Kerrie door mayonaise roeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb wel pittige zaanse mayo volgens mij. Hoeveel graden en hoe lang in de AF? En dan ook de blokjes chorizo in de AF?
OK, de eerste 4 woorden kon ik volgen, begrijpen en me inbeelden. Maar dan. Kerrie op spruiten? (Mayo kan op alles behalve ijs..)quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:42 schreef Lonaa het volgende:
Spruiten uit de airfryer met kerriemayonaise
Die zaanse mayo hebben ze ook in grote flessen zag ik laatst voor t eerstquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb wel pittige zaanse mayo volgens mij. Hoeveel graden en hoe lang in de AF? En dan ook de blokjes chorizo in de AF?
Kerrie op spruitenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
OK, de eerste 4 woorden kon ik volgen, begrijpen en me inbeelden. Maar dan. Kerrie op spruiten? (Mayo kan op alles behalve ijs..)
Ik wil vooral al, sinds het topic in CUL, een broodje Zeedijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Al die kerrie ideeenDie ken ik niet maar wil ik allemaal.
Ik koop het op de Zwarte Markt; ik ga er dan wel van uit dat het "beter spul" is dan in de supers...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kerriepoeder
Sinds Cross&Blackwell van de markt is (al heel lang) ben ik geen echt lekkere Kerrie meer tegengekomen. Enige die in de buurt komt is surinaams/hindustaanse van de toko, maar ook die is niet echt geweldig. Ik maak het dus maar zelf. Gros is vooral heel veel Kurkuma want goedkoop
Spruiten met ketjap en pijnboompittenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kerrie op spruiten
Kerrie op kip
Kerrie op ei
Ik gebruik het vooral om gevulde eieren te maken, en om kip-kerrie prutje te maken voor op de rijst.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kerrie op spruiten
Kerrie op kip
Kerrie op ei
Spruiten met spekjes en brokjes oude kaasquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Spruiten met ketjap en pijnboompitten
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Spruiten met ketjap en pijnboompitten
Zou allebei wel opeten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Spruiten met spekjes en brokjes oude kaas
Zonde van de spruiten en spekjesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Spruiten met spekjes en brokjes oude kaas
Ga fietsenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:25 schreef Candaasje het volgende:
Lastig ja, die lucht trekt overal in.![]()
Ik dacht, laat ik eens milieubewust doen en met de bus naar Utrecht gaan. Want alle treinen schijnen ook niet meer te rijden volgens 9292 ov. En auto is weer gedoe straks met drukte en parkeren.
Blijkt die bus er een uur over te doen.![]()
Ik moet nog even wennen aan het leven in een boerengat op een steenworp afstand van de grote stad.
Hee @Blues Irritant zeg…quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat is een opmerkelijk 'vrouwelijke'schoenmaker?
Ja wel eens geweest voor een hakje, zool, stiksel.
Laatste jaren heb ik nikes, docs en allstars en die gaan niet kapot
Ik heb laatst nog mijn sportschoenen naar de schoenmaker gebrachtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat is een opmerkelijk 'vrouwelijke'schoenmaker?
Ja wel eens geweest voor een hakje, zool, stiksel.
Laatste jaren heb ik nikes, docs en allstars en die gaan niet kapot
De toko bij B heeft een heleboel verschillende soorten kerrie en ik ben er nog niet uit welke lekkerder isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kerriepoeder
Sinds Cross&Blackwell van de markt is (al heel lang) ben ik geen echt lekkere Kerrie meer tegengekomen. Enige die in de buurt komt is surinaams/hindustaanse van de toko, maar ook die is niet echt geweldig. Ik maak het dus maar zelf. Gros is vooral heel veel Kurkuma want goedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |