Misschien dat Perez toevallig bij iemand in de weg rijdt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Dat Max wint is denk ik niet zo moeilijk, maar Leclerc wordt niet ingehaald door Sainz zodat ie 3e is. Want dat worden natuurlijk teamorders zodat Leclerc kans blijft maken op het kampioenschap.
Dus voor het benodigde extra punt voor snelste ronde moet Max een pitstop vooruit rijden, denk dat ie dat niet gaat redden op dit circuit?
dat zou ik echt zwaar kut vinden, dan wordt het weer een Max-kampioenschap waar veel gezeik over isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien dat Perez toevallig bij iemand in de weg rijdt?
dan laten we het latifi doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat zou ik echt zwaar kut vinden, dan wordt het weer een Max-kampioenschap waar veel gezeik over is
Jouw autocorrect is een geniequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:34 schreef Nizno het volgende:
want eerlijk is eerlijk, bij alles wat er gaat gebeuren komt er wel een appelcompote theorie naar boven, tenzij HAM ineens op de tweede plek zou belanden.
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:03 schreef Zipportal het volgende:
@:Neef_Wuppie en @:R-Woud93 liggen al in bed.
SAD.
Dat is het voor de meeste Engelsen toch al. Dit is zo genieten, die frustraties, heerlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat zou ik echt zwaar kut vinden, dan wordt het weer een Max-kampioenschap waar veel gezeik over is
Ferrari verneukt het vast weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Dat Max wint is denk ik niet zo moeilijk, maar Leclerc wordt niet ingehaald door Sainz zodat ie 3e is. Want dat worden natuurlijk teamorders zodat Leclerc kans blijft maken op het kampioenschap.
Dus voor het benodigde extra punt voor snelste ronde moet Max een pitstop vooruit rijden, denk dat ie dat niet gaat redden op dit circuit?
Het mooie is dat ze de sport toch volgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is het voor de meeste Engelsen toch al. Dit is zo genieten, die frustraties, heerlijk!![]()
#HumanErrorChampion #CostCappen #CostcappenScandal #AbuDhabiScandal
#CostcapChampion #HumanErrorChampion
![]()
[ afbeelding ]
Persoonlijk hoop ik eigenlijk dat dit soort mensen de sport niet meer volgt, dit is gewoon ziekelijk en verziekt alle discussie over de sport.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze de sport toch volgen.
Als het je niet zint kijk je toch iets anders?
Jezus, lijkt de Ukraine oorlog welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is het voor de meeste Engelsen toch al. Dit is zo genieten, die frustraties, heerlijk!![]()
#HumanErrorChampion #CostCappen #CostcappenScandal #AbuDhabiScandal
#CostcapChampion #HumanErrorChampion
![]()
[ afbeelding ]
de balk in je eigen ogen niet zien, ik zag een eerder voorval wel als aanslagachtige, maar dat zagen zij vast niet zoquote:
Of zelfs minder, die keer dat een 5e reprimande een gridpenalty zou hebben opgeleverd in het heetst van de kampioensstrijd #F1xedquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dat bovenste commentaar moet toch wel een parodie zijn toch? "my driver, Sir Lewis Hamilton would be DISQUALIFIED if he ever did this, luckily he never did"
Terwijl er gewoon meerdere voorbeelden zijn waar Lewis dit overkwam en ook slechts een reprimande kreeg.
Toen was het nog 3 reprimands -> gridstrafquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of zelfs minder, die keer dat een 5e reprimande een gridpenalty zou hebben opgeleverd in het heetst van de kampioensstrijd #F1xed
Ronald VordingBeast.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:47 schreef Maanvis het volgende:
Wel cool de Nederlandse verslaggever van Motorsport.com was de enige die naar de post-quali persconferentie was gekomen
Die filmpjes op motorsport youtube kijk ik alitjd, die zijn echt hartstikke goed geinformeerd en lekker aan elkaar gepraat. Engeen egotrippers erbij zoals Tom Coronel of andere BN-ers. Die kan ik nog wel uitstaan hoor maar ik denk bij de helft van wat ze zeggen toch 'wat een gebakken lucht'quote:
Ze hebben al hun inters al gebruikt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tot het gaat regenen. Ez clap
dan krijgen ze toch nieuwe ivm de veiligheid?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze hebben al hun inters al gebruikt.
Oepsiequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze hebben al hun inters al gebruikt.
Ja, met 1 set regenbanden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tot het gaat regenen. Ez clap
Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan krijgen ze toch nieuwe ivm de veiligheid?
Lees de fucking OPquote:
RUSTAAAAGquote:
Och, Albon en Latifi overal supersnel, toch achteraan.quote:
Regen voorspelling in de OP vandaar ook mijn vraag.quote:
Daar heeft die wagen helemaal niet de snelheid voor (en hamilton de rug niet)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou leuk zijn als Lewis of George even het snelste ronde punt van Max afpakken als Max aan het eind 1e ligt en Charles 2e
Dan kom je toch gezellig op fok posten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Regen voorspelling in de OP vandaar ook mijn vraag.
Liever nu weten dat ze het uitstellen dan morgenvroeg om 6:55 uur.
En dan? Waarom zou dat leuk zijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou leuk zijn als Lewis of George even het snelste ronde punt van Max afpakken als Max aan het eind 1e ligt en Charles 2e
Dan duurt het nog wat langerquote:
De Mercs hebben wel andere dingen aan hun hoofd; of ze überhaupt in de punten gaan finishen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel gaafquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk man, je eigen Hannah Schmitz in je huis. Misschien ook leuk voor in de pitwall bij Ferrari, de strategie zal er vast niet minder van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |