Dan heb je de poppen helemaal aan het dansenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan bij de start dat Perez vol achterop Leclerc ramt en ze beiden uit de race liggen.
Misschien is Latifi wel weer degene die de titel voor Max regelt morgen.quote:
Dan is grrrr anderhalf uur eerder strontje lazerusquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Want dat maakt het een spannende race?
Zeker, dan is het namelijk heel spannend of Max de wagen heel over de streep krijgt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Want dat maakt het een spannende race?
Ik gok wel dat we dan om 07:02 de eerste fles sterke drank open hebben getrokken ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan is grrrr anderhalf uur eerder strontje lazerus
En dan samen met VER en RIC op het podium eindigen. Dat wordt een showtjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton raakt betrokken bij de chaos, Norris P2.
Ja, dan is het hopen dat z'n 'Honda'-motor niet ploft....quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker, dan is het namelijk heel spannend of Max de wagen heel over de streep krijgt.
Al een aanvalsplan voor de middag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gok wel dat we dan om 07:02 de eerste fles sterke drank open hebben getrokken ja.
Of dat Sainz hem van de baan rijdt, of dat hij een fout maakt, of wat dan ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:49 schreef gbm het volgende:
[..]
Ja, dan is het hopen dat z'n 'Honda'-motor niet ploft....
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dan samen met VER en RIC op het podium eindigen. Dat wordt een showtje
In geval van kampioenschap is het verloop van de middag totaal onvoorspelbaar vrees ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Al een aanvalsplan voor de middag?
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel zitten.
Maar een Hamilton op het podium erbij is ook wel mooi![]()
1. Maxquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel zitten.
Maar een Hamilton op het podium erbij is ook wel mooi![]()
Als ik afzie van de optie om Ham te zieken zoals hierboven dan ga ik voorquote:
Heb ik ook wel aan gedacht. Vooral 'leuk', omdat het zo enorm triest zou zijn. Lijkt me mooi als imand als Alonso door heeft wat ze proberen en ze dan vol gaat ophouden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou leuk zijn als Lewis of George even het snelste ronde punt van Max afpakken als Max aan het eind 1e ligt en Charles 2e
Ja, dat mis ik wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
7 uur is niks.
10 jaar geleden ging je er om 4 uur in de ochtend eruit (of je trok je avond stappen door) voor de seizoensopener in Australie
wordt het dan weer de animal perez die als buffer Max wereldkampioen laat wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:15 schreef ZaZoe het volgende:
1. Max
2. Perez
3. Leclrec
En dus![]()
[ afbeelding ]
Hij wordt toch wel kampioen, dus ik misgun niemand ietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |