abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206287605
Rusland heeft nooit in een hoek gestaan.

Het is een land met een rijkdom aan grondstoffen en men het heeft alle kansen gehad om iets moois te doen met het land sinds de val van de muur maar het is een aaneenschakeling van corruptie en foute politici die het land compleet naar de afgrond geholpen heeft.
pi_206287635
quote:
Dank. Mij staat bij dat er toen 3 zaken brekend waren.
Oekraine, iets met Corona en nog iets. Dat zie ik hier echter niet bijstaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206287640
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Rusland heeft nooit in een hoek gestaan.

Het is een land met een rijkdom aan grondstoffen en men het heeft alle kansen gehad om iets moois te doen met het land sinds de val van de muur maar het is een aaneenschakeling van corruptie en foute politici die het land compleet naar de afgrond geholpen heeft.
Je steelt mijn post.
pi_206287650
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:04 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je steelt mijn post.
Het was verkeerd bezorgd, blame PostNL :P
pi_206287651
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:52 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zoek eerst even uit hoe de etnisch-Russen gediscrimineerd werden in Oekraīne. Kijk dan ook gelijk even naar hoe het er in de Baltische Staten mee staat.

Het is niet voor niets dat de Baltische Staten zo ontzettend zenuwachtig zijn geworden na de inval in Oekraïne.
De baltische staten weten sinds de vorige eeuw dat de Russen nog erger zijn dan nazi Duitsland ja.
pi_206287653
twitter

Artikel over het geweld wat de politie gebruikt tegen zijn burgers in Rusland maar nu ook in Oekraïne.
pi_206287666
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:41 schreef OllieA het volgende:

[..]
Je claimt volwassen te zijn. Gedraag je er dan naar, ipv voortdurend met je schijtlolligheden te komen in dit topic.
Het is een serieus spreekwoord :{w
Vakman pur sang
pi_206287670
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:57 schreef polderturk het volgende:

[..]

De etnisch-Russen werden zo zwaar gediscrimineerd, dat in de gebieden waarin de Russisch taligen in de meerderheid waren Zelensky 70% van de stemmen kreeg. Zelfs in de etnisch Russische gebieden steunt de meerderheid Oekraïne de oorlog tegen Rusland. Zelfs Oekraïners die voor de oorlog pro-Rusland waren vechten nu mee tegen Rusland.
Was het niet de Oekraïense regering zelf die zei dat ze niet konden garanderen dat in de Donbass-gebieden mensen konden stemmen omdat ze de veiligheid van de mensen niet konden garanderen?

Die 70% stemmen, van hoeveel procent opkomst was dat?
pi_206287676
twitter

Bob trapt keihard open deuren in.
Vakman pur sang
pi_206287683
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:59 schreef RetepV het volgende:

[..]
Oh. Ok. Dan was het een hoek waar hij in stond en geen muur. Ik zie niet hoe dat iets aan Rusland's situatie verandert, maar ok.

Misschien kun je gewoon accepteren dat het niet uitmaakt wie iemand in de hoek heeft gedreven? Als iemand in een hoek staat en je blijft aanvallen, kun je desperate actions verwachten. Dan moet je niet ineens zielig gaan doen dat je het niet verwacht had. Ok, tenzij je gelooft dat er mensen bestaan die zich rustig in de hoek blijven staan om zich dood te laten slaan.

Het is echt compleet irrelevant hoe Rusland in die hoek terecht gekomen is. Wat relevant is, is dat Rusland in de hoek stond, dat het aangaf dat het zich uit de hoek zou gaan vechten als het geen ruimte zou krijgen, en dat iedereen riep: "Doe maar, probeer maar, bluhuuuuf!", en vervolgens de vermoorde onschuld ging spelen.
Levensruimte?
pi_206287702
quote:

[..]
Oh. Ok. Dan was het een hoek waar hij in stond en geen muur. Ik zie niet hoe dat iets aan Rusland's situatie verandert, maar ok.

Misschien kun je gewoon accepteren dat het niet uitmaakt wie iemand in de hoek heeft gedreven?

Waarom zou je dat in godesnaam accepteren? Het slaat nergens op? Als iemand zichzelf in een hoek heeft geplaatst is dat zijn eigen fout. En dat maakt alles uit in hoe logisch de verdere handelingen zijn.
quote:
Als iemand in een hoek staat en je blijft aanvallen, kun je desperate actions verwachten. Dan moet je niet ineens zielig gaan doen dat je het niet verwacht had. Ok, tenzij je gelooft dat er mensen bestaan die zich rustig in de hoek blijven staan om zich dood te laten slaan.

Hij werd alleen niet aangevallen. De enige die aanviel was hij zelf wat er voor zorgde dat hij ook steeds minder hulp kreeg om uit die hoek te komen.
quote:
Het is echt compleet irrelevant hoe Rusland in die hoek terecht gekomen is. Wat relevant is, is dat Rusland in de hoek stond, dat het aangaf dat het zich uit de hoek zou gaan vechten als het geen ruimte zou krijgen, en dat iedereen riep: "Doe maar, probeer maar, bluhuuuuf!", en vervolgens de vermoorde onschuld ging spelen.
Hij stond dan wel in een gigantische hoek maar goed. Ja en vanzelfsprekend speelt iedereen de vermoorde onschuld want het was helemaal niet nodig om te gaan vechten. Hij had ook kunnen proberen om zijn eigen hoekje aantrekkelijker te maken. In plaats van zijn toch al riante hoek nog groter te maken met de zeer reële kans erop dat zijn hoekje en overgebleven speelgoed zou worden vernietigd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_206287715
Rusland had Oekraïne beter niet kunnen aanvallen.
Tot februari 2022 hadden we nog enigszins respect voor het grote Russische leger.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:10:12 #213
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206287717
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:42 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dan moet je het ook eens zijn dat de gevolgen volkomen terecht zijn. Anders ben je met twee maten aan het meten.
WHAAHAAA wat een quatsch! Putin stelt onmogelijke eisen en als ie zijn zin niet krijgt mag ie Ukraine verkrachten? Het is dat ik niet zo groot woon anders had ik een jaar nodig gehad om al jouw poep van mijn muren te poetsen. _O-
quote:
Maar wat terechter was geweest, was om het conceptverdrag van meet af aan serieus te nemen, en het niet van de hand te wijzen en Oekraíne voor de gevolgen laten opdraaien.
We moeten die quatsch nog serieus nemen ook _O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206287731
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:01 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ok. Dus jij steunt de VS in hun proxy oorlog tegen Rusland. Dat de VS Oekraïners de dood in sturen om Rusland klein(er) te krijgen.

Prima, jij bent Nederlander, jij mag steunen wie je wil.
Ik steun de VS in deze ja. En tot nu toe dat de VS alles behalve dat, het helpt Oekraine om zich te verdedigen zodat de genocidelust van de Russen getemperd wordt. Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Beetje zoals ik ook het VK en de VS steunde in WO2.

Jij steunt Rusland dus? Durf je er eindelijk voor uit te komen?
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:11:12 #215
pi_206287735
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:45 schreef RetepV het volgende:
Wat we gedaan hebben is Oekraïne laten opdraaien voor de gevolgen.
We hebben helemaal niks. Putin terroriseert de wereld met onzin en dood, en nu verliest ie.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_206287744
twitter
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:12:29 #217
pi_206287753
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:52 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zoek eerst even uit hoe de etnisch-Russen gediscrimineerd werden in Oekraīne. Kijk dan ook gelijk even naar hoe het er in de Baltische Staten mee staat.

Ik verwijs naar de posts van Icecreamfarmer.
pi_206287768
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik steun de VS in deze ja. En tot nu toe dat de VS alles behalve dat, het helpt Oekraine om zich te verdedigen zodat de genocidelust van de Russen getemperd wordt. Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Beetje zoals ik ook het VK en de VS steunde in WO2.

Jij steunt Rusland dus? Durf je er eindelijk voor uit te komen?
Oud baasje, zonder de Russen had het er heel anders uitgezien.
pi_206287772
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Rusland had Oekraïne beter niet kunnen aanvallen.
Tot februari 2022 hadden we nog enigszins respect voor het grote Russische leger.
Ook werd hun wapenindustrie nog serieus genomen. Nu absoluut niet meer.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:13:57 #220
pi_206287777
quote:
Misschien kun je gewoon accepteren dat het niet uitmaakt wie iemand in de hoek heeft gedreven?
Jij begint er de hele tijd over.
pi_206287784
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk evidente onzin wat je hier zegt. Oekraine hoeft helemaal niet te onderhandelen over een "verdrag" wat feitelijk de soevereiniteit van hun land opheft net als andere voormalige Sovjet Republieken dat niet hoeven te doen.

Het enige wat logisch lijkt te zijn in je post is "Ik weet niet", de rest kan ik niet echt veel samenhang of logica in ontdekken.

Biden dacht in het geheel niet dat Poetin blufte, overigens. De VS waarschuwde al maanden dat Rusland op het punt stond om Oekraine binnen te vallen.
Sterker nog, user RetepV haalde eerder zelf met een link de uitspraken van Biden aan, waarin Sleepy Joe aangaf dat er een aanval voorhanden was.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_206287793
Poetin, die een muur heeft gebouwd (wink wink), er met de rug tegenaan is gaan staan, en roept: hier sta ik, ik kan niet anders.
Calimero moet wel dood en verderf zaaien, vrouwen en kinderen verkrachten, burgers verminken. Want zij zijn groot en ik is klein.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:15:07 #223
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206287794
Wat triest dat kindjes kogelwerende vesten moeten dragen :'( :'( :'( Kinderen moeten gewoon veilig over straat kunnen gaan. Of in de speeltuin spelen zonder zorgen te maken dat ze beschoten worden.

twitter
pi_206287817
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:06 schreef RetepV het volgende:

[..]
Was het niet de Oekraïense regering zelf die zei dat ze niet konden garanderen dat in de Donbass-gebieden mensen konden stemmen omdat ze de veiligheid van de mensen niet konden garanderen?

Die 70% stemmen, van hoeveel procent opkomst was dat?
En hoe zou dat nu toch komen? :')
pi_206287828
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Dat mensen hier nog serieus de discussie aangaan met Peter. Zijn hobby is alleen recht praten wat krom is.
Eens, ik probeer het ook zoveel mogelijk te negeren maar het begint dit topic wel teveel te overheersen. Zeker als het niet een andere zienswijze is, maar gewoon enkel als doel heeft om desinformatie te verspreiden of verdeeldheid te creëren. Los van alle semantiek moeten we er niet omheen draaien, er zijn gewoon mensen doelbewust bezig om te handelen tegen onze nationale veiligheid in. Geraffineerde teksten in de schijn op te houden van een debat of andere interpretatie van feiten. Maar het is gewoon bekend beleid van Rusland om landen te destabiliseren en verdeeldheid te zaaien op deze wijze. Het zou naïef zijn om te denken dat dit niet op fok zal gebeuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')