Ooooh, we kunnen die oorlog dus nu al gewoon binnen een paar dagen beëindigen! Maar dat doen we alleen niet omdat we er geen zin in hebben, verder speelt er niets mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Alleen in de vreemde wereld waar bedreigen ineens gelijk is gesteld, zelfs gereduceerd is, tot alleen, het in 1 klap kunnen vernietigen van al die WMDs.
Maar het westen kan ook een luchtcampagne van een paar dagen gaan voeren, globaal elke boot van de rus marine kelderen, letterlijk elke stelling van rus bombarderen zodat de oorlog in oekraine over is, want ze wandelen daarna die posities gewoon rustig binnen.
Maar dan is het cirkeltje weer rond is het niet?
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Italië is zelfs grotendeels pro Rusland.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das hetzelfde als eind jaren 80.
Oh..vertel.. leg eens uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2x tu22 is een mooie oogstquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:57 schreef Nielsch het volgende:
[ twitter ]
Volgens deze tweet valt Oekraïne militairen doelen aan in Rusland...
Ja. Doe ik genoeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lees eens Italiaanse kranten en media.
Welke?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja hoor @Lospedrosa met z'n dagelijkse portie poep uit z'n bek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk kom je er niet mee weg. Kom maar door met die bronnen. Italiaans spreken vind ik moeilijk, maar lezen lukt prima. Dus wat mij betreft zijn Italiaanse bronnen ook goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hiermee onderbouw je nog niet je stelling he.quote:
Dat zou redelijk pijnlijk zijn. Ze hadden 63 van die dingen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:57 schreef Nielsch het volgende:
[ twitter ]
Volgens deze tweet valt Oekraïne militairen doelen aan in Rusland...
Dit roep ik al maanden. Hup, doen! Neem aan dat Italië dan niets hoeft. Als echte pro-Russen willen ze natuurlijk niet dat Russische tegoeden worden verdeeld.quote:
Ja hallo, weet je wel hoeveel advertentie inkomsten dit genereert???!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:41 schreef Spablauw214 het volgende:
Niet weer de discussie over nukes alsjeblieft zeg
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zou (de VS dus) in die situatie direct en snel moeten reageren met zwaardere middelen en gelijk ook weer niet omdat je de beslissing voor het einde van de wereld ook niet wilt nemen.
Een 120mm artillerie granaat van FR of IT ziet er hetzelfde uit als een van DE of de VS.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:53 schreef capricia het volgende:
Vind Fra en de zuidelijke landen zoals Italië eigenlijk een beetje teleurstellend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |