Blijft voor mij altijd de beste seizoensopener inderdaad. Veel liever dan dat Bahreinquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik wel eigenlijk.
Gelukkig kan Hamilton niet meer kampioen wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij wordt toch wel kampioen, dus ik misgun niemand iets
Helaas niet nee, maar volgend jaar weer een jaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig kan Hamilton niet meer kampioen worden
Hij gaat geen achtste titel halen of hij moet doorgaan tot en met 2026, misschien maakt hij dan nog een kansquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helaas niet nee, maar volgend jaar weer een jaar.
ze zijn bottas vergetenquote:
Really? Ik stelde gewoon mijn vcr in, werd wakker om 0930 of zo, ging brunchen en dan op mijn gemakje de race kijken. Waarom zou ik in vredesnaam om 0400h willen opstaan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
7 uur is niks.
10 jaar geleden ging je er om 4 uur in de ochtend eruit (of je trok je avond stappen door) voor de seizoensopener in Australie
Om dan 20 jaar later op een internetforum stoer te doen dat je zo vroeg op stond.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Really? Ik stelde gewoon mijn vcr in, werd wakker om 0930 of zo, ging brunchen en dan op mijn gemakje de race kijken. Waarom zou ik in vredesnaam om 0400h willen opstaan?
Hmmm....goed punt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om dan 20 jaar later op een internetforum stoer te doen dat je zo vroeg op stond.
Nee, juist niet. Elk jaar wordt het moeilijker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
of hij moet doorgaan tot en met 2026, misschien maakt hij dan nog een kans
In mijn studententijd keken we alle vroege races gewoon tijdens het zuipen. Of na het zuipen. Maar na mijn 25e was de lol daar wel vanaf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Really? Ik stelde gewoon mijn vcr in, werd wakker om 0930 of zo, ging brunchen en dan op mijn gemakje de race kijken. Waarom zou ik in vredesnaam om 0400h willen opstaan?
Morgenochtend een krat bier ernaastquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja, moet echt gaan kiezen, of lam zuipen of F1, oef moeilijke keuze vandaag.
Oeh dat is een vroege voodoo. Aan de andere kant is de race al over 7 uur....quote:
Mwah, bedoelde meer dat ze dan misschien weer iets belachelijk dominants kunnen bouwen. Dat is zijn enige kans nog. Op skill gaat die het nooit meer redden. Precies zoals je zegt, ieder jaar wordt het nog zwaarder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Elk jaar wordt het moeilijker.
Wel fijn, amber voor je odolquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Is de Viaplay voorbeschouwing al begonnen?
morgenstond heeft goud in de mondquote:
Maar heeft hij ook gezegd dat het de beste fan ter wereld zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2022 05:39 schreef Nizno het volgende:
lewis heeft alweer gemeld dat hij van de fans houdt
Geen idee, ik was in de keuken en hoorde ineens iets over love and fans... en wist dat moet Lewis zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 05:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar heeft hij ook gezegd dat het de beste fan ter wereld zijn?
joh nee dan wordt het te stil hier tijdens de regenpauzequote:Op zondag 9 oktober 2022 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
Laten we de slapers wakker makken om te zeggen dat ze nog even kunnen slapen.
Ook weer zo. Maar daar is wat aan te doen, wat ga jij na de race doen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 05:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh nee dan wordt het te stil hier tijdens de regenpauze
stofzuigen, wassen, douchen... zondagse sjitquote:Op zondag 9 oktober 2022 05:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook weer zo. Maar daar is wat aan te doen, wat ga jij na de race doen?
Oh, wordt voor mij gedaan. Dat scheelt (ik haal het geld binnen, zij houdt het huis schoon)quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
stofzuigen, wassen, douchen... zondagse sjit
ja das nadeel van alleen wonenquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, wordt voor mij gedaan. Dat scheelt (ik haal het geld binnen, zij houdt het huis schoon)
Het heeft ook zijn voordelen, geen gezeur aan je hoofd, doen wat en wanneer je wil.quote:
klopt, plus het hele jaar door kerstboom in huis, kerstlampjes voor het raam, Halloweenversiering nog aanwezig het hele jaar...quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen, geen gezeur aan je hoofd, doen wat en wanneer je wil.
Kan je zeggen dat dat ook kan als je samenwoont (20 jaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen, geen gezeur aan je hoofd, doen wat en wanneer je wil.
je krijgt er zo veel voor terugquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:07 schreef Donna het volgende:
Schrok wakker om 5:00. Toen ik bijna weer sliep kwam kleuter voor plaspauze. Dan blijf ik nu maar wakker.![]()
![]()
Zal je zien dat ze straks de start uitstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |