Sjon?quote:
Mooiquote:
Ik was er wel bang voor hoor, al die jonge kinderen die gemakkelijk even online stemmen op Het Jachtseizoen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zelfs Zondag met Lubach had niet zoveel.
Maar goed, er was ook geen concurrentie.
Ik vind dat dus stiekem echt heel erg leukquote:
Talk to me. Ik durf niet meer te kijkenquote:
15-12 verloren inde 5e. Maar toch een (belangrijk) puntje meegepakt in de poule. En vooral heel veel aanknopingspunten voor de komende wedstrijden!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Talk to me. Ik durf niet meer te kijken
Meke, mijn scrummeesteresquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat dus stiekem echt heel erg leuk![]()
quote:
17-jarige Meke zou deze post echt niet gelovenquote:
Die hebben ze ook netjes bedanktquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mooi
Een artiest met een fanbase en een uitgebreide reclamecampagne is dus niet automatisch een overwinning.
En voor Even tot Hier een mooie beloning na al die jaren. Begonnen in het programma van Paul de Leeuw, waar daarna met De Kwis een eigen succesvol format uit voort kwam en vervolgens ook dit.
Het is weleens erger geweest, maar ze missen wel een type Sietse Bakker.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Sowieso was het best een prima show voor Televizier Gala standaarden vond ik. Vond de avond niet zo ondraaglijk als het soms wel is.
Ik wilde vroeger dierenarts worden. Of apothekersassistent, of journalist.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]
17-jarige Meke zou deze post echt niet geloven![]()
27-jarige ook niet trouwens denk ik![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]
17-jarige Meke zou deze post echt niet geloven![]()
27-jarige ook niet trouwens denk ik![]()
Ik zou dus nooit op zo'n kantoor of in een of ander snel bedrijf kunnen werken, ik ben daar gewoon niet serieus genoeg voor. Zodra ik al die management en office-taal zie word ik alleen nog maar heel recalcitrant en wil ik alleen nog maar al chipsetend gamen of zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:17 schreef Guanabana het volgende:
Oke heb gegoogeld op scrum, jesus christ.
Scrum niet hè, bij ons is CI dat je naar processen kijkt en bekijkt hoe die beter kunnen. Als bijvoorbeeld iets in zeventien stappen moet en van afdeling A naar B naar D naar C naar A naar B, of je dan geen dingen samen kunt vatten en of dat echt nodig is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:16 schreef Guanabana het volgende:
Wat betekent dat überhaupt, wat doe je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |