon in de basis op het WK
Er zijn enkele Ajacieden die Blind tot in den treure blijven verdedigen hier op fokquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
Maar goed, Schreuder stelt hem gewoon op terwijl iedereen ziet dat Blind al lang en breed klaar is, tja.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
En terecht, weinig voetballers die beter zijn.
@JR-Style-93quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er zijn enkele Ajacieden die Blind tot in den treure blijven verdedigen hier op fok
Ja had ze ook gespotquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef RipCity het volgende:
Best aardige maffia dochters daar op de tribunes
Valt wel mee er wordt zelfs nonstop op hem gejankt als hij geen fouten maaktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er zijn enkele Ajacieden die Blind tot in den treure blijven verdedigen hier op fok
Het grote probleem is dat die andere speler die daar kan spelen, Wijndal, nog slechter is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee er wordt zelfs nonstop op hem gejankt als hij geen fouten maakt
Zou je hand niet overspelen met psv morgen tegen de slechtste Europees spelende ploeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax laat weer afweten met het oog op de coefficienten, erg teleurstellend.
Is dat zo? Geen idee, ik heb zo'n wedstrijd nog nooit gezien.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee er wordt zelfs nonstop op hem gejankt als hij geen fouten maakt
Voortaan Rensch - Timber - Bassey - Baasquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat die andere speler die daar kan spelen, Wijndal, nog slechter is.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax laat weer afweten met het oog op de coefficienten, erg teleurstellend.
Morgen weer iedereen willen wijsmaken dat er een lijn in het spel van Schreuder ligtquote:
Beter dan 10-0 in een wedstrijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:37 schreef fetX het volgende:
Nou ja, als je maar over 2 wedstrijden kijkt verlies je slechts met 3-10.
We missen een type Lisandro Martinez bedoel je te zeggen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat die andere speler die daar kan spelen, Wijndal, nog slechter is.
Ach als ik morgen voor lul sta, dan sta ik dat maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je hand niet overspelen met psv morgen tegen de slechtste Europees spelende ploeg.
Rensch?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voortaan Rensch - Timber - Bassey - Baas
Uitdelen en incasseren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je hand niet overspelen met psv morgen tegen de slechtste Europees spelende ploeg.
Ik zou in dat geval ook gewoon ontkennen een zwak voor psv te hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach als ik morgen voor lul sta, dan sta ik dat maar.
Feyenoord gaat het weer verpesten morgenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk waarom hij die bal niet meteen breed speelde op Pasveer.quote:
Pak aan.quote:
Is ook niet helemaal eerlijk om net te doen alsof hij niks kan. Hij is in een beetje normale doen gewoon een goede om er bij te hebben. Kreeg altijd wat te weinig waardering naar mijn idee. Prachtige carrière gehad, echte Ajacied en prima speler. Maar leeftijd begint ook een rol te spelen zo langzamerhand.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
"Het was al een stuk beter dan vorige week. Hier kunnen we op voortborduren."quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:39 schreef Mansjester het volgende:
Oké iedereen mag 1 opmerking kiezen die Schreuder gaat zeggen tijdens het interview:
"Ik vond dat we grote delen domineerden"
Ik ook, welke?quote:
Bij Ajax wisten ze al een jaar dat Tagliafico weg zou gaan, er is nauwelijks moeite gedaan om een degelijke vervanger voor hem te halen. Na de Johan Cruijff Schaal was al duidelijk dat dit Ajax niet kan verdedigen, toen was de transferwindow nog open, nu moet je tot de winterstop de schade beperkt houden.quote:
De fouten wegen niet echt meer op tegen het goede bij hem, in dit team met de nodige mankementen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is ook niet helemaal eerlijk om net te doen alsof hij niks kan. Hij is in een beetje normale doen gewoon een goede om er bij te hebben. Kreeg altijd wat te weinig waardering naar mijn idee. Prachtige carrière gehad, echte Ajacied en prima speler. Maar leeftijd begint ook een rol te spelen zo langzamerhand.
“Na de 2-0 hebben we een hele goede fase gehad, waar we dan ook de 2-1 maken”quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:39 schreef Mansjester het volgende:
Oké iedereen mag 1 opmerking kiezen die Schreuder gaat zeggen tijdens het interview:
"Ik vond dat we grote delen domineerden"
Hij kan wel wat, maar hij heeft iedere week wel weer z’n momenten waar de tegenstander of uit scoort of een grote mogelijkheid krijgt. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling in Oranje of de CL.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is ook niet helemaal eerlijk om net te doen alsof hij niks kan. Hij is in een beetje normale doen gewoon een goede om er bij te hebben. Kreeg altijd wat te weinig waardering naar mijn idee. Prachtige carrière gehad, echte Ajacied en prima speler. Maar leeftijd begint ook een rol te spelen zo langzamerhand.
Acht punten minder dat Bommeltje, zo goed zijn ze dus nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Club Brugge godenEredivisie ontgroeit.
België is Nederland op alle fronten voorbij.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Acht punten minder dat Bommeltje, zo goed zijn ze dus niet
België wordt over een paar decennia geannexeerd door Nederland dus op termijn maakt het niet veel uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
België is Nederland op alle fronten voorbij.
Shreyas die gelijk heeft, het is een vreemd seizoen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij Ajax wisten ze al een jaar dat Tagliafico weg zou gaan, er is nauwelijks moeite gedaan om een degelijke vervanger voor hem te halen. Na de Johan Cruijff Schaal was al duidelijk dat dit Ajax niet kan verdedigen, toen was de transferwindow nog open, nu moet je tot de winterstop de schade beperkt houden.
Maar goed als je tegen Volendam en Fortuna al twee goals tegen krijgt heb je in de CL niets te zoeken natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus willen we dat Liverpool of Rangers wint?mensen die ja antwoorden op deze vraag hebben een kleine piemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Daardoor bleef het enigzins beperkt jaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Scheelde wel dat Tadic niet mee deed.
Dus willen we dat Liverpool of Rangers wint?KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Maar is voornamelijk dit seizoen niet aan te gluren met hem. Dat bedoelde ik meer. Het is makkelijk om die jongen de zwarte piet toe te spelen terwijl het echt een jongen van de club is. De ene hobbelt mee tot 34 jaar en bij de ander is het eerder op. Als ik Schreuder was zou ik hem even tegen zichzelf in bescherming nemen. Je wilt ook niet dat je legacy zo bestaat uit een foutenfestival in je laatste seizoen(en).quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij kan wel wat, maar hij heeft iedere week wel weer z’n momenten waar de tegenstander of uit scoort of een grote mogelijkheid krijgt. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling in Oranje of de CL.
Dus willen we dat Liverpool of Rangers wint?Rangers, ook psv in de CL erbij door 2 startplekken kan mijn eergevoel als Nederlander niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 vernedering is wel afdoende
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:46 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hopelijk heb je minder gaten dan die verdediging.
En AZ of Feyenoord?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rangers, ook psv in de CL erbij door 2 startplekken kan mijn eergevoel als Nederlander niet aan.
1 vernedering is wel afdoende
Dus willen we dat Liverpool of Rangers wint?Ajax kan bij elke uitslag daar sowieso nog door in de CL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben een beetje meme-moequote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind (lol) echt een uitstekende meme
Het moet weer eens van Feyenoord en AZ komenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:29 schreef TLC het volgende:
Wat zie ik daar het ravijn instorten ??!!
ja ik zie het goed, het is de coefficientenpolonaise![]()
![]()
Die is echt niet goed hequote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Schreuder: 'Eigenlijk hebben we een heel goede wedstrijd gespeeld'
Telkens als ik langs deze kop scroll op sites moet ik weer lachen
Dat is niet heel slim inderdaad, kan best begrijpen dat hij wat lichtpuntjes ziet tov vorige week maar meer dan dat ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Schreuder: 'Eigenlijk hebben we een heel goede wedstrijd gespeeld'
Telkens als ik langs deze kop scroll op sites moet ik weer lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |