Nou normaal springen ze toch en zwepen ze het publiek op en zo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Al die dj's zien er hersendood uit
het is een FEBO oempaloempaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou normaal springen ze toch en zwepen ze het publiek op en zo?
Ze houdt de boel wel degelijk in de gaten..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Al die dj's zien er hersendood uit
Deze hebben hele andere instructies gehad denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou normaal springen ze toch en zwepen ze het publiek op en zo?
gewoon 10 kilo rijst en 5 kilo doperwten (ongepeld)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor iedereen een paar sokken, een bus haarlak of schoenpoets, zoiets?
Cool!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze een keer het plan wat ze eerder geopperd hebben gaan uitvoeren
Al het budget er in 1 dag in luxe doorheen jagen
Met een beperkte setlist.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, dat wel, ze zetten er geen grote naam neer om een Spotify-lijstje af te spelen
Danny de Munck draaien tijdens een dansmarathonquote:
Broodje Shoarma en milkshake en dag er na pizza's door thuisbezord en geld is opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool!
Ik ben bang dat het grootspraak was
Als ze het doen, en dan idd gelijk een verdienopdracht krijgen, dan weten we genoegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool!
Ik ben bang dat het grootspraak was
Laat ze het uitproberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze het doen, en dan idd gelijk een verdienopdracht krijgen, dan weten we genoeg
Idd, grote namen spelen hun setlist van een usb-stickjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, dat wel, ze zetten er geen grote naam neer om een Spotify-lijstje af te spelen
Oh echt? Het is niet mijn wereld. Dacht dat die wel wat dedenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Idd, grote namen spelen hun setlist van een usb-stickje
Hoeveel zou ze al afgevallen zijn van de 40 kilo die ze graag wil?quote:
ze hebben inderdaad vaak een usb stickje bijzichquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Het is niet mijn wereld. Dacht dat die wel wat deden
4quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoeveel zou ze al afgevallen zijn van de 40 kilo die ze graag wil?
Meerdere mensen zag dat idee wel zitten, maar weet niet of ze een meerderheid meekrijgenquote:
En in of op bed liggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
4
ik zie die vrouw heel vaak eten
Mijn wereld is ingestortquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben inderdaad vaak een usb stickje bijzich
lekker tegen elkaar aan kruipen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef spapaars het volgende:
Weten we de reden waarom ze met hun matras op de grond liggen?
Meh die kruipt in zijn eigen bed om dan beter door het raam naar beneden te kunnen loerenquote:
Het enige wat ik kan bedenken is dat dat wat gezelliger isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef spapaars het volgende:
Wie Rupert en Imma? De reden nee :-)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef spapaars het volgende:
Dacht ik ook even, maar zie nu een afstand tussen de 2 matrassen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker tegen elkaar aan kruipen?
Volgens mij ligt Rupert nu niet op de grond, maar bovenin stapelbedquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker tegen elkaar aan kruipen?
Dan schudt het bed niet zo bij seksuele activiteitenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef spapaars het volgende:
Hij ging net op het bed naast het matras op de grond liggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Rupert nu niet op de grond, maar bovenin stapelbed
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan schudt het bed niet zo bij seksuele activiteiten
lol.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan schudt het bed niet zo bij seksuele activiteiten
die van Rupie is al laag tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
lol.
Kan zijn dat ze last hebben van die boven hun liggen.
Wat wil jij horen?quote:
Ik ook en morgen weer vroeg op voor Maxquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Meerderen van deze groep zien er wat moe uit
Winning streak?quote:
Ja inderdaad en hij probeert het ook niet eens. Ik vind hem vooral echt geplakt aan Djediquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruben zit ook weinig bij de mannen, die hangt de hele dag rond de meiden, bij voorkeur Djedi en Zoe
Geloof ook niet dat er mannen zijn die iets met Ruben hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruben zit ook weinig bij de mannen, die hangt de hele dag rond de meiden, bij voorkeur Djedi en Zoe
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook en morgen weer vroeg op voor MaxEn kijken of er nog iemand danst
Tegenvallerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je hebt gelijk ,dat waren de minuten
Die ken ik wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
paradise by the dasboardlight (Meat loaf)
Ja, ze moeten de nacht nog wel doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht ze moeten nog een kwartier, maar er staan vast nog wat uurtjes voor
Relight my fire van Dan Hartman toch ook welquote:
linkin parkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:25 schreef Flow3r het volgende:
Gooi er maar een snelle beat in
WAKKER WORDEN
[ afbeelding ]
Zegt me helemaal niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Relight my fire van Dan Hartman toch ook wel
Wel te vroeg om met champagne te knallen als het hem luktquote:
Mssn zere voetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:27 schreef claire3500 het volgende:
[..]
vind zo raar dat ze dit ook doet op badslippers
SL.quote:
de vlag gaat in ieder geval uit danquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel te vroeg om met champagne te knallen als het hem lukt![]()
![]()
![]()
Oh SL
Jij kent de versie van Take That natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks.![]()
Born to be alive wel.
Ga maar googlen, ik weet zeker dat je het kentquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks.![]()
Born to be alive wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huhuhuh whuttt???? wie heeft wie gewaarschuwdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow Berend zegt dat ze net vier man tegelijk gewaarschuwd hebben op de dansvloer voor niet goed dansen
en ik hoorde het nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow Berend zegt dat ze net vier man tegelijk gewaarschuwd hebben op de dansvloer voor niet goed dansen
Aha vandaar de SL, jammer dat ze ingrijpen en niet na de 50 uur zeggen dat het mislukt isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je voeten opgezet zijn en je kan er niet meer in? Zou ook mijn voorkeur niet hebben, ik loop altijd op blote voetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:28 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen maar dan zijn sneakers toch juist fijner, meer steun?
zo loopt ze altijd alquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je voeten opgezet zijn en je kan er niet meer in? Zou ook mijn voorkeur niet hebben, ik loop altijd op blote voeten
Dan kan de manager al haar lijstjes wegggooienquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan de manager al haar lijstjes wegggooien
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan de manager al haar lijstjes wegggooien
Je hebt helemaal gelijk, dan is het ook niet anders :-)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je voeten opgezet zijn en je kan er niet meer in? Zou ook mijn voorkeur niet hebben, ik loop altijd op blote voeten
Dan breekt de hel los, wat ook wel weer leuk isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:33 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik ook!! Even reuring maar ja zal natuurlijk wel niet
dat is een maaltijd optie????quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Kant en klare pannenkoeken, GADVERDAMME
Mierzoet en zo smerigquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Kant en klare pannenkoeken, GADVERDAMME
triester kan het bijna nietquote:
Echt joh, het is 100 x lekkerder en nog leuk m te doen ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoe lui kunnen ze zijn, ze hebben alle tijd
Plus je kan er geen spekpannenkoeken van makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
triester kan het bijna niet
ze zijn eigenlijk erg duur
en totaal niet voedzaam
die kun je ook zo kopen dacht ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plus je kan er geen spekpannenkoeken van maken
als ze nu stoppen met zingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gelukkig horen wij nu wel muziek, maakt het toch wat leuker kijken (of ze wel op de maat dansen)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kun je ook zo kopen dacht ik
Nadir is beter in drop jatten dan in op de maat dansenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gelukkig horen wij nu wel muziek, maakt het toch wat leuker kijken (of ze wel op de maat dansen)
dropt hij de beat niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nadir is beter in drop jatten dan in op de maat dansen
Ze mogen er ook wel wat beter dansbare muziek in gooienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:42 schreef itsme46 het volgende:
Rupert zei net tegen Zoe iets over dat wat tijdens de SL gebeurde.
Toch een waarschuwing gehad.
Ze moeten ook met de armen bewegen.
Of het een gele kaart was, weet ik niet.
daar hadden ze niks over gezegd bij de uitlegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:42 schreef itsme46 het volgende:
Weten zij veel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze mogen er ook wel wat beter dansbare muziek in gooien
Moraima liet vaak de armen hangen, mssn was het voor haarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:42 schreef itsme46 het volgende:
Volgens mij wel gezegd dat ze armen en voeten moesten bewegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar hadden ze niks over gezegd bij de uitleg
dus die snapte Berend ook niet
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar hadden ze niks over gezegd bij de uitleg
dus die snapte Berend ook niet
maar Bern is niet de FEBOquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:45 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Want dat van die gele kaarten heeft Bern ook verteld.
2 Gele kaarten en het hele spel is voor niks geweest.
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:45 schreef claire3500 het volgende:
Met armen bewegen is wel gezegd. Want iemand had dat ook tegen Esther gezegd en toen werd Esther boos ofzo, ze deed diegene sussen en daardoor waren ze zo aan het roddelen over Esther. Maar ze hebben dus een gele kaart gehad?
Inderdaad, ze mochten geen moment stilstaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij wel gezegd dat ze armen en voeten moesten bewegen
Misschien heeft FEBO Bern wel naar de uitleg van de regels geluisterdquote:
brrrrquote:
zitten weer te fluisteren, hoopte dat ze het er over zouden hebben, maar niet te verstaanquote:
ik neem aan dat de regels van de FEBO gelden en niet die van Bernquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft FEBO wel naar de uitleg van de regels geluisterd
mssn heeft Bern die instructies gekregen om door te gevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat de regels van de FEBO gelden en niet die van Bern
aaah oke :-)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:46 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Maar wel een waarschuwing.
Ik heb mijn post aangepastquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat de regels van de FEBO gelden en niet die van Bern
Hier kan je toch ook niet op dansen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Dit is ook geen dansen he, ze stappen een beetje rond
Nee dat niet, maar ze moeten wel dansen, anders krijgen ze er nog eenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hier kan je toch ook niet op dansen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze moeten wel dansen, anders krijgen ze er nog een
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Las in het vorige topic discussie hoe de pepernoten betaald zijn, maar die hebben ze volgens mij gister van de Febo gekregen. Tegelijk met die waterdingen voor aan de verwarming. Ze zeiden toen, oh, krijgen we nu al weer een zak pepernoten.
tranen zijn op en geen ui bij de handquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:58 schreef claire3500 het volgende:
Het valt me nog mee dat Nadief niet aan het huilen is tijdens het dansen
misschien doet ie het voor een dropjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tranen zijn op en geen uit bij de hand
Aah oke vandaar misschien dat ie daarna weer zielig gaat doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tranen zijn op en geen uit bij de hand
HAHAHAHAHAHHA lolquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien doet ie het voor een dropje
nog een dropjequote:
Valt wel op, vanmiddag de camera steeds op de but van Kim Kreun en nu op de wapperende tieten van Djediquote:
thnxquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahahahahah ik begreep je eerst niet en toen zag ik hem op de stream. ik hou van je humor
HAHAHAHHAHAHA Wapperende tieten!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Valt wel op, vanmiddag de camera steeds op de but van Kim Kreun en nu op de wapperende tieten van Djedi
er is daar dus een logger met een kleine frustratie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Valt wel op, vanmiddag de camera steeds op de but van Kim Kreun en nu op de wapperende tieten van Djedi
Misschien Bern zijn tweeling?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is daar dus een logger met een kleine frustratie?
Horny student denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is daar dus een logger met een kleine frustratie?
Wapperende tieten? Dat valt toch wel meequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jeff is muh papiquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:01 schreef FreshFruit het volgende:
Robert Miles![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Children.
wist even niet hoe het te omschrijvenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wapperende tieten? Dat valt toch wel mee
Gewonnen?quote:
Tegen zelfsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wapperende tieten? Dat valt toch wel mee
het flubbert een beetjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:06 schreef mangalie het volgende:
Kleed niet echt af dat pakje van Djedi
er zijn er maar weinig die zulke strakke pakjes kunnen hebben, maar je moet ook oppassen dat je niet kan liplezenquote:
viezzzzzzquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:08 schreef Sestra666 het volgende:
esther en janw praten met hun lolly ugh steeds in your face
Kim Dquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
er zijn er maar weinig die zulke strakke pakjes kunnen hebben, maar je moet ook oppassen dat je niet kan liplezen
Die lolly zit vaak in haar oor.quote:
Volgens mij is het een soort van jumpsuit, maar hij staat haar mooiquote:
De enige dame ook die zich een beetje kleedtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een soort van jumpsuit, maar hij staat haar mooi
quote:
Inderdaad, ze heeft vanavond ook echt die moeite genomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
De enige dame ook die zich een beetje kleedt
ruppertquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
wie is een eigenzinnig mannetje volgens JW?
Aan twee kanten gebruikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:15 schreef mangalie het volgende:
Janet: geloof het of niet ik ben nog steed met mij eerste rol bezig... Hoe dan na 6 weken
die snap ik niet helemaalquote:
Ze wil niet stemmen.quote:
Sorry beppe.quote:
waar hoor je haarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:18 schreef mangalie het volgende:
Maddy, we gaan er niet een over stemmen. Ik doe dit gewoon
neequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:19 schreef D. het volgende:
Dit zijn boodschappen van het geld wat ze nog hadden?
Goed zo Maddie, lekker allemaal zelf beslissenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:18 schreef mangalie het volgende:
Maddy, we gaan er niet een over stemmen. Ik doe dit gewoon
Neeheeeee, wat ze gaan winnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:19 schreef D. het volgende:
Van het geld dat ze denken te gaan verdienen met de dansmarathonquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:19 schreef D. het volgende:
Hoe kunnen ze dat al besteld hebben dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
van het geld dat ze nog niet hebben
Hebben ze niet besteld. Vast uitgerekendquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat al besteld hebben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |