Eindelijk iemand die het daar zegt!!quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:28 schreef Flow3r het volgende:
Berend snapt de relatie Marciano/Kim niet, hij vindt dat Marciano neerbuigend tegen Kim doet en haar als slaafje behandeld
dat ziet Berend dan heel goedquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:28 schreef Flow3r het volgende:
Berend snapt de relatie Marciano/Kim niet, hij vindt dat Marciano neerbuigend tegen Kim doet en haar als slaafje behandeld
yup, Berendquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:31 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het daar zegt!!
Ik vind het echt fijn dat hij het ziet. Toch bizar dat haar vriendinnen het niet zien, niks van zeggen, ik blijf het zeggen dat zijn echt puur meangirls naar iedereen en naar elkaar toe.quote:
Voor mijn idee was dat ook opeens, sinds dansmarathonquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Kim en Jeff hebben nu pas door dat het wel erg close is tussen Rupert en Imaddin
Haha lief dat je aan me denkt (:quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:32 schreef claire3500 het volgende:
[..]
@:dutchrealitytv hier zijn ze hoor :-)
hahhahah ja je had vaker gevraagd toch? Dus toen ik het zag, dacht moet je even taggen :-).quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Haha lief dat je aan me denkt (:
Klopt. Lief, waardeer ik.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:37 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahhahah ja je had vaker gevraagd toch? Dus toen ik het zag, dacht moet je even taggen :-).
Aaw lieverd, is lief van je maar ik vind het kleine moeite. Vind wel schattig dat je er zo mee bezig bent.quote:
daarvoor al ...quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:35 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Voor mijn idee was dat ook opeens, sinds dansmarathon
Ik vind ze wel leuk samen.quote:
heb dat zo niet gemerkt. wat scherp van je. Ik merkte het eigenlijk alleen sinds het samen slapenquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:15 schreef mootie het volgende:
Zo kennen we hem weer, zeiken over de kutgroep die niks kan, snapt, wil of doet
Maddy en Martin krijgen er ook weer flink van langs
Dat ziet hij goedquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:28 schreef Flow3r het volgende:
Ik was even met Sly in gesprek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:46 schreef Flory het volgende:
Zit ik in het verkeerde topic?
Niemand kijkt/post meer
Die zit in de loods volgens Souryquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was even met Sly in gesprek.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Die zit in de loods volgens Soury![]()
Ohnee dat was JW
Er is besteld maar nog niet voor Jeff, Kim D, Bern, Sasha en Madeleine zelf (zoiets las ik).quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:37 schreef Flory het volgende:
Zijn de bestellingen klaar? Op tijd voor iedereen besteld?
Okquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:50 schreef engine het volgende:
[..]
Er is besteld maar nog niet voor Jeff, Kim D, Bern, Sasha en Madeleine zelf (zoiets las ik).
Morgen gaat ze verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |