Die FIA is wel kampioen onduidelijke regelsquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan heeft Viaplay dus voor lul die tabellen honderd keer herhaald
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee want Leclerc kan bij gelijke stand niet het aantal overwinningen meer matchen
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:25 schreef Sjemmert het volgende:
MAX WDC 2022 CONFIRMED
JAAAAAAA JOOOO HEEEEE JOOOO HOOOOO FUCKING BIZAR !!!1!1!1
Dus als je 27 ronden rijdt na een rode vlag, krijg je meer punten dan als je 27 ronden rijdt tot aan de rode vlag? Bizar!quote:
Maar ze hebben het dus wel gedaanquote:
nou ik zou nog niet gaan tuuuuuuuterenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zullen ze niet meer terugdraaien
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus als je 27 ronden rijdt na een rode vlag, krijg je meer punten dan als je 27 ronden rijdt tot aan de rode vlag? Bizar!
Ik weet niet of je dit nu echt de fout van FIA kunt noemen: het staat gewoon in de regels. Alleen was iedereen op het verkeerde been gezet. Waarschijnlijk nog vanuit de gedachte aan Spa vorig jaar, waarbij de race wel werd afgebroken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die FIA is wel kampioen onduidelijke regels
In beeld rekenden ze de hele al met volle punten hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef PirE het volgende:
Communiceer dan even dat je voor volle punten aan het racen bent ipv de hele tijd dat het om halve punten gaat.
Lees!quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus "resumed" en full points?![]()
En dan maak Leclerc van P2 naar P3 alsnog het verschil?
thats what i said!!quote:
quote:
En dan moet die hele budgetcapsoap nog afgerond worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:27 schreef Nattekat het volgende:
De FIA lijdt nu een groter gezichtsverlies dan als de race niet was doorgegaan
Johee, johoo...quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Jarenlang zit je te kijken en te hopen.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
Hamilton gewoon kampioen!
17:00quote:
En dan maakt het aantal gereden ronden blijkbaar niet uit?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Het maakt dus uit of je de race stopt of herstart.
Er komt weinig positiefs uit je vandaag he, ga slapen man.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Wat een kutmanier om kampioen te worden zeg
Je loopt achterquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
Gewoon The Goat nu zijn 8e en 9e titel toekennen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
Op zich is dat niet bizar, want op een vastgesteld race-einde kun je anticiperen, een rode vlag komt plotseling.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus als je 27 ronden rijdt na een rode vlag, krijg je meer punten dan als je 27 ronden rijdt tot aan de rode vlag? Bizar!
Bij de laatste situatie breek je de race voortijdig af, bij de eerste rij je een ingekorte race met officieel einde.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat kan hij ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:29 schreef Drekkoning het volgende:
Button probeert er nog iets van te maken
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
17:00quote:
Voorheen maakte het niet uit, nu ineens blijkbaar wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Op zich is dat niet bizar, want op een vastgesteld race-einde kun je anticiperen, een rode vlag komt plotseling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |