Oh ja, die was ook goed! Nadat de Russen weg gingen, gingen de Amerikanen er zitten. En de Amerikanen verloren het niet van de Afghanen! Ze trokken zich alleen terug zoals beloofd. Blijkbaar was het de Taliban, aan wie ze het beloofd hadden. Verrassende ontknoping was dat, aangezien de VS het heel goed verborgen had gehouden dat ze zulke goede vriendjes met de Taliban waren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:04 schreef speknek het volgende:
[..]
de Soviet Unie heeft Afghanistan verloren doordat de VS Afghanistan bevoorraadde.
Ja, dat verhaal heeft Trump mooi naar de kloten geholpen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:14 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh ja, die was ook goed! Nadat de Russen weg gingen, gingen de Amerikanen er zitten. En de Amerikanen verloren het niet van de Afghanen! Ze trokken zich alleen terug zoals beloofd. Blijkbaar was het de Taliban, aan wie ze het beloofd hadden. Verrassende ontknoping was dat, aangezien de VS het heel goed verborgen had gehouden dat ze zulke goede vriendjes met de Taliban waren.
Dit is niet "onze" oorlog 😑 als je niet een Oekraner of Rus bent hoor je niet naar dat front te willen, of je moet de ontzettende behoefte hebben om daar als kanonnenvoer te fungeren , dan zou ik zeggen be my guestquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je wil de oorlog toch beindigen?
Putin chanteert de EU met gas maar we zijn niet in oorlog? Ben je bekend met de term "economische oorlogsvoering"?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit is niet "onze" oorlog 😑 als je niet een Oekraner of Rus bent hoor je niet naar dat front te willen, of je moet de ontzettende behoefte hebben om daar als kanonnenvoer te fungeren , dan zou ik zeggen be my guest
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit is niet "onze" oorlog 😑 als je niet een Oekraner of Rus bent hoor je niet naar dat front te willen, of je moet de ontzettende behoefte hebben om daar als kanonnenvoer te fungeren , dan zou ik zeggen be my guest
quote:Een proxy-oorlog is een oorlog waarin twee machten slechts indirect met elkaar botsen door financile of materile steun te verlenen aan andere machten of militaire groepen, die direct ter plaatse vechten.
Je laat wel mensen achter heh, voor wat? Een opgehitste oorlog door Biden en een complete mongool zoals Putin. Dat is het echt niet waard johquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is nutteloos om bang te zijn. Gaan we dood, dan gaan we dood. Merk je niks van.
Het is zaak tot die tijd zo goed mogelijk te leven, en het kapot maken van Putins regime past daar wel in. Hij heeft wel genoeg schade aangericht.
Putin laat ook heel veel weduwen en wezen achter.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:20 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je laat wel mensen achter heh, voor wat? Een opgehitste oorlog door Biden en een complete mongool zoals Putin. Dat is het echt niet waard joh
Dit dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb de koude oorlog meegemaakt. Maar daar was je niet mee bezig. Dat domineerde geen enkel gesprek.
Je hebt me te pakken, man. Ik heb een team van privdetectives jarenlang op je afgestuurd. Ik heb de geest van Alan Turing de Enigma-code van jouw naam laten ontrafelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:31 schreef RetepV het volgende:
[..]
Mijn naam is ook priv. Check mijn profiel maar, staat niks in.
Natuurlijk is het met mijn nickname een inkoppertje. Maar dat kon je alleen zeker weten als je mijn werkelijke naam weet. En die staat niet in mijn profiel en kon je dus niet zomaar weten.
Dus heb je blijkbaar meer dan gemiddelde moeite gedaan om het te zoeken. En aangezien ik niet weet hoe ver je daarin bent gegaan, maar wel weet dat jij je onophoudelijk persoonlijk vijandig tegen mij gedraagt, moet ik er dus van uit gaan dat je meer weet dan mijn voornaam.
En aangezien ik niet weet wat je precies weet, kan ik alleen maar van het ergste uitgaan, nietwaar?
Waarom doe je dit? Probeer je me angst aan te jagen? Om een discussie te kunnen winnen?
De EU legt sancties op aan Rusland, Putin "chanteert" op zijn beurt de EU, gevalletje actie=>reactie dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Putin chanteert de EU met gas maar we zijn niet in oorlog? Ben je bekend met de term "economische oorlogsvoering"?
Ja, maar totaal geen beelden van die B52's die wekenlang het front hadden platgebombardeerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het was zondermeer de mooiste. Als je niet nadacht dacht je dat oorlog eigenlijk alleen maar met zandkleurige humvee's en abrams door een woestijn rondrijden was.
Af en toe weer een laserguided bomb op een gebouw.
Allemaal zeer "clean".
Itt nu, waar we uitgeholde hoofden zien.
Dus we zijn wel degelijk in oorlog met Rusland.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De EU legt sancties op aan Rusland, Putin "chanteert" op zijn beurt de EU, gevalletje actie=>reactie dus.
Shall we say this only once?quote:
Je haat richting Rusland gaat erg ver. Ongezond ver.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat boeit verder niet. De enige manier verder is de restanten van het Rode Leger Ukraine uit te bombarderen.
Ik haat zelden iets. Ik zie gewoon wat er gebeurd en ik ben het niet eens met Putins moordpartijen. Ik ben zelfs tegen sommige Amerikaanse moordpartijen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je haat richting Rusland gaat erg ver. Ongezond ver.
CNN was wel clean inderdaad. Vloeken werd ook weggepiept.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het was zondermeer de mooiste. Als je niet nadacht dacht je dat oorlog eigenlijk alleen maar met zandkleurige humvee's en abrams door een woestijn rondrijden was.
Af en toe weer een laserguided bomb op een gebouw.
Allemaal zeer "clean".
Itt nu, waar we uitgeholde hoofden zien.
Waarom zou de VS die dialoog aangaan? Ze zijn toch geen partij?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
BBC live:
https://news.sky.com/stor(...)-escalation-12541713
[..]
Je moet er niet per ongeluk vergeten bij te zeggen dat het de EU was die de eerste aanval deed in de economische oorlog. De EU was in deze de agressor.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Putin chanteert de EU met gas maar we zijn niet in oorlog? Ben je bekend met de term "economische oorlogsvoering"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |