abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206292748
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:04 schreef speknek het volgende:

[..]
de Soviet Unie heeft Afghanistan verloren doordat de VS Afghanistan bevoorraadde.
Oh ja, die was ook goed! Nadat de Russen weg gingen, gingen de Amerikanen er zitten. En de Amerikanen verloren het niet van de Afghanen! Ze trokken zich alleen terug zoals beloofd. Blijkbaar was het de Taliban, aan wie ze het beloofd hadden. Verrassende ontknoping was dat, aangezien de VS het heel goed verborgen had gehouden dat ze zulke goede vriendjes met de Taliban waren.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:15:54 #77
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206292759
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:14 schreef RetepV het volgende:

[..]
Oh ja, die was ook goed! Nadat de Russen weg gingen, gingen de Amerikanen er zitten. En de Amerikanen verloren het niet van de Afghanen! Ze trokken zich alleen terug zoals beloofd. Blijkbaar was het de Taliban, aan wie ze het beloofd hadden. Verrassende ontknoping was dat, aangezien de VS het heel goed verborgen had gehouden dat ze zulke goede vriendjes met de Taliban waren.
Ja, dat verhaal heeft Trump mooi naar de kloten geholpen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206292766
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Je wil de oorlog toch beindigen?
Dit is niet "onze" oorlog 😑 als je niet een Oekraner of Rus bent hoor je niet naar dat front te willen, of je moet de ontzettende behoefte hebben om daar als kanonnenvoer te fungeren , dan zou ik zeggen be my guest 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:17:51 #79
pi_206292771
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:16 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Dit is niet "onze" oorlog 😑 als je niet een Oekraner of Rus bent hoor je niet naar dat front te willen, of je moet de ontzettende behoefte hebben om daar als kanonnenvoer te fungeren , dan zou ik zeggen be my guest 8-)
Putin chanteert de EU met gas maar we zijn niet in oorlog? Ben je bekend met de term "economische oorlogsvoering"?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:19:42 #80
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_206292779
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:16 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
quote:
Een proxy-oorlog is een oorlog waarin twee machten slechts indirect met elkaar botsen door financile of materile steun te verlenen aan andere machten of militaire groepen, die direct ter plaatse vechten.
Scorched earth
pi_206292783
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het is nutteloos om bang te zijn. Gaan we dood, dan gaan we dood. Merk je niks van.

Het is zaak tot die tijd zo goed mogelijk te leven, en het kapot maken van Putins regime past daar wel in. Hij heeft wel genoeg schade aangericht.
Je laat wel mensen achter heh, voor wat? Een opgehitste oorlog door Biden en een complete mongool zoals Putin. Dat is het echt niet waard joh
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:21:04 #82
pi_206292791
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:20 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Je laat wel mensen achter heh, voor wat? Een opgehitste oorlog door Biden en een complete mongool zoals Putin. Dat is het echt niet waard joh
Putin laat ook heel veel weduwen en wezen achter.
pi_206292796
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik heb de koude oorlog meegemaakt. Maar daar was je niet mee bezig. Dat domineerde geen enkel gesprek.
Dit dus.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:24:54 #84
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206292803
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:31 schreef RetepV het volgende:

[..]
Mijn naam is ook priv. Check mijn profiel maar, staat niks in.

Natuurlijk is het met mijn nickname een inkoppertje. Maar dat kon je alleen zeker weten als je mijn werkelijke naam weet. En die staat niet in mijn profiel en kon je dus niet zomaar weten.

Dus heb je blijkbaar meer dan gemiddelde moeite gedaan om het te zoeken. En aangezien ik niet weet hoe ver je daarin bent gegaan, maar wel weet dat jij je onophoudelijk persoonlijk vijandig tegen mij gedraagt, moet ik er dus van uit gaan dat je meer weet dan mijn voornaam.

En aangezien ik niet weet wat je precies weet, kan ik alleen maar van het ergste uitgaan, nietwaar?

Waarom doe je dit? Probeer je me angst aan te jagen? Om een discussie te kunnen winnen?
Je hebt me te pakken, man. Ik heb een team van privdetectives jarenlang op je afgestuurd. Ik heb de geest van Alan Turing de Enigma-code van jouw naam laten ontrafelen.

Lekker proberen een slachtofferrol aan te nemen, door een term als doxxing te gebruiken en te insinueren dat ik je stalk, puur om de mods te bewegen mijn posts te verwijderen.

Waarom ik niet serieus op je reageer, is omdat ik je niet serieus neem: de enorme sloot bagger die je met je ellenlange, nietszeggende epistels al maandenlang uitstort over de FP en het forum, waarin je slechts Kremlin-talking points papegaait. Alles wordt elke keer weerlegt, en dan begin je gewoon weer opnieuw. Daar ga ik dus niet meer serieus op in.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206292809
twitter
pi_206292813
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Putin chanteert de EU met gas maar we zijn niet in oorlog? Ben je bekend met de term "economische oorlogsvoering"?
De EU legt sancties op aan Rusland, Putin "chanteert" op zijn beurt de EU, gevalletje actie=>reactie dus. :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_206292819
twitter
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:28:47 #88
pi_206292822
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het was zondermeer de mooiste. Als je niet nadacht dacht je dat oorlog eigenlijk alleen maar met zandkleurige humvee's en abrams door een woestijn rondrijden was.

Af en toe weer een laserguided bomb op een gebouw.

Allemaal zeer "clean".

Itt nu, waar we uitgeholde hoofden zien.
Ja, maar totaal geen beelden van die B52's die wekenlang het front hadden platgebombardeerd. ;(
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:29:38 #89
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_206292827
quote:
Ik geloof meneer Musk niet.
Scorched earth
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:30:57 #90
pi_206292835
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:27 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
De EU legt sancties op aan Rusland, Putin "chanteert" op zijn beurt de EU, gevalletje actie=>reactie dus. :+
Dus we zijn wel degelijk in oorlog met Rusland. :Y
pi_206292837
quote:
twitter
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_206292849
quote:
Shall we say this only once?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206292871
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat boeit verder niet. De enige manier verder is de restanten van het Rode Leger Ukraine uit te bombarderen.
Je haat richting Rusland gaat erg ver. Ongezond ver.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206292874
twitter
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:41:17 #95
pi_206292883
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:38 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Je haat richting Rusland gaat erg ver. Ongezond ver.
Ik haat zelden iets. Ik zie gewoon wat er gebeurd en ik ben het niet eens met Putins moordpartijen. Ik ben zelfs tegen sommige Amerikaanse moordpartijen.

Maar Putin kan zijn troepen terugtrekken en van Rusland een vredige democratie maken en dan zingen we met z'n alle kumbaja.
pi_206292890
quote:
_O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_206292893
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het was zondermeer de mooiste. Als je niet nadacht dacht je dat oorlog eigenlijk alleen maar met zandkleurige humvee's en abrams door een woestijn rondrijden was.

Af en toe weer een laserguided bomb op een gebouw.

Allemaal zeer "clean".

Itt nu, waar we uitgeholde hoofden zien.
CNN was wel clean inderdaad. Vloeken werd ook weggepiept.

Als je de golfoorlog in statistieken bekijkt dan is het meer een schoonveegactie dan een oorlog geweest. Enorme cijfers met verliezen aan aan Iraakse kant en nauwelijks iets aan de zijde van de VS + aanhang.
pi_206292894
twitter

Vandaar die eenzijdige berichtgeving.
pi_206292897
quote:
Waarom zou de VS die dialoog aangaan? Ze zijn toch geen partij? _O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_206292898
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Je moet er niet per ongeluk vergeten bij te zeggen dat het de EU was die de eerste aanval deed in de economische oorlog. De EU was in deze de agressor.

Of dat terecht of niet was, laat ik in het midden. Dat doet namelijk niets af aan het feit dat de EU de eerste agressieve stap in de economische oorlog nam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')