abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206292461
Die icendiary bommen zijn net vuurwerk. Wat is het eigenlijk, pure fosfor dat ontbrand?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206292482
twitter

Iemand is bang dat een ATACMS op het verzwakte deel van de Kerchbrug neerkomt. Maar goed, wat willen de Russen dan doen?
pi_206292484
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:37 schreef RetepV het volgende:

[..]
Sorry, ik ben een gen-X-er. Wat is een concerntroll? Ik heb het woord nu al 3 keer voorbij zien komen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:37 schreef RetepV het volgende:

[..]
Sorry, ik ben een gen-X-er. Wat is een concerntroll? Ik heb het woord nu al 3 keer voorbij zien komen.
“Concern trolling involves someone opposing an idea or viewpoint, yet acting like they’re an advocate for the cause. A concern troll offers undermining criticisms under the guise of concern. Their goal is to sabotage the cause being discussed, and to inspire doubt among group members. This occurs in groups rallied around a particular issue, especially in political parties, and the goal of concern trolling is to cause dissent within a community.“

Kortom, in dit geval, iemand die claimt het beste voor te hebben met de Oekraïne, maar stiekem gewoon wil dat we het land opgeven aan de Russen zodat de oorlog voorbij is. Diegene gaat dan ultra theoretische gevaarlijke en enge situaties bedenken zodat andere mensen daar heel bang van zouden kunnen worden.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:47:43 #54
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206292539
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
What’s next op je theoretische concern-lijstje waar je drie weken over wilt pijpzeiken?
Ik neem aan dat deze reacties op elkaar vanavond of anders morgen toch verwijderd zijn, maar goed: waarom ben je zo geïnteresseerd in wat ik hier post en ga posten? Je vindt het (zo lijkt het) toch allemaal kut, gezeik, getroll, whatever. Toch reageer je er vrijwel stelselmatig op met wat verwensingen. Je kunt het toch gewoon negeren als je een post met mijn username erboven ziet staan?

Het is niet zo dat je door het scrollen langs mijn posts in dit topic automatisch een dodelijke ziekte aan je ogen oploopt en de enige remedie is om te lezen en te reageren, waardoor je dus geen keuze hebt.
pi_206292546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]
[..]
“Concern trolling involves someone opposing an idea or viewpoint, yet acting like they’re an advocate for the cause. A concern troll offers undermining criticisms under the guise of concern. Their goal is to sabotage the cause being discussed, and to inspire doubt among group members. This occurs in groups rallied around a particular issue, especially in political parties, and the goal of concern trolling is to cause dissent within a community.“

Kortom, in dit geval, iemand die claimt het beste voor te hebben met de Oekraïne, maar stiekem gewoon wil dat we het land opgeven aan de Russen zodat de oorlog voorbij is. Diegene gaat dan ultra theoretische gevaarlijke en enge situaties bedenken zodat andere mensen daar heel bang van zouden kunnen worden.
Dus hoe denk ik dan, volgens deze theorie?
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206292547
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:42 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Iemand is bang dat een ATACMS op het verzwakte deel van de Kerchbrug neerkomt. Maar goed, wat willen de Russen dan doen?
Kinderspeelplaatsen bombarderen, duh!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206292548
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:42 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

[...]
Bij nader inzien geeft die Medvedev best goede adviezen.
Wat zou ik die hufter graag in de boeien zien.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_206292558
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:44 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ok, ik ben van 1969 en nu?
Niets? Ik zei het als grapje omdat ik iets niet wist dat schijnbaar algemeen op internet bekend was. Je weet wel, boomers en Gen-X-ers zijn nog van de tijd dat je alleen kon praten over een electrisch draadje. De tijd dat het makkelijker was om maar gewoon naar huis te gaan en je straf te nemen dan een telefoon te vinden om naar huis te bellen dat je te laat voor het eten komt. :D
pi_206292567
Ben ik niet zoals iedereen? Dit is een kutoorlog, die gewoon nooit had mogen gebeuren.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206292577
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:26 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Jij bent natuurlijk niet de schrijver van deze tweet, maar hoezo heeft ze het over Trump en hoeveel de Saudi's geïnvesteerd hadden in/met Trump's familie? De "goede" band tussen Saudi-Arabië en de VS was ver vóór Trump zijn tijd, en zal nog wel eventjes zo blijven, of Biden moet de banden willen verbreken, maar lijkt me redelijk stug :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_206292578
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:51 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ben ik niet zoals iedereen? Dit is een kutoorlog, die gewoon nooit had mogen gebeuren.
In ieder geval bewijst deze oorlog dat WOII ook niet de oorlog was die alle oorlogen zou beïndigen.
pi_206292584
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:50 schreef RetepV het volgende:

[..]
Niets? Ik zei het als grapje omdat ik iets niet wist dat schijnbaar algemeen op internet bekend was. Je weet wel, boomers en Gen-X-ers zijn nog van de tijd dat je alleen kon praten over een electrisch draadje. De tijd dat het makkelijker was om maar gewoon naar huis te gaan en je straf te nemen dan een telefoon te vinden om naar huis te bellen dat je te laat voor het eten komt. :D
Misschien moeten we ons even terug herinneren dat dit niet normaal is. Voor mij niet iig.
pi_206292588
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:52 schreef RetepV het volgende:

[..]
In ieder geval bewijst deze oorlog dat WOII ook niet de oorlog was die alle oorlogen zou beïndigen.
"Only the dead have seen the end of war"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206292611
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:53 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Misschien moeten we ons even terug herinneren dat dit niet normaal is. Voor mij niet iig.
Oorlog is helaas natuurlijk. Genoeg diersoorten die ten oorlog trekken. Wij zijn niet zo gek anders. Alleen maakt het feit dat we bewust kunnen kiezen voor oorlog het feitelijk erger.
-Rabia Al-Basri
pi_206292614
quote:

[..]
Dat zal nooit gebeuren, zodra er 2 mensen op aarde zijn. Nooit. Wat de wappies ook willen, want dat zijn de echte wappies, degenen die denken dat mensen veranderen of dat het klimaat te veranderen is :D
pi_206292617
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:53 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Het gebukt gaan onder een koude oorlog en een wapenwedloop is voor ons wel normaal. Zijn we mee opgegroeid. Niet dat ik het nou zo leuk vond. Maar een tweede keer kan ik er ook wel mee leven. Nieuwere generaties, daar heb ik zo mijn twijfels over.
pi_206292624
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:57 schreef RetepV het volgende:

[..]
Het gebukt gaan onder een koude oorlog en een wapenwedloop is voor ons wel normaal. Zijn we mee opgegroeid. Niet dat ik het nou zo leuk vond. Maar een tweede keer kan ik er ook wel mee leven. Nieuwere generaties, daar heb ik zo mijn twijfels over.
Ik ook hoor.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:02:36 #68
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_206292656
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ouwe knarren denken altijd dat jongere mensen verwende mietjes zijn. Vreemd genoeg moeten de verwende mietjes altijd naar het front om de ouwe knarren te beschermen.
Ik heb de koude oorlog meegemaakt. Maar daar was je niet mee bezig. Dat domineerde geen enkel gesprek.
Scorched earth
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:02:38 #69
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206292658
BBC live:
https://news.sky.com/stor(...)-escalation-12541713

quote:
Lavrov comments on talks with West 'not a legitimate offer', US says

Earlier today, Russia's foreign minister Sergei Lavrov said Moscow was open to talks but had yet to receive any serious proposal to negotiate.

Following the comments, US state department spokesperson Ned Price has said Washington does not see Mr Lavrov's comment as a "constructive and legitimate offer" to engage in dialogue.

Mr Price said during a regular press briefing that if Russia was serious about talks, a first step would be to stop its "brutal assault" on Ukraine.

"We do not see this as a constructive, legitimate offer to engage in the dialogue and diplomacy that is absolutely necessary to see an end to this brutal war of aggression," Mr Price said.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:04:27 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_206292668
quote:

[..]
Deze oorlog is niet veel anders dan andere proxy oorlogen. De VS heeft Vietnam verloren doordat China de Vietcong bevoorraadde, ze heeft Irak gewonnen ondanks dat Rusland Irak bevoorraadde, de Soviet Unie heeft Afghanistan verloren doordat de VS Afghanistan bevoorraadde. Het enige verschil is dat deze proxy oorlog a) zich in Europa afspeelt, en b) Rusland op de grillen van een enkele dictator vaart alsof het weer WO2 is, terwijl China, de VS en Soviet Unie partijkaders hadden die nog enigszins gezond verstand mogelijk maakten. Bij een van die drie zou een leider die het complete staande leger verruineert al lang en breed afgezet zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206292670
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:57 schreef RetepV het volgende:

[..]
"Gebukt gaan onder een koude oorlog "??? Hadden we er hier in het Westen zo'n last van als jongeren dan? Of heb ik iets gemist? 🤔 :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_206292675
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
En dan gaan ze stampvoeten ofzo?
Ik weet niet. Ik neem aan dat ze filmpjes zullen opnemen waarin ze hun verontwaardiging en afkeuring zullen uiten. Echt geen idee. De meesten hebben nog nooit een vuurwapen in handen gehad. Hebben niet het besef van de onherroepelijkheid van een eenmaal afgevuurde kogel. Toch roepen ze op tot nog meer oorlog, in plaats van praten over een diplomatieke oplossing. Ik hou er verder maar over op, want er verder over praten levert toch niks op.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:10:52 #73
pi_206292723
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:05 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik weet niet. Ik neem aan dat ze filmpjes zullen opnemen waarin ze hun verontwaardiging en afkeuring zullen uiten. Echt geen idee. De meesten hebben nog nooit een vuurwapen in handen gehad. Hebben niet het besef van de onherroepelijkheid van een eenmaal afgevuurde kogel. Toch roepen ze op tot nog meer oorlog, in plaats van praten over een diplomatieke oplossing. Ik hou er verder maar over op, want er verder over praten levert toch niks op.
Putin is de oorlog begonnen. Hij mistte de diplomatiek boot.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_206292731
quote:
Maakt eigenlijk niet uit wat de VS wil of wat de VS eerlijk acht. Dit is niet de oorlog van de VS.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 00:13:06 #75
pi_206292741
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Maakt eigenlijk niet uit wat de VS wil of wat de VS eerlijk acht. Dit is niet de oorlog van de VS.
Leg dat Putin maar uit. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')