Pffftquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.Sinds zondag.
Geloof wel iedere dag ietsje beter. Hoorde m net rommelen dus hij zal zo wel appen/bellen dat ie koffie en ontbijt wil. Afgelopen dagen deed ie dat zelf want dan was ik trainen.
Gisteren had ie nog een paar keer het gevoel af en toe koorts te hebben, hij hoest ook nog wel maar minder uh intensief? Maar goed, de buuf hoest ook nog steeds ondanks negatieve test, dus daar zal ie nog wel even last van hebben ben ik bang. Straks allebei even testen.![]()
Was wel mooi, ik hoorde ze van de week in stereo. Buurvrouw door de woonkamermuur heen, F. door het plafond.
Dit klinkt toch wel erg goedquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga winnen. Het is nog veel maar dat komt wel goed. Ik ga me niet meer haasten, dat is nergens goed voor.
J slaapt al weken maar een paar uur per nacht dus die is erg moe. Maar hij heeft het erg naar zijn zin bij zijn nieuwe werkgever. Ik krijg gelukkig overal uitgebreid verslag van dus het is nog niet zo dat we plotseling allebei volledig een eigen leven hebben. Hij vraagt zich vooral af waar zijn team zich in vredesnaam de hele dag mee bezig houdt, alles gaat zo op het gemak. Overlegje hier, biladaar. Het begint er op te lijken dat hij is aangenomen als sparringpartner voor de manager dus dat is wel tof. Hij is blij dus ik ook. En zodra we het nieuwe leven wat onder de knie hebben, gaan we kijken wat we voor mij kunnen bedenken voor de toekomst.
Ik denk alleen wel steeds dat hij met me loopt te fucken als ik voor 17.00 al een bericht krijg dat hij onderweg naar huis is. Hij heeft al twee keer gekookt omdat ik laat thuis was. Daar kan ik wel aan wennen.
Veel plezier in Spanje. En met je huis ook! Allebei weer beter?
Nou terug op fiets gistermiddag hadden ze me toch bijna te pakken.quote:
Wat goed dat jij en de artsen gelijk in actie zijn gekomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag, hier al een drukke ochtend gehad, superveel last van m'n oog, ontsteking ofzo dacht ik (had ik in juni ook al, was toen met zalfje over) dus na twee weken aanmodderen (het zalfje nog geprobeerd naar hielp niet) toch weer naar de huisarts om 8:30, mocht meteen door naar spoedpoli vd oogarts in de stad verderop. Bleek toch iets te zijn dat niet zomaar weg zou gaan, ulcus cornea (zweer op het hoornvlies), oogdruppels en zalf voorgeschreven gekregen. Dat opgehaald bij twee apotheken hier in de stad. Nu elk uur druppelen en de zalf voor vannacht en morgenochtend moet ik weer terug naar de oogarts. Gelukkig verder 'n vrije middag.
Hopelijk zit er snel verbetering in!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag, hier al een drukke ochtend gehad, superveel last van m'n oog, ontsteking ofzo dacht ik (had ik in juni ook al, was toen met zalfje over) dus na twee weken aanmodderen (het zalfje nog geprobeerd naar hielp niet) toch weer naar de huisarts om 8:30, mocht meteen door naar spoedpoli vd oogarts in de stad verderop. Bleek toch iets te zijn dat niet zomaar weg zou gaan, ulcus cornea (zweer op het hoornvlies), oogdruppels en zalf voorgeschreven gekregen. Dat opgehaald bij twee apotheken hier in de stad. Nu elk uur druppelen en de zalf voor vannacht en morgenochtend moet ik weer terug naar de oogarts. Gelukkig verder 'n vrije middag.
Mijn brief is doorgestuurd naar de selectiecommissie voor de verdere selectie. Binnen onze organisatie nemen ze de tijd met sollicitaties en vacatures. Ik zou binnen uiterlijk 4 weken iets moeten horen dus ik moet nog even geduld opbrengen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat goed dat jij en de artsen gelijk in actie zijn gekomen.
Hoe is het met je sollicitatie gegaan?
Je had liever hallo mevrouw elke ochtend?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:44 schreef Blues het volgende:
Smerig ja.En lastig. Hebben meer mensen er last van?
Wij hebben een sterk naar kruiden ruikende stagiaire.
Ook zo lastig. En hij spreekt ons aan met hee.
Als er dingen zijn die hij kan doen die helpen ga ik gewoon het gesprek aan ipv dat via via te doen. Heeft 5 minuten langer buiten blijven na een sigaret bijvoorbeeld effect? Dat de lucht er uit is? Ik heb oprecht geen idee.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:25 schreef AnneX het volgende:
Helaasch…rokers begrijpen niet, dat zij stinken uit poriën en kleding.
Got the T shirt.
Misschien de werkplek in de verste hoek plaatsen? Bezoekers de opmerkingen laten maken dat het stinkt.
De werkgever vragen om een spuitbus die geuren neutraliseert? ( die bestaan toch?)
Voor het eerst sinds 3 wekennaar de sportschool.
Op de terugweg bij de ( opmerkelijk ‘vrouwelijke’) schoenmaker twee paar enkellaarsjes opgehaald. Voor dat geld koop ik niet twee paar.![]()
Toen vroeg ik mij af: gaan jullie naar de schoenmaker?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:48 schreef Vanyel het volgende:
Je had liever hallo mevrouw elke ochtend?
Wat is een opmerkelijk 'vrouwelijke'schoenmaker?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:25 schreef AnneX het volgende:
Helaasch…rokers begrijpen niet, dat zij stinken uit poriën en kleding.
Got the T shirt.
Misschien de werkplek in de verste hoek plaatsen? Bezoekers de opmerkingen laten maken dat het stinkt.
De werkgever vragen om een spuitbus die geuren neutraliseert? ( die bestaan toch?)
Voor het eerst sinds 3 wekennaar de sportschool.
Op de terugweg bij de ( opmerkelijk ‘vrouwelijke’) schoenmaker twee paar enkellaarsjes opgehaald. Voor dat geld koop ik niet twee paar.![]()
Toen vroeg ik mij af: gaan jullie naar de schoenmaker?
Ik had nog lopen en maaien in m'n hoofd.quote:
Ik staar al een uurtje voor me uit en dat was best lekker. Moet straks nog wel koken.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had nog lopen en maaien in m'n hoofd.
Na boodschappen op de fiets, afwasmachine uitruimen, salade maken/snijden, pianospelen en mensendieck oefeningen vind ik het gewoon tijd voor boek lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |