abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206295341
Ok, dus hier wordt af en toe geklaagd over de groene dwerg ...

next
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206295485
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 12:02 schreef UncleScorp het volgende:
Ok, dus hier wordt af en toe geklaagd over de groene dwerg ...

next
het zal me een worst zijn hoe je de man noemt of wat je van hem vindt. Deze reeks gaat daar niet over net zo min dat bv in nws de reeks over putin en z'n steunzolen gaat.
pi_206295652

:|W
  woensdag 12 oktober 2022 @ 12:40:51 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206295787
quote:
Ah kiek greenscreen etc etc mooi man, en nu?
Word de oorlog er anders van?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator woensdag 12 oktober 2022 @ 12:42:21 #230
5428 crew  miss_sly
pi_206295805
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 11:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
[ twitter ]
quote:
Nogal wiedes dat hij niet echt op de verschillende meetings kan zijn. Mooi hoe ze dat op deze manier hebben gedaan.

Zegt niets over de speeches die hij op straat doet, natuurlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206296421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 11:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
het hoeft niet zozeer strikter maar dit is feitenvrij geklaag over de man.
[..]
[..]
Kom op man. Heeft zo niks met bnw van doen. Lijkt eerder klaag aak.
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 11:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
mooi maar dat heeft niks met dit topic van doen
Dat jij er geen link met bnw in ziet, betekend niet dat die er niet is

Zelensky was de hoofdrolspeler in de hit serie ''the servant of the poeple''

Plot is vrij simpel: Hij is een leraar, vind het maar niks dat zijn land zo corrupt is en besluit zelf actie te ondernemen om diezelfde corruptie te bestrijden

Aangezien de mensen daar in Oekraïne geen enkele vertrouwen hebben in de lokale politici werd hij ''onverwacht'' verkozen tot president van Oekraïne

Maar ik hoever klopt dat beeld dat over hem geschets is ?
Hij heeft nauwe banden met Oekraïense olichargen, dezelfde olichargen die het land helemaal leeg hebben geplunderd
Slechts 30% van alle hulp komt aan op de plek van bestemming
Zelensky is sinds de oorlog flink rijker op geworden, zie de panama papers
Ondanks de anticorruptie retoriek is geen een van de olichargen achter de tralies gezet
Sterker nog ze zijn er flink op voorruit gegaan, zie dezelfde panama papers
De olicharg achter de hitshow '' the servent of the people'' staat op een FBI watchlist voor het verduisteren van grote sommen geld

Als je dat allemaal in acht neemt is het niet eens zo gek dat mensen hem als acteur en charlatan bestempelen c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206296830
The war in Ukraine is entering a dangerous new phase as Western imperial governments desperately try to hold on to power. Russia and China are solidifying an alliance to sure up their financial future. Their new BRICS currency is backed by precious metals like gold and silver. The western countries are backed by debt. This is the biggest power shift since WW2.

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206296867
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 13:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]
Dat jij er geen link met bnw in ziet, betekend niet dat die er niet is

Zelensky was de hoofdrolspeler in de hit serie ''the servant of the poeple''

[ afbeelding ]

Plot is vrij simpel: Hij is een leraar, vind het maar niks dat zijn land zo corrupt is en besluit zelf actie te ondernemen om diezelfde corruptie te bestrijden

[ afbeelding ]

Aangezien de mensen daar in Oekraïne geen enkele vertrouwen hebben in de lokale politici werd hij ''onverwacht'' verkozen tot president van Oekraïne

Maar ik hoever klopt dat beeld dat over hem geschets is ?
Hij heeft nauwe banden met Oekraïense olichargen, dezelfde olichargen die het land helemaal leeg hebben geplunderd
Slechts 30% van alle hulp komt aan op de plek van bestemming
Zelensky is sinds de oorlog flink rijker op geworden, zie de panama papers
Ondanks de anticorruptie retoriek is geen een van de olichargen achter de tralies gezet
Sterker nog ze zijn er flink op voorruit gegaan, zie dezelfde panama papers
De olicharg achter de hitshow '' the servent of the people'' staat op een FBI watchlist voor het verduisteren van grote sommen geld

Als je dat allemaal in acht neemt is het niet eens zo gek dat mensen hem als acteur en charlatan bestempelen c_/
maar wat jij hier plaatst is een verhaal met duiding. Geen oneliners met groene dwerg en andere zaken die meer op karakteraanvallen lijken.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 14:55:27 #234
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206297672
quote:
Zo zit de hele wereld in elkaar , 1 grote Trumanshow :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206298087
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
maar wat jij hier plaatst is een verhaal met duiding. Geen oneliners met groene dwerg en andere zaken die meer op karakteraanvallen lijken.
Kijk hier kan ik wat mee :D
Dat is iets compleet anders dan dit hoort simpelweg niet in bnw thuis

De OP heeft een flinke update nodig
Zonder de Zelensky regime flink onder de loep te nemen zullen de beschuldigen van karakteraanval, pro kremlin propaganda terug blijven komen
Wanneer je dat wel zou doen, zal je wel tot de conclusie komen dat het positieve beeld gecreëerd is door de media, eentje is die gebaseerd is op fabels
De opsomming die ik maak in de vorige post is slechts het tipje van het ijsberg

Nu had ik zelf een begin gemaakt met het maken van een nieuwe OP. Had dit ergens op een kladblok bewaard
Helaas was ik genoodzaakt mijn comp helemaal te resetten, zal kijken of die nog ergens terug te vinden is op cloud :@ :P
pi_206298166
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Mijn antwoord staat iets terug. Het is een oplichter, een grote toneelspeler, heeft de rol van zijn leven te pakken op het wereldtoneel.
Ook gewoon een vuile, stinkende engerd is.
Ik vind het een beetje deprimerend dat zoveel mensen de gast zo serieus kunnen nemen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_206298201
Heb de wordpad doc gevonden *O*
Wie hier is bereid om mij mee te helpen om er een mooi samenhangend verhaal van te maken :Y)

Geven de FA's/mods groen licht om de OP bij deze wat aan te passen

Wel belangrijk om te weten voordat ik echt aan de slag ga :)
pi_206298204
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 12:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Nogal wiedes dat hij niet echt op de verschillende meetings kan zijn. Mooi hoe ze dat op deze manier hebben gedaan.

Zegt niets over de speeches die hij op straat doet, natuurlijk.
Die kunnen ook makkelijk staged bullshit zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 12 oktober 2022 @ 15:39:47 #239
5428 crew  miss_sly
pi_206298341
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kijk hier kan ik wat mee :D
Dat is iets compleet anders dan dit hoort simpelweg niet in bnw thuis

De OP heeft een flinke update nodig
Zonder de Zelensky regime flink onder de loep te nemen zullen de beschuldigen van karakteraanval, pro kremlin propaganda terug blijven komen
Wanneer je dat wel zou doen, zal je wel tot de conclusie komen dat het positieve beeld gecreëerd is door de media, eentje is die gebaseerd is op fabels
De opsomming die ik maak in de vorige post is slechts het tipje van het ijsberg

Nu had ik zelf een begin gemaakt met het maken van een nieuwe OP. Had dit ergens op een kladblok bewaard
Helaas was ik genoodzaakt mijn comp helemaal te resetten, zal kijken of die nog ergens terug te vinden is op cloud :@ :P
Niet iedereen zal tot dezelfde conclusie komen als jij, en datgene wat jij aanvoert voor waar aannemen, natuurlijk.
  Moderator woensdag 12 oktober 2022 @ 15:40:21 #240
5428 crew  miss_sly
pi_206298357
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:32 schreef Tingo het volgende:

[..]
Die kunnen ook makkelijk staged bullshit zijn.
Kan.
Ik denk van niet.
pi_206298507
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Kan.
Ik denk van niet.
Fair enough.
Opgezette scenes zullen ze nooit doen he :)
pi_206298533
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:32 schreef Ali_boo het volgende:
Heb de wordpad doc gevonden *O*
Wie hier is bereid om mij mee te helpen om er een mooi samenhangend verhaal van te maken :Y)

Geven de FA's/mods groen licht om de OP bij deze wat aan te passen

Wel belangrijk om te weten voordat ik echt aan de slag ga :)
mijn fiat heb je
  Moderator woensdag 12 oktober 2022 @ 15:51:09 #243
5428 crew  miss_sly
pi_206298543
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:49 schreef Tingo het volgende:

[..]
Fair enough.
Opgezette scenes zullen ze nooit doen he :)
Ik denk dat Oekraïne zich er heel goed van bewust is dat ze erg moeten uitkijken wat ze doen, want dat ze goodwill ook zo kunnen verliezen.
pi_206298855
Alleen was deze speciale militaire operatie zonder Zelensky er ook wel geweest. Dus een hoop moeite voor een onbeduidend radertje in het grote geheel. De oorlog is al lang begonnen voordat Zelensky überhaupt president was.
pi_206299038
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 16:18 schreef SjonShitcoin het volgende:
Alleen was deze speciale militaire operatie zonder Zelensky er ook wel geweest. Dus een hoop moeite voor een onbeduidend radertje in het grote geheel. De oorlog is al lang begonnen voordat Zelensky überhaupt president was.
Nee jonge Rusland moest hem gewoon prima kunnen proberen te vermoorden in februari van dit jaar. Want het is een acteur en hij staat weleens voor een green screen ofzo
pi_206299041
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
mijn fiat heb je
Dan mag daar ook wel inkomen dat het grootste complot van deze eeuw de inmening van de Russen in de EU politiek is. Een dictator die macht naar zich toe probeert te trekken. Nu via een false flag operatie (krim brug opblazen) probeert zijn land achter zich te krijgen. (enzovoort.)

Dit is geen anti westers forum. Dit is BNW.
pi_206299206
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 16:38 schreef The_End het volgende:

[..]
Dan mag daar ook wel inkomen dat het grootste complot van deze eeuw de inmening van de Russen in de EU politiek is. Een dictator die macht naar zich toe probeert te trekken. Nu via een false flag operatie (krim brug opblazen) probeert zijn land achter zich te krijgen. (enzovoort.)

Dit is geen anti westers forum. Dit is BNW.
En wat dacht je van de inmenging van Rusland in de verkiezingen van 2016 in de VS? Het is maar de vraag of Trump president was geworden zonder de hulp van Putin.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206299458
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 17:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
lijkt me logisch.
Daar ging mijn vraag ook om.. Waarom vind je dat logisch?
pi_206299475
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:28 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ook gewoon een vuile, stinkende engerd is.
Ik vind het een beetje deprimerend dat zoveel mensen de gast zo serieus kunnen nemen.
Ik heb eigenlijk wel respect voor Zelenskyy. Maar natuurlijk heeft deze man ook zijn theatrale kanten. Ik denk dat hij ook wel de nodige instructies krijgt hoe de (social) media te bespelen. En veel mensen in het Westen slikken veel van die propaganda als zoete koek omdat men erg goedgelovig is als het aankomt op narratieven uit de media. Dat creëert een grote gevoeligheid voor psy-ops, dat blijkt keer op keer. Vooral een bepaald type mens lijkt hier heel vatbaar voor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 12 oktober 2022 @ 17:23:08 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206299480
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 16:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En wat dacht je van de inmenging van Rusland in de verkiezingen van 2016 in de VS? Het is maar de vraag of Trump president was geworden zonder de hulp van Putin.

[ twitter ]
Oeh das glad ijs he..
Ik vind mooi dat men alles van geleden van zelensky en connecties er bij haalt.
Maar gezeik begon al in 2014 en in de periode er tussen door dus 2 anderen aan de macht geweest daar hoor je niemand over.
Poetin is al 20 jaar aan roer heeft tig keer meer invloed over olie gas etc hoor je ook niemand over.
Dat hij zijn concurrenten uit de weg ruimt, propaganda tv gebruikt om volk op te jutten en in zijn ambtstermijnen al verschillende landen en regios is binnen gevallen.

Maar zelensky... Oeh die is pas gemeen ofzo..
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')