Zie nog niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
Overeemgod slaat zo mokerhard mooie vechter
molenwiekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:14 schreef LekkerSimpel1 het volgende:
Wat is ie Overeem aan het doen man. Tip geen mma
Wat zijn roids?quote:
Hij scheldt met kanker dus daarom vind ik hem onaardig.quote:
Straks raakt 'ie weer geblesseerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:17 schreef 3rr0r het volgende:
Vreemd dat Badr nog geen knie heeft gedaan als Overeem zo bukt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:04 schreef raptorix het volgende:
Overeem ziet er scherp uit, voorspelling KO Badr midden ronde 3 na combinatie en opstoot.
Nee is gespeeld wollah!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:22 schreef 3rr0r het volgende:
Die ronde was duidelijk voor Overeem met die uppercut
Tja, anders wordt het stadion weer afgebroken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:22 schreef 3rr0r het volgende:
Die ronde was duidelijk voor Overeem met die uppercut
ze wonen allemaal hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Gaat Glory ook potjes in hunnie thuisland doen?
7-10 laatste ronde. Moest t ff opzoekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:25 schreef Nober het volgende:
10-9 Hari
10-9 Hari
8-10 Overeem
Extra ronde of Collision5?
Nou, ja dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou, als Badjas niet meer van Opa kan winnen dan is het toch wel echt voorbij nu?
Jezusquote:
Ben Saddik genot. Vuisten als beton genotquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:32 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
doet die belg/marokkaan ook mee?
Hallo hallo kickbacks op jullie bets zijn welkom hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:04 schreef raptorix het volgende:
Overeem ziet er scherp uit, voorspelling KO Badr midden ronde 3 na combinatie en opstoot.
Ja die idd. Jammer dat ie een nog slechtere conditie dan m'n oma heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben Saddik genot. Vuisten als beton genot
Floptoneel dit.quote:
WOLF TICKETSquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:33 schreef THEFXR het volgende:
toen bij showtime was hij ook al gestopt, kaartjes vanaf 100 euro
alsof iemand na deze baggerwedstrijd nog uitkijkt naar een confrontatie tussen overeem en verhoevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Floptoneel dit.
Ze moeten wat blijkbaar met Glory als ze geen fatsoenlijke gevechten meer kunnen regelen bij gebrek aan vechters van niveau en met wat uitstraling.
Mooie samenvatting heb je gemaakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:35 schreef Ferdii het volgende:
Samenvatting:
-beide oud en buiten adem na 1,5 rondje
-beide sloom in bewegen, maar kunnen nog wel hard slaan
-overeem beweegt alsof ie een dronken opa met bochel is
- badr heeft
nog steeds een glazen kop
Voorspelling: Glory Collision 5 Hoost vs. Aertsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:34 schreef raptorix het volgende:
Voorspelling: binnen half jaar comeback, dat is volgens mij tegenwoordig helemaal het ding bij boksen.
Typisch Glory.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:35 schreef Ferdii het volgende:
Samenvatting:
- badr heeft
bejaardenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:36 schreef raptorix het volgende:
Ik vind trouwens 3 rondes voor een main event best schandalig, lopen we hier naar amateurs te kijken?
Zijn gewoon beesten ja en legendarisch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:35 schreef Ferdii het volgende:
Samenvatting:
- badr heeft
Ik hoop op Bob Schrijber - Gerard Gordeau, MMA 1 / Bareknuckle rules.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voorspelling: Glory Collision 5 Hoost vs. Aerts
Ik slaap meestal maar 4 uur, dat heb ik vandaag alvast even van 5 tot 9 gedaan.quote:
Zombie alertquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik slaap meestal maar 4 uur, dat heb ik vandaag alvast even van 5 tot 9 gedaan.
Nee 1.60 ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:39 schreef LekkerSimpel1 het volgende:
[..]
Hoe klein is ie eigenlijk? 170?
1.67quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:39 schreef LekkerSimpel1 het volgende:
[..]
Hoe klein is ie eigenlijk? 170?
hij denkt vooral dat ie flink kan cashen maar weet ook dat ie moet doen alsof het spannend isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:39 schreef dvdfreak het volgende:
overeem die denkt dat hij van rico gaat winnen
Money money money.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:39 schreef dvdfreak het volgende:
overeem die denkt dat hij van rico gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |