er is ook niet heel veel waar JW echt enthousiast over isquote:
Snap echt niet wat hij daar doet.. ja t geld, maar een jaar lang langs de zijkant toekijkend..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is ook niet heel veel waar JW echt enthousiast over is
En die is 100% afgekeurd.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:56 schreef HappyCharly het volgende:
Schattig hoe Esther helemaal opgaat in haar eigen dans
stream 2quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Attentie Attentie, kan KimKreun een uur haar mond houden???
De afgelopen week heeft Esther erover verteld. Na een ongeval, meen ik, en dat ze tot haar 67e een eenmalige vergoeding van 5K en WIA-uitkering kreeg. Dat had een paar ton moeten zijn, volgens haar. Ze was heel verbitterd daarover.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
afgekeurd door? of voor welk werk?
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
is kimkreun nu kim huiduitschlag?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
meerdere, serious businessquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék.. er staat écht een Febo-mannetje![]()
[ afbeelding ]
soms wel, dan zingen ze mee en zonet hoorde je het nummer gewoon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
Je weet ook helemaal niet op welke track ze dansen.
Helaas valt het dankzij Kim nog vaak te radenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
2 uur dansen, VIJF uur rust hoor ik netquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:06 schreef Dotteke het volgende:
50 uur dansen. Dat is nogal een eind zeg.
Daddy Coolquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
soms wel, dan zingen ze mee en zonet hoorde je het nummer gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:11 schreef Ireth het volgende:
Esther staat echt te genieten volgens mij
Duidelijk dat ze meer energie heeft dan ze nodig heeft voor dit programma.. rest nu die volgend 4½ uur dansen volhoudenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:11 schreef Ireth het volgende:
Esther staat echt te genieten volgens mij
is best knap! Dat je dat kan!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:14 schreef Deisyy het volgende:
Nadir wint de wedstrijd het meest uit de maat dansen
Tenzij je totaal geen gevoel voor ritme hebtquote:
hij loopt vooral rondjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:14 schreef Deisyy het volgende:
Nadir wint de wedstrijd het meest uit de maat dansen
Ik had het al verbeterd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Leila, die had er wat was van haarzelf bijgedaan. Terwijl Wanda wasbeurtdag had.
Naar mens, nog een paar weken en iedereen kotst haar uit. Ze doet nu alsof zij de manager is. Maddy hoefde het ook niet te gaan zeggen, had zij al gedaan op een felle manier volgens haarzelf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:17 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik had het al verbeterd.
Hoe houdt die Wanda het toch vol.
Ratelderatel
du hastquote:
Ja maar anders is ze nooit zo fel hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Naar mens, nog een paar weken en iedereen kotst haar uit. Ze doet nu alsof zij de manager is. Maddy hoefde het ook niet te gaan zeggen, had zij al gedaan op een felle manier volgens haarzelf.
kutexcuus om niet te hoeven dansenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:22 schreef itsme46 het volgende:
Wanda is heel erg moe en ze heeft het in haar rug.
Zielig hoor
ik gok geen 50 uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang ze het nog leuk vinden
Volgens google vertaling nietquote:
Zou hij het expres doen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:25 schreef Flow3r het volgende:
Nadir huppelt steeds ergens door het beeld, de camera kan hem niet vangen![]()
[ afbeelding ]
ja vetter bedoelt entfernter verwandterquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens google vertaling nietEn het is veter wat in je schoen zit
Vetter is hier neefquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja vetter bedoelt entfernter verwandter
quote:
Nu maar weer over de streamsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja vetter bedoelt entfernter verwandter
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ja die reet van KimKraak is nog immer een succes![]()
[ afbeelding ]
yepquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ja die reet van KimKraak is nog immer een succes![]()
[ afbeelding ]
is baberte niet meer blond?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
DJedi wil weten wat Babette op de kamer van Wanda deed
wat een wantrouwen
klopt die slikt oxazepamquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:28 schreef puzziepie het volgende:
Nadir heeft ook flink aan de pillen gezeten![]()
Ik gok dat zijn neus bloed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Kim K: IIF YOE LIEK IT YOE SHOELD PUT A RIIIIIIING ON IT x10
Hoor je dat Marciano?
hij is plots mega geïnteresseerd in bouwenquote:
HAHAHAHHAHAHA LUFF ITTTquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Kim K: IIF YOE LIEK IT YOE SHOELD PUT A RIIIIIIING ON IT x10
Hoor je dat Marciano?
Zoe moet echt wat minder korte jurkjes aantrekkenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is plots mega geïnteresseerd in bouwen
Heel verstandig .quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
Moriama gaat een half uurtje
maar ze gaat niet teveel doen
zij heeft al de wcrol in de handquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
Moriama gaat een half uurtje
maar ze gaat niet teveel doen
Helemaal uit de maat van de muziekquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:35 schreef puzziepie het volgende:
Nadir vlindert en fladdert er lekker doorheen
Ik kijk in ieder geval 10 x liever naar dit dansen, dan naar het gezeik over pleepapier in de keukenquote:
Daar heeft ze heel snel last van, volgens mij.quote:
Ze is bekaf , moe ,last van dit straks van datquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft ze heel snel last van, volgens mij.
Met zijn zessen tegelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
ah opdracht die er toe doet.
50 uur is wel een tijdje.
Hoeveel man moeten er tegelijk dansen?
Hoe lang willen ze het achter elkaar volhouden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is bekaf , moe ,last van dit straks van dat
quote:
49 uur nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe lang willen ze het achter elkaar volhouden?
Eh, er zijn geen gezamenlijke boodschappen meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Of er is echt niets, of de keukengroep is echt niet op orde.
Het stond eik altijd wel gevuld volgens mij
Weet ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe lang willen ze het achter elkaar volhouden?
Mooi kunnen de streams weer uitquote:
En dus pas over zo'n 60 uur op zijn vroegst boodschappenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh, er zijn geen gezamenlijke boodschappen meer
Ze hebben alleen nog de dingen die ze zelf hebben gekocht van hun zakgeld.
Er is al gewisseld, Kim Kreun en Mexx zijn er af en Ruppert en Maddy staan er nu bijquote:
oh ze staan er nu weer.... mssn plaspauzequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is al gewisseld, Kim Kreun en Mexx zijn er af en Ruppert en Maddy staan er nu bij
Goed hequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dus pas over zo'n 60 uur op zijn vroegst boodschappen![]()
Is nog te krap voor nog te bestellen en nog bezorgen
Maar volgens wilde Kim en Mexx weer terug als ze een slokje water hebben gedronkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is al gewisseld, Kim Kreun en Mexx zijn er af en Ruppert en Maddy staan er nu bij
O dan is het makkelijk te doen op deze manier.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
2 uur dansen, VIJF uur rust hoor ik net![]()
En hoorde Martin al zeggen dat hij 10 uur mocht slapen, en Jerrod 8 uur
Die zitten er niet echt motiverend bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:46 schreef Charmian het volgende:
zouden die guppies de boel in de gaten moeten houden opdracht hebben gekregen om zo chagerijnig mogelijk te kijken
Dansopdracht, 50 uur dansen met 6 personen tegelijk voor ¤ 1500quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schakel in na een dagje weg en denk wtf
Ik heb niet op hem geletquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die Bern hangt vaak overal en nergens, maar nu gaat ie toch aardig
Nou, ben er blij mee dat ze er een stille van hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
Dat debiele dovendansen is niet echt een geweldige keuze als spelletje
Hij geeft zich helemaal en leeft zich helemaal inquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die Bern hangt vaak overal en nergens, maar nu gaat ie toch aardig
PHPD moet nog komen bij een aantal verwacht ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het makkelijk te doen op deze manier.
Ja leuk wel om te zien. Beter dan dat saaie gedragquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij geeft zich helemaal en leeft zich helemaal in
Volgens mij is dat niet bekend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:51 schreef Cirilico het volgende:
Hoi. Is in dit topic bekend of die bril van Esther nou zelf gevallen is of niet? Heb net de aflevering gezien waarin ze helemaal uit haar dak gaat omdat iemand haar bril moedwillig zou hebben gejat en gebroken.
Wss per ongeluk gedaan, geen idee wie , hoe of watquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:51 schreef Cirilico het volgende:
Hoi. Is in dit topic bekend of die bril van Esther nou zelf gevallen is of niet? Heb net de aflevering gezien waarin ze helemaal uit haar dak gaat omdat iemand haar bril moedwillig zou hebben gejat en gebroken.
Het wordt nog watquote:
het ziet er een stuk beter uit dan al die bouwsels in Utopiaquote:
Die hadden ook wel hun charmequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ziet er een stuk beter uit dan al die bouwsels in Utopia
SasjaGluipkutje komt eindelijk los?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
Niet om te stoken ...maarrrrr
[ afbeelding ]
Die weet zich overal prima uit te kletsen en te playenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SasjaGluipkutje komt eindelijk los?
Die sturen vast een paar stevige laddersquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat zou de arbodienst hier van vinden?
Dat komt er gewoon ook hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:10 schreef Ireth het volgende:
Een Pooltafel en een dartbord??
Wat zou je denken van boodschappen
Kost geen drol.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:13 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Gaat hard hoor.
Maddy gaat al kijken bij boldotcom.
Komt helemaal goed
Ik zou ook een flinke voorraad inslaan, ipv van een pooltafel. Dartbord kost niet zoveel en waar moet die pooltafel staan dan? Buiten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:10 schreef Ireth het volgende:
Een Pooltafel en een dartbord??
Wat zou je denken van boodschappen
Niet te doen, en als het tegenzit moet je daar bijna een jaar mee zittenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:17 schreef mangalie het volgende:
Wanda is de baas van hun groepje?? Zeer vermoeiend...
Wat ook de reden is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:19 schreef Lrod01 het volgende:
Er is standaard 1 stream voor Wanda gereserveerd lijkt wel. Die lelijke kop van haar is 24/7 te zien. Volgens mij heeft dat mens familie of vrienden bij de regie zitten ofzo.
Daar ga je toch niet trots op als je zo iemand in je familie of vriendenkring hebt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:19 schreef Lrod01 het volgende:
Er is standaard 1 stream voor Wanda gereserveerd lijkt wel. Die lelijke kop van haar is 24/7 te zien. Volgens mij heeft dat mens familie of vrienden bij de regie zitten ofzo.
Ja of iemand die haar ook niet kan hebben en het aan iedereen wil laten zienquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:19 schreef Lrod01 het volgende:
mss is een groot deel van de familie wel zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet trots op als je zo iemand in je familie of vriendenkring hebt?
Ik zou me kapotschamen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet trots op als je zo iemand in je familie of vriendenkring hebt?
Nou nouquote:
En als ze niet in beeld is, hoor je haar wel ergens bovenuit schreeuwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:23 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja of iemand die haar ook niet kan hebben en het aan iedereen wil laten zien
Hééé Nééééquote:
hij maakt er een showtje van en dat doet hij best leuk .quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zit hier hardop om te lachen, Bern is net eentje uit de muppet show,, Animal ofzoiets
Elke familie heeft wel zo'n overheersende kakelkut.. of het uit pure frustratie is of Fear Of Missing Out , dat soort kan best handig zijn somsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:19 schreef Lrod01 het volgende:
Per groep van 11 mensen hebben ze andere schema'squote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:34 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
ZE hebben nu bijna 2 uur gedanst
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:34 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
ZE hebben nu bijna 2 uur gedanst
[ afbeelding ]
het is ook de manier waarop hij door het beeld komt dansen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
hij maakt er een showtje van en dat doet hij best leuk .
Skijt
Wie is wie? Ik weet het niet.quote:
Ja maar deze is wel echt heul erg...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Elke familie heeft wel zo'n overheersende kakelkut.. of het uit pure frustratie is of Fear Of Missing Out , dat soort kan best handig zijn soms
Ik weet zeker dat haar familie blij is dat ze daar zit nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja maar deze is wel echt heul erg...
Als er geluid bij had gezeten had je het wel geweten, links is kakelkut Wanda, rechts is Djedi.quote:
Die trien die zo verbeten aan het kluiven is is Wandaquote:
Eerder zat ze ook al zo af te geven op Esther, dat ze maar weinig kon hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:38 schreef itsme46 het volgende:
En wéér over Esther.
Ik trek dit niet, ben er helemaal klaar mee.
Mijn god, dat mensje staat toch 2 uur op de dansvloer.
Dan mag ze haar armen even laten zakken
Voor de kijker links?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er geluid bij had gezeten had je het wel geweten, links is kakelkut Wanda, rechts is Djedi.
Had ze nou commentaar op hun dansen? 2e uur was een stuk minder?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die trien die zo verbeten aan het kluiven is is Wanda
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat haar familie blij is dat ze daar zit nu
Ze hebben commentaar op iedereenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:40 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Had ze nou commentaar op hun dansen? 2e uur was een stuk minder?
Ik zou het zo 24 uur doen WHOOP !!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben commentaar op iedereenVoor het dansen al
Projectie van haar eigen gedrag...weer...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerder zat ze ook al zo af te geven op Esther, dat ze maar weinig kon hebben
Inderdaad, en die giftige kop er ook bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Projectie van haar eigen gedrag...weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |