er is ook niet heel veel waar JW echt enthousiast over isquote:
Snap echt niet wat hij daar doet.. ja t geld, maar een jaar lang langs de zijkant toekijkend..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is ook niet heel veel waar JW echt enthousiast over is
En die is 100% afgekeurd.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:56 schreef HappyCharly het volgende:
Schattig hoe Esther helemaal opgaat in haar eigen dans
stream 2quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Attentie Attentie, kan KimKreun een uur haar mond houden???
De afgelopen week heeft Esther erover verteld. Na een ongeval, meen ik, en dat ze tot haar 67e een eenmalige vergoeding van 5K en WIA-uitkering kreeg. Dat had een paar ton moeten zijn, volgens haar. Ze was heel verbitterd daarover.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
afgekeurd door? of voor welk werk?
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
is kimkreun nu kim huiduitschlag?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
meerdere, serious businessquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék.. er staat écht een Febo-mannetje![]()
[ afbeelding ]
soms wel, dan zingen ze mee en zonet hoorde je het nummer gewoon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
Je weet ook helemaal niet op welke track ze dansen.
Helaas valt het dankzij Kim nog vaak te radenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
2 uur dansen, VIJF uur rust hoor ik netquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:06 schreef Dotteke het volgende:
50 uur dansen. Dat is nogal een eind zeg.
Daddy Coolquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
soms wel, dan zingen ze mee en zonet hoorde je het nummer gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:11 schreef Ireth het volgende:
Esther staat echt te genieten volgens mij
Duidelijk dat ze meer energie heeft dan ze nodig heeft voor dit programma.. rest nu die volgend 4½ uur dansen volhoudenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:11 schreef Ireth het volgende:
Esther staat echt te genieten volgens mij
is best knap! Dat je dat kan!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:14 schreef Deisyy het volgende:
Nadir wint de wedstrijd het meest uit de maat dansen
Tenzij je totaal geen gevoel voor ritme hebtquote:
hij loopt vooral rondjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:14 schreef Deisyy het volgende:
Nadir wint de wedstrijd het meest uit de maat dansen
Ik had het al verbeterd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Leila, die had er wat was van haarzelf bijgedaan. Terwijl Wanda wasbeurtdag had.
Naar mens, nog een paar weken en iedereen kotst haar uit. Ze doet nu alsof zij de manager is. Maddy hoefde het ook niet te gaan zeggen, had zij al gedaan op een felle manier volgens haarzelf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:17 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik had het al verbeterd.
Hoe houdt die Wanda het toch vol.
Ratelderatel
du hastquote:
Ja maar anders is ze nooit zo fel hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Naar mens, nog een paar weken en iedereen kotst haar uit. Ze doet nu alsof zij de manager is. Maddy hoefde het ook niet te gaan zeggen, had zij al gedaan op een felle manier volgens haarzelf.
kutexcuus om niet te hoeven dansenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:22 schreef itsme46 het volgende:
Wanda is heel erg moe en ze heeft het in haar rug.
Zielig hoor
ik gok geen 50 uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang ze het nog leuk vinden
Volgens google vertaling nietquote:
Zou hij het expres doen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:25 schreef Flow3r het volgende:
Nadir huppelt steeds ergens door het beeld, de camera kan hem niet vangen![]()
[ afbeelding ]
ja vetter bedoelt entfernter verwandterquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens google vertaling nietEn het is veter wat in je schoen zit
Vetter is hier neefquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja vetter bedoelt entfernter verwandter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |