Eindelijk iemand die het daar zegt!!quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:28 schreef Flow3r het volgende:
Berend snapt de relatie Marciano/Kim niet, hij vindt dat Marciano neerbuigend tegen Kim doet en haar als slaafje behandeld
dat ziet Berend dan heel goedquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:28 schreef Flow3r het volgende:
Berend snapt de relatie Marciano/Kim niet, hij vindt dat Marciano neerbuigend tegen Kim doet en haar als slaafje behandeld
yup, Berendquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:31 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het daar zegt!!
Ik vind het echt fijn dat hij het ziet. Toch bizar dat haar vriendinnen het niet zien, niks van zeggen, ik blijf het zeggen dat zijn echt puur meangirls naar iedereen en naar elkaar toe.quote:
Voor mijn idee was dat ook opeens, sinds dansmarathonquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Kim en Jeff hebben nu pas door dat het wel erg close is tussen Rupert en Imaddin
Haha lief dat je aan me denkt (:quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:32 schreef claire3500 het volgende:
[..]
@:dutchrealitytv hier zijn ze hoor :-)
hahhahah ja je had vaker gevraagd toch? Dus toen ik het zag, dacht moet je even taggen :-).quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Haha lief dat je aan me denkt (:
Klopt. Lief, waardeer ik.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:37 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahhahah ja je had vaker gevraagd toch? Dus toen ik het zag, dacht moet je even taggen :-).
Aaw lieverd, is lief van je maar ik vind het kleine moeite. Vind wel schattig dat je er zo mee bezig bent.quote:
daarvoor al ...quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:35 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Voor mijn idee was dat ook opeens, sinds dansmarathon
Ik vind ze wel leuk samen.quote:
heb dat zo niet gemerkt. wat scherp van je. Ik merkte het eigenlijk alleen sinds het samen slapenquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:15 schreef mootie het volgende:
Zo kennen we hem weer, zeiken over de kutgroep die niks kan, snapt, wil of doet
Maddy en Martin krijgen er ook weer flink van langs
Dat ziet hij goedquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:28 schreef Flow3r het volgende:
Ik was even met Sly in gesprek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:46 schreef Flory het volgende:
Zit ik in het verkeerde topic?
Niemand kijkt/post meer
Die zit in de loods volgens Souryquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was even met Sly in gesprek.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Die zit in de loods volgens Soury![]()
Ohnee dat was JW
Er is besteld maar nog niet voor Jeff, Kim D, Bern, Sasha en Madeleine zelf (zoiets las ik).quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:37 schreef Flory het volgende:
Zijn de bestellingen klaar? Op tijd voor iedereen besteld?
Okquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:50 schreef engine het volgende:
[..]
Er is besteld maar nog niet voor Jeff, Kim D, Bern, Sasha en Madeleine zelf (zoiets las ik).
Morgen gaat ze verder
Alicia en Isaac ook niet niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:50 schreef engine het volgende:
[..]
Er is besteld maar nog niet voor Jeff, Kim D, Bern, Sasha en Madeleine zelf (zoiets las ik).
Morgen gaat ze verder
Heb niet het gehele bestelproces gevolgd. Ik heb kim en Jeff overdag niet gezien in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Ok![]()
Kim en Jeff waren al lang geweest toch?
Isaac had aangegeven dat het best tot morgen kon wachten.
We zien het morgen wel
Ik schrijf alles op een toiletrol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah die hadden aangegeven dat het kon wachten idd.
Ze heeft een schrijfblok besteldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik schrijf alles op een toiletrol.
Die tandpasta is hier bij kruidvat 2e halve prijs en bij Bol 2e gratieschquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik schrijf alles op een toiletrol.
Ja schat,ik heb het gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Die tandpasta is hier bij kruidvat 2e halve prijs en bij Bol 2e gratiesch
Dus ze heeft haar eigen bestelling wel al gedaan?quote:
Schrijfblok bij de FEBO gevraagd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dus ze heeft haar eigen bestelling wel al gedaan?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schrijfblok bij de FEBO gevraagd.
Besteldquote:
Nee niet van haar zakgeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dus ze heeft haar eigen bestelling wel al gedaan?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Besteld![]()
Berend wil lekker naar bed.
Jeff en Jasp zitten nog in de tub.
Rupert kwam nog even kijken en Ima loopt ook nog rond.
Babette heeft haar derde puberteit![]()
Het is geen volle maan toch?
Ja dat moet in overleg ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schrijfblok bij de FEBO gevraagd.
Ik vind ook fijn om hun beide te zien en over te lezen, dus wil je hiervoor ook aan mij denken?quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:37 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahhahah ja je had vaker gevraagd toch? Dus toen ik het zag, dacht moet je even taggen :-).
Dat is wel mooi in deze,ze liggen niet om 10 uur in bed.quote:
Het grote voordeel van een grotere groep. Uitslapen doen ze wel allemaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel mooi in deze,ze liggen niet om 10 uur in bed.
Ja hoor ja.quote:
Dat doen ze ook wel vakerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:22 schreef Flory het volgende:
Iedereen plots in bed, geloof er niks van
Wat een groot verschil toch met Utopia, bleven de bewoners lang wakker, bleven ook al de 4 streams actief.quote:
Lekker slipe Floor.quote:
Ik kan het niet vergelijken maar het is wel raar. Ook die korte streamlocks overdag constant.. En dan meteen op beide streams.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een groot verschil toch met Utopia, bleven de bewoners lang wakker, bleven ook al de 4 streams actief.
Dit zijn low budgetstream.
ze lullen nogal veel.Grap is dat de SL vaak te laat is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan het niet vergelijken maar het is wel raar. Ook die korte streamlocks overdag constant.. En dan meteen op beide streams.
Snap veel niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan het niet vergelijken maar het is wel raar. Ook die korte streamlocks overdag constant.. En dan meteen op beide streams.
De billen van Moirama ga je echt niet zien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap veel niet.
Ze blijven ook vaak iemand helemaal volgen waarvan je weet dat die zich gaat omkleden.
En op het moment dat ze dreigen iets uit te trekken zie je een soort paniek reactie, de camera draait dan snel weg.
Wat is het nut van dat blijven volgen?
Die mogen ze lekker voor hun zelf houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De billen van Moirama ga je echt niet zien.
Ter vergelijking was dit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die mogen ze lekker voor hun zelf houden.
Gaat niet om wat ze wel of niet laten zien, gaat om waarom die zinloze streams waarvan ze weten dat ze die moeten afbreken.quote:
De regel is ook een duimpje omhoog.Dat weet je.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat niet om wat ze wel of niet laten zien, gaat om waarom die zinloze streams waarvan ze weten dat ze die moeten afbreken.
Kim en Marciano in bed, zodra er een teen wiebelt onder het dekbed, is er een grote paniek bij de FEBO.
Dat was BB, andere productiehuis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 02:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De regel is ook ook een duimpje omhoog.Dat weet je.
Ik ga toch even kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:15 schreef Sestra666 het volgende:
eunice ligt te spartelen buiten in t gras
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:22 schreef Flow3r het volgende:
Oooooooooo maaaaaayaaaaaaabooooooooouuuuuuuhhhhhh
OOOOOOOmmmmmnaaaaaaamooooooo baaaaaayaaaaabaaaaaaa
Ze gaat toch netjes in de tuin zittenquote:
Ik hoop echt heel erg dat ze Djedi eruit stemmen dan paar dagen later gaat sowieso Ruben, die overleeft het leven niet zonder Djediquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat zou tof zijn. 'k Ben benieuwd wie er dan uit ligt
Ja, maar dat gaat niet gebeuren. Ik vrees dan voor de kop van Jeffquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik hoop echt heel erg dat ze Djedi eruit stemmen dan paar dagen later gaat sowieso Ruben, die overleeft het leven niet zonder Djedi. Even wat minder mensen daar en wat reuring in de meangirls groep.
Ik ga echt duimen van niet en als Jeff eliminatie spell moet doen geloof ik echt dat hij wel wint. Althans ik heb echt hoop. Zonder Jeff is het programma echt niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat niet gebeuren. Ik vrees dan voor de kop van Jeff
iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:57 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik ga echt duimen van niet en als Jeff eliminatie spell moet doen geloof ik echt dat hij wel wint. Althans ik heb echt hoop. Zonder Jeff is het programma echt niks
Van mij hoeft dat niet. Djedi is bijna onzichtbaar en Ruben is nog wel vermakelijk af en toe. Woordkunstenaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik hoop echt heel erg dat ze Djedi eruit stemmen dan paar dagen later gaat sowieso Ruben, die overleeft het leven niet zonder Djedi. Even wat minder mensen daar en wat reuring in de meangirls groep.
Hhuhuh heb dat gemist waarom moest ze huilen? En inderdaad gisteravond mocht Ruben haar steeds kriebelen, hangen in zijn bed. Het zou je vriendin maar zijn...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah Djedi moest huilen. Hangt om Ruben en jankt om haar vriendje. Hoezo driedubbele boodschappen afgeven
Ik snap dan weer niet zo goed wat er zo leuk aan die kerel is. Ja wel leuk voor de show maar ik heb al meerdere dingen van hem gezien die echt niet netjes waren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:57 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik ga echt duimen van niet en als Jeff eliminatie spell moet doen geloof ik echt dat hij wel wint. Althans ik heb echt hoop. Zonder Jeff is het programma echt niks
Ze had een briefje aan hem geschreven en werd toen sentimenteel vertelde ze Martin netquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hhuhuh heb dat gemist waarom moest ze huilen? En inderdaad gisteravond mocht Ruben haar steeds kriebelen, hangen in zijn bed. Het zou je vriendin maar zijn...
Hhahahah ja daarom mag ze van mij wel gaan. Klopt, dat ben ik wel met je eens mbt ruben. Ik denk ook dat Ruben maar een mini zetje (afwijzing van Djediquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:59 schreef engine het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet. Djedi is bijna onzichtbaar en Ruben is nog wel vermakelijk af en toe. Woordkunstenaar
Klopt, maar hij weet wel reuring te brengen en heeft vaak gelijk. Alleen ik vind hem te agressief en negatief. Alleen hij laat wel mensen nadenken en discussiërenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap dan weer niet zo goed wat er zo leuk aan die kerel is. Ja wel leuk voor de show maar ik heb al meerdere dingen van hem gezien die echt niet netjes waren.
En Ruben is dan de lieve broer bij wie ze komt uithuilen. Die kerel laat zich zo gebruiken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze had een briefje aan hem geschreven en werd toen sentimenteel vertelde ze Martin net
Ja dat heb ik eigenlijk bij velen daar maar mijn mening is wel dat een Jeff wel ''''nodig'''' is voor het programma. Als we over blijven met een Wanda, Isaac, Marciano 'de bazen' dan word het een dictatuur. Dan word het niet meer leuk, denk ik hequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap dan weer niet zo goed wat er zo leuk aan die kerel is. Ja wel leuk voor de show maar ik heb al meerdere dingen van hem gezien die echt niet netjes waren.
Oke wat vaag. Jammer dat we dan niet zien wat er op stond. Heeft ze het uitgemaakt met Ruben?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze had een briefje aan hem geschreven en werd toen sentimenteel vertelde ze Martin net
Ja wel een beetje. Maar dan boos worden dat je je zo laat gebruiken is ook weer niet handig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En Ruben is dan de lieve broer bij wie ze komt uithuilen. Die kerel laat zich zo gebruiken.
Ja... echt en hij ziet het niet. En hij is zo overstuur bij elke afwijzing... echt sneuquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En Ruben is dan de lieve broer bij wie ze komt uithuilen. Die kerel laat zich zo gebruiken.
Eens, hij is er zelf bij vind hem daardoor ook wel beetje dom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel een beetje. Maar dan boos worden dat je je zo laat gebruiken is ook weer niet handig.
Oh dat heb ik gemist. Waarom en wanneer werd hij boos dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel een beetje. Maar dan boos worden dat je je zo laat gebruiken is ook weer niet handig.
Ik weet niet meer dan dat ze net aan Martin verteldequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:06 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Oke wat vaag. Jammer dat we dan niet zien wat er op stond. Heeft ze het uitgemaakt met Ruben?
Ja klopt maar hij doet er ook niet veel aan. Hij blijft zo bizar achter haar aan lopen en haar bijna verwijderen van de groep. Ik weet niet vind beetje ook creepy ofzo hun contact. Net zo creepy als Kim van Marcianoquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... echt en hij ziet het niet. En hij is zo overstuur bij elke afwijzing... echt sneu
Zo jammer dat we dan niet de inhoud weten. ik wil wel weten wat ze heeft geschreven en waarom ze dan zo moest huilen. ben benieuwd of we dat vandaag nog gaan horen. ruben gaat altijd praten met Alicia, dan ziet ie haar wel staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet meer dan dat ze net aan Martin vertelde
Laatst was heel drama omdat Djedi wel met Jerrold knuffelde en niet met hem, wel met anderen was en niet met hem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Waarom en wanneer werd hij boos dan?
Oh god. Haha. Ja die vent is smoorverliefd. Ook niet helemaal eerlijk van Djedi vind ik dan. Die moet gewoon duidelijker zijn. En Ruben, tja, die moet zich beseffen dat hij geen schijn van kans maakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:09 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Laatst was heel drama omdat Djedi wel met Jerrold knuffelde en niet met hem, wel met anderen was en niet met hem.
In ieder geval heb ik wel liever dat de nietszeggende personen er eerst uit gaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eigenlijk bij velen daar maar mijn mening is wel dat een Jeff wel ''''nodig'''' is voor het programma. Als we over blijven met een Wanda, Isaac, Marciano 'de bazen' dan word het een dictatuur. Dan word het niet meer leuk, denk ik he
Eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
In ieder geval heb ik wel liever dat de nietszeggende personen er eerst uit gaan.
Helemaal met je eens! Ruben had in het begin gezegd tegen Wesley dat ie haar leuk vond, dat had Wesley weer verteld aan Djedi en wat doet Djedi? Zich laten claimen door Ruben, ik vind het zoooo vaag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh god. Haha. Ja die vent is smoorverliefd. Ook niet helemaal eerlijk van Djedi vind ik dan. Die moet gewoon duidelijker zijn. En Ruben, tja, die moet zich beseffen dat hij geen schijn van kans maakt.
Met je eens :-)quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
In ieder geval heb ik wel liever dat de nietszeggende personen er eerst uit gaan.
hahahahah echt he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja Ruben is naïef. Die bovenkamer werkt volgens mij ook niet volledig goed.
Er is zoveel gezegd dat ik het niet zou kunnen voorspellen. Maar ik geloof nog niet zo dat het vandaag gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens
Maar goed, we moeten de eliminatie nog zien gebeuren vandaag
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:14 schreef engine het volgende:
[..]
Er is zoveel gezegd dat ik het niet zou kunnen voorspellen. Maar ik geloof nog niet zo dat het vandaag gaat gebeuren.
Ze kunnen niet iemand eruit stemmen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Schijnbaar gaat dat vanzelf als je niks te doen hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben het nu wel eens met Djedi en Martin. Dat uitslapen is bizar
er is totaal geen structuur in hun bestaan. Ze hangen, hangen en hangen maar een beetje rond. Af en toe wat eten en verder met hangenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Schijnbaar gaat dat vanzelf als je niks te doen hebt.
En dan ook nog eens tussen de middag slapen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Schijnbaar gaat dat vanzelf als je niks te doen hebt.
Moeten ze nu al hun eigen ontbijt verzorgen?quote:
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
Moeten ze nu al hun eigen ontbijt verzorgen?
ik twijfel nu trouwens want er komt geen dartbord en wel ontbijt in de plaats. Hadden ze over gestemd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay, gaan zo wel zien of er nog ontbijt gemaakt wordt dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:37 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik twijfel nu trouwens want er komt geen dartbord en wel ontbijt in de plaats. Hadden ze over gestemd.
Die boodschappen komen pas vandaagquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:37 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik twijfel nu trouwens want er komt geen dartbord en wel ontbijt in de plaats. Hadden ze over gestemd.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
Aah jaaa! Mystery ontbijt is opgelostquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die boodschappen komen pas vandaag
Heel gek jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... niemand snapt waarom Erik geen vrouw heeft....
Hij heeft een oogje op Sasha dus wie weetquote:
Ik weet . hopelijk weet Erik ook dat dat em niet gaat wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft een oogje op Sasha dus wie weet
Beetje Martin praktijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:12 schreef Chanel5 het volgende:
Kantoor is haar vaste verblijfplaats geworden?
Veelzeggend idd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:12 schreef Ebinas het volgende:
Opmaken onder het "klootjesvolk" noway
[ afbeelding ]
Dat houten blok was toch door Erik gemaakt om zijn loep in te hangen? Hoe staat het eigenlijk met zijn project, zie hem er niet veel meer mee bezig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:12 schreef Ebinas het volgende:
Opmaken onder het "klootjesvolk" noway
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat houten blok was toch door Erik gemaakt om zijn loep in te hangen? Hoe staat het eigenlijk met zijn project, zie hem er niet veel meer mee bezig.
Ahhh zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:16 schreef Ebinas het volgende:
Op 2 gaat het volgens mij over groepje Wanda
Oh zei ze daarover "zolang ze er geen misbruik van maken"?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ja ... straks CENTRAAL !!
Maddy gaat Rupert en Jasper een potlood geven. Rupert voor de keuken en Jasper als een soort beloning omdat ze steeds zijn potlood hebben geleend.
Maddy denkt echt alsof zij de big boss isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh zei ze daarover "zolang ze er geen misbruik van maken"?
Maddy en luisteren.. nopequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi heeft een beetje heimwee .... ze mist thuis. Ze mist lezen en schrijven. Maar ze denkt dat het wel goed komt. Maddy luistert, soort van ... niet perse haar sterkste kant.
ja stream 1 en 2 zit inderdaad wel even tussenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Is dit nieuw? SL maar op 1 stream? never mind .. lopen gewoon 20 seconden uit elkaar.
soms moet je mazzel hebben en op het juiste moment er zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik wil ook EJVJL leuk vinden want jullie hebben zoveel lol...
WHY![]()
Rupert brabbelt geen Engels meer.. soms helpen SL's welquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:
Gewoon weer maar eens een SL waarom ook niet.
Ik moet bekennen dat ik het voornamelijk leuk vind dankzij de cos. Anders had ik het niet gekeken gok ik zo..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik wil ook EJVJL leuk vinden want jullie hebben zoveel lol...
WHY![]()
Dit jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:40 schreef Flow3r het volgende:
Er wordt gesproken over de enorme haardos van Alicia , de regie zal niet effe meedraaien zodat wij het ook kunnen zien
ff wachtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:40 schreef engine het volgende:
Waarom heeft Martin zijn shirt nog aan?
Misschien wel bewust, omdat ze niet genoeg mensen hebben om accuraat te handelen bij ongewenste situaties.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja stream 1 en 2 zit inderdaad wel even tussen
bij centraal vaak goed te merken
en ook bij SL
echt slechtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien wel bewust, omdat ze niet genoeg mensen hebben om accuraat te handelen bij ongewenste situaties.
dat is meestal niet zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:48 schreef spapaars het volgende:
Die het langst wakker waren zijn als eerste er weer uit.
Overduidelijk dat ze niet meeluisterenquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Overduidelijk dat ze niet meeluisteren![]()
Misschien daarom ook dat ze zo vaak midden in een gesprek van stream wisselen, anders wil je toch horen hoe het afloopt ?
en dan zegt Martin dat moet je zo latenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Het IT kapsel van Alicia
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ze wel vriendjes maken, want de blondjes van Marciano branden haar af.
Echt een SL waardquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rupert brabbelt geen Engels meer.. soms helpen SL's wel
Nou je ziet ook best veel truien in de winkel hangen die kort zijnquote:
croptopsquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou je zit ook best veel truien in de winkel hangen die kort zijn
Toch zie je er nog genoeg mee lopen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
croptops![]()
maar wat djedi doet is van een hele andere orde
en
croptops is alweer oud was vorig jaar
maar niet zo als Djediquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toch zie je er nog genoeg mee lopen..
Bang dat ze aangestoken wordtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
Jerrold is nu verkouden
Wanda zou hem het liefst van de kamer zetten
(ze zegt het als grapje)
Groningen loopt altijd een seizoen achter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toch zie je er nog genoeg mee lopen..
Freek is it you???quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is trendsetter. ze op op TV weetje..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groningen loopt altijd een seizoen achter.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Liev dagboek....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
Djedi wil elke dag kunnen schrijven
op focking papier
Hoe kunnen ze verkouden worden in die loods?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
Jerrold is nu verkouden
Wanda zou hem het liefst van de kamer zetten
(ze zegt het als grapje)
moet welquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze verkouden worden in die loods?
Brengen die gevangenisbewaarders het mee tijdens de spelletjes die ze doen? hangen ze teveel rond bij de febo mensen?
Ze vind haar kamer verschrikkelijk,het stinkt ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
ze kan alleen savonds schrijven
bij haar nachtlampje
niet met mensen om haar heen
WAT DOE JE DAAR DAN!!!!!!!!
Misschien moeten ze vaker buiten op een houtblok zitten mediteren, om weerstand op te bouwenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze verkouden worden in die loods?
Brengen die gevangenisbewaarders het mee tijdens de spelletjes die ze doen? hangen ze teveel rond bij de febo mensen?
En dat was mijn koffiequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KIm doet altijd heel zachtjes met haar kluisje echt waar(Wanda)quote:
* greysbones brengt Ireth een lekker nieuw kopje koffiequote:
die vrouw is zo zuurquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze in het echte leven ook een grote roddelaarster is.
Ik zou gaan voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:14 schreef Ireth het volgende:
"Beste Wanda, wil je als-je-blieft je klep houden!"
Ik wilde het net typen...iedereen gewoon op hetzelfde moment in plaats van dat 'persoonlijke luchtalarm' elke keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:14 schreef Ireth het volgende:
Kennen ze niet gewoon omroepen dat iedereen zijn batterijen moet wisselen??
Waar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:17 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft ze nou die groene trui over haar masker heen uitgetrokken?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:17 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik ben team Wendy, Jeffrey en Kim D![]()
Heb ik zojuist besloten
Me 2!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:17 schreef Vlinder1974 het volgende:
Heb ik zojuist besloten
Die van haar en Marciano zeker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
er heeft iemand al alleen een was gedraaid
(mevrouwtje volgens wanda)
en kimmie heeft al spijkerbroeken gewassen voor wat mensen
Dat was al gedaan, blijkbaar zijn er meer mensen daar slechthorendquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:14 schreef Ireth het volgende:
Kennen ze niet gewoon omroepen dat iedereen zijn batterijen moet wisselen??
Wendy zuigt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:17 schreef Vlinder1974 het volgende:
Heb ik zojuist besloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |