Dit denk ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FIA vergeet gewoon die sprintrace.
Teringmongolen
Beter schaffen ze die onzin ook gewoon af.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FIA vergeet gewoon die sprintrace.
Teringmongolen
de crew van Ferrari zit nog steeds aan de FIAknoppiesquote:
Max krijgt gewoon weer bevestigd dat hij echt wereldkampioen is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik. Dat weet de rest van de wereld, behalve de FIA
Ze rekenen met de volledige punten, wat niet kloptquote:
En toch klopt het niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Max krijgt gewoon weer bevestigd dat hij echt wereldkampioen is.
Ze wachten op Texas Instrumentsquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:19 schreef Keukendrol het volgende:
Casio komt uit Japan toch? Ligt vast wel ergens een rekenmachientje.
Omdat race niet suspended is hoor ik ergens?quote:
Hebben ze.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Tenzij ze gewoon 25 punten geven, dat zou wat zijn.
Waarom dan, ze hebben zo'n hele kekke tabel gemaakt en die negeren we gewoon?quote:
Dinsdag de uitslag zoals elke week.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:20 schreef Faraday01 het volgende:
We horen het morgen wel na alle vergaderingenwat een farce dit
Ja, maar dan nog kom je 1 punt tekort. P1 19 punten, P3 12 punten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:20 schreef maan_man het volgende:
Tellen die ronden achter de safety car mee, misschien? Maar dan nog.
op de veeceeerquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:20 schreef Zorro het volgende:
Mensen die hebben opgenomen en deze chaos vanmiddag pas meekrijgen
Die tellen meequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:20 schreef maan_man het volgende:
Ja!quote:
Och. Is maar tijdelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie Britse lewis al schuimbekken als de titel wordt afgenomen van Max
De FIA geeft geen fok, gewoon de volle mep blijkbaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog kom je 1 punt tekort. P1 19 punten, P2 12 punten.
Niet wekker zettenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:20 schreef Zorro het volgende:
Mensen die hebben opgenomen en deze chaos vanmiddag pas meekrijgen
Dat is voldoende met Charrel op P3quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog kom je 1 punt tekort. P1 19 punten, P2 12 punten.
Die tellen mee, en daardoor (b)lijkt een 'juist' percentage te zijn gehaald... ik ga er maar van uit dat dit echt klopt, anders is het echt een mega-blunder.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:20 schreef maan_man het volgende:
ah die moesten ze idd nog juist doen, zonder hempie op t podiumquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef -XOR- het volgende:
Schijnt trouwens om de wereldtitel 2021 te gaan die net officieel is bevestigd.
BNWquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef JohnBercow het volgende:
Ze maken hem nu WDC, om morgen puntenaftrek te geven vanwege de budget cap en dan wordt hij volgende race weer opnieuw WDC.
We worden gewoon beflikkerd.
Kap daarmeequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef -XOR- het volgende:
Vinden ze heerlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie Britse lewis al schuimbekken als de titel wordt afgenomen van Max
P3 12 punten, my badquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is voldoende met Charrel op P3
Dus dat zal het dan zijn
Zover ik het begrijp zit er in de reglementen een optie om na een red flag restart sowieso de punten uit te delenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:16 schreef Zwoerd het volgende:
Ik snap het echt niet meer. Is er al iets bevestigd?
Ze gaan echt de coureur geen puntenaftrek geven voor een jodenfooi overschrijding van dat teambudget hoor.quote:
Waarom niet is een betere vraag.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom twijfelen we aan de FIA
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:23 schreef alpeko het volgende:
Kan iemand ons al vertellen of ie nu wel of niet WK is?
Omdat ze hun eigen regels niet nalevenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom twijfelen we aan de FIA
Nee want Leclerc kan bij gelijke stand niet het aantal overwinningen meer matchenquote:
De FIA mist ook een punt. IQ.quote:
Jaaaa TOETERTJESquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:22 schreef Newone82 het volgende:
Max toch kampioen. Volle punten!!
https://twitter.com/chris(...)Ja9ROD844Cx2zSRT9vvQ
Ach, wat maakt het uit als Kelly straks gewoon klaar ligt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Wat een kutmanier om kampioen te worden zeg
Zal Max en Honda een rotzorg zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Maar echt verrassend met de FIA kan je dit niet noemen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Beter doen ze idd halve punten. Dan heb je volgende race tenminste een normale huldigingquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Ja, volgens mij staat Max er ook zo in...quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Dan heeft Viaplay dus voor lul die tabellen honderd keer herhaaldquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:22 schreef Newone82 het volgende:
Max toch kampioen. Volle punten!!
https://twitter.com/chris(...)Ja9ROD844Cx2zSRT9vvQ
Race is wel resumed en dus geldt die hele regel nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat ze hun eigen regels niet naleven
Die FIA is wel kampioen onduidelijke regelsquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan heeft Viaplay dus voor lul die tabellen honderd keer herhaald
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee want Leclerc kan bij gelijke stand niet het aantal overwinningen meer matchen
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:25 schreef Sjemmert het volgende:
MAX WDC 2022 CONFIRMED
JAAAAAAA JOOOO HEEEEE JOOOO HOOOOO FUCKING BIZAR !!!1!1!1
Dus als je 27 ronden rijdt na een rode vlag, krijg je meer punten dan als je 27 ronden rijdt tot aan de rode vlag? Bizar!quote:
Maar ze hebben het dus wel gedaanquote:
nou ik zou nog niet gaan tuuuuuuuterenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zullen ze niet meer terugdraaien
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus als je 27 ronden rijdt na een rode vlag, krijg je meer punten dan als je 27 ronden rijdt tot aan de rode vlag? Bizar!
Ik weet niet of je dit nu echt de fout van FIA kunt noemen: het staat gewoon in de regels. Alleen was iedereen op het verkeerde been gezet. Waarschijnlijk nog vanuit de gedachte aan Spa vorig jaar, waarbij de race wel werd afgebroken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die FIA is wel kampioen onduidelijke regels
In beeld rekenden ze de hele al met volle punten hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef PirE het volgende:
Communiceer dan even dat je voor volle punten aan het racen bent ipv de hele tijd dat het om halve punten gaat.
Lees!quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus "resumed" en full points?![]()
En dan maak Leclerc van P2 naar P3 alsnog het verschil?
thats what i said!!quote:
quote:
En dan moet die hele budgetcapsoap nog afgerond worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:27 schreef Nattekat het volgende:
De FIA lijdt nu een groter gezichtsverlies dan als de race niet was doorgegaan
Johee, johoo...quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Jarenlang zit je te kijken en te hopen.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
Hamilton gewoon kampioen!
17:00quote:
En dan maakt het aantal gereden ronden blijkbaar niet uit?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Het maakt dus uit of je de race stopt of herstart.
Er komt weinig positiefs uit je vandaag he, ga slapen man.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Je loopt achterquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
Gewoon The Goat nu zijn 8e en 9e titel toekennen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
Op zich is dat niet bizar, want op een vastgesteld race-einde kun je anticiperen, een rode vlag komt plotseling.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus als je 27 ronden rijdt na een rode vlag, krijg je meer punten dan als je 27 ronden rijdt tot aan de rode vlag? Bizar!
Bij de laatste situatie breek je de race voortijdig af, bij de eerste rij je een ingekorte race met officieel einde.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat kan hij ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:29 schreef Drekkoning het volgende:
Button probeert er nog iets van te maken
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
17:00quote:
Voorheen maakte het niet uit, nu ineens blijkbaar wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Op zich is dat niet bizar, want op een vastgesteld race-einde kun je anticiperen, een rode vlag komt plotseling.
Ja maar ik moet slapen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef StephanL het volgende:
Als Max kampioen is, komt viaplay met extra uitzending om 12:00
joehee johooo jo fucking unbeliveblequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:29 schreef Gezicht het volgende:
Full points zijn inderdaad uitgereikt, 366 nu en van tevoren nog 341.
Volle punten toegekend. Dus is meer gewordenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:30 schreef JopJuh het volgende:
Er zijn nog 112 punten te gaan met 111 verschil?
Nee, volledige punten, dus Max heeft genoeg margequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:30 schreef JopJuh het volgende:
Er zijn nog 112 punten te gaan met 111 verschil?
Als Lewis dit gezegd zou hebben...quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk ingestudeerd honda praatje Max.
omdat er can in het regelement staat en iets verder op gesproken wordt 75% wordt minder punten, maar.... vreemdquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:30 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom leek niemand te weten dat er alsnog volle punten uit zouden worden gedeeld?
Nee, dan had hij het niet gehad, toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:30 schreef Zwoerd het volgende:
Maar ze hadden Verstappen dus eigenlijk nog moeten laten pitten voor fastest lap? Er vanuit gaande dat Lec gewoon 2de zou worden.
De teams zijn dus niet geïnformeerd dat er volle punten gegeven zou worden.
Ja, en het kampioenschap van volgend seizoen ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En morgen pakt de FIA beide kampioenschappen weer af vanwege de costcap.
Gek gemaakt door viaplay lijkt mequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En morgen pakt de FIA beide kampioenschappen weer af vanwege de costcap.
Dik binnen.quote:
Ik vind dat wel logisch.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vooraf was gezegd als leclerc 2e wordt, dan moet Max 1e en snelste ronde hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp er echt geen kut van. Vooraf was iedereen het er over eens dat Max alleen kampioen zou zijn als Max eerste zou eindigen + snelste ronde.
dus omdat Leclerc een penalty krijgt van 5 seconde is Max kampioen?
Zhou had de snelste ronde....
Deed ie nu ook alquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef fietsie het volgende:
Ik mag toch voor Max zelf hopen dat ie in de komende races nog een paar keer laat zien dat dit gezeik niets te maken heeft met racen, maar dat ie de te kloppen man is.
Ook als LEC geen 2e werdquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp er echt geen kut van. Vooraf was iedereen het er over eens dat Max alleen kampioen zou zijn als Max eerste zou eindigen + snelste ronde.
Omdat de race hervat is na een rode vlag. Dat schijnt een regel te zijnquote:
De man heeft 12 races gewonnen, niks meer te bewijzen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef fietsie het volgende:
Ik mag toch voor Max zelf hopen dat ie in de komende races nog een paar keer laat zien dat dit gezeik niets te maken heeft met racen, maar dat ie de te kloppen man is.
that aged wellquote:
max eerste zonder snelste ronde en leclerc P3 was voldoende en dat is hetquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
dit ^^quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat de race door zwart wit geblokt is beeindigd ipv rood
Alleen als Leclerc 2e zou worden had Max de snelste ronde nodig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Daar is de race niet hervat idd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef raptorix het volgende:
Dit is vreemd, dan had men in SPA volgens mij ook gewoon volle punten kunnen geven, daar is de Race ook nooit Resumed naar mijn weten, maar ook gewoon over 2 rondjes geëindigd, weet dat niet zeker meer.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat de race door zwart wit geblokt is beeindigd ipv rood
Daar hebben ze een puntquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky beweert dat het de meest succesvolle auto ooit is en begint weer over Newey.
Omdat de regels dit zeggen:quote:
Terug naar Ziggo.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:34 schreef Maanvis het volgende:
Dus EIGENLIJK waren die +25 die de regie aangaf gewoon GOED! En Melroy en Nelson hebbe ons dus in de luren gelegd door te zeggen dat dat fout is
maar er staat ook bij 75% minder puntenquote:
Iedereen dacht datquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:34 schreef Maanvis het volgende:
Dus EIGENLIJK waren die +25 die de regie aangaf gewoon GOED! En Melroy en Nelson hebbe ons dus in de luren gelegd door te zeggen dat dat fout is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |