Oké, en dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de Amerikanen de Russen duidelijk genoeg gemaakt hebben wat die "catastrofale gevolgen" voor dat walgelijke land met zijn verderfelijke regime kunnen zijn.

Wat moet ik hier in lezen?quote:

En nu, nadat de verkiezingen genoemd zijn, is het helemaal stil.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:26 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
? Je beweerde dat Italie grotendeels pro Russisch is. Dat is niet hetzelfde als wat je hier nu beweert. Snap je zelf het verschil of niet?

Heb je die Italiaanse bronnen nog voor @capricia en mij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lees eens Italiaanse kranten en media.
En Europese enquêtes
[ twitter ]

Waarschijnlijk heel hard aan het zoeken nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Heb je die Italiaanse bronnen nog voor @:capricia en mij?

Dan weten de juiste Russen dat, meer mensen gaat het nl. ook niet aan.quote:

Als we nu mogelijkheid hebben om Rusland 'catastrofale gevolgen' te laten ondervinden, zonder dat dat verstrekkende consequenties voor onszelf zou hebben, waarom zouden we dat dan niet al lang hebben gedaan om dit te beëindigen? Welke logica of plausibele verklaring zou er zijn om dat niet te doen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dan weten de juiste Russen dat, meer mensen gaat het nl. ook niet aan.

'Friesland is de provincie waar men het meeste klompen draagt'quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Italië is het meest pro-Russische land van west Europa.
Nou duidelijker dan dit kan ik het niet maken.

Iets met een "gouden brug" ofzo...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:50 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als we nu mogelijkheid hebben om Rusland 'catastrofale gevolgen' te laten ondervinden, zonder dat dat verstrekkende consequenties voor onszelf zou hebben, waarom zouden we dat dan niet al lang hebben gedaan om dit te beëindigen? Welke logica of plausibele verklaring zou er zijn om dat niet te doen?

Met welk doel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Iets met een "gouden brug" ofzo...

Zucht...quote:

Het is geen gezuig. Ik probeer gewoon de logica achter de redenering te achterhalen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:00 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zucht...
Waarom reageer ik ook op je kansloze gezuig.

En daarnaast is de reclame campagne niet heel goed geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:05 schreef Wantie het volgende:
Rusland zijn wapenexport is 4/5e gezakt sinds de start van de oorlog in Oekraïne, waarbij het hele spectrum er omheen in gevaar is, van wapenverkoop tot het aanbieden van onderdelen en onderhoud.

Van de 60 vermisten waren er 65 gemobiliseerd? Hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:47 schreef ExTec het volgende:
Zou best eens kunnen dat die lijn waar je je over kan geven, idd roodgloeiend staat.
[ twitter ]

Je moet het andersom zienquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:16 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Van de 60 vermisten waren er 65 gemobiliseerd? Hoe moet ik dat zien?
Dat is zoiets als 'ik heb 3 appels waarvan 5 elstars'?

Niet de volledige quote denkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:16 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Van de 60 vermisten waren er 65 gemobiliseerd? Hoe moet ik dat zien?
Dat is zoiets als 'ik heb 3 appels waarvan 5 elstars'?

Helemaal voor..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Iets met een "gouden brug" ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |