quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:40 schreef greysbones het volgende:
Maddy shut up
mijn man is aan het protesteren nu
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:56 schreef Flow3r het volgende:
hallo![]()
kan iemand Maddy effe op haar bek slaan ? thx
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:56 schreef Flow3r het volgende:
hallo![]()
kan iemand Maddy effe op haar bek slaan ? thx
Dancing queen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
was dat nu madonna into the groove?
Hij zegt het heel netjes voor zijn doen haha.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:16 schreef Flow3r het volgende:
Jeffffffff![]()
"Dat meezingen hoeft niet he "
Hij kan zo heerlijk droog uit de hoek komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:16 schreef Flow3r het volgende:
Jeffffffff![]()
"Dat meezingen hoeft niet he "
Nee, hij zou de nachshift dansenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:19 schreef Flory het volgende:
Ik heb Jeff nog niet zien dansen, is hij al geweest?
Protein-shot gehad dus die gaat weer ff mee... Bern daarentegen ..... zal wel slapen als een happy menquote:
Nee ik wil 1 'roddelstream' en 1 dansstream. Dus als Wanda gaat slapen haak ik al snel af.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee ik wil 1 'roddelstream' en 1 dansstream. Dus als Wanda gaat slapen haak ik al snel af.
Wat is dat een verschrikkelijk iemand![]()
Maarja toch wil je er toch ook naar kijken
nog 40 uur 45 min danzen met altijd 6 op de vloer en blijven bewegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:49 schreef patat het volgende:
Oh god, schakel net in, wat is de opdracht?
zie streamverslagen :-)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:49 schreef patat het volgende:
Oh god, schakel net in, wat is de opdracht?
Ja normaal keek ik daar dus vaak, maar laatste tijd werd er weinig gepost. Dus automatisch vroeg ik hier dan wat er gaande was haha.. Maar weet dat het gewaardeerd wordt!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
nou ik ben alleen maar blij dat ik niet voor niets af en toe de streamverslagen doe haha
Dankjewel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:01 schreef patat het volgende:
[..]
Ja normaal keek ik daar dus vaak, maar laatste tijd werd er weinig gepost. Dus automatisch vroeg ik hier dan wat er gaande was haha.. Maar weet dat het gewaardeerd wordt!
Ah zn zender waarschijnlijk, want hij is ook rechtsdragend ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:59 schreef chufi het volgende:
Wat heeft Rupert in zn rechterbroekzak zitten ?
Eric denkt maar dat "Ich bin wie Du" een Eurovisie liedje is maar ik kan het niet vinden .... en dat is het dus ook niet ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
eigenlijk is de casting nog niet zo slecht gedaan, nu janet en erik in gesprek over dat hij het liedje wel kent, lekker eenvoudig, wel ok dat er niet alleen maar jong volk is gecast
@FEBO !!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:14 schreef spapaars het volgende:
Buitengesprek.
Zet de domme slaapstream 2 dan stationair op de dansvloer.
'Ich Bin Wie Du' (1976) wordt uitgebracht na 'Er Gehört Zu Mir', waarmee Rosenberg aan de voorronde van het Eurosvisie Songfestival deelneemt. 'Ich Bin Wie Du' is net geen nummer 1-hit in Nederland, bij onze zuiderburen haalt ze wel de top.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:13 schreef chufi het volgende:
Ich bin wie Du in de Eurovisie versie Eric
[..]
Eric denkt maar dat "Ich bin wie Du" een Eurovisie liedje is maar ik kan het niet vinden .... en dat is het dus ook niet ...
Ik ken het lied natuurlijk wel
die hebben echt wel een goed gesprek gehad, leuk voor hun allebeiquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
ruben en sasha in gesprek over dat hun manier van dansen bij elkaar passen
Dus Erik zit foutquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
'Ich Bin Wie Du' (1976) wordt uitgebracht na 'Er Gehört Zu Mir', waarmee Rosenberg aan de voorronde van het Eurosvisie Songfestival deelneemt. 'Ich Bin Wie Du' is net geen nummer 1-hit in Nederland, bij onze zuiderburen haalt ze wel de top.
het is eigenlijk niet zo heel moeilijk maar ja, 3 groepen maken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:33 schreef chufi het volgende:
eigenlijk 6 natuurlijk, maar ze zullen niet allemaal tegelijk omvallen
Dat is niet eens nodig ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
het is eigenlijk niet zo heel moeilijk maar ja, 3 groepen maken?
EN Wanda most hated vermoed ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
Yes Jeffrey. Wow hij moest eens weten dat hij best wel favoriet is inmiddels.
Je mag ze gewoon gebruiken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wil je deze bij de streamverslagen zetten onder de mijne? krijgen ze er een "beeld" bij. :-)
Jeff bij de mannen ja ... Bij de vrouwen nog ff niemand .. maar zeker geen team Wandaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dus Jeffrey favoriet van de mannen en Wendy van de vrouwen, wat mij betreft tot nu toe.
Waar hadden ze het over?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
die hebben echt wel een goed gesprek gehad, leuk voor hun allebei
Gewoon daily talk ook leuk tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
niet zozeer inhoudelijk kwalitatief maar wel iets close of zo, geen Bern en geen Djedi even
ja maar wel opvallend ergens dat die 2 met elkaar sprakenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Gewoon daily talk ook leuk toch
Doen ze idd bijna nooit. Wat bedoel je met opvallend?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ja maar wel opvallend ergens dat die 2 met elkaar spraken
Bern zal wel slapen ... En Djedi beter ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ja maar wel opvallend ergens dat die 2 met elkaar spraken
Als in niet verwacht van Sasha en Ruben dat ze uberhaupt eventueel een connectie konden krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Doen ze idd bijna nooit. Wat bedoel je met opvallend?
Oh zo ja. Beter dan dat geroddel de hele tijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Als in niet verwacht van Sasha en Ruben dat ze uberhaupt eventueel een connectie konden krijgen.
Omdat Bern om Sas heen hangt en Ruben om Djediquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Doen ze idd bijna nooit. Wat bedoel je met opvallend?
Welk geroddel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oh zo ja. Beter dan dat geroddel de hele tijd
Haha die mond staat nooit stilquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oh ik luister niet meer naar Wanda maar ok.
Zullen we samen even roddelen? Durf je vast niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:13 schreef chufi het volgende:
We horen het nu niet ... FEBO als er geroddel is GIVE us GERODDEL
En dan is ze verbaast dat ze moe isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Haha die mond staat nooit stil
ik ben niet bang hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zullen we samen even roddelen? Durf je vast niet.
hij is zeer afwezig dus speelt weinig mee.... en geliefd , want dat regelt ie dan weer welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Sommigen hebben niet het geduld om op de achtergrond het spel te spelen maar Jerrold bv. wel.
zeik niet en klaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 03:10 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Je luistert je eigen kut muziek maar
Ben net wakker, en vind er nu al nix meer aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:33 schreef Dotteke het volgende:
O ja dansen leuk voor de nachtbrakers onder de streamers, er is nu wel 24 uur streams
Ik vind dat ook helemaal niets hoor ,kijken naar mensen die staan de huppelen met een koptelefoon. ALs we nu de muziek zouden horen was het nog leuk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ben net wakker, en vind er nu al nix meer aan
Enige nieuwtje , het Febo meisjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat ook helemaal niets hoor ,kijken naar mensen die staan de huppelen met een koptelefoon. ALs we nu de muziek zouden horen was het nog leuk.
Maar goed er zijn er die het wel leuk vinden.
O toen ik gisteren avond keek was het een man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Enige nieuwtje , het Febo meisje![]()
[ afbeelding ]
Meiske keek wel op haar klokje, zou leuk zijn als ze iedereen moet loggen die stilgestaan heeft.. eindafrekening na de opdrachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toen ik gisteren avond keek was het een man.
Dat is wel het verschil met al die andere RLSsen, dat hier wel anderen in beeld gebracht worden en het niet sneaky gebeurd
Hebben er veel stil gestaan? Zit daar geen consequentie aan verbonden dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meiske keek wel op haar klokje, zou leuk zijn als ze iedereen moet loggen die stilgestaan heeft.. eindafrekening na de opdracht
Geen idee, ik verdenk Kimpukkel we wel van, dat ze soms moet nadenken wat voor pasjes ze weer verzinnen moetquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben er veel stil gestaan? Zit daar geen consequentie aan verbonden dan?
Je zal er maar twee uur moeten staan. Op een gegeven moment ben je er ook wel klaar mee lijkt mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 05:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ik verdenk Kimpukkel we wel van, dat ze soms moet nadenken wat voor pasjes ze weer verzinnen moet
Valt ook niet mee, maar rondjes lopen is geen dansen, dan moeten ze aflossing vragenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal er maar twee uur moeten staan. Op een gegeven moment ben je er ook wel klaar mee lijkt mij.
Ik zat het net even te bekijken, Martin is de enige die een beetje danst, de rest is eigenlijk geen dansenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt ook niet mee, maar rondjes lopen is geen dansen, dan moeten ze aflossing vragen
Martin weet het slim te brengen, hij beweegt wel..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Op stream 1 wordt er gedanst, nou ja gedanst- en op stream 2 liggen ze nog heerlijk in dromenland
Martin maakt er een showtje vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Martin weet het slim te brengen, hij beweegt wel..![]()
[ afbeelding ]
Hij is bekaf, ik geef 'm nog 5 minquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Martin heeft het er warm zijn, zijn tshirt is nat en hij veegt regelmatig zijn hoofd droog
Kan het mij voorstellen, hij is een van de weinige die echt danstquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is bekaf, ik geef 'm nog 5 min
Als ik het goed zie hebben deze op madeleine na nu de dansvloer verlatenquote:
Moira en Sjanetquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik het goed zie hebben deze op madeleine na nu de dansvloer verlaten
Ik ken nog steeds de namen nietquote:
Verse Eunie doet het ook slim, mini Indianenpasjes .. ze heeft het doorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds de namen nieterg he
O ik zet het geluid iets zachter, dat zingen van de dansers is niet om aan te horen
Ze zeggen er voorals nog niet niets van. Of zijn er al waarschuwingen geweest?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ben benieuwd hoelang in een hoekje staan wiebelen nog dansen is..
Nog niets van waarschuwingen ontdekt, kan zijn dat 50 uur wiebelen ook al genoeg is om ¤1500 te "krijgen"quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zeggen er voorals nog niet niets van. Of zijn er al waarschuwingen geweest?
Of... ze zeggen niets en krijgen aan het eind van de rit te horen dat ze voor niets in die hoek hebben staan wiebelen
Het is al wiebelen gewordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:04 schreef Ebinas het volgende:
G'moguhh![]()
En zijn staan er nog hoor![]()
Moet er niet aan denken, als het goed is staan ze morgenochtend nog te dansen
Ze zijn nog niet eens op de helft, dikke kans dat het wiebelen nog minder wordtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog niets van waarschuwingen ontdekt, kan zijn dat 50 uur wiebelen ook al genoeg is om ¤1500 te "krijgen"
Ik las hetquote:
Moguhh KW,quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:06 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen,
Moet er ook niet aan denken. 50 uur dansen poeh he.
Sasha gaat nog aardig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:06 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje en Ruben zijn ook vers aan wiebelen begonnen
Ruben heeft nog geen voet verzetquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sasha gaat nog aardig.
Nog wel
Martin blijft zwaaien met die armen
Nee, als hij nog wat inkakt is het een waarschuwing waard.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ruben heeft nog geen voet verzet
NOu ja dansen, afgelopen uur is er niet echt meer gedanst, alleen Martin die nog zijn best deed er een showtje van de makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:04 schreef Ebinas het volgende:
G'moguhh![]()
En zijn staan er nog hoor![]()
Moet er niet aan denken, als het goed is staan ze morgenochtend nog te dansen
Of ze krijgen te horen dat ze voor niets gewiebeld h ebben en ze maar 500 krijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog niets van waarschuwingen ontdekt, kan zijn dat 50 uur wiebelen ook al genoeg is om ¤1500 te "krijgen"
Ze wisselen af he.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:06 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen,
Moet er ook niet aan denken. 50 uur dansen poeh he.
Zou zuur zijn na 50 uur te horen krijgen dat ze in het 3e uur al fout gingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze krijgen te horen dat ze voor niets gewiebeld h ebben en ze maar 500 krijgen
morgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wisselen af he.
Weet niet hoe lang men per ronde wiebelt eigenlijk
Hey Marioquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen, is sasha niet geslapen ?
Dan krijg je wel leuke mopper streamsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou zuur zijn na 50 uur te horen krijgen dat ze in het 3e uur al fout gingen
om 7 00 bij de polonäse welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario![]()
VOlgens mij wel, ze was vanmorgen toen ik de stream aanzetten volgens mij niet op de dansvloer
O zou kunnen, ik weet ook niet hoelang een dansronde duurtquote:
Hier was ze er nog niet bij Marioquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:23 schreef 5thencounter het volgende:
50 uur is wel heel lang..![]()
[ afbeelding ]
Ben dat gehuppel al wel een beetje zat, niet echt leuk om te streamen. Als er nu een muziekje voor ons bij te horen was. Dan konden de dansers onderling ook een beetje praten. Nu is het allemaal zo stilzwijgend. Met af en toe iemand die vals meezingtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:53 schreef KoningWouter het volgende:
Het schiet al op, nog maar 33 uur en veertig minuten.
Marciano of Martin? Marciano is kaal toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:51 schreef Flow3r het volgende:
Marciano heeft een haartransplantatie gedaan
iemand dacht dat hier al
er waren er genoeg wakker die aan de zijkant zaten maar de regie zette het geluid op de dansers die niet konden praten, alleen maar luid vals meezingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben dat gehuppel al wel een beetje zat, niet echt leuk om te streamen. Als er nu een muziekje voor ons bij te horen was. Dan konden de dansers onderling ook een beetje praten. Nu is het allemaal zo stilzwijgend. Met af en toe iemand die vals meezingt
Is wel makkelijk dan hoeven ze weinig in de gaten te houdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er waren er genoeg wakker die aan de zijkant zaten maar de regie zette het geluid op de dansers die niet konden praten, alleen maar luid vals meezingen
Marciano is daar kaalgeschoren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Marciano of Martin? Marciano is kaal toch?
jij bedoeld isaacquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah zo, thanks!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bedoeld isaac
die is echt kaal
Marciano heeft zijn haar pas afgeschoren
en daarbij leek het of hij net een haartransplantatie had gedaan
en dat lijkt dus te kloppen
en om het compleet te makenquote:
Precies ditquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel makkelijk dan hoeven ze weinig in de gaten te houden
Bij Mariciano konden ze de stippellijn van de transplantatie nog zien en dat vonden ze niet mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ipv boos te zijn kan ze mensen ook wakker makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:27 schreef Flory het volgende:
Zoe vertelt voor de tiende x dat ze steeds invalt voor andere teams omdat er niemand is, ze is booos
Daar heeft ze zelfs al mee gedreigdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ipv boos te zijn kan ze mensen ook wakker maken
Aha vandaar die gevechtszakdoek om zijn hoofdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bij Mariciano konden ze de stippellijn van de transplantatie nog zien en dat vonden ze niet mooi
Martin had inhammen maar wel dik haar
hij is bang dat bij een battle de haartjes eruit vallenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aha vandaar zie gevechtszakdoek om zijn hoofd
Wat zal ze zich belangrijk voelen nuquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:27 schreef Flory het volgende:
Zoe vertelt voor de tiende x dat ze steeds invalt voor andere teams omdat er niemand is, ze is booos
Gratis lesquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom moeten we zien hoe iemand haar neus spoelt
Doet ze dan toch zelf ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:42 schreef spapaars het volgende:
Zo leuk stelletje.
Voor die man heeft ze 25 jaar vrouwenemancipatie door het toilet gespoeld.
[ afbeelding ]
lekker achter je man aanlopenquote:
Paar dagen terug ging ze zelfs zijn sneakers opfrissen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker achter je man aanlopen![]()
kijken hoe snel dat gaat vervelen in het echte leven
Ik ben vandaag 23 jaar getrouwd en dat heb ik nog nooit gedaan voor mijn man!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Paar dagen terug ging ze zelfs zijn sneakers opfrissen.
Dat deden er wel meer vanmorgen, een beetje wiebelen in een hoekje noemde 5th het. Alleen Martin deed nog een beetje zijn bestquote:
Morguhquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Het geluid op de achtergrond aan hebben staan is ff geen goed idee
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:33 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]
De bakboter van Kim en Marciano is weg
Bij wie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
Yes Jeffrey. Wow hij moest eens weten dat hij best wel favoriet is inmiddels.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:33 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]
De bakboter van Kim en Marciano is weg
Begonnen?quote:
wat hebben jullie mannen toch met die ass van Kimquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:35 schreef Korak het volgende:
Ik denk dat Kim makkelijk 'n 6-ling kan baren
Super vreemd figuurquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hebben jullie mannen toch met die ass van Kim
Jullie mannen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
broekiequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Maar die kwijlt op alles wat los en vast zit
Maar je sprak mij nu aan
Volgens mij zei ze mannenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Maar die kwijlt op alles wat los en vast zit
Maar je sprak mij nu aan
Ze zet 'm goed in beeld?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al een paar dagen toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:44 schreef Sestra666 het volgende:
hoorde ik net in de keuken dat jeff ziekig is?
Ze heeft in ieder geval een kont. sommige hebben die helemaal nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:45 schreef Seattle het volgende:
![]()
Ik ben een vrouw, maar kan mijn ogen ook niet afhouden van de kont van Kim. Ik houd er van. Mooi toch? En ben niet biseksueel. Hetero
En lekker blij zijn met wat je hebt, altijd fijn om te zien bij jonge meiden. Liever dat dan onzekerheid en niet durven. Lekker shaken die assquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval een kont. sommige hebben die helemaal niet
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
En lekker blij zijn met wat je hebt, altijd fijn om te zien bij jonge meiden. Liever dat dan onzekerheid en niet durven. Lekker shaken die ass
Madeleine heeft echt een krakige valse stem als ze zingt met die koptelefoon opquote:
Dat had wel een regel mogen zijn idd. Zijn ze nu te laat mee helaasquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:50 schreef D. het volgende:
Ik wacht nog steeds op sancties voor het 'meezingen'
Ook zonder koptelefoon hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Madeleine heeft echt een krakige valse stem als ze zingt met die koptelefoon op
Ik hoop nog steeds dat ze na de 50 uur zeggen dat de opdracht mislukt is, en dat ze dan op het scherm een compilatie laten zien van meezingende en stilstaande mensenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat had wel een regel mogen zijn idd. Zijn ze nu te laat mee helaas
quote:
Zij en Erik konden beter hun mond houden , die leken wel bezetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Madeleine heeft echt een krakige valse stem als ze zingt met die koptelefoon op
Berend maakt van ze buik een dienbladquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:52 schreef Ebinas het volgende:
JW vandaag de hele dag nog tegen die ellende aankijken
Berend morgen ook nog
JW is wel de vrolijke noot in de groepquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:52 schreef Ebinas het volgende:
JW vandaag de hele dag nog tegen die ellende aankijken
Berend morgen ook nog
Ik heb vanmorgen het geluid maar uit gezet toen Madeleine begon te zingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij en Erik konden beter hun mond houden , die leken wel bezeten
Ja grappig om te zien. Hij zet soms ook zijn bord eropquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Berend maakt van ze buik een dienblad
En in dat kuiltje tussen zijn borstkast en buik kan hij water doen heeft hij gelijk een afwas teiltjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja grappig om te zien. Hij zet soms ook zijn bord erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |