Hoezo zijn dat mijnen? Zo simpel zijn zelfs de Russen toch niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Vooral niet uitwijken voor overstekende dieren.
Poetin die kernwapens inzet op eigen grondgebied? Of hoe zie je de grenzen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat commentaar van Rutte waarin hij zegt dat elk gebruik van een kernbom desastreuze gevolgen heeft? Vergat hij het stukje 'op Oekraïns grondgebied', of gaat dat over algemeen gebruik, dus ook een test?
Ik zou met trillende handjes aan het stuur zittenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Vooral niet uitwijken voor overstekende dieren.
Wat is het anders?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat mijnen? Zo simpel zijn zelfs de Russen toch niet?
Eén manier om er achter te komenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:25 schreef sp3c het volgende:
Denk niet dat er een reactie komt als ze zelf Moskou nuken ofzo
Vergeet niet dat wapenexports een zeer belangrijke vorm van diplomatie is. Je bindt landen langdurig aan jouw industrie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:05 schreef Wantie het volgende:
Rusland zijn wapenexport is 4/5e gezakt sinds de start van de oorlog in Oekraïne, waarbij het hele spectrum er omheen in gevaar is, van wapenverkoop tot het aanbieden van onderdelen en onderhoud.
Ik denk dat we het allemaal door de vingers zien als hij per ongeluk Moskou nuked.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat commentaar van Rutte waarin hij zegt dat elk gebruik van een kernbom desastreuze gevolgen heeft? Vergat hij het stukje 'op Oekraïns grondgebied', of gaat dat over algemeen gebruik, dus ook een test?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:27 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ik denk dat we het allemaal door de vingers zien als hij per ongeluk Moskou nuked.
Kans is veel groter dat hij er eentje dropt in Siberie ofzo. Een kernbom-explosie in 4K beeld en gelivestreamed in het Westen zal angstaanjagend zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:25 schreef sp3c het volgende:
Denk niet dat er een reactie komt als ze zelf Moskou nuken ofzo
Dat was mijn vraag straks ook aan jou. Maar dat bedoel ik nu niet. Wat bedoelt Rutte met grote gevolgen voor Rusland als ze een kernbom laten ontploffen. Het stukje 'op Oekraïns grondgebied' werd er uit gelaten. Dus ook als Rusland een kernproef doet in Rusland zelf? Ik weet dat het sinds 1980 verboden is om bovengrondse kernproeven te doen, maar toch...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Poetin die kernwapens inzet op eigen grondgebied? Of hoe zie je de grenzen dan?
Hoezo? Iedereen weet wat die dingen kunnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kans is veel groter dat hij er eentje dropt in Siberie ofzo. Een kernbom-explosie in 4K beeld en gelivestreamed in het Westen zal angstaanjagend zijn natuurlijk.
Rusland 🇷🇺 Wonen de meeste Putin fans, betekend het dat iedereen Putin fan is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
'Friesland is de provincie waar men het meeste klompen draagt'
Betekent dat dat de Friezen massaal schoenen haten en massaal klompen dragen of zouden de meeste Friezen toch gewoon schoenen dragen?
Een mijn graaf je normaalgesproken in? Die leg je toch niet zo op de weg zodat je kunt zien waar je niet moet rijden / zijn?quote:
Filmpje van 22 april:quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat mijnen? Zo simpel zijn zelfs de Russen toch niet?
Ja dan lachen we allemaal wel in ons vuistjequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:27 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ik denk dat we het allemaal door de vingers zien als hij per ongeluk Moskou nuked.
In het digitale tijdperk zal de impact veel groter zijn dan een test vroeger. Vroeger kreeg je ook amper beelden te zien, en was het ook daadwerkelijk een test. Nu zou het een bedreiging zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:30 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen weet wat die dingen kunnen.
Fair.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:27 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Zijn mijnen niet per definitie een oorlogsmisdaad? Niet dat Poetin dat iets boeit, maar die kan dan toegevoegd worden aan de lange lijst.quote:
Het filmpje van de tsar bomba laat weinig aan de verbeelding over. Erger dan dat zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
In het digitale tijdperk zal de impact veel groter zijn dan een test vroeger. Vroeger kreeg je ook amper beelden te zien, en was het ook daadwerkelijk een test. Nu zou het een bedreiging zijn.
Nee, alleen specifieke mijnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:32 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Zijn mijnen niet per definitie een oorlogsmisdaad? Niet dat Poetin dat iets boeit, maar die kan dan toegevoegd worden aan de lange lijst.
In Rusland zelf? Als in de oude grenzen? Denk niet dat dat een extreme reactie van het westen op gaat leveren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag straks ook aan jou. Maar dat bedoel ik nu niet. Wat bedoelt Rutte met grote gevolgen voor Rusland als ze een kernbom laten ontploffen. Het stukje 'op Oekraïns grondgebied' werd er uit gelaten. Dus ook als Rusland een kernproef doet in Rusland zelf? Ik weet dat het sinds 1980 verboden is om bovengrondse kernproeven te doen, maar toch...
Misschien een idee om toe te geven dat je fout zat met je stevige stelling? Of om met die Italiaanse bronnen te komen die je blijkbaar nauwlettend in de gaten houdt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rusland 🇷🇺 Wonen de meeste Putin fans, betekend het dat iedereen Putin fan is?
Volgens deze site die enkele verdragen uiteenzet, niet per definitie en de VS en Rusland hebben ook niet het laatste verdrag ondertekend. https://guide-humanitarian-law.org/content/article/3/mines-1/quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:32 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Zijn mijnen niet per definitie een oorlogsmisdaad? Niet dat Poetin dat iets boeit, maar die kan dan toegevoegd worden aan de lange lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |