Ze kijkt wel goed rond of haar aandachttrekkerij wel werktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rillingen van haar.
Ook als ze praat vaak
Idem hierquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:27 schreef Ebinas het volgende:
Dacht dat een vrouw sprak, is het een man
Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Febo heeft al een totaalgewicht
Dat zeggen we toch steedsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
goffer, is dat niet een jurkje van zoe dan, die loopt vaak in haar bijna blote reet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
Kan dat niet korter?
[ afbeelding ]
Dat is wel heel licht gedachtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:29 schreef spapaars het volgende:
Leilalala denkt dat het gemiddelde gewicht 50 kilo is.
Volgens mij nog steeds Kenzi vergeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:29 schreef chufi het volgende:
Leilah heeft afgerond en niets achter de komma .. risicootje wel
Ze kunnen controleren toch? Ze weten hun eigen gewicht.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan kan Febo het geld geven aan wie ze maar willen
Nou en, doe niet zo moeilijk, geniet gewoon van het idee dat er dadelijk 1 iemand veel poen heeft en er de boel mee op stelten gaat zetten, over een kwartier worden we weer wakker ja.quote:
Dan moeten ze alle 33 meewerken voor een 2e weging , dus Febo valsspeler noemenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze kunnen controleren toch? Ze weten hun eigen gewicht.
YES SIR, YES!!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit winnen broer.
Lijkt me stug.. dus denk dat ze zometeen om de beurt gewogen gaan wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Hij heeft dringend een zwembroek nodigquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga dropjes kopen als ik win.
[ afbeelding ]
Ze zijn gisteren allemaal gewogen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me stug.. dus denk dat ze zometeen om de beurt gewogen gaan worden
zolang het maar niet iemand van team wanda is of Martinquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou en, doe niet zo moeilijk, geniet gewoon van het idee dat er dadelijk 1 iemand veel poen heeft en er de boel mee op stelten gaat zetten, over een kwartier worden we weer wakker ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |