Dat is alleen leuk als je iemand wat misgunt.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je iemand wat misgunt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap dat misgunnen niet echt.
Gefeliciteerd worden door de Dallas cowgirls lijkt me ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je iemand wat misgunt.
Kampioen worden in Japan is tien keer gaver dan gewoon dat puntje in Austin binnenhengelen. Dat vind iedereen wel.
Aangezien ze niet mogen ontwikkelen gaat het ze nooit lukken om een kampioenschap binnen te hengelen, of RB en Ferrari moeten echt gigantische fouten maken.quote:
ik ben sowieso elke dag wel om 06:30 wakker, en dan kan ik net zo goed ff een stream aanzetten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:54 schreef streamjohan het volgende:
Zal der Max morgen WK worden? Ook mensen hier die morgen vroeg opstaan voor dit? Staat Max ook voor jullie op?
En anders ook om het verdriet weg te zuipen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgenvroeg met 5 vrienden race kijken. Mocht Max de titel pakken dan acht ik de kans zeer aanwezig dat we om 12 uur 's middags strontje lazarus zijn
Dan verwacht ik wel wat biertjes nog maar dan gaat het niet uit de hand lopen. Als hij kampioen wordt zit die kans er wel behoorlijk in ben ik bangquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En anders ook om het verdriet weg te zuipen.
Ja, moet echt gaan kiezen, of lam zuipen of F1, oef moeilijke keuze vandaag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
7 uur is niks.
10 jaar geleden ging je er om 4 uur in de ochtend eruit (of je trok je avond stappen door) voor de seizoensopener in Australie
Als hij die race wint of in ieder geval op podium komt gebeurt dat wel dacht ik zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd worden door de Dallas cowgirls lijkt me ook niet verkeerd
Ik vind de wekker op 5:30 toch wel heul erg op tijd voor een zondag hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
7 uur is niks.
10 jaar geleden ging je er om 4 uur in de ochtend eruit (of je trok je avond stappen door) voor de seizoensopener in Australie
Wekker gaat hier om 6:55quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind de wekker op 5:30 toch wel heul erg op tijd voor een zondag hoor.
Dat haal ik niet, moet sowieso al een kwartier fietsen. Dus dan maar goed doen met douchen en iets van een ontbijt om een bodem te leggen voor eventuele feestvreugdequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wekker gaat hier om 6:55
Dat geeft net genoeg tijd om koffie te zetten (en weer te zien dat de start is uitgesteld wegens regen)
Maar dan mis je de ultragave, mega goed geïnformeerde Viaplay voorbeschouwing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik zet die wekker om 6:50, check hier of we wel echt van start gaan en dan pas onderneem ik verdere stappen
quote:Nr. Coureur Team
1. Verstappen Red Bull
2. Leclerc Ferrari
3. Sainz Ferrari
4. Perez Red Bull
5. Ocon Alpine
6. Hamilton Mercedes
7. Alonso Alpine
8. Russell Mercedes
9. Vettel Aston Martin
10. Norris Mclaren
11. Ricciardo McLaren
12. Bottas Alfa Romeo
13. Tsunoda AlphaTauri
14. Zhou Alfa Romeo
15. Schumacher Haas
16. Albon Williams
17. Gasly AlphaTauri
18. Magnussen Stroll
19. Stroll Aston Martin
20. Latifi Williams
welke startpositie rosberg heeft bijvoorbeeld.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Maar dan mis je de ultragave, mega goed geïnformeerde Viaplay voorbeschouwing.
zonder stefaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Maar dan mis je de ultragave, mega goed geïnformeerde Viaplay voorbeschouwing.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik zet die wekker om 6:50, check hier of we wel echt van start gaan en dan pas onderneem ik verdere stappen
En dan bij de start dat Perez vol achterop Leclerc ramt en ze beiden uit de race liggen.quote:
Want dat maakt het een spannende race?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan bij de start dat Perez vol achterop Leclerc ramt en ze beiden uit de race liggen.
Dan ontploft LH-land pas echtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan bij de start dat Perez vol achterop Leclerc ramt en ze beiden uit de race liggen.
Dan heb je de poppen helemaal aan het dansenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien is Latifi wel weer degene die de titel voor Max regelt morgen.quote:
Dan is grrrr anderhalf uur eerder strontje lazerusquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Want dat maakt het een spannende race?
Zeker, dan is het namelijk heel spannend of Max de wagen heel over de streep krijgt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Want dat maakt het een spannende race?
Ik gok wel dat we dan om 07:02 de eerste fles sterke drank open hebben getrokken ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan is grrrr anderhalf uur eerder strontje lazerus
En dan samen met VER en RIC op het podium eindigen. Dat wordt een showtjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton raakt betrokken bij de chaos, Norris P2.
Ja, dan is het hopen dat z'n 'Honda'-motor niet ploft....quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker, dan is het namelijk heel spannend of Max de wagen heel over de streep krijgt.
Al een aanvalsplan voor de middag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gok wel dat we dan om 07:02 de eerste fles sterke drank open hebben getrokken ja.
Of dat Sainz hem van de baan rijdt, of dat hij een fout maakt, of wat dan ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:49 schreef gbm het volgende:
[..]
Ja, dan is het hopen dat z'n 'Honda'-motor niet ploft....
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dan samen met VER en RIC op het podium eindigen. Dat wordt een showtje
In geval van kampioenschap is het verloop van de middag totaal onvoorspelbaar vrees ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Al een aanvalsplan voor de middag?
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel zitten.
Maar een Hamilton op het podium erbij is ook wel mooi![]()
1. Maxquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel zitten.
Maar een Hamilton op het podium erbij is ook wel mooi![]()
Als ik afzie van de optie om Ham te zieken zoals hierboven dan ga ik voorquote:
Heb ik ook wel aan gedacht. Vooral 'leuk', omdat het zo enorm triest zou zijn. Lijkt me mooi als imand als Alonso door heeft wat ze proberen en ze dan vol gaat ophouden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou leuk zijn als Lewis of George even het snelste ronde punt van Max afpakken als Max aan het eind 1e ligt en Charles 2e
Ja, dat mis ik wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
7 uur is niks.
wordt het dan weer de animal perez die als buffer Max wereldkampioen laat wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:15 schreef ZaZoe het volgende:
1. Max
2. Perez
3. Leclrec
En dus![]()
[ afbeelding ]
Hij wordt toch wel kampioen, dus ik misgun niemand ietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |