quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:28 schreef KingRoland het volgende:
Liever een Aziaat in de OP het is alweer een tijdje geleden
Uncanny Valley gevoel krijg ik ervan.quote:
De griezelvallei is een denkbeeld dat gebruikt wordt om te visualiseren dat er op een bepaald punt een afkeer ontstaat voor een humanoïde robot naarmate hij sterker op een echte mens lijkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uncanny Valley gevoel krijg ik ervan.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De griezelvallei is een denkbeeld dat gebruikt wordt om te visualiseren dat er op een bepaald punt een afkeer ontstaat voor een humanoïde robot naarmate hij sterker op een echte mens lijkt.
Vandaag toch weer iets geleerd op de valreep
We praten hier Nederlands.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uncanny Valley gevoel krijg ik ervan.
Door dat woord krijg ik nostalgische gevoelens naar die griezelshows op tv voor kinderen, Eerie Indiana en R.L. Stine's Kippenvel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Een griezelvallei gevoel is echt veel leuker dan de Engelse tegenhanger.
Jeetje. Hopelijk wel een lekker koekje erbij?quote:
Al gereageerd in m'n Haaland topic ? Net zoals in 2007 weer eens de eerste die er één over opende. Destijds over ene Messi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij twijfel kan je beter zijn topics gewoon niet aanklikken, in het beste geval is het een gekopieerd artikel over iets irrelevants in het slechtste geval woordendiarree
Overigens kwam ik wel degelijk in het topic om makkelijk te scoren dus ik voel mij een beetje op mijn plek gezet door @:littlerabbit , maar goed een echte spits kopt zo’n kansje in.
Tompouce al in tha housequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje. Hopelijk wel een lekker koekje erbij?
Je bent zelf een koekje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje. Hopelijk wel een lekker koekje erbij?
Wat voor pesto?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:38 schreef fetX het volgende:
Zojuist een heerlijke pasta met zelfgemaakte pesto gemaakt @:drizzt_dourden
Pesto van kwetsbare users.quote:
Thanks, popje.quote:
Ik dacht dat je onderhand wel door zou hebben dat er nogal wat "mensen met een rugzakje" posten hier, zeker de laatste tijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe hebben jullie de energie om dusdanig vermoeiend te zijn op een dinsdagmiddag?
Dat rugzakje is bij jou anders ook niet mals nu je het solar vogelfiasco met je meedraagtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onderhand wel door zou hebben dat er nogal wat "mensen met een rugzakje" posten hier, zeker de laatste tijd.
Overigens, ik heb nu echt SERIEUZE problemen. Dit is mijn Lidl-vogel status nu al meer dan 5!!!! dagen.
DHL: Volg de zending van LIDL
Zending nog niet ontvangen of verwerkt.
En het is een last die alleen maar zwaarder en zwaarder wordt! Dit kan niet lang meer goed gaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat rugzakje is bij jou anders ook niet mals nu je het solar vogelfiasco met je meedraagt
Dit heb je denk ik al meer dan 100 keer gepost, kun je ook maar iets kleins bedenken dat dit bijzonder maakt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:50 schreef tong80 het volgende:
Net zoals in 2007 weer eens de eerste die er één over opende. Destijds over ene Messi.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En het is een last die alleen maar zwaarder en zwaarder wordt! Dit kan niet lang meer goed gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Messi zelf?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heb je denk ik al meer dan 100 keer gepost, kun je ook maar iets kleins bedenken dat dit bijzonder maakt?
Dat is vreemd zeg of niet @GGMMquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onderhand wel door zou hebben dat er nogal wat "mensen met een rugzakje" posten hier, zeker de laatste tijd.
Overigens, ik heb nu echt SERIEUZE problemen. Dit is mijn Lidl-vogel status nu al meer dan 5!!!! dagen.
DHL: Volg de zending van LIDL
Zending nog niet ontvangen of verwerkt.
Niels, waarom zijn knakworsten rond en niet vierkant zodat ze minder snel van je broodje afrollen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heb je denk ik al meer dan 100 keer gepost, kun je ook maar iets kleins bedenken dat dit bijzonder maakt?
Ik denk omdat worsten gemaakt werden/worden in een omhulsel van darm (rond).quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niels, waarom zijn knakworsten rond en niet vierkant zodat ze minder snel van je broodje afrollen?
Definieer vrouwrobot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk omdat worsten gemaakt werden/worden in een omhulsel van darm (rond).
Wat zou jij liever hebben, een levensechte vrouwrobot, of deze kookrobot?
[ twitter ]
Zoek er maar een uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Definieer vrouwrobot.
Doelen we hier op seks waar ik over heb gehoord?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook in topics waar je wel verantwoordelijk bent
Kijk maar naar @:onlogisch
Ze blijven het proberen, maar meer dan wanhoopspogingen zijn het eigenlijk nooit.quote:
Zo is dat nelis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze blijven het proberen, maar meer dan wanhoopspogingen zijn het eigenlijk nooit.
Over Haaland begin ik net mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben jij en @GGMM deze al weten te bemachtigen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Geef mij dat ultieme griezelvallei gevoel maar, rawr.
Enkel in Amerika en binnen 15 min uitverkocht helaas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben jij en @:GGMM deze al weten te bemachtigen?
[ afbeelding ]
Er komt nog meer aan!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel in Amerika en binnen 15 min uitverkocht helaas.
Geen darkmode.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:22 schreef Oriente het volgende:
De nieuwe wordle is uit.
Woordle 480 4/6
🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 276 4/6
⬜🟩⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟨⬜🟨
⬜🟩🟩⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:Rambodirk @:Wereldgozer
Komt wel goed aldus deze positivo.quote:
Toch weer even erin gefietst dat je vrijdag jarig bent.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt wel goed aldus deze positivo.
Vrijdag 60. Dus vanavond hier Ajax kijken met vrienden. Waaronder een fanatieke Feijenoorder. 1-2 en revanche voor Ajax. Met Tompoezen.
Wat heb ik je misdaan dat ik voor jou honing aan m'n reet heb. Ga door, de aambeien heb je vrijwel weg gelikt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch weer even erin gefietst dat je vrijdag jarig bent.
Ik ben vrijdag niet jarig, ter info.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch weer even erin gefietst dat je vrijdag jarig bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aambeien zijn zwaar kut lijkt me, zeker als je zoals ik 3-5x per dag moet poepenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan dat ik voor jou honing aan m'n reet heb. Ga door, de aambeien heb je vrijwel weg gelikt.
Je bent alweer weken strontvervelend, terwijl nederigheid past bij iemand die én al jaren van andermans centen leeft en zichzelf niet in de hand kan houden en daardoor constant weer loopt te zuipen. Ik kots op dat soort mensen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan dat ik voor jou honing aan m'n reet heb. Ga door, de aambeien heb je vrijwel weg gelikt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag niet jarig, ter info.Johan Cruijff of Jan Cees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imca Marina.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent alweer weken strontvervelend, terwijl nederigheid past bij iemand die én al jaren van andermans centen leeft en zichzelf niet in de hand kan houden en daardoor constant weer loopt te zuipen. Ik kots op dat soort mensen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Tijd voor relatietherapie tussen @:maxi-mus en @:tong80
Waar kunnen @Coco en ik ons aanmelden?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Als ie maar van m'n anus afblijft.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Nee, bedankt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:
12:00:00.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Volkoren brood. Rosbief en kaas.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Neger bollen ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
10 bruine bolletjes en een banaan.
@onlogisch @Muskusboktor57quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Nog niet overgestapt op volkoren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
10 bruine bolletjes en een banaan.
Wel vaker dan eerst, maar soms zijn de schappen een beetje leegquote:
Fuck brood. Gewoon havermout pompen. Ja toch.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel vaker dan eerst, maar soms zijn de schappen een beetje leeg
wit vermijd ik sowieso als de pest tenzij het echt niet anders kan
Krijg ik oprecht niet weg en dat terwijl ik wel gewoon 500 gram milde magere kwark zonder smaak wegstouw binnen 5 minutenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fuck brood. Gewoon havermout pompen. Ja toch.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Krijg ik oprecht niet weg en dat terwijl ik wel gewoon 500 gram milde magere kwark zonder smaak wegstouw binnen 5 minuten
Dat moet je ook met kaneel en FRUIT (bijv. bosbessen) eten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Krijg ik oprecht niet weg en dat terwijl ik wel gewoon 500 gram milde magere kwark zonder smaak wegstouw binnen 5 minuten
1Rm 170. Ik hoop aan het einde van de winter de 200 weer aan te tikken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer even sterk als een 12-jarig meisje, mijn 1RM is 120 kilo. Jij?
Ja ik moet wel echt eens wat ander fruit gaan eten eigenlijk, al zijn het maar aardbeien of zoquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat moet je ook met kaneel en FRUIT (bijv. bosbessen) eten.
Dat zit ik momenteel weg te kanenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn gewichten ja, goed bezig. Die 200 moet best lukken voor maart 2023 zou je zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1Rm 170. Ik hoop aan het einde van de winter de 200 weer aan te tikken.
Mijn bench is ook een lachertje. Squat pakte ik ooit 160kg maar dat haal ik nu bij lange na niet meer. Als ik te zwaar ga squatten krijg ik last van mijn knieën.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:25 schreef Oriente het volgende:
Al zijn mijn 1RM bench en 3RM squat (nooit 1 geprobeerd) eigenlijk nog een stukje treuriger dan mijn DL, dus op zich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.![]()
Mwah. Ik vind het altijd wel fijn om te kijken hoever je kunt gaan. Wat je max is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
1RM is een beetje onzinnig tenzij je aan wedstrijden doet.
Ja wel eens, maar als ik mijn 5RM noem wordt het er niet veel beter op voor mijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn bench is ook een lachertje. Squat pakte ik ooit 160kg maar dat haal ik nu bij lange na niet meer. Als ik te zwaar ga squatten krijg ik last van mijn knieën.Mwah, nee, je spoiler is te kort door de bocht inderdaad, zijn wel meer redenen voor. Wel kloten. 160 kilo is wel echt een hele nette squat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Meestal pak ik 100 12 tot 15x, 140 5 keer 160 3 tot 5 keerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja wel eens, maar als ik mijn 5RM noem wordt het er niet veel beter op voor mij
Lekker. Hoeveel weeg jij dan? (+ lengte)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal pak ik 100 12 tot 15x, 140 5 keer 160 3 tot 5 keer
Gewicht weet ik zo niet. Ik denk 105kg bij 2 meter.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker. Hoeveel weeg jij dan? (+ lengte)
Een hele enkele keer voor je ego of je zenuwstelsel shockeren maar anders win je er niet echt iets mee en neem je wel risico op blesseren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het altijd wel fijn om te kijken hoever je kunt gaan. Wat je max is.
Oh nooit geweten dat jij zo lang was joh, de tering. Ja dan is het ook wel logisch dat je wat meer tilt dan ik met dat gewichtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewicht weet ik zo niet. Ik denk 105kg bij 2 meter.
Hoelang ben jij dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh nooit geweten dat jij zo lang was joh, de tering. Ja dan is het ook wel logisch dat je wat meer tilt dan ik met dat gewicht
Niet kort, net iets boven de gemiddelde mannelijke lengte geloof ik, 1m85. Maar ik weeg ook 27 kilo minder.quote:
Nog meer reden om havermout te gaan eten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet kort, net iets boven de gemiddelde mannelijke lengte geloof ik, 1m85. Maar ik weeg ook 27 kilo minder.
ik train ook niet meer zo zwaar en sowieso hoe diep iemand squat maakt ook nogal uit dus gewicht zegt me niet zoveelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een hele enkele keer voor je ego of je zenuwstelsel shockeren maar anders win je er niet echt iets mee en neem je wel risico op blesseren.
Zo snel mogelijk je gewrichten naar de tering helpen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
hehe, ik kom wel aan m'n kcal, gewicht komt er ook prima bij. Denk dat ik blijf door bulken tot ~85-87 en daar ga kijken of het nog te doen is qua vet, zo ja, naar 90, zo nee, beetje cuttenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog meer reden om havermout te gaan eten.
Zag laatst iemand 100 kg squatten met quarter squats. Dan heeft het ook weinig zin...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik train ook niet meer zo zwaar en sowieso hoe diep iemand squat maakt ook nogal uit dus gewicht zegt me niet zoveel
Zonder trainen ongeveer herzelfde makkerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet kort, net iets boven de gemiddelde mannelijke lengte geloof ik, 1m85. Maar ik weeg ook 27 kilo minder.
Gewoon een gezond/normaal gewicht ook als je niet traint natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zonder trainen ongeveer herzelfde makker
Klinkt als een gezellige avond met @jigggyquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:42 schreef Oriente het volgende:
Oh en gisteravond twee jongens die om de 5 seconden met kanker liepen te roepen, eentje wilde per se 100 kilo benchen, die andere stond erachter om te spotten, gastje ligt daar met die barbell op z'n borst en krijgt hem niet meer omhoog, spotter staat keihard te lachen en te schelden en krijgt hem ook niet terug, gelukkig voor hem was er iemand in de buurt die er als een gek heen rende en die stang van hem af tilde. Kneuzenkermis, echt.
Eens. Tegenwoordig squat ik nog maar max 100kg. Ik word oudquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik train ook niet meer zo zwaar en sowieso hoe diep iemand squat maakt ook nogal uit dus gewicht zegt me niet zoveel
Sowieso vergelijken met anderen heeft niet echt nut. Een klein iemand met korte armen kan makkelijker veel benchen want hij beweegt het gewicht over een kleinere afstand, zelfde bij squat etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt ja, al kan je soms wel wat van de techniek opstekenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sowieso vergelijken met anderen heeft niet echt nut. Een klein iemand met korte armen kan makkelijker veel benchen want hij beweegt het gewicht over een kleinere afstand, zelfde bij squat etc.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige avond met @:jigggy
Over het algemeen als je dat ziet in een gym zijn het mensen die gewoon met teveel trainen. Maar je moet niet vergeten dat er niet alleen 'bodybuilders' zijn maar ook mensen die trainen voor een sport. Bijvoorbeeld als je springt bij basketbal of volleybal ga je niet eerst zo diep als een diepe squat hurken eer je springt. Dus ondanks dat een diepe squat het meest effectief is voor spierontwikkeling, kan het best zijn dat meer trainen in de 'range' van het bewegingstraject van de sportbeweging ook nuttig kan zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zag laatst iemand 100 kg squatten met quarter squats. Dan heeft het ook weinig zin...
Ik snap wat je zegt inderdaad, maar zou het voor zulke mensen niet logisch zijn om dan tenminste tot iets boven parallel te squatten, of zelfs nog iets minder diep dan dit. Dit waren echt quarter squats of zelfs nog iets minder, dan vraag ik me af of dat zin zou hebben voor basketballers/volleyballers etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over het algemeen als je dat ziet in een gym zijn het mensen die gewoon met teveel trainen. Maar je moet niet vergeten dat er niet alleen 'bodybuilders' zijn maar ook mensen die trainen voor een sport. Bijvoorbeeld als je springt bij basketbal of volleybal ga je niet eerst zo diep als een diepe squat hurken eer je springt. Dus ondanks dat een diepe squat het meest effectief is voor spierontwikkeling, kan het best zijn dat meer trainen in de 'range' van het bewegingstraject van de sportbeweging ook nuttig kan zijn.
Beest.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:01 schreef Speedfight het volgende:
Ik kom alleen even opscheppen.
Woordle 480 4/6
⬜🟨⬜⬜🟨
🟨⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 276 6/6
🟩🟩⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟨🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟨⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
(wat een moeilijke)
Opzich zijn veel sprongen met korte dip voor de strekking. Zie een blok doen bij het net bij volleybal of een rebound pakken bij basketbal. Maar nauwelijks iemand die jij zo ziet squaten is bezig voor een sport zoals ik beschrijf hoor. Tevens is het niet zo dat mensen die voor zo'n sport trainen altijd dan ondiep squaten. Die hebben ook gewoon baat bij de spier en krachtontwikkeling van een diepere squat. Is meer als supplement erbij. Iemand die niet weet wat hij doet/geen goede ervaring heeft met spier juist belasten gaat bij ondiepe squat lekker op de pezen, gewrichten hangen...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt inderdaad, maar zou het voor zulke mensen niet logisch zijn om dan tenminste tot iets boven parallel te squatten, of zelfs nog iets minder diep dan dit. Dit waren echt quarter squats of zelfs nog iets minder, dan vraag ik me af of dat zin zou hebben voor basketballers/volleyballers etc.
Woordle 480 5/6quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:01 schreef Speedfight het volgende:
Ik kom alleen even opscheppen.
Woordle 480 4/6
⬜🟨⬜⬜🟨
🟨⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 276 6/6
🟩🟩⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟨🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟨⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
(wat een moeilijke)
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over het algemeen als je dat ziet in een gym zijn het mensen die gewoon met teveel trainen. Maar je moet niet vergeten dat er niet alleen 'bodybuilders' zijn maar ook mensen die trainen voor een sport. Bijvoorbeeld als je springt bij basketbal of volleybal ga je niet eerst zo diep als een diepe squat hurken eer je springt. Dus ondanks dat een diepe squat het meest effectief is voor spierontwikkeling, kan het best zijn dat meer trainen in de 'range' van het bewegingstraject van de sportbeweging ook nuttig kan zijn.
Gewone havermoutpapquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:elan is ouderwets agressief in het corona-topic aan het preken over mensen die zich niet aan de maatregelen houden.
Gelukkig ben je man's genoeg om daar de discussie aan te gaan en niet hier in de SC te roepen dat hij daar wat post.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:elan is ouderwets agressief in het corona-topic aan het preken over mensen die zich niet aan de maatregelen houden.
Nee daar ga ik mij absoluut niet aan wagen. Discussiëren over Corona heb ik genoeg gedaan in mijn leven, werd er niet gelukkig van.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je man's genoeg om daar de discussie aan te gaan en niet hier in de SC te roepen dat hij daar wat post.
Oh wacht.
Havervlokken laten weken in melk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zo bij je kwark en fruit. En anders havermoutpap. Goddelijk.quote:
Ga het met melk doen danquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo bij je kwark en fruit. En anders havermoutpap. Goddelijk.
Nee, Google maar eens op ‘kwark, fruit, havermout’. Dan zie je de havermout onbewerkt in het bakje.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ga het met melk doen danlas op Google iets met dat je het eerst zou moeten koken i.v.m. een bepaald stofje of zo dat erin zou zitten
Ik warm het altijd met melk op in de magnetron en daarna in de blender. Dan drink je het heel makkelijk weg als een shake, ik vind die manier het prettigstquote:
Beestquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewicht weet ik zo niet. Ik denk 105kg bij 2 meter.
dwergquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik warm het altijd met melk op in de magnetron en daarna in de blender. Dan drink je het heel makkelijk weg als een shake, ik vind die manier het prettigst
Goede tipsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, Google maar eens op ‘kwark, fruit, havermout’. Dan zie je de havermout onbewerkt in het bakje.
Havermoutpap moet je wel van houden, denk ik, ik at het als klein kind al. Dus later meer eten rondom sport was een makkie.
Sommige mensen zetten de havermout een avond ervoor in kwark of yoghurt in de koelkast, als ze het liever koud maar toch wat zachter van structuur hebben.
En wat hier ook werd gezegd; Als je er ook nog een banaan en 1/2 lepels pindakaas doorheen doet heb je echt enorm makkelijk veel calorieen.quote:
Aan mijn kcal kom ik met gemak dus ik ga ze dan eerder toevoegen voor de extra vezels / vitamines etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En wat hier ook werd gezegd; Als je er ook nog een banaan en 1/2 lepels pindakaas doorheen doet heb je echt enorm makkelijk veel calorieen.
Uitstekend idee, LR.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Een keer seks hebben samen zou geen kwaad goed zijn.
Hoe was het bij preston palace? lekker gekegeld?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Een keer seks hebben samen zou geen kwaad goed zijn.
Zoveel gegeten, zoveel gedronken, zoveel... Mijn hemel, all-inclusive krijgt daar echt een andere dimensie.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe was het bij preston palace? lekker gekegeld?
Nog geen flauw idee.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel gegeten, zoveel gedronken, zoveel... Mijn hemel, all-inclusive krijgt daar echt een andere dimensie.
Havermoutquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krieltjes met een medium biefstuk. Stukje kaas toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinaziequote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou jij moeten weten als konijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe is spinazie een maaltijd, of eet jij daadwerkelijk enkel spinazie dan?
Wat kut.
Heb jij ook wel eens in een groot conferentieoord gezeten waar je verdwaald bent?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel gegeten, zoveel gedronken, zoveel... Mijn hemel, all-inclusive krijgt daar echt een andere dimensie.
Mij niet gelukt helaas toch niet afdoende gedronken kennelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens in een groot conferentieoord gezeten waar je verdwaald bent?
Ik ben een keer in zo'n conferentiedinges geweest met allemaal van die ziekenhuislijnen, maar na een bepaalde hoeveelheid drank zijn die toch helemaal niet logisch.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij niet gelukt helaas toch niet afdoende gedronken kennelijk
Jij bent af met je all-inclusive.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe is spinazie een maaltijd, of eet jij daadwerkelijk enkel spinazie dan?
Wat kut.
Hoe maak jij een goeie jus van burgervlees?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent af met je all-inclusive.
Spinazie met aardappels, goeie jus en burger. Lekker hoor.
Geen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe maak jij een goeie jus van burgervlees?
Omdat ik meega met een bedrijfsfeest? Nee is goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dat had ik gemist.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik meega met een bedrijfsfeest? Nee is goed.
Ah, jammer. Ik hoopte op een of andere geheime gouden tip.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen.
Vooraf gemaakt, nu uit de vriezer gehaald.
Hemels voer echt waarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, helaas.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ah, jammer. Ik hoopte op een of andere geheime gouden tip.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Pisces29 is duidelijk geen culinair wonder.
Wel allemaal dingen waar ik nog nooit aan gedacht had. Bedankt, of zoiets denk ik!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Ah dit is dus het HLF8 publiek. Ik ben fan.
Al is die blonde (Rutger GeenStijl) inderdaad een broodmongool.
Wat zijn dat voor vogels?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel allemaal dingen waar ik nog nooit aan gedacht had. Bedankt, of zoiets denk ik!
IK HEB TROUWENS MIJN LIDL-VOGELS NOG STEEDS NIET!!!!
Context?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:19 schreef KingRoland het volgende:
Hoe toekomstbestendig is cloud technologie? @:tarado @:lange_lans
Woordle6 277 4/6quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 481 6/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Kutwoord
Woordle6 277 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kutwoord
Strijder.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:17 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 481 4/6
⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 277 5/6
⬛🟩🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:oriente
@:wereldgozer
@:scrupuleus
@RamboDirk werk je de excel-sheet even bij?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
En dus tellen we deze score niet.
Ter info.
Linkje graagquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:39 schreef Oriente het volgende:
Tong wordt gedemoniseerd in KLB. (Wat doe je daar ook)
Waar ik het hoogste en laatste woord heb.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
tong80 in KLB / Johan Boskamp als analist bij een CL wedstrijd van Ajax.
Bedankt vriend. Eet smakelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Heerlijke kadetjes met ham en kaas brother.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Probeer het straks nog een keer. Denk dat @Sked zo wel offline is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:17 schreef tong80 het volgende:
Mijn wedstrijdtopic voor Feijenoord is gesloten. Wat een triestheid.
Kreeg al een DM van hem. Stimuleert me alleen maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Probeer het straks nog een keer. Denk dat @:sked zo wel offline is.
Viezerik.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kreeg al een DM van hem. Stimuleert me alleen maar.
Niet hand in hand graag.quote:
Hetzelfde als vanochtend verwacht ikquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat drinken we vanavond bij de voetbal @:tong80 ?
🤪
Maartje doet niet aan rimmen op de 1e date. Erg jammerquote:
Maartje is 33 en woont samen met haar 7-jarige dochtertje in Amsterdam. Na een relatie van tien jaar is ze nu al best een poos single. En zelfs met aardig wat ’date-ervaring’ op zak blijven mannen en de datingwereld haar verbazen. Bij VROUW deelt Maartje wekelijks haar meest bizarre avonturen.
Waarom lijkt het of mannen hun realiteitszin kwijt zijn als het op seks aankomt? One night stands zijn sowieso niet mijn ding, maar toen een guy me tijdens onze eerste keer seks in mijn mond spuugde, moest ik echt even slikken. (Eww!) Mijn mood sloeg onmiddellijk om. „Wat doe jij echt?!” En in mijn hoofd: ’Waar is de stopknop?’
Pornhub als bijbel
Wat is dat toch met mannen, dat ze tijdens een eerste keer gelijk hun complete trukendoos opentrekken? Alsof je in een pornofilm terecht bent gekomen. Een eerste keer met iemand is voor mij al spannend genoeg, maar mannen lijken er anders in te staan. Is het een soort bewijsdrang of zijn ze zo extreem onervaren? Hebben ze, zoals mijn einzelgänger, gewoon geen enkel empathisch vermogen om aan te voelen op welk level de ander zit? Of kijken ze echt zo veel porno, dat ze denken dat het zo hoort en willen ze simpelweg zo veel mogelijk scenes nabootsen?
„Ik wil je voor het raam, laat je buren maar kijken.” Nou nee, doe de gordijnen maar dicht. Vind je het heel erg als ik die even parkeer? Wat ik me meteen afvraag is: Zegt zo’n man dit tegen elke vrouw? Zó plat. Zo’n afknapper.
Prutser of pro
Wellicht zijn er dames die hier wel goed op gaan, maar ik hoef tijdens de seks niet naar alle hoeken van het bed gegooid te worden door iemand die ik net ken. Ik ga juist lekker op iemand die mijn handen vastpakt en me tussendoor kleine kusjes geeft. Iemand die zegt wat hij voelt en denkt in plaats van iemand die stoïcijns allerlei professionele porno moves op me gooit. Deels het cliché verschil tussen man en vrouw, dat begrijp ik ook wel, maar zeker ook een stukje bijscholing voor al deze prutsers die zich een pro wanen. Een doorgeslagen seksshow, waar ik vriendelijk voor bedank, met of zonder loket.
Pro-no
Dus heren, als het niet alleen om je eigen genot gaat en je een meisje nog wel een keer zou willen zien, probeer even echt iets te voelen en te connecten. Lijkt me überhaupt veel bevredigender dan alleen je eigen genot na te streven. Wanneer de boel eentonig wordt, kun je altijd nog met je trucs komen (één per keer graag). Verwacht van mij in ieder geval geen appjes of belletjes, nadat je je eenzijdige seksfantasie hebt nageleefd. Pornhub als studiemateriaal maakt je nog lang geen ’hubby material’.
Witte wijn brother.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat drinken we vanavond bij de voetbal @:tong80 ?
🤪
Maartjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Maartje doet niet aan rimmen op de 1e date. Erg jammer
Flauw wijf.
Misschien zegt het ook wat over Maartje haar keuze voor bepaalde types als ze steeds dat soort ervaringen heeft. Die haar meer als een sletje zien dan ' wifey material'. Een Maartje die 'toen een guy...' zegt, zegt al wat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Flauw wijf.
Yep, ze eindigt er toch zelf mee in bed (of voor het raam). Als die kerels echt egoistisch waren, hadden ze al die moeite niet eens gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien zegt het ook wat over Maartje haar keuze voor bepaalde types als ze steeds dat soort ervaringen heeft. Die haar meer als een sletje zien dan ' wifey material'. Een Maartje die 'toen een guy...' zegt, zegt al wat.
Dit is geen vrouw.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Flauw wijf.
Wat lul jij nou weer?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik nadat ik zag dat enkel mijn naam genoemd was in de FB zonder dat er verdere actie vereist is.
[ afbeelding ]
Geen dank.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik nadat ik zag dat enkel mijn naam genoemd was in de FB zonder dat er verdere actie vereist is.
[ afbeelding ]
Maartje is gewoon een gebruiksvoorwerp voor haar dates. En nu zijn alle mannen zo, punt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien zegt het ook wat over Maartje haar keuze voor bepaalde types als ze steeds dat soort ervaringen heeft. Die haar meer als een sletje zien dan ' wifey material'. Een Maartje die 'toen een guy...' zegt, zegt al wat.
Ik wens je heel veel plezier ouwe reus.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:09 schreef DonRaja het volgende:
Matchday! Over een uurtje richting de Kuip
Zo is dat maat. Maar eerst het kappertjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen dank.
Straks squatten en deadliften.
Maartje is duidelijk niet mijn type.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Flauw wijf.
Succes maat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:09 schreef DonRaja het volgende:
Matchday! Over een uurtje richting de Kuip
Broekie uit en paalliften.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Maartje is gewoon een gebruiksvoorwerp voor haar dates. En nu zijn alle mannen zo, punt.
Lidl-vogels zijn extreem mooie metalen vogels voor in de tuin en als het donker wordt, dan geven ze nog licht ook! Dit is alles wat ik erover weet, maar @Littlerabbit heeft ze al mogen ontvangen en kan je er alles over vertellen.quote:
Dit is echt totaal anders en dat weet je zelf ook best, belhamel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je in dit soort topics reageert ben je volgens @:littlerabbit ook aan eigenpijperij aan het doen, dus ik wil je bij deze waarschuwen
Nah je opmerking sloeg nergens op, maar ik was je gewoon aan het plagen. Ik hoop dat je een fijne dag hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is echt totaal anders en dat weet je zelf ook best, belhamel.
Get a roomquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah je opmerking sloeg nergens op, maar ik was je gewoon aan het plagen. Ik hoop dat je een fijne dag hebt
Nah mijn opmerking sloeg nergens op, maar ik was je gewoon aan het plagen. Ik hoop dat je een fijne dag hebt.quote:
Ik snap wat je zegt inderdaad, maar zou het voor zulke mensen niet logisch zijn om dan tenminste tot iets boven parallel te squatten, of zelfs nog iets minder diep dan dit. Dit waren echt quarter squats of zelfs nog iets minder, dan vraag ik me af of dat zin zou hebben voor basketballers/volleyballers etc.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nah mijn opmerking sloeg nergens op, maar ik was je gewoon aan het plagen. Ik hoop dat je een fijne dag hebt.
Op werk word ik nooit tegengesproken dus beter dan hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah je opmerking sloeg nergens op, maar ik was je gewoon aan het plagen. Ik hoop dat je een fijne dag hebt
Tijd om al de gejatte stokken weer in te leveren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
FOK!stok topic is dood. Erg jammer.
Flitsbezorgersquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
Ik heb ongelooflijk weinig zin om boodschappen te doen zo.
Ter info.
Ik ook. Kutregen hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
Ik heb ongelooflijk weinig zin om boodschappen te doen zo.
Ter info.
Pizza en salade.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik ga vanavond weer een keer erwtensoep eten denk ik. Vriendin is met vakantie dus volledig afblazen is geoorloofd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Gaat heenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd om al de gejatte stokken weer in te leveren.
@:djmo
Misschien kun je je even normaal gedragen tegen de users in dit topic! Als je zo doorgaat, dan zal ik je met alle plezier een ban aansmeren!quote:
Denk je dat Feyenoord gaat winnen vanavond?quote:
Het is inmiddels goed gekomen, ik ben veilig thuis gekomenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Excuus voor de verlate steunbetuiging maar was inslaap gevallen.
Is het goedgekomen?
Ha ha Dank je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Goedemorgen Tong, van harte gefeliciteerd.
VBL / tong80 is jarig
Nog even wakker wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:32 schreef Oriente het volgende:
Woordle 482 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 278 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟨⬛🟨⬛⬛
🟩🟨⬛🟨🟨⬛
Even serieus wat een kutwoord die tweede.
@:Wereldgozer @:Speedfight
Ik kende het woord ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:14 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nog even wakker worden
Woordle 482 6/6
⬜⬜⬜🟩🟨
🟨🟩⬜⬜⬜
⬜🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟩⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 278 6/6
⬜🟨⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik wist niet eens dat die 2e een woord was.
@:scrupuleus
Woordle 482 6/6quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:32 schreef Oriente het volgende:
Woordle 482 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 278 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟨⬛🟨⬛⬛
🟩🟨⬛🟨🟨⬛
Even serieus wat een kutwoord die tweede.
@:Wereldgozer @:Speedfight
Wow, harde sneer naar @Scrummiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Woordle 482 6/6
⬛⬛⬛🟨🟩
⬛⬛⬛🟨🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 278 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟩⬛⬛🟨
⬛🟨⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟩⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Zelfs @:scrummie heeft hem goed @:oriente
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:02 schreef Oriente het volgende:
We gaan eten.
Eet smakelijk allen.
@:tong80 trakteert op gebak.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:02 schreef Oriente het volgende:
We gaan eten.
Eet smakelijk allen.
@:tong80 trakteert op gebak.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom heb je dit gedaan?
Only one way to find outquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |