quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vettel bedankt het publiek.
Beide niet in een snelle ronde, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vrees gridstraf van 3 plekken
Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Norris zat niet in een snelle ronde of wel?
Blijf gewoon weg als je niks zinnigs te melden hebt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef Newone82 het volgende:
Dit wordt een terechte straf voor Max.
Weer geen WK deze race voor Max
Gun die mensen ook een bakkie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ze zullen ook eens tijdens een sessie iets vinden.
allang hoor....de balans was alweer weg hahahaaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
De trollen zijn ook wakker zie ik.
Daar is wat aan te doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg als je niks zinnigs te melden hebt.
Welnee man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef Newone82 het volgende:
Dit wordt een terechte straf voor Max.
Weer geen WK deze race voor Max
Eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het begint wel echt vermoeiend te worden al die straffen elke keer na een sessie of race.
Het verschil was echt groot. En Sainz staat volgens mij ook niet boven Leclerc, kan ook redenen hebben.quote:
Moet men zich maar gedragenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het begint wel echt vermoeiend te worden al die straffen elke keer na een sessie of race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |