Ze kijkt wel goed rond of haar aandachttrekkerij wel werktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rillingen van haar.
Ook als ze praat vaak
Idem hierquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:27 schreef Ebinas het volgende:
Dacht dat een vrouw sprak, is het een man
Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Febo heeft al een totaalgewicht
Dat zeggen we toch steedsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
goffer, is dat niet een jurkje van zoe dan, die loopt vaak in haar bijna blote reet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
Kan dat niet korter?
[ afbeelding ]
Dat is wel heel licht gedachtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:29 schreef spapaars het volgende:
Leilalala denkt dat het gemiddelde gewicht 50 kilo is.
Volgens mij nog steeds Kenzi vergeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:29 schreef chufi het volgende:
Leilah heeft afgerond en niets achter de komma .. risicootje wel
Ze kunnen controleren toch? Ze weten hun eigen gewicht.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan kan Febo het geld geven aan wie ze maar willen
Nou en, doe niet zo moeilijk, geniet gewoon van het idee dat er dadelijk 1 iemand veel poen heeft en er de boel mee op stelten gaat zetten, over een kwartier worden we weer wakker ja.quote:
Dan moeten ze alle 33 meewerken voor een 2e weging , dus Febo valsspeler noemenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze kunnen controleren toch? Ze weten hun eigen gewicht.
YES SIR, YES!!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit winnen broer.
Lijkt me stug.. dus denk dat ze zometeen om de beurt gewogen gaan wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Hij heeft dringend een zwembroek nodigquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga dropjes kopen als ik win.
[ afbeelding ]
Ze zijn gisteren allemaal gewogen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me stug.. dus denk dat ze zometeen om de beurt gewogen gaan worden
zolang het maar niet iemand van team wanda is of Martinquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou en, doe niet zo moeilijk, geniet gewoon van het idee dat er dadelijk 1 iemand veel poen heeft en er de boel mee op stelten gaat zetten, over een kwartier worden we weer wakker ja.
Oh echt?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij alleen diegene die gaan boksen
Uch nee, die moeten niet winnenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang het maar niet iemand van team wanda is of Martin
Martin zou van mij nog mogen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang het maar niet iemand van team wanda is of Martin
Zou juist wel weer leuk zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat er meer dan 2 winnaars zijn.
Gister niet iig, vandaag lijkt me dat iedereen op een weegschaal moet ik weet alleen niet of ze dat al gedaan hebben of dat dat zo nog gaat gebeuren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh echt?
Dan excuus, dacht dat ze allemaal moesten
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Unicum,Martin gekleed.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:36 schreef Ireth het volgende:
Ik log net pas in, alle gewichten bij elkaar begrijp ik??
Ik weet niet meer wat ik leuk zou vinden, te veel scenario's al door mijn hoofd gegaan nu.quote:
Hmm ok we gaan het zien danquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gister niet iig, vandaag lijkt me dat iedereen op een weegschaal moet ik weet alleen niet of ze dat al gedaan hebben of dat dat zo nog gaat gebeuren.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:36 schreef Ireth het volgende:
ja en de winnaar krijgt 500 euroquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:36 schreef Ireth het volgende:
Is ook zoquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik leuk zou vinden, te veel scenario's al door mijn hoofd gegaan nu.![]()
Ff geduld hebben dan maar.
Alles best. 1 gunfactor iets meer dan de ander, maar geen Wandaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik leuk zou vinden, te veel scenario's al door mijn hoofd gegaan nu.![]()
Ff geduld hebben dan maar.
Persoonlijk budget???quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja en de winnaar krijgt 500 euro
Hier ben ik her dan ook volledig mee eensquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alles best. 1 gunfactor iets meer dan de ander, maar geen Wanda
Die gewoon niet nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alles best. 1 gunfactor iets meer dan de ander, maar geen Wanda
Wie nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier ben ik her dan ook volledig mee eens
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, diegene mag ermee doen wat ie wil dan.
ze heeft haar eerste cijfer verkeerd opgeschrevenquote:
misschien kan Wanda dan hun het spel laten doen bij de eliminatiequote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kun je nu wel zien wie de slimsten zijn daar, Djedi en Zoe![]()
ik gok minstens een half uurquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Mag toch hopen dat het sneller gaat, ben erg nieuwsgierig
10 uur om te schatten hoe zwaar iemand is?quote:
Ja maar lang niet iedereen doet meequote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gister is er een 1e x gewogen voor het boksen
Nee klopt, maar de vraag was wat er dan gisteren gewogen werdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar lang niet iedereen doet mee
Ja, wel netjes maar ik had het toch liever hardop gehoord.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:44 schreef Ebinas het volgende:
Wel zo netjes om het niet te noemen.
Maar zo corrupt als de nete mogelijk
voor het boksenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee klopt, maar de vraag was wat er dan gisteren gewogen werd
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hiermee kan de FEBO straks zelf bepalen wie wint
jasper is veeeel magerderquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:45 schreef 5thencounter het volgende:
Wie is de underdog daar... iemand die al weken klaagt over teveel afvallen..
Erik
Scenario ook al bedacht als erik wint, in mijn hoofd gaat dat niet leuk zijn voor onsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:45 schreef 5thencounter het volgende:
Wie is de underdog daar... iemand die al weken klaagt over teveel afvallen..
Erik
Kwam om af te vallen en ipv huishouden etc. ging ze sporten daarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:46 schreef spapaars het volgende:
Niets afgevallen, we weten nu wie de ijskastdief is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:48 schreef Ebinas het volgende:
Enorme lol heeft ze vaak, een levensgenieter
[ afbeelding ]
ogen maar dichthouden, mss wordt het dan niet gezegdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
hoe wijs is het om iemand met een anorexia verleden op de weegschaal te zetten?
Niet en iemand met zwaar overgewicht ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
Jij post het,ik dacht het.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:48 schreef claire3500 het volgende:
Berend was zo onzeker maar die man is echt veel afgevallen. Ben blij dat ie dat zelf ook nu ziet.
Dan moet je niet meedoen met zo'n spel , want alles wordt gechecktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
Wie heeft anorexia gehad?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
bezig zijn met gewicht is al een grote trigger voor iemand zo een verledenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ogen maar dichthouden, mss wordt het dan niet gezegd
Maddy wilde volgens mij ook niet kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ogen maar dichthouden, mss wordt het dan niet gezegd
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:49 schreef claire3500 het volgende:
b
[..]
bezig zijn met gewicht is al een grote trigger voor iemand zo een verleden
ik denk dat een aantal daar flink de mist in zijn gegaanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:50 schreef spapaars het volgende:
Zat er niet ver naast met mijn schatting 135 kilo
[ afbeelding ]
Ik hoorde van de week dat ie al 18 kilo was afgevallen, alleen moet ie wel zijn buik gaan trainen nu anders blijft hij een vetschort houden, maar ja, daar heeft berend helaas geen zin in.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:48 schreef claire3500 het volgende:
Berend was zo onzeker maar die man is echt veel afgevallen. Ben blij dat ie dat zelf ook nu ziet.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:50 schreef spapaars het volgende:
Zat er niet ver naast met mijn schatting 135 kilo
[ afbeelding ]
misschien als hij doorkrijgt dat hij nu wel serieus afvaltquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week dat ie al 18 kilo was afgevallen, alleen moet ie wel zijn buik gaan trainen nu anders blijft hij een vetschort houden, maar ja, daar heeft berend helaas geen zin in.
het lijkt me sowieso niet wijs om iemand met een anorexiaverleden te casten. (ze wisten van te voren dat het veel om eten zou gaan)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
Als hij maar niet te laat is dan, alhoewel ik al vermoed dat ie die buik niet weg kan sporten meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien als hij doorkrijgt dat hij nu wel serieus afvalt
het is hun verteld dat het een spelshow zou zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:51 schreef Verida het volgende:
[..]
het lijkt me sowieso niet wijs om iemand met een anorexiaverleden te casten. (ze wisten van te voren dat het veel om eten zou gaan)
Oh? ik zie dat niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:51 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind het heel sneu voor Jasper en Sascha beiden... je ziet dat het hun raakt
Ik vind het voor iedereen nogal raar hoe dit gaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:51 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind het heel sneu voor Jasper en Sascha beiden... je ziet dat het hun raakt
Het gaat vrij snel, als het optellen dan ook niet lang duurt zouden we het binnen 10 minuten moeten weten.quote:
Degene die de casting deden zullen toch echt wel geweten hebben dat eten een grote rol zou gaan spelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is hun verteld dat het een spelshow zou zijn
Ja, ik zat ook al te denken, als ik daar was zou ik niet blij zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet en iemand met zwaar overgewicht ook niet.![]()
Best wel een teringstreek van de oempa loempa's
Ja, zag ik ook. Fijn voor haar. Wat voor kuur kreeg ze nou?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:53 schreef claire3500 het volgende:
Huid van Kim D gaat wel goeie kant op zeg.
Ik ook niet, ik ontloop weegschalen en dan moet je ineens.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken, als ik daar was zou ik niet blij zijn
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:53 schreef Ebinas het volgende:
Mag toch hopen dat ze de controle in een spreadsheetje doen of zo
Ja ze ziet er goed uitquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:53 schreef claire3500 het volgende:
Huid van Kim D gaat wel goeie kant op zeg.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken, als ik daar was zou ik niet blij zijn
Dat dusquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ontloop weegschalen en dan moet je ineens.Mijn gezicht zou niet blij zijn.
hey daar ben je weer :-). Weet niet het duurt een half jaar daarvoor doet ze mee en dan gaat ze weg. Is enige wat ik weetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, zag ik ook. Fijn voor haar. Wat voor kuur kreeg ze nou?
Lekker dromen van de soapbox die hij gaat bestellen mocht hij winnen. Komen zijn gedichten nóg beter aanquote:
Ja, overleg afgeraffeldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hey daar ben je weer :-). Weet niet het duurt een half jaar daarvoor doet ze mee en dan gaat ze weg. Is enige wat ik weet
Och, ruben mag ook niet winnen nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Lekker dromen van de soapbox die hij gaat bestellen mocht hij winnen. Komen zijn gedichten nóg beter aan
Daar heb je ook wel gelijk in ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mensen die te zwaar zijn weten dat echt wel, dus die weegschaal doet er niet toe, mssn zelfs wel een eye opener
Het gaat juist om hoe ze er nu staan... dus met kleren en schoenenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
de weten toch de fbo dat zij de kleding wegrechnen moeten?
Nee, manager van de maandquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahahahahahhaa :-)! medewerker van de maand
kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is zo ongemakkelijk om naar te kijken, zij voelen zich ook niet echt op hun gemakje zo te zien
Ik zou er niet te zwaar aan tillen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in ja.
Ik vind het juist wel geinig.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is zo ongemakkelijk om naar te kijken, zij voelen zich ook niet echt op hun gemakje zo te zien
Hu hu huquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou er niet te zwaar aan tillen.
Ik ook!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel geinig.ben beetje een sadist geloof ik.
Fokking saai iddquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:58 schreef Charmian het volgende:
wat een enorm saaie opdracht, ik ben aan het werk maar val ervan in slaap zo wat
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:58 schreef Charmian het volgende:
wat een enorm saaie opdracht, ik ben aan het werk maar val ervan in slaap zo wat
Ze moeten raden wat het totale gewicht is van hun allen. Gene die het dichts bij is krijgt 500 euro en mag dit ook verdelen met bewoners naar keuzequote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik heb geen flauw idee wat de opdr. is, kom net binnenvallen en zie iemand ongeïnteresseerd op de weegschaal staan voor zich uit staren
Oh an sich een leuke opdr. moet je wel goed in hoofdrekenen zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:00 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ze moeten raden wat het totale gewicht is van hun allen. Gene die het dichts bij is krijgt 500 euro en mag dit ook verdelen met bewoners naar keuze
Allemaal likken bij isaac voor iets lekkersquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk voor Isaac, iedereen hem nu steunen voor het geld
Dikke prima.quote:
Tijdens het centraal bood hij iederreeen nog aan bij hem te komen als ze honger hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk voor Isaac, iedereen hem nu steunen voor het geld
Isaac is de lollyquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Allemaal likken bij isaac voor iets lekkers
Dit dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:03 schreef claire3500 het volgende:
Ik had veeeeeeel liever een Jeffery ofzo gehad. Isaac gaat een saaie move maken
Oh ik dacht dat het Martin was, maar goed... dan kan hij heel veel frikandellen kopen, want die bood hij aanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tijdens het centraal bood hij iederreeen nog aan bij hem te komen als ze honger hebben.
En zo geen eten te jatten (3 eieren gingen daar aan vooraf)
Ga hier niet van uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:03 schreef spapaars het volgende:
Niet te controleren, we moeten maar aannemen dat het allemaal eerlijk is gegaan.
Mooi.. kan 'ie de daad bij het woord voerenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tijdens het centraal bood hij iederreeen nog aan bij hem te komen als ze honger hebben.
En zo geen eten te jatten (3 eieren gingen daar aan vooraf)
ze kregen een clipboard met de namen erop en iets om mee te schrijven.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh an sich een leuke opdr. moet je wel goed in hoofdrekenen zijn
Ach een voordeel; je ziet zo wel wie zwaar is en wie niet. Alleen gewicht schatten kan erg moeilijk zijn.
Isaac heeft het ook gezegd, twijfel nu wel of dat in het centraal wasquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het Martin was, maar goed... dan kan hij heel veel frikandellen kopen, want die bood hij aan
Precies.. hij gaat iets bestellen voor hun allemaal blablablablaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dit dus.
Het is hem gegund, maar het is saai
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:04 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies.. hij gaat iets bestellen voor hun allemaal blablablabla
Hij is ook opeens moraalridder aan het spelen..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:05 schreef Was-beer het volgende:
Nadir nu over iemand die de stift wilde meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |