Je andere liedje was weer mooi.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om hier een zeikliedje over te maken
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Nicequote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Motorclub code.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom heeft Janet een doek op d'r hoofd
zo komt de koptelefoon niet in direct contact met de huid (denk ik)quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom heeft Janet een doek op d'r hoofd
Klopt, je hebt gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:17 schreef Verida het volgende:
[..]
zo komt de koptelefoon niet in direct contact met de huid (denk ik)
Uren achter elkaar dat ding tegen je oren aan, kan flink gaan schuren.
Wat vraag jij veel?quote:
quote:
Jij snapt me .quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nooit sorry zeggen
van vragen word je wijzer
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dacht dat mijn boxjes stuk waren, maar het was Maddie
Vertel,dat heb ik gemist.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wel lekker juist deze keer, ze is boos op Zoe haha
Zoe schijnt te weinig gedanst te hebben en ze is moequote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wel lekker juist deze keer, ze is boos op Zoe haha
OMdat ze niet genoeg heeft gedanstquote:
schijnt dat ze 11 uur geleden voor het laatst heeft gedanst en nu niet meer wilt want “te moe” hehequote:
denk dat dat bij haar weinig verschilt met wel of niet moe zijn lolquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoe schijnt te weinig gedanst te hebben en ze is moe
Maar, zo zegt Maddy "ik ben te moe om na te denken man".
En dat ze na 10 uur slapen nog moe isquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:34 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
schijnt dat ze 11 uur geleden voor het laatst heeft gedanst en nu niet meer wilt want “te moe” hehe
quote:
Nee Zoe had niet genoeg gedanstquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze probeerde er zich van af te maken idd.
Te druk met manager zijn...
Juist dan, van teveel slaap krijg je ook geen energiequote:Op zondag 9 oktober 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat ze na 10 uur slapen nog moe is
KimD is geweldig op de vloer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
KimD wil het dansen van iemand over nemen. Maddy gaat haar misschien wel vragen het van haar over te nemen, ze heeft bijna niet geslapen. Gisteren nacht helemaal niet en vannacht een beetje.
Ja hoor ,NEE.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Zoe had niet genoeg gedanst![]()
Maddy zegt dat ze gisteren nacht de hele nacht heeft doorgedanst?
Ik zou 10 uur doen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou deze opdr echt vreselijk vinden, maar wel doen. Denk dat er wel meer zijn die dapper door hun tegenzin heen dansen
quote:
Imi ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Zo gek zou ik dan weer niet zijn
Volgens mij vindt Rupert het echt wel wat. Die danst zo lekker door
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Owjee Zoe d'r spieren staan te strak om te dansen......... Welke spieren??
die slappequote:Op zondag 9 oktober 2022 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Owjee Zoe d'r spieren staan te strak om te dansen......... Welke spieren??
Ze weet dat ze een hork qua dansen.En lui.quote:
21 ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp ik het goed dat sommige van de ouderen, zoals Eunice en Janet meer op de dansvloer hebben gestaan dan die jonge meid Zoe?
De Cosquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie hebben vannacht de meeste uren gemaakt?
Even OT,gaat het goed maat?quote:
Ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik durf niet te zeggen, volgens mij heeft Eunice lang gedanst.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het gaat, laten we het daar maar ff op houden....
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dikke knuffel voor jouquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
lekker aan het schelden op Erik, maar waarom? heb meer van Erik genoten op de dansvloer dan van Zoequote:
triest hč? En dan zo zwaarlijvig. Big mamaquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe die Maioma ook loopt, alsof elke stap 'n dag van d'r leven kost
quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe die Maioma ook loopt, alsof elke stap 'n dag van d'r leven kost
Ik ook. Zoe heeft probleem met Erik omdat hij had gezegd dat hij niet meer wil dansen tegen Mexx. En zij heeft een blessure waardoor zij nu niet meer kan dansen en kreeg Madeleine over zich heen ofzo vind ze oneerlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lekker aan het schelden op Erik, maar waarom? heb meer van Erik genoten op de dansvloer dan van Zoe
Arme mamaquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die loopt met een tweede Fritsie op je rug.
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je... my loneliness is killing me... And I...
In mijn hoofd nu
Niet normaal toch? Ik krijg er amper 1 opquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:11 schreef R0T29 het volgende:
Best knap als je 4 baguettes met knakworst gewoon weg weet te harken
Erik neemt maar een snicker.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die Wanda kauwt heel wat weg op een dag. Zou roddelen zoveel calorieën verbranden?
Goedemorgen,Jatje nog niet gespot.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:31 schreef juul. het volgende:
[..]
Jerrold is ook een nobody, hoe is t met Nadief, uitgehuild?
Die staat al eeuwen op de dansvloerquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,Jatje nog niet gespot.
Ik hoor het ze zeggen op de stream,verzin het niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:32 schreef mootie het volgende:
Ik zie niks van die aangescherpte regels. Zoë schuifelt nog steeds alleen rond, GJ en nadir ook.
Ja, ik hoor het ook, maar zie er niks vanquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoor het ze zeggen op de stream,verzin het niet.
Kan morgen pas.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Nadir gaat er dus uit? Al zijn 24 uur aangevraagd of kan dat pas morgen?
Ah ok, nu maar afwachten of hij dat ook echt gaat doen enz..quote:
nee hij blijft nog zo ver ik weet en ja je kan van ma-vrijdag je 24 uur aanvragen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien wordt ie wel overgehaald door GJquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:41 schreef claire3500 het volgende:
[..]
nee hij blijft nog zo ver ik weet en ja je kan van ma-vrijdag je 24 uur aanvragen.
Geloof er geen reet van, hij probeert de boel dusdanig te manipuleren dat er niemand over hem roddeltquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Hij gaat gewoon door.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:41 schreef Flow3r het volgende:
Wat is het toch een walgelijk over het paard getild ventje, echt ongelofelijk
Had ie toch eerder moeten bedenken en niet moeten jatten..quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geloof er geen reet van, hij probeert de boel dusdanig te manipuleren dat er niemand over hem roddelt
Goedemorgen COS!quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ie toch eerder moeten bedenken en niet moeten jatten..
Dropjes.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen COS!
Wat zou hij gejat hebben dan?
Jasper met dat ei was ook geen enorm ding, de nacht dat ze brood jatten ook niet. Dus door en klaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:46 schreef Flow3r het volgende:
Klagen over Zoe, maar Zoe heeft niet GEJAT
Ja doei.En ik kan winnen van jou met wedden.quote:
Dit duurt dus al 2 dagen,en het gaat om dropjes.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:50 schreef claire3500 het volgende:
Wat dramatisch allemaal. Als oprecht persoon kan je dit spel niet winnen volgens Nadief
Echt bizar. Hij is wel echt iemand van de slachtofferrolquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit duurt dus al 2 dagen,en het gaat om dropjes.
Heel Nederland en daar buitenquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:55 schreef R0T29 het volgende:
"...ik weet niet wie het allemaal weten"
IEDEREEN weet dat je een dief bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij pakte snoepjes uit een kluisjequote:Op zondag 9 oktober 2022 09:57 schreef R0T29 het volgende:
"ik pakte snoepjes...hij pakte voedsel van de groep... dat is nog erger"
Je weet donders goed dat ik niet meer met u ga wedden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:01 schreef Flow3r het volgende:
Alles wat hij nu uit Gj krijgt, wordt later tegen hem gebruikt, GJ zegt dat ie some nep moet doen tegen Martin, did gaat Nadir later tegen hem gebruiken , wedden? @:freshfruit
Daar waren wij nog niet achterquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:02 schreef juul. het volgende:
Nadief, ik blijf altijd heel lang hangen in dingen
Joh!!!!
Hij heeft GJ al zover gekregen dat ie dat beaamdequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij pakte snoepjes uit een kluisje
Dus is bewust gaan pakken uit het hele kleine stukje prive gebied van een ander.
eten van de groep pakken, wat in de koelkast of in de keuken ligt, vind ik dan minder erg en dat zullen er heel veel hebben gedaan.
Wil je mij niet quoten met al mijn foutenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet donders goed dat ik niet meer met u ga wedden.
Het is gewoon een kleptomaan... Maar wel een hele eerlijke...quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:03 schreef KoningWouter het volgende:
Hij heeft toch ook een biertje gejat na de muziekavond?
Nee! Het was eerst een zakJE en nu een handjequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
Ze krijgt een handje terug zegt hij .
Wat een dweil.
en niet maar 1 keer volgens Kenzyquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee! Het was eerst een zakJE en nu een handje
Je kan praten als brugman tegen hem. Hij blijft in zijn slachtofferrolquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:08 schreef juul. het volgende:
Die eeuwige bevestingsvragen van Nadief, vermoeiend
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:09 schreef KoningWouter het volgende:
Dit gaat net zo lang door totdat GJ zegt dat het allemaal niet erg is.
Zo vermoeiend die Nadief.
Dit vind ik ook vele malen erger. Dit is gewoon letterlijk iets stelen van iemand. Jasper bakte een eitje waar iedereen gewoon bij was, was niet goed maar dat is geen stelen vind ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij pakte snoepjes uit een kluisje
Dus is bewust gaan pakken uit het hele kleine stukje prive gebied van een ander.
eten van de groep pakken, wat in de koelkast of in de keuken ligt, vind ik dan minder erg en dat zullen er heel veel hebben gedaan.
GJ is ook een linkmichel, gisteren verraadde hij Nadief door te vertellen dat Nadief meerdere keren drop had gejat, Nadief had dat nog verzwegenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:09 schreef Flow3r het volgende:
GJ moet hem niet zoveel aandacht geven, gaat hem nog opbreken
Zeker weten dat hij daarover liegt, Kenzy iig nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
Ja daar is ie weer,
Frustratie omdat zijn toiletrol al drie keer uit zijn kastje is gestolen.
Jij weet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:13 schreef juul. het volgende:
[..]
GJ is ook een linkmichel, gisteren verraadde hij Nadief door te vertellen dat Nadief meerdere keren drop had gejat, Nadief had dat nog verzwegen
Ik heb geen idee wie dat gedaan heeft. Heeft iemand het gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:14 schreef juul. het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij daarover liegt, Kenzy iig niet
Er is niets van hem gestolen dat is zijn goedmaakpraatjequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat gedaan heeft. Heeft iemand het gezien?
waarchijnlijk niemand anders hadden we hem er wel eerder over gehoordquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat gedaan heeft. Heeft iemand het gezien?
Iedereen weet hetquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:18 schreef lojanda het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen in de loods die van het drop verhaal nog niets weten?
Dat is zeker waar, wetende nu hoe jij kan doordrammen over ietsquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarchijnlijk niemand anders hadden we hem er wel eerder over gehoord
Nee jij danquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, wetende nu hoe jij kan doordrammen over iets
Jij bent lief,geef de winst maar aan Soul.quote:
Zoë moet blij zijn dat ze überhaupt een beurt krijgt...quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
"enigste"... zucht Zoë
En Zoë zeurt er nog steeds over dat ze een beurt overgeslagen heeft
Echt heel mooi.quote:
Wat voor beurtquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zoë moet blij zijn dat ze überhaupt een beurt krijgt...
zijn ze echt een koppeltje of willen ze gewoon lekkker knuffuluh?quote:
Vanaf het dansen zijn ze wel close met elkaar..quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
zijn ze echt een koppeltje of willen ze gewoon lekkker knuffuluh?
Goedemorgen Mario.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:36 schreef Flow3r het volgende:
Nadir denkt dat ie niet geelimineerd gaat worden om met zijn persoonlijkheid
ik zag laatst wel dat ze een sleep-in met mirthe hadden met z'n 3-en. Cute wel...quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vanaf het dansen zijn ze wel close met elkaar..
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:36 schreef Flow3r het volgende:
Nadir denkt dat ie niet geelimineerd gaat worden met zijn persoonlijkheid
Zit ze weer in de tocht?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
Dik winter,it giet oan.
[ afbeelding ]
Volgens Nadir heeftie tijdens het dansen op het podium zijn broek verwisseld en stond stil of zoiets. Geen idee of we de waarschuwingen te horen krijgen.quote:
Nadir ziet ze vliegen. Martin heeft zijn broek wel verwisseld maar danste gewoon door.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens Nadir heeftie tijdens het dansen op het podium zijn broek verwisseld en stond stil of zoiets. Geen idee of we de waarschuwingen te horen krijgen.
Mrsl.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Doe ik net te laat mijn oortjes in tjongejonge
Heeft hij tegen Kenzy gezegd dat hij dropjes van haar had gejat?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:50 schreef mangalie het volgende:
Nadir aan het flippen nu? Vent is echt niet goed bij zijn hoofd hoor.
in streamverslag staat een filmpjequote:Op zondag 9 oktober 2022 10:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft hij tegen Kenzy gezegd dat hij dropjes van haar had gejat?
Niets bijzonders maar ze had gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:51 schreef Charmian het volgende:
wat heeft esther gezegd dat nadir pissed is?
Filmpje was alleen tegen zijn groepje, dat vroeg ik nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
in streamverslag staat een filmpje
Esther nam het op voor Zoe. Nadir zat over haar te roddlen dat ze moe was en niets kon met haar 21 jaar. En hij was zelf zo goed. Esther zei: het is voor iedereen verschillend dat moet je respecteren. Nadir boos..quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:51 schreef Charmian het volgende:
wat heeft esther gezegd dat nadir pissed is?
Thanks!. Zoe zit hem wel hoog he, terwijl het zijn tiep niet is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Esther nam het op voor Zoe. Nadir zat over haar te roddlen dat ze moe was en niets kon met haar 21 jaar. En hij was zelf zo goed. Esther zei: het is voor iedereen verschillend dat moet je respecteren. Nadir boos..
er moet er ook 1 staan van nadir tegen Kenziquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Filmpje was alleen tegen zijn groepje, dat vroeg ik niet
Ik vroeg iets , maar dan wordt doorverwezen , dus laat maarquote:
oh das janet, ik dacht dat het iemand anders was met lang zwart haarquote:
Heb al gezienquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
er moet er ook 1 staan van nadir tegen Kenzi
ik dacht dat je het leuker vond om het filmpje te kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vroeg iets , maar dan wordt doorverwezen , dus laat maar
Schijnt nogal moeilijk te zijn om ja of nee te zeggen
Ja gisteren al. Sorry zag het nu pas..quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft hij tegen Kenzy gezegd dat hij dropjes van haar had gejat?
Nog even mooie tv beelden maken voor over een paar dagenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
is het Nadirs beurt om tv te maken ofzo
gisteren die dropjes
en nu ruzie maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |