Ze kijkt wel goed rond of haar aandachttrekkerij wel werktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rillingen van haar.
Ook als ze praat vaak
Idem hierquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:27 schreef Ebinas het volgende:
Dacht dat een vrouw sprak, is het een man
Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Febo heeft al een totaalgewicht
Dat zeggen we toch steedsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
goffer, is dat niet een jurkje van zoe dan, die loopt vaak in haar bijna blote reet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
Kan dat niet korter?
[ afbeelding ]
Dat is wel heel licht gedachtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:29 schreef spapaars het volgende:
Leilalala denkt dat het gemiddelde gewicht 50 kilo is.
Volgens mij nog steeds Kenzi vergeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:29 schreef chufi het volgende:
Leilah heeft afgerond en niets achter de komma .. risicootje wel
Ze kunnen controleren toch? Ze weten hun eigen gewicht.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan kan Febo het geld geven aan wie ze maar willen
Nou en, doe niet zo moeilijk, geniet gewoon van het idee dat er dadelijk 1 iemand veel poen heeft en er de boel mee op stelten gaat zetten, over een kwartier worden we weer wakker ja.quote:
Dan moeten ze alle 33 meewerken voor een 2e weging , dus Febo valsspeler noemenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze kunnen controleren toch? Ze weten hun eigen gewicht.
YES SIR, YES!!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit winnen broer.
Lijkt me stug.. dus denk dat ze zometeen om de beurt gewogen gaan wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Hij heeft dringend een zwembroek nodigquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga dropjes kopen als ik win.
[ afbeelding ]
Ze zijn gisteren allemaal gewogen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me stug.. dus denk dat ze zometeen om de beurt gewogen gaan worden
zolang het maar niet iemand van team wanda is of Martinquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou en, doe niet zo moeilijk, geniet gewoon van het idee dat er dadelijk 1 iemand veel poen heeft en er de boel mee op stelten gaat zetten, over een kwartier worden we weer wakker ja.
Oh echt?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij alleen diegene die gaan boksen
Uch nee, die moeten niet winnenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang het maar niet iemand van team wanda is of Martin
Martin zou van mij nog mogen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang het maar niet iemand van team wanda is of Martin
Zou juist wel weer leuk zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat er meer dan 2 winnaars zijn.
Gister niet iig, vandaag lijkt me dat iedereen op een weegschaal moet ik weet alleen niet of ze dat al gedaan hebben of dat dat zo nog gaat gebeuren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh echt?
Dan excuus, dacht dat ze allemaal moesten
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
Unicum,Martin gekleed.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:36 schreef Ireth het volgende:
Ik log net pas in, alle gewichten bij elkaar begrijp ik??
Ik weet niet meer wat ik leuk zou vinden, te veel scenario's al door mijn hoofd gegaan nu.quote:
Hmm ok we gaan het zien danquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gister niet iig, vandaag lijkt me dat iedereen op een weegschaal moet ik weet alleen niet of ze dat al gedaan hebben of dat dat zo nog gaat gebeuren.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:36 schreef Ireth het volgende:
ja en de winnaar krijgt 500 euroquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:36 schreef Ireth het volgende:
Is ook zoquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik leuk zou vinden, te veel scenario's al door mijn hoofd gegaan nu.![]()
Ff geduld hebben dan maar.
Alles best. 1 gunfactor iets meer dan de ander, maar geen Wandaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik leuk zou vinden, te veel scenario's al door mijn hoofd gegaan nu.![]()
Ff geduld hebben dan maar.
Persoonlijk budget???quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja en de winnaar krijgt 500 euro
Hier ben ik her dan ook volledig mee eensquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alles best. 1 gunfactor iets meer dan de ander, maar geen Wanda
Die gewoon niet nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alles best. 1 gunfactor iets meer dan de ander, maar geen Wanda
Wie nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier ben ik her dan ook volledig mee eens
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, diegene mag ermee doen wat ie wil dan.
ze heeft haar eerste cijfer verkeerd opgeschrevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |