Hartstikke bedankt en het klopt: ik open nooit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:47 schreef greysbones het volgende:
Aggie je opent niet toch?
anders passen we hem aan hoor
Ja klopt, ze had over Rupert. Ze kijkt nu heel anders naar hem.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
ik zie hem de hele dag niks anders doen dan luisteren strooien delen
ik vond hem eerst wel leuk
dat spirituele met die kaarten
Rupert dan???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even het bezorgadres in mijn account gewijzigd in Lelystad en er kan inderdaad dinsdagochtend nog bezorgd worden, maar dan moeten ze wel opschietenquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:44 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik hoorde Maddy daarstraks zeggen dat het dinsdagmorgen tussen 8 en 10 uur zou zijn.
Kun je 'm niet stiekem boeken?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even het bezorgadres in mijn account gewijzigd in Lelystad en er kan inderdaad dinsdagochtend nog bezorgd worden, maar dan moeten ze wel opschieten
[ afbeelding ]
inspector gadgetquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even het bezorgadres in mijn account gewijzigd in Lelystad en er kan inderdaad dinsdagochtend nog bezorgd worden, maar dan moeten ze wel opschieten
[ afbeelding ]
Ik heb er voor dinsdagmorgen al een bestelling in staanquote:
kinderen die willenquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:52 schreef claire3500 het volgende:
Ruben: Ik zou echte en ridder zijn geweest in de middeleeuwen. Ik ben nobel, beschermer maar ben geen vechter alleen wanneer het moet.
Ik word echt helemaal moe van die gast, hij is altijd zo vol lof over zichzelf. Hij wil zooooo graag dat Djedi hem wil.
Even een topic openen om Fokkers op te roepen uit Lelystad?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er voor dinsdagmorgen al een bestelling in staan
whahahhahaha ga helemaal stuk. Komende weken geen bezorging mogelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Even een topic openen om Fokkers op te roepen uit Lelystad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |