Die filmpjes op motorsport youtube kijk ik alitjd, die zijn echt hartstikke goed geinformeerd en lekker aan elkaar gepraat. Engeen egotrippers erbij zoals Tom Coronel of andere BN-ers. Die kan ik nog wel uitstaan hoor maar ik denk bij de helft van wat ze zeggen toch 'wat een gebakken lucht'quote:
Ze hebben al hun inters al gebruikt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tot het gaat regenen. Ez clap
dan krijgen ze toch nieuwe ivm de veiligheid?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze hebben al hun inters al gebruikt.
Oepsiequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze hebben al hun inters al gebruikt.
Ja, met 1 set regenbanden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tot het gaat regenen. Ez clap
Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan krijgen ze toch nieuwe ivm de veiligheid?
Lees de fucking OPquote:
RUSTAAAAGquote:
Och, Albon en Latifi overal supersnel, toch achteraan.quote:
Regen voorspelling in de OP vandaar ook mijn vraag.quote:
Daar heeft die wagen helemaal niet de snelheid voor (en hamilton de rug niet)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou leuk zijn als Lewis of George even het snelste ronde punt van Max afpakken als Max aan het eind 1e ligt en Charles 2e
Dan kom je toch gezellig op fok posten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Regen voorspelling in de OP vandaar ook mijn vraag.
Liever nu weten dat ze het uitstellen dan morgenvroeg om 6:55 uur.
En dan? Waarom zou dat leuk zijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou leuk zijn als Lewis of George even het snelste ronde punt van Max afpakken als Max aan het eind 1e ligt en Charles 2e
Dan duurt het nog wat langerquote:
De Mercs hebben wel andere dingen aan hun hoofd; of ze überhaupt in de punten gaan finishen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel gaafquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk man, je eigen Hannah Schmitz in je huis. Misschien ook leuk voor in de pitwall bij Ferrari, de strategie zal er vast niet minder van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |