Hartstikke bedankt en het klopt: ik open nooit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:47 schreef greysbones het volgende:
Aggie je opent niet toch?
anders passen we hem aan hoor
Ja klopt, ze had over Rupert. Ze kijkt nu heel anders naar hem.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
ik zie hem de hele dag niks anders doen dan luisteren strooien delen
ik vond hem eerst wel leuk
dat spirituele met die kaarten
Rupert dan???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even het bezorgadres in mijn account gewijzigd in Lelystad en er kan inderdaad dinsdagochtend nog bezorgd worden, maar dan moeten ze wel opschietenquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:44 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik hoorde Maddy daarstraks zeggen dat het dinsdagmorgen tussen 8 en 10 uur zou zijn.
Kun je 'm niet stiekem boeken?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even het bezorgadres in mijn account gewijzigd in Lelystad en er kan inderdaad dinsdagochtend nog bezorgd worden, maar dan moeten ze wel opschieten
[ afbeelding ]
inspector gadgetquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even het bezorgadres in mijn account gewijzigd in Lelystad en er kan inderdaad dinsdagochtend nog bezorgd worden, maar dan moeten ze wel opschieten
[ afbeelding ]
Ik heb er voor dinsdagmorgen al een bestelling in staanquote:
kinderen die willenquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:52 schreef claire3500 het volgende:
Ruben: Ik zou echte en ridder zijn geweest in de middeleeuwen. Ik ben nobel, beschermer maar ben geen vechter alleen wanneer het moet.
Ik word echt helemaal moe van die gast, hij is altijd zo vol lof over zichzelf. Hij wil zooooo graag dat Djedi hem wil.
Even een topic openen om Fokkers op te roepen uit Lelystad?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er voor dinsdagmorgen al een bestelling in staan
whahahhahaha ga helemaal stuk. Komende weken geen bezorging mogelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Even een topic openen om Fokkers op te roepen uit Lelystad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja hij ziet het echt goed. Gelukkig houd Jappie hem scherpquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:59 schreef greysbones het volgende:
jeff ik snap niet dat Marciano er tegen is
Jappie
ik wel die zit onder de plak![]()
![]()
![]()
Marciano is de spreekbuis van Kim
leuk die 2 samenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja hij ziet het echt goed. Gelukkig houd Jappie hem scherp
Moet je wel daar ergens wonen, denk niet dat ze naar Limburg of Groningen rijden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt 'm voor 2,5 uur reserveren. Als we dat nog allemaal even doen![]()
Klopt. Goed alternatief als je eens cake wilt, zonder een calorieënbom te eten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Als het om kcal gaat, een gewone roombotercake heeft er meer
de psychiater die om de week er is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef claire3500 het volgende:
Ben beetje nieuwsgierig naar wie 'Jason' is, ik weet dat het een codenaam voor iemand is. Is dat dan Huub Ballegooy? Weet iemand dat?
Nee dat is iemand anders. Dit is hoofd van productie of regie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
de psychiater die om de week er is.
Febo heeft geen enkel reden bij diskwalificeren , Eetbeelden of hongerbeelden blijft om het even, konkelen en jatten ehh lenen blijven ook gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef Ireth het volgende:
En nou het laatste half uur gezellig met zijn allen op de dansvloer en dan zijn ze daarom gediskwalificeerd
Volgens mij is Huub al heel lang niet meer in dienst bij Talpaquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Nee dat is iemand anders. Dit is hoofd van productie of regie.
Heb gekeken hij werkt nu bij ITV studios wat Talpa heeft overgenomen, hij werkt dus wel nog steeds daar. ach ja, was nieuwsgierig. bedankt voor jullie reacties.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub al heel lang niet meer in dienst bij Talpa
Huub van Ballegooyquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub al heel lang niet meer in dienst bij Talpa
Ja ITV heeft Talpa gekocht van John de mol voor een 500 miljoen euro. Bizar veel geld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Huub van Ballegooy
Head of Global Content & Productions @ ITV Studios GE
Bussum, Noord-Holland, Nederland
https://nl.linkedin.com/in/huubvanballegooy
En dan de deceptie wanneer blijkt dat de opdracht mislukt isquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:22 schreef chufi het volgende:
Straks met zn allen op de vloer aftellen !!!
Zoiets doordat er dan 1 van de 33 niet danst ....quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
En dan de deceptie wanneer blijkt dat de opdracht mislukt is
volgens mij heeft de manager het geld al uitgegeven.. daarom zijn er mensen volgens mij boos op het momentquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
Straks de anticlimax.. ¤1500 rijker, de wachtkamer bij de LoodsBaas vol met bestellers en een week lamlendigheid
Oh echt kom maar op.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, en dat ze dan de naam ook noemenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets doordat er dan 1 van de 33 niet danst ....
Dan krijgen we weer goede gesprekken streams te zienquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:30 schreef Hendrik83 het volgende:
Nog 5 minuten en we zijn bevrijd van de dansstreams
Ik ga eten, app me maar als ze het niet gehaald hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
hahahahahahahahhahahaquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:34 schreef Korak het volgende:
Kim heeft als kind ooit per ongeluk een kraai ingeslikt
Doe ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga eten, app me maar als ze het niet gehaald hebben
Het klootjesvolkquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:36 schreef Ebinas het volgende:
Maddy: laat ze maar even uitjuichen.
"ze" ook.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom? Beter gaat ze boodschappen bestellen, daar is ze voor aangenomen
hahahahhaa ja. Ja ze wil even laten zien hoe transparant en eerlijk ze isquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom? Beter gaat ze boodschappen bestellen, daar is ze voor aangenomen
Komt nog...quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:41 schreef Ebinas het volgende:
En ook deze rel bloed dood.
Hoe krijgen ze het voor elkaar
Het wiebelen is beloond.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Strategisch zou zijn geen ¤1500 geven.. maar het risico op weglopers is veel te groot
Ze heeft 'gepeild'quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Er is dus van alles besteld zonder overleg?
Bij iedereen langs geweest ?quote:
Had wel weer leuke streams opgeleverd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had haar graag op de schandpaal gezien
echt belachelijk maar niemand die er iets van zegt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:44 schreef BeriBeri het volgende:
Zonder overleg gewoon vanalles gaan bestellen
Verkeken, nu moeten we minstens een week wachten tot de helft daar hun geld verbrast hebben en uit stelen gaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had wel weer leuke streams opgeleverd.
Dat is toch domquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:44 schreef BeriBeri het volgende:
Zonder overleg gewoon vanalles gaan bestellen
Leila zegt, of ze de volgende keer ook dat gaat doen, maar Maddy zegt van nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
echt belachelijk maar niemand die er iets van zegt.
Haha, die blijft maar hoesten en hoesten..quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:45 schreef Korak het volgende:
Moirama stelt een vraag, zegt Dankjewel en kwat 'n klont long uit
Tot dat het de volgende keer is, en dan doet ze de belofte weer voor de keer daaropquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leila zegt, of ze de volgende keer ook dat gaat doen, maar Maddy zegt van niet
En Tena Lady verbruikenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, die blijft maar hoesten en hoesten..
Uhu denk het ook ja..quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Tot dat het de volgende keer is, en dan doet ze de belofte weer voor de keer daarop
quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:47 schreef Ireth het volgende:
En nou allemaal in opstand!Centraal in opstand!
![]()
Lynchen en kielhalen! Vierendelen! Waterboarden!!
Ze wilde ook een pooltafel hoorde ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:49 schreef mangalie het volgende:
Ze vind zelf darten en kaarten leuk dus![]()
Ah zat dus bij die spellenpakket in dusquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Van de week heb ik ook een echt doosje speelkaarten zien liggen
hij heeft wel een puntquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:50 schreef Ireth het volgende:
Jasper nog steeds met die koptelefoon op...
Ow iniminidididi... aan het woord. Ik kan ff piesen..
Echt hequote:Op zondag 9 oktober 2022 17:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, laten we er nu nog even over gaan stemmen, wat een domme kut .....![]()
Die gaat straks bijsturen als centraal afgelopen isquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:52 schreef freaky40 het volgende:
Wanda drukt altijd haar snor als het er op aan komt.
Sneaky biatch, en niemand heeft haar door.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die gaat straks bijsturen als centraal afgelopen is
quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die gaat straks bijsturen als centraal afgelopen is
Ohhhh...wat ben jij vals.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:58 schreef mangalie het volgende:
Beetje dreigen kan er ook nog bij :..Dan zijn de boodschappen er niet op tijd
Die was eng stil... die vond Maddy een goede bliksemafleiderquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar dit krijg je dus, als je naar Wanda luistert, hoop dat de rest dit ook zo ziet .....
Gaat ze dreigen???quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy zei ook nog even: dan gaat het menu ook niet door.
Dat bedoel ik met dreigen..quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy zei ook nog even: dan gaat het menu ook niet door.
Manager kan niet weggestemd wordenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze moeten toch twee mensen nomineren, of niet ... zou gaan voor Madeleine en Wanda dan ...
madelaine is manager kan niet genomineerd wordenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze moeten toch twee mensen nomineren, of niet ... zou gaan voor Madeleine en Wanda dan ...
Op de manager kan niet gestemd worden helaasquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nee ALS ze mogen nomineren, kiezen ze 1 persoon en die moet een spel spelen, wint die persoon mag ze blijven en een ander naar huis sturen, bij verlies, zelf naar huis. De manager is vrij en kan niet genomineerd wordenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tjongejonge wat kinderachtig zegquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:02 schreef Sestra666 het volgende:
ben je tegen dan krijg je je boodschappen pas dinsdagkutwijf die maddy
Een staande ovatie natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:03 schreef Ebinas het volgende:
Zal ze nu echt vooraf gedacht hebben applaus te krijgen of zo?
Dank voor de uitleg ....quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nee ALS ze mogen nomineren, kiezen ze 1 persoon en die moet een spel spelen, wint die persoon mag ze blijven en een ander naar huis sturen, bij verlies, zelf naar huis. De manager is vrij en kan niet genomineerd worden
Daarom heeft Jeffrey ook de grootste lol (en wij ook)quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:05 schreef IkFok het volgende:
hierom hebben de meeste toch voor Madeleine gekozen als manager. totale chaos
Omdat ze makkelijk te manipuleren is.. en het werk primaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:05 schreef IkFok het volgende:
22 stemmenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:05 schreef IkFok het volgende:
En moest het wiel nog uitvinden, alles was voor hem nieuwquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin deed het nog helemaal zo gek niet als manager...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |