Laat Biden nou eens met rustquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:20 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je laat wel mensen achter heh, voor wat? Een opgehitste oorlog door Biden en een complete mongool zoals Putin. Dat is het echt niet waard joh
"US-launched wars do not lead to depopulation"quote:
Dat gaat dan wel over WO1, maar het grote sneuvelen blijft hetzelfde.quote:Suicide in the Trenches
I knew a simple soldier boy
Who grinned at life in empty joy,
Slept soundly through the lonesome dark,
And whistled early with the lark.
In winter trenches, cowed and glum,
With crumps and lice and lack of rum,
He put a bullet through his brain.
No one spoke of him again.
You smug-faced crowds with kindling eye
Who cheer when soldier lads march by,
Sneak home and pray you'll never know
The hell where youth and laughter go.
Siegfried Sassoon
quote:
Grafieken lezen is noch jouw noch Kim Dotcoms sterkste punt, is het niet? De x-as gaat per twee maanden, dus januari 2022 is inclusief februari 2022. Het 'toeval' wil dat Rusland de oorlog escaleerde op 24 februari, dus het is nogal logisch dat het aantal artilleriebeschietingen flink toenamquote:
Leugens, Rusland is al in maart 2021 de gaskraan beginnen dichtdraaien. Waarom wordt deze feitenvrije onzin toch voortdurend herhaald?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Is wel waar. De EU kwam met economische sancties en als reactie daarop draaide Rusland de gaskraan steeds verder dicht.
Onjuist, Rusland is in maart 2021 begonnen met het dichtdraaien van de gaskraan, met als gevolg een tekort in de winterperiode 2021/2022, en gasprijzen die door het plafond gingen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Is wel waar. De EU kwam met economische sancties en als reactie daarop draaide Rusland de gaskraan steeds verder dicht.
Dat we van het gas af moeten lijkt me logisch onze eigen bronnen zijn eindig en deze crisis laat weer heel mooi zien dat je jezelf niet te afhankelijk moet maken van het buitenland.quote:Maar hey, gelukkig hebben we overal D66-ers en de groenen zitten in de EU en moet nu ineens iedereen een warmtepomp, want het klimaat!!! Ow en er was ineens ook 60 miljard voor die kolderieke waanzin beschikbaar in Nederland. Maargoed, die hele we moeten van het gas af waanzin komt die mafklappers natuurlijk goed uit en dat is een andere discussie.
Feitelijk wel hoor, maar omdat mensen daar cognitief dissonant van worden willen ze het er niet over hebben. Is verder ook geen waarde oordeel ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dit is geen proxy oorlog VS/NAVO tegen Rusland hoor. En wij zijn allemaal geen partij.
Dat was ook algemeen bekend, mensen hebben gewoon een slecht geheugen. In september 2021 wijdde RTL Z er al een item aan:quote:Op woensdag 12 oktober 2022 07:12 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even ter verduidelijking: de gasprijzen stegen al naar grote hoogten voor 24 februari en de sancties tegen Rusland.
Eens dat het algemeen bekend was, maar vannacht werd wederom gepost dat het aan de sancties ligt. Ik dacht, ik gooi er nog eens wat feiten in. Kan nooit kwaad, toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 07:14 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat was ook algemeen bekend, mensen hebben gewoon een slecht geheugen. In september 2021 wijdde RTL Z er al een item aan:
Heeft weinig zin; zie hier dagelijks beweringen voorbijkomen die 10 maanden terug al zijn uitgelegd/ontkracht en nog steeds als feit worden aangehaald.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 07:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eens dat het algemeen bekend was, maar vannacht werd wederom gepost dat het aan de sancties ligt. Ik dacht, ik gooi er nog eens wat feiten in. Kan nooit kwaad, toch?
Een goeie reactie op Twitter:quote:
Of als iemand je vraagt wat je vindt van de moord die zojuist in je straat is gepleegd, dat je antwoordt dat er veel moorden elders worden gepleegd. Totaal intellectueel en moreel hol.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 07:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een goeie reactie op Twitter:
Imagine if anti-war activists looked at this in 2003, but instead of criticizing the Iraq War, they deflected by pointing to the Soviet invasion of Afghanistan in 1979 and engaging in whataboutisms.
That is essentially what you're doing right now.
En dat verhaal over de stiekeme ontmoeting tussen Trump en Poetin. Dat bleek na heel wat ophef gewoon waar te zijn!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Gast die al eens betrapt is op een quote van Trump te verzinnen lijkt wederom iets te verzinnen
[ twitter ]
[ twitter ]
Als er iemand is, die ik een "verschrikkelijke winter" toewens, dan zijn het wel de landverraders en collaborateurs van de FvD.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 07:06 schreef J.B. het volgende:
[..]
D66 ja? Ik zie degelijke beweringen toch vooral komen van de andere kant van het politieke spectrum:
[ twitter ]
Dat de oorlog de inflatie nog verder aanzwengelt staat overigens buiten kijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |