Je andere liedje was weer mooi.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om hier een zeikliedje over te maken
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Nicequote:Op zondag 9 oktober 2022 08:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Motorclub code.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom heeft Janet een doek op d'r hoofd
zo komt de koptelefoon niet in direct contact met de huid (denk ik)quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom heeft Janet een doek op d'r hoofd
Klopt, je hebt gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:17 schreef Verida het volgende:
[..]
zo komt de koptelefoon niet in direct contact met de huid (denk ik)
Uren achter elkaar dat ding tegen je oren aan, kan flink gaan schuren.
Wat vraag jij veel?quote:
quote:
Jij snapt me .quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nooit sorry zeggen
van vragen word je wijzer
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dacht dat mijn boxjes stuk waren, maar het was Maddie
Vertel,dat heb ik gemist.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wel lekker juist deze keer, ze is boos op Zoe haha
Zoe schijnt te weinig gedanst te hebben en ze is moequote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wel lekker juist deze keer, ze is boos op Zoe haha
OMdat ze niet genoeg heeft gedanstquote:
schijnt dat ze 11 uur geleden voor het laatst heeft gedanst en nu niet meer wilt want “te moe” hehequote:
denk dat dat bij haar weinig verschilt met wel of niet moe zijn lolquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoe schijnt te weinig gedanst te hebben en ze is moe
Maar, zo zegt Maddy "ik ben te moe om na te denken man".
En dat ze na 10 uur slapen nog moe isquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:34 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
schijnt dat ze 11 uur geleden voor het laatst heeft gedanst en nu niet meer wilt want “te moe” hehe
quote:
Nee Zoe had niet genoeg gedanstquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze probeerde er zich van af te maken idd.
Te druk met manager zijn...
Juist dan, van teveel slaap krijg je ook geen energiequote:Op zondag 9 oktober 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat ze na 10 uur slapen nog moe is
KimD is geweldig op de vloer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
KimD wil het dansen van iemand over nemen. Maddy gaat haar misschien wel vragen het van haar over te nemen, ze heeft bijna niet geslapen. Gisteren nacht helemaal niet en vannacht een beetje.
Ja hoor ,NEE.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Zoe had niet genoeg gedanst![]()
Maddy zegt dat ze gisteren nacht de hele nacht heeft doorgedanst?
Ik zou 10 uur doen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou deze opdr echt vreselijk vinden, maar wel doen. Denk dat er wel meer zijn die dapper door hun tegenzin heen dansen
quote:
Imi ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Zo gek zou ik dan weer niet zijn
Volgens mij vindt Rupert het echt wel wat. Die danst zo lekker door
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |