Tja, al sinds de jaren 50 staat heel West-Europa op dat lijstje, daar wordt ik niet echt warm of koud meer van, mijn gehele leven zijn kernwapens al een ding.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 05:32 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. En wat die artillerie betreft: daarmee plaatsen we ons ook op het lijstje van nuke landen voor de Russen en ben je al een doelwit.
Door deze waanzin brengen we ons in gevaar als nucleair doelwit.
Na de val van de Sovjet Unie stonden we niet meer op de lijst.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, al sinds de jaren 50 staat heel West-Europa op dat lijstje, daar wordt ik niet echt warm of koud meer van, mijn gehele leven zijn kernwapens al een ding.
Doen alsof een nucleaire dreiging iets nieuws is en doen alsof we niet al sinds de jaren 50 op een lijst van doelwitten van de kernraketten uit Rusland (en zijn voorganger) staan werkt bij mij ietwat op de lachspieren.
Kan allemaal met Mr Green Screen Shirt. Nog maar wat meer geld naar die flapdrol sturen, lekker in de kou zitten voor de man nog effe en er komt een standbeeld van deze nieuwe heilige.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met wapperende vlaggen, voorbijglijdende wolken. Niets groen scherm, gewoon echt buiten. Als hart onder de riem van zijn mensen, bewijs dat hij er gewoon nog is.
Hij doet ook uitzonderlijk goed werk om zijn land bij elkaar te houden in bizarre omstandigheden. Daarnaast is hij zeer succesvol in het verkrijgen van hulp van rijke westerse landen. Zo goed, dat het 'machtige' Russische leger (quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan allemaal met Mr Green Screen Shirt. Nog maar wat meer geld naar die flapdrol sturen, lekker in de kou zitten voor de man nog effe en er komt een standbeeld van deze nieuwe heilige.
Is toch raar.quote:
Ik vroeg je net wat. Maar ik heb hier mijn antwoord ook meteen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan allemaal met Mr Green Screen Shirt. Nog maar wat meer geld naar die flapdrol sturen, lekker in de kou zitten voor de man nog effe en er komt een standbeeld van deze nieuwe heilige.
Mijn antwoord staat iets terug. Het is een oplichter, een grote toneelspeler, heeft de rol van zijn leven te pakken op het wereldtoneel.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vroeg je net wat. Maar ik heb hier mijn antwoord ook meteen.
Dit is niet "het grote zelensky is kut topic"
Maar Putin is een massamoordenaar en bedreigd de wereld met kernwapens. Dan geeft ik de acteur wapens om Rusland Ukraine uit te schieten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mijn antwoord staat iets terug. Het is een oplichter, een grote toneelspeler, heeft de rol van zijn leven te pakken op het wereldtoneel.
mooi maar dat heeft niks met dit topic van doenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mijn antwoord staat iets terug. Het is een oplichter, een grote toneelspeler, heeft de rol van zijn leven te pakken op het wereldtoneel.
Kan makkelijk hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met wapperende vlaggen, voorbijglijdende wolken. Niets groen scherm, gewoon echt buiten. Als hart onder de riem van zijn mensen, bewijs dat hij er gewoon nog is.
Nou een hele hoop, Mr Green Shirt draait je een loer, een oorlog gebaseerd op leugens met neppe beelden waar deze man een groot aandeel in heeft en waar mensen de dood en armoede voor worden ingejaagd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
mooi maar dat heeft niks met dit topic van doen
Hm het wordt eerder niet geapprecieerd dat het gezegd wordt bedoel je ...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
het hoeft niet zozeer strikter maar dit is feitenvrij geklaag over de man.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hm het wordt eerder niet geapprecieerd dat het gezegd wordt bedoel je ...
Oekr topics zijn over het algemeen nogal zeer ruim ...
Tenzij je het hier strikter wil houden ?
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kom op man. Heeft zo niks met bnw van doen. Lijkt eerder klaag aak.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zeg nou niet dat jij niet gewoon bent dat een topic vol geklaag staat.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
het hoeft niet zozeer strikter maar dit is feitenvrij geklaag over de man.
[..]
[..]
Kom op man. Heeft zo niks met bnw van doen. Lijkt eerder klaag aak.
Hilarische post gezien de langdurige aanwezigheid van minimaal een half dozijn gebruikers die ongeacht het onderwerp of opmerking waar ze op reageren dwangmatig alles terug moeten brengen naar "Poetler bad"quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kwam deze tegen uit dat draadjequote:
Wsl wordt Putin bashen aanzien als feitelijk geklaagquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:50 schreef Grems het volgende:
[..]
Hilarische post gezien de langdurige aanwezigheid van minimaal een half dozijn gebruikers die ongeacht het onderwerp of opmerking waar ze op reageren dwangmatig alles terug moeten brengen naar "Poetler bad"
Zelensky verdedigt zijn land, Poetin valt een land binnen en bestookt woongebieden met raketten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:50 schreef Grems het volgende:
[..]
Hilarische post gezien de langdurige aanwezigheid van minimaal een half dozijn gebruikers die ongeacht het onderwerp of opmerking waar ze op reageren dwangmatig alles terug moeten brengen naar "Poetler bad"
Ja dit topic staat helemaal vol met putin bad reacties inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:50 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat is de ZW/W mentaliteit van "ergens anders"quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelensky verdedigt zijn land, Poetin valt een land binnen en bestookt woongebieden met raketten.
Lijkt mij niet heel ingewikkeld wie de slechterik is in deze.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wsl wordt Putin bashen aanzien als feitelijk geklaag
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:50 schreef Grems het volgende:
[..]
het is "hier" precies hetzelfde, alleen een ander smaakje. Zoals de reacties hierboven perfect laten zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat is de ZW/W mentaliteit van "ergens anders"
Hier bekijken we het eerder grijs
het zal me een worst zijn hoe je de man noemt of wat je van hem vindt. Deze reeks gaat daar niet over net zo min dat bv in nws de reeks over putin en z'n steunzolen gaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:02 schreef UncleScorp het volgende:
Ok, dus hier wordt af en toe geklaagd over de groene dwerg ...
next
Ah kiek greenscreen etc etc mooi man, en nu?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen uit dat draadje
quote:
Nogal wiedes dat hij niet echt op de verschillende meetings kan zijn. Mooi hoe ze dat op deze manier hebben gedaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen uit dat draadje
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat jij er geen link met bnw in ziet, betekend niet dat die er niet isquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
maar wat jij hier plaatst is een verhaal met duiding. Geen oneliners met groene dwerg en andere zaken die meer op karakteraanvallen lijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Dat jij er geen link met bnw in ziet, betekend niet dat die er niet is
Zelensky was de hoofdrolspeler in de hit serie ''the servant of the poeple''
[ afbeelding ]
Plot is vrij simpel: Hij is een leraar, vind het maar niks dat zijn land zo corrupt is en besluit zelf actie te ondernemen om diezelfde corruptie te bestrijden
[ afbeelding ]
Aangezien de mensen daar in Oekrane geen enkele vertrouwen hebben in de lokale politici werd hij ''onverwacht'' verkozen tot president van Oekrane
Maar ik hoever klopt dat beeld dat over hem geschets is ?
Hij heeft nauwe banden met Oekraense olichargen, dezelfde olichargen die het land helemaal leeg hebben geplunderd
Slechts 30% van alle hulp komt aan op de plek van bestemming
Zelensky is sinds de oorlog flink rijker op geworden, zie de panama papers
Ondanks de anticorruptie retoriek is geen een van de olichargen achter de tralies gezet
Sterker nog ze zijn er flink op voorruit gegaan, zie dezelfde panama papers
De olicharg achter de hitshow '' the servent of the people'' staat op een FBI watchlist voor het verduisteren van grote sommen geld
Als je dat allemaal in acht neemt is het niet eens zo gek dat mensen hem als acteur en charlatan bestempelen
Zo zit de hele wereld in elkaar , 1 grote Trumanshowquote:
Kijk hier kan ik wat meequote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
maar wat jij hier plaatst is een verhaal met duiding. Geen oneliners met groene dwerg en andere zaken die meer op karakteraanvallen lijken.
Ook gewoon een vuile, stinkende engerd is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die kunnen ook makkelijk staged bullshit zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Nogal wiedes dat hij niet echt op de verschillende meetings kan zijn. Mooi hoe ze dat op deze manier hebben gedaan.
Zegt niets over de speeches die hij op straat doet, natuurlijk.
Niet iedereen zal tot dezelfde conclusie komen als jij, en datgene wat jij aanvoert voor waar aannemen, natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik wat mee![]()
Dat is iets compleet anders dan dit hoort simpelweg niet in bnw thuis
De OP heeft een flinke update nodig
Zonder de Zelensky regime flink onder de loep te nemen zullen de beschuldigen van karakteraanval, pro kremlin propaganda terug blijven komen
Wanneer je dat wel zou doen, zal je wel tot de conclusie komen dat het positieve beeld gecreerd is door de media, eentje is die gebaseerd is op fabels
De opsomming die ik maak in de vorige post is slechts het tipje van het ijsberg
Nu had ik zelf een begin gemaakt met het maken van een nieuwe OP. Had dit ergens op een kladblok bewaard
Helaas was ik genoodzaakt mijn comp helemaal te resetten, zal kijken of die nog ergens terug te vinden is op cloud![]()
Kan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die kunnen ook makkelijk staged bullshit zijn.
Fair enough.quote:
mijn fiat heb jequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:32 schreef Ali_boo het volgende:
Heb de wordpad doc gevonden![]()
Wie hier is bereid om mij mee te helpen om er een mooi samenhangend verhaal van te maken![]()
Geven de FA's/mods groen licht om de OP bij deze wat aan te passen
Wel belangrijk om te weten voordat ik echt aan de slag ga
Ik denk dat Oekrane zich er heel goed van bewust is dat ze erg moeten uitkijken wat ze doen, want dat ze goodwill ook zo kunnen verliezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Fair enough.
Opgezette scenes zullen ze nooit doen he
Nee jonge Rusland moest hem gewoon prima kunnen proberen te vermoorden in februari van dit jaar. Want het is een acteur en hij staat weleens voor een green screen ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:18 schreef SjonShitcoin het volgende:
Alleen was deze speciale militaire operatie zonder Zelensky er ook wel geweest. Dus een hoop moeite voor een onbeduidend radertje in het grote geheel. De oorlog is al lang begonnen voordat Zelensky berhaupt president was.
Dan mag daar ook wel inkomen dat het grootste complot van deze eeuw de inmening van de Russen in de EU politiek is. Een dictator die macht naar zich toe probeert te trekken. Nu via een false flag operatie (krim brug opblazen) probeert zijn land achter zich te krijgen. (enzovoort.)quote:
En wat dacht je van de inmenging van Rusland in de verkiezingen van 2016 in de VS? Het is maar de vraag of Trump president was geworden zonder de hulp van Putin.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:38 schreef The_End het volgende:
[..]
Dan mag daar ook wel inkomen dat het grootste complot van deze eeuw de inmening van de Russen in de EU politiek is. Een dictator die macht naar zich toe probeert te trekken. Nu via een false flag operatie (krim brug opblazen) probeert zijn land achter zich te krijgen. (enzovoort.)
Dit is geen anti westers forum. Dit is BNW.
Ik heb eigenlijk wel respect voor Zelenskyy. Maar natuurlijk heeft deze man ook zijn theatrale kanten. Ik denk dat hij ook wel de nodige instructies krijgt hoe de (social) media te bespelen. En veel mensen in het Westen slikken veel van die propaganda als zoete koek omdat men erg goedgelovig is als het aankomt op narratieven uit de media. Dat creert een grote gevoeligheid voor psy-ops, dat blijkt keer op keer. Vooral een bepaald type mens lijkt hier heel vatbaar voor.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ook gewoon een vuile, stinkende engerd is.
Ik vind het een beetje deprimerend dat zoveel mensen de gast zo serieus kunnen nemen.
Oeh das glad ijs he..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En wat dacht je van de inmenging van Rusland in de verkiezingen van 2016 in de VS? Het is maar de vraag of Trump president was geworden zonder de hulp van Putin.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |