Nou terug op fiets gistermiddag hadden ze me toch bijna te pakken.quote:
Wat goed dat jij en de artsen gelijk in actie zijn gekomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag, hier al een drukke ochtend gehad, superveel last van m'n oog, ontsteking ofzo dacht ik (had ik in juni ook al, was toen met zalfje over) dus na twee weken aanmodderen (het zalfje nog geprobeerd naar hielp niet) toch weer naar de huisarts om 8:30, mocht meteen door naar spoedpoli vd oogarts in de stad verderop. Bleek toch iets te zijn dat niet zomaar weg zou gaan, ulcus cornea (zweer op het hoornvlies), oogdruppels en zalf voorgeschreven gekregen. Dat opgehaald bij twee apotheken hier in de stad. Nu elk uur druppelen en de zalf voor vannacht en morgenochtend moet ik weer terug naar de oogarts. Gelukkig verder 'n vrije middag.
Hopelijk zit er snel verbetering in!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag, hier al een drukke ochtend gehad, superveel last van m'n oog, ontsteking ofzo dacht ik (had ik in juni ook al, was toen met zalfje over) dus na twee weken aanmodderen (het zalfje nog geprobeerd naar hielp niet) toch weer naar de huisarts om 8:30, mocht meteen door naar spoedpoli vd oogarts in de stad verderop. Bleek toch iets te zijn dat niet zomaar weg zou gaan, ulcus cornea (zweer op het hoornvlies), oogdruppels en zalf voorgeschreven gekregen. Dat opgehaald bij twee apotheken hier in de stad. Nu elk uur druppelen en de zalf voor vannacht en morgenochtend moet ik weer terug naar de oogarts. Gelukkig verder 'n vrije middag.
Mijn brief is doorgestuurd naar de selectiecommissie voor de verdere selectie. Binnen onze organisatie nemen ze de tijd met sollicitaties en vacatures. Ik zou binnen uiterlijk 4 weken iets moeten horen dus ik moet nog even geduld opbrengen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat goed dat jij en de artsen gelijk in actie zijn gekomen.
Hoe is het met je sollicitatie gegaan?
Je had liever hallo mevrouw elke ochtend?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:44 schreef Blues het volgende:
Smerig ja.En lastig. Hebben meer mensen er last van?
Wij hebben een sterk naar kruiden ruikende stagiaire.
Ook zo lastig. En hij spreekt ons aan met hee.
Als er dingen zijn die hij kan doen die helpen ga ik gewoon het gesprek aan ipv dat via via te doen. Heeft 5 minuten langer buiten blijven na een sigaret bijvoorbeeld effect? Dat de lucht er uit is? Ik heb oprecht geen idee.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:25 schreef AnneX het volgende:
Helaasch…rokers begrijpen niet, dat zij stinken uit poriën en kleding.
Got the T shirt.
Misschien de werkplek in de verste hoek plaatsen? Bezoekers de opmerkingen laten maken dat het stinkt.
De werkgever vragen om een spuitbus die geuren neutraliseert? ( die bestaan toch?)
Voor het eerst sinds 3 wekennaar de sportschool.
Op de terugweg bij de ( opmerkelijk ‘vrouwelijke’) schoenmaker twee paar enkellaarsjes opgehaald. Voor dat geld koop ik niet twee paar.![]()
Toen vroeg ik mij af: gaan jullie naar de schoenmaker?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:48 schreef Vanyel het volgende:
Je had liever hallo mevrouw elke ochtend?
Wat is een opmerkelijk 'vrouwelijke'schoenmaker?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:25 schreef AnneX het volgende:
Helaasch…rokers begrijpen niet, dat zij stinken uit poriën en kleding.
Got the T shirt.
Misschien de werkplek in de verste hoek plaatsen? Bezoekers de opmerkingen laten maken dat het stinkt.
De werkgever vragen om een spuitbus die geuren neutraliseert? ( die bestaan toch?)
Voor het eerst sinds 3 wekennaar de sportschool.
Op de terugweg bij de ( opmerkelijk ‘vrouwelijke’) schoenmaker twee paar enkellaarsjes opgehaald. Voor dat geld koop ik niet twee paar.![]()
Toen vroeg ik mij af: gaan jullie naar de schoenmaker?
Ik had nog lopen en maaien in m'n hoofd.quote:
Ik staar al een uurtje voor me uit en dat was best lekker. Moet straks nog wel koken.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had nog lopen en maaien in m'n hoofd.
Na boodschappen op de fiets, afwasmachine uitruimen, salade maken/snijden, pianospelen en mensendieck oefeningen vind ik het gewoon tijd voor boek lezen
g doet die spruitjes eerst een tijdje in een zak met olie, z/p en knoflook en dan in de airfryer en met mosterdmayo er bij.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Rokers ruiken dat echt zelf niet, hoe vaak ik al stoppende vrienden hoorde zeggen (en mezelf natuurlijk ook) Wat stinkt dat, wat ben ik blij dat ik niet meer rook (heb dat die vrienden meerdere keren horen zeggen)
Ik ga/ging vaak naar de schoenmaker. Alleen zou ik nou moeten zoeken waar er nog één is want de 2 waar ik naar toe ging zijn gestopt.
Alle boodschappen zijn binnen. Vandaag (en morgen) eet ik spruiten met chorizo. Nu mini spruitjes gekocht, kijken hoe dat smaakt.
Bij de apotheek een zakje poeder opgehaald dat de laatste bacteriën moet doden. Apart, 1 zakje vanavond en dan pas woensdag weer laten controleren.
Zo even de boodschappen uitpakken en de andere helft van de keuken schoonmaken en daarna, net als @:Blues, op de bank met een boek, balkon heb ik al getest, daar staat een rottig windje van de aantrekkende woei.
Kerrie door mayonaise roeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb wel pittige zaanse mayo volgens mij. Hoeveel graden en hoe lang in de AF? En dan ook de blokjes chorizo in de AF?
OK, de eerste 4 woorden kon ik volgen, begrijpen en me inbeelden. Maar dan. Kerrie op spruiten? (Mayo kan op alles behalve ijs..)quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:42 schreef Lonaa het volgende:
Spruiten uit de airfryer met kerriemayonaise
Die zaanse mayo hebben ze ook in grote flessen zag ik laatst voor t eerstquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb wel pittige zaanse mayo volgens mij. Hoeveel graden en hoe lang in de AF? En dan ook de blokjes chorizo in de AF?
Kerrie op spruitenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
OK, de eerste 4 woorden kon ik volgen, begrijpen en me inbeelden. Maar dan. Kerrie op spruiten? (Mayo kan op alles behalve ijs..)
Ik wil vooral al, sinds het topic in CUL, een broodje Zeedijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Al die kerrie ideeenDie ken ik niet maar wil ik allemaal.
Ik koop het op de Zwarte Markt; ik ga er dan wel van uit dat het "beter spul" is dan in de supers...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kerriepoeder
Sinds Cross&Blackwell van de markt is (al heel lang) ben ik geen echt lekkere Kerrie meer tegengekomen. Enige die in de buurt komt is surinaams/hindustaanse van de toko, maar ook die is niet echt geweldig. Ik maak het dus maar zelf. Gros is vooral heel veel Kurkuma want goedkoop
Spruiten met ketjap en pijnboompittenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kerrie op spruiten
Kerrie op kip
Kerrie op ei
Ik gebruik het vooral om gevulde eieren te maken, en om kip-kerrie prutje te maken voor op de rijst.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kerrie op spruiten
Kerrie op kip
Kerrie op ei
Spruiten met spekjes en brokjes oude kaasquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Spruiten met ketjap en pijnboompitten
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Spruiten met ketjap en pijnboompitten
Zou allebei wel opeten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Spruiten met spekjes en brokjes oude kaas
Zonde van de spruiten en spekjesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Spruiten met spekjes en brokjes oude kaas
Ga fietsenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:25 schreef Candaasje het volgende:
Lastig ja, die lucht trekt overal in.![]()
Ik dacht, laat ik eens milieubewust doen en met de bus naar Utrecht gaan. Want alle treinen schijnen ook niet meer te rijden volgens 9292 ov. En auto is weer gedoe straks met drukte en parkeren.
Blijkt die bus er een uur over te doen.![]()
Ik moet nog even wennen aan het leven in een boerengat op een steenworp afstand van de grote stad.
Hee @Blues Irritant zeg…quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat is een opmerkelijk 'vrouwelijke'schoenmaker?
Ja wel eens geweest voor een hakje, zool, stiksel.
Laatste jaren heb ik nikes, docs en allstars en die gaan niet kapot
Ik heb laatst nog mijn sportschoenen naar de schoenmaker gebrachtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat is een opmerkelijk 'vrouwelijke'schoenmaker?
Ja wel eens geweest voor een hakje, zool, stiksel.
Laatste jaren heb ik nikes, docs en allstars en die gaan niet kapot
De toko bij B heeft een heleboel verschillende soorten kerrie en ik ben er nog niet uit welke lekkerder isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kerriepoeder
Sinds Cross&Blackwell van de markt is (al heel lang) ben ik geen echt lekkere Kerrie meer tegengekomen. Enige die in de buurt komt is surinaams/hindustaanse van de toko, maar ook die is niet echt geweldig. Ik maak het dus maar zelf. Gros is vooral heel veel Kurkuma want goedkoop
Vakmanschapquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:30 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb laatst nog mijn sportschoenen naar de schoenmaker gebracht![]()
Er was een veterlusje afgebroken en hij/zij heeft de resterende rafels losgetornd en een nieuw lusje eraan gestikt. Voor maar liefst 5 euro. En anders had ik m'n ¤120 paar sportschoenen af kunnen danken. Ik weet het wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Als iemand mij dit zou flikken, nam ik die daarna nog maar bijzonder moeilijk serieus. Als je last van me hebt, zeg dat dan gewoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:37 schreef fietsie het volgende:
Ik zou het "roker issue" in een overleg met je leidinggevende inbrengen, en aangeven dat er daardoor voor jou een minder prettige (en wellicht wel minder veilige) werkplek door ontstaat.
(Iets met leidinggevenden lekker laten werken voor hun centen, en werk-problemen ook fijn bij hen neerleggen ipv ze zelf proberen op te lossen)
Ja ik zou het ook gek vinden als het via mijn teamleider zou moeten. Hopelijk ben ik benaderbaar genoeg dat mensen naar me toe komen als ze ergens last van hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als iemand mij dit zou flikken, nam ik die daarna nog maar bijzonder moeilijk serieus. Als je last van me hebt, zeg dat dan gewoon.
Uitgezonderd uitzonderlijk angstige of getraumatiseerde collegae. Als je normaal belastbaar bent kun je ook normaal met je collega's communiceren.
Spruitjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:18 schreef Molo het volgende:
Misoboter, kan iemand hier mij vertellen wat dat precies is en waar dat lekker bij is?
En het is gewoon echt miso met boter mengen en klaar?quote:
Miso hornyquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
En nu weet ik wat er op het boodschappenlijstje stond wat ik niet kon lezen. Miso (dus ook niet gekocht)
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:19 schreef Molo het volgende:
Was trouwens vandaag in @:vanyel town, komt wel dichtbij zo
Dat klinkt interessantquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:23 schreef Sarabi het volgende:
@:Yinny we hebben een brut IPA gebrouwen vandaag. Een soort champagnebier dus leuk voor de feestdagen
Internet zegt van wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
En het is gewoon echt miso met boter mengen en klaar?
Klinkt wel goed, en heerlijk, spruitjes dus dat ga ik eens proberen
Ja tochquote:
Dit. En als ik teamleider zou zijn, zou ik echt geen zin hebben om me met dit soort dingen te bemoeien.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als iemand mij dit zou flikken, nam ik die daarna nog maar bijzonder moeilijk serieus. Als je last van me hebt, zeg dat dan gewoon.
Uitgezonderd uitzonderlijk angstige of getraumatiseerde collegae. Als je normaal belastbaar bent kun je ook normaal met je collega's communiceren.
Oh, heel leuk dit! Maar ik moet 5 uur wachten tot het volgende nummer?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:36 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit Heardles te doen (allerlei namaak-Heardles, want het echte spelletje is overgenomen door Spotify en nu niet meer beschikbaar in NL) en voel me echt slim, ik heb er al 3 binnen een paar seconden geraden![]()
Beatles: https://beadle.gg/
80s: https://heardle80s.com/
90s: https://www.90s.heardledecades.com/
80s rock: https://rock-heardle.com/
70s: https://www.70s.heardledecades.com/
Warme groenten als boontjes of spruitjes, of over gekookte aardappelen? Op een steak ipv kruidenboter, op een moot gepocheerde kabeljauw?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:18 schreef Molo het volgende:
Misoboter, kan iemand hier mij vertellen wat dat precies is en waar dat lekker bij is?
Ja hequote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:12 schreef Molo het volgende:
Die Falke cosysocks zijn heerlijk trouwens
Zegquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:19 schreef Molo het volgende:
Was trouwens vandaag in @:vanyel town, komt wel dichtbij zo
Kwam weer thuis aan, in zomerjurk, meteen aangetrokken toen ik de woonkamer instaptequote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja he
Ik heb ze echt de hele dag aan.
Excusez mevrouw @Clubsodaquote:
Ik ging je vertellen dat misoboter het heel leuk doet met geroosterde prei, maar dat hou ik nu voor mequote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Kwam weer thuis aan, in zomerjurk, meteen aangetrokken toen ik de woonkamer instapte
[..]
Excusez mevrouw @:clubsoda
Bij deze idd níet genoteerd!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ging je vertellen dat misoboter het heel leuk doet met geroosterde prei, maar dat hou ik nu voor me
Ze was hier nietquote:
Aah, de link doorgestuurd naar iemand. Merciquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:36 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit Heardles te doen (allerlei namaak-Heardles, want het echte spelletje is overgenomen door Spotify en nu niet meer beschikbaar in NL) en voel me echt slim, ik heb er al 3 binnen een paar seconden geraden![]()
Beatles: https://beadle.gg/
80s: https://heardle80s.com/
90s: https://www.90s.heardledecades.com/
80s rock: https://rock-heardle.com/
70s: https://www.70s.heardledecades.com/
Je was wel waar wij woondenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:26 schreef Molo het volgende:
Ok ik was dus duidelijk niet bij jullie idd. Zit helemaal compleet verkeerd in mijn hoofd blijkbaar
Voelt een beetje als dit wel hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je was wel waar wij woonden
Dus een paar jaar terug in de tijd had je helemaal gelijk. Nu zijn we oud en wonen we in de periferie.
Nu wil ik natuurlijk weten waar je heen moest.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Voelt een beetje als dit wel hoor
[ afbeelding ]
Vind het overigens wel altijd beroerd qua bereikbaarheid, waar ik heen moest dan. Altijd zo druk en gedoe en omwegen. Volgende keer weer met de auto denk ik
Health-RI congres, over wetenschappelijke data. Jaarbeursquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nu wil ik natuurlijk weten waar je heen moest.
Nee, daar wonen wij niet meer neequote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Health-RI congres, over wetenschappelijke data. Jaarbeurs
Nerds all over the place
En nu lekker snurken want verre van topfit![]()
![]()
Ik reed gisteren door jouw oude straatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je was wel waar wij woonden
Dus een paar jaar terug in de tijd had je helemaal gelijk. Nu zijn we oud en wonen we in de periferie.
Foto staan hier:quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:10 schreef Yinny het volgende:
@:candaasje Veel plezier in mijn stad! Ben benieuwd waar je gaat eten, tegenwoordig genoeg vegan opties hier!
@:memento-mori Beterschap!
@:Sarabi ben benieuwd wat jullie nu gebrouwd hebben!
@:sigme gefeliciteerd, jullie worden echt grootgrondbezitters! Enne.... foto's?
Het moordwapen gewoon naast het lijk op de PDquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Voelt een beetje als dit wel hoor
[ afbeelding ]
Vind het overigens wel altijd beroerd qua bereikbaarheid, waar ik heen moest dan. Altijd zo druk en gedoe en omwegen. Volgende keer weer met de auto denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellestquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Los daarvan is het niet alleen jóuw dorp
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik reed gisteren door jouw oude straat
Ja, dat is helaas zo met alle Wordle-variaties (Wordle is het Lingo-achtige woordraadspel waarmee het allemaal begon).quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:09 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Oh, heel leuk dit! Maar ik moet 5 uur wachten tot het volgende nummer?
Dan was je in mijn town. Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Health-RI congres, over wetenschappelijke data. Jaarbeurs
Nerds all over the place
En nu lekker snurken want verre van topfit![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |