Ze heeft in ieder geval een kont. sommige hebben die helemaal nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:45 schreef Seattle het volgende:
![]()
Ik ben een vrouw, maar kan mijn ogen ook niet afhouden van de kont van Kim. Ik houd er van. Mooi toch? En ben niet biseksueel. Hetero
En lekker blij zijn met wat je hebt, altijd fijn om te zien bij jonge meiden. Liever dat dan onzekerheid en niet durven. Lekker shaken die assquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval een kont. sommige hebben die helemaal niet
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
En lekker blij zijn met wat je hebt, altijd fijn om te zien bij jonge meiden. Liever dat dan onzekerheid en niet durven. Lekker shaken die ass
Madeleine heeft echt een krakige valse stem als ze zingt met die koptelefoon opquote:
Dat had wel een regel mogen zijn idd. Zijn ze nu te laat mee helaasquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:50 schreef D. het volgende:
Ik wacht nog steeds op sancties voor het 'meezingen'
Ook zonder koptelefoon hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Madeleine heeft echt een krakige valse stem als ze zingt met die koptelefoon op
Ik hoop nog steeds dat ze na de 50 uur zeggen dat de opdracht mislukt is, en dat ze dan op het scherm een compilatie laten zien van meezingende en stilstaande mensenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat had wel een regel mogen zijn idd. Zijn ze nu te laat mee helaas
quote:
Zij en Erik konden beter hun mond houden , die leken wel bezetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Madeleine heeft echt een krakige valse stem als ze zingt met die koptelefoon op
Berend maakt van ze buik een dienbladquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:52 schreef Ebinas het volgende:
JW vandaag de hele dag nog tegen die ellende aankijken
Berend morgen ook nog
JW is wel de vrolijke noot in de groepquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:52 schreef Ebinas het volgende:
JW vandaag de hele dag nog tegen die ellende aankijken
Berend morgen ook nog
Ik heb vanmorgen het geluid maar uit gezet toen Madeleine begon te zingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij en Erik konden beter hun mond houden , die leken wel bezeten
Ja grappig om te zien. Hij zet soms ook zijn bord eropquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Berend maakt van ze buik een dienblad
En in dat kuiltje tussen zijn borstkast en buik kan hij water doen heeft hij gelijk een afwas teiltjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja grappig om te zien. Hij zet soms ook zijn bord erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |