Nou normaal springen ze toch en zwepen ze het publiek op en zo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Al die dj's zien er hersendood uit
het is een FEBO oempaloempaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou normaal springen ze toch en zwepen ze het publiek op en zo?
Ze houdt de boel wel degelijk in de gaten..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Al die dj's zien er hersendood uit
Deze hebben hele andere instructies gehad denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou normaal springen ze toch en zwepen ze het publiek op en zo?
gewoon 10 kilo rijst en 5 kilo doperwten (ongepeld)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor iedereen een paar sokken, een bus haarlak of schoenpoets, zoiets?
Cool!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze een keer het plan wat ze eerder geopperd hebben gaan uitvoeren
Al het budget er in 1 dag in luxe doorheen jagen
Met een beperkte setlist.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, dat wel, ze zetten er geen grote naam neer om een Spotify-lijstje af te spelen
Danny de Munck draaien tijdens een dansmarathonquote:
Broodje Shoarma en milkshake en dag er na pizza's door thuisbezord en geld is opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool!
Ik ben bang dat het grootspraak was
Als ze het doen, en dan idd gelijk een verdienopdracht krijgen, dan weten we genoegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool!
Ik ben bang dat het grootspraak was
Laat ze het uitproberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze het doen, en dan idd gelijk een verdienopdracht krijgen, dan weten we genoeg
Idd, grote namen spelen hun setlist van een usb-stickjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, dat wel, ze zetten er geen grote naam neer om een Spotify-lijstje af te spelen
Oh echt? Het is niet mijn wereld. Dacht dat die wel wat dedenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Idd, grote namen spelen hun setlist van een usb-stickje
Hoeveel zou ze al afgevallen zijn van de 40 kilo die ze graag wil?quote:
ze hebben inderdaad vaak een usb stickje bijzichquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Het is niet mijn wereld. Dacht dat die wel wat deden
4quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoeveel zou ze al afgevallen zijn van de 40 kilo die ze graag wil?
Meerdere mensen zag dat idee wel zitten, maar weet niet of ze een meerderheid meekrijgenquote:
En in of op bed liggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
4
ik zie die vrouw heel vaak eten
Mijn wereld is ingestortquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben inderdaad vaak een usb stickje bijzich
lekker tegen elkaar aan kruipen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef spapaars het volgende:
Weten we de reden waarom ze met hun matras op de grond liggen?
Meh die kruipt in zijn eigen bed om dan beter door het raam naar beneden te kunnen loerenquote:
Het enige wat ik kan bedenken is dat dat wat gezelliger isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef spapaars het volgende:
Wie Rupert en Imma? De reden nee :-)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef spapaars het volgende:
Dacht ik ook even, maar zie nu een afstand tussen de 2 matrassen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker tegen elkaar aan kruipen?
Volgens mij ligt Rupert nu niet op de grond, maar bovenin stapelbedquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker tegen elkaar aan kruipen?
Dan schudt het bed niet zo bij seksuele activiteitenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef spapaars het volgende:
Hij ging net op het bed naast het matras op de grond liggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Rupert nu niet op de grond, maar bovenin stapelbed
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan schudt het bed niet zo bij seksuele activiteiten
lol.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan schudt het bed niet zo bij seksuele activiteiten
die van Rupie is al laag tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
lol.
Kan zijn dat ze last hebben van die boven hun liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |