Maar heeft hij ook gezegd dat het de beste fan ter wereld zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2022 05:39 schreef Nizno het volgende:
lewis heeft alweer gemeld dat hij van de fans houdt
Geen idee, ik was in de keuken en hoorde ineens iets over love and fans... en wist dat moet Lewis zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 05:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar heeft hij ook gezegd dat het de beste fan ter wereld zijn?
joh nee dan wordt het te stil hier tijdens de regenpauzequote:Op zondag 9 oktober 2022 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
Laten we de slapers wakker makken om te zeggen dat ze nog even kunnen slapen.
Ook weer zo. Maar daar is wat aan te doen, wat ga jij na de race doen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 05:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh nee dan wordt het te stil hier tijdens de regenpauze
stofzuigen, wassen, douchen... zondagse sjitquote:Op zondag 9 oktober 2022 05:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook weer zo. Maar daar is wat aan te doen, wat ga jij na de race doen?
Oh, wordt voor mij gedaan. Dat scheelt (ik haal het geld binnen, zij houdt het huis schoon)quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
stofzuigen, wassen, douchen... zondagse sjit
ja das nadeel van alleen wonenquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, wordt voor mij gedaan. Dat scheelt (ik haal het geld binnen, zij houdt het huis schoon)
Het heeft ook zijn voordelen, geen gezeur aan je hoofd, doen wat en wanneer je wil.quote:
klopt, plus het hele jaar door kerstboom in huis, kerstlampjes voor het raam, Halloweenversiering nog aanwezig het hele jaar...quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen, geen gezeur aan je hoofd, doen wat en wanneer je wil.
Kan je zeggen dat dat ook kan als je samenwoont (20 jaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen, geen gezeur aan je hoofd, doen wat en wanneer je wil.
je krijgt er zo veel voor terugquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:07 schreef Donna het volgende:
Schrok wakker om 5:00. Toen ik bijna weer sliep kwam kleuter voor plaspauze. Dan blijf ik nu maar wakker.![]()
![]()
Zal je zien dat ze straks de start uitstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |