Ik weet niet of je dit nu echt de fout van FIA kunt noemen: het staat gewoon in de regels. Alleen was iedereen op het verkeerde been gezet. Waarschijnlijk nog vanuit de gedachte aan Spa vorig jaar, waarbij de race wel werd afgebroken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die FIA is wel kampioen onduidelijke regels
In beeld rekenden ze de hele al met volle punten hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef PirE het volgende:
Communiceer dan even dat je voor volle punten aan het racen bent ipv de hele tijd dat het om halve punten gaat.
Lees!quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus "resumed" en full points?![]()
En dan maak Leclerc van P2 naar P3 alsnog het verschil?
thats what i said!!quote:
quote:
En dan moet die hele budgetcapsoap nog afgerond worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:27 schreef Nattekat het volgende:
De FIA lijdt nu een groter gezichtsverlies dan als de race niet was doorgegaan
Johee, johoo...quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Jarenlang zit je te kijken en te hopen.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
Hamilton gewoon kampioen!
17:00quote:
En dan maakt het aantal gereden ronden blijkbaar niet uit?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:27 schreef Rianne84 het volgende:
Het maakt dus uit of je de race stopt of herstart.
Er komt weinig positiefs uit je vandaag he, ga slapen man.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Wat een kutmanier om kampioen te worden zeg
Je loopt achterquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik los het op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |