Wat goed dat jij en de artsen gelijk in actie zijn gekomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag, hier al een drukke ochtend gehad, superveel last van m'n oog, ontsteking ofzo dacht ik (had ik in juni ook al, was toen met zalfje over) dus na twee weken aanmodderen (het zalfje nog geprobeerd naar hielp niet) toch weer naar de huisarts om 8:30, mocht meteen door naar spoedpoli vd oogarts in de stad verderop. Bleek toch iets te zijn dat niet zomaar weg zou gaan, ulcus cornea (zweer op het hoornvlies), oogdruppels en zalf voorgeschreven gekregen. Dat opgehaald bij twee apotheken hier in de stad. Nu elk uur druppelen en de zalf voor vannacht en morgenochtend moet ik weer terug naar de oogarts. Gelukkig verder 'n vrije middag.
Hopelijk zit er snel verbetering in!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag, hier al een drukke ochtend gehad, superveel last van m'n oog, ontsteking ofzo dacht ik (had ik in juni ook al, was toen met zalfje over) dus na twee weken aanmodderen (het zalfje nog geprobeerd naar hielp niet) toch weer naar de huisarts om 8:30, mocht meteen door naar spoedpoli vd oogarts in de stad verderop. Bleek toch iets te zijn dat niet zomaar weg zou gaan, ulcus cornea (zweer op het hoornvlies), oogdruppels en zalf voorgeschreven gekregen. Dat opgehaald bij twee apotheken hier in de stad. Nu elk uur druppelen en de zalf voor vannacht en morgenochtend moet ik weer terug naar de oogarts. Gelukkig verder 'n vrije middag.
Mijn brief is doorgestuurd naar de selectiecommissie voor de verdere selectie. Binnen onze organisatie nemen ze de tijd met sollicitaties en vacatures. Ik zou binnen uiterlijk 4 weken iets moeten horen dus ik moet nog even geduld opbrengen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat goed dat jij en de artsen gelijk in actie zijn gekomen.
Hoe is het met je sollicitatie gegaan?
Je had liever hallo mevrouw elke ochtend?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:44 schreef Blues het volgende:
Smerig ja.En lastig. Hebben meer mensen er last van?
Wij hebben een sterk naar kruiden ruikende stagiaire.
Ook zo lastig. En hij spreekt ons aan met hee.
Als er dingen zijn die hij kan doen die helpen ga ik gewoon het gesprek aan ipv dat via via te doen. Heeft 5 minuten langer buiten blijven na een sigaret bijvoorbeeld effect? Dat de lucht er uit is? Ik heb oprecht geen idee.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:25 schreef AnneX het volgende:
Helaasch…rokers begrijpen niet, dat zij stinken uit poriën en kleding.
Got the T shirt.
Misschien de werkplek in de verste hoek plaatsen? Bezoekers de opmerkingen laten maken dat het stinkt.
De werkgever vragen om een spuitbus die geuren neutraliseert? ( die bestaan toch?)
Voor het eerst sinds 3 wekennaar de sportschool.
Op de terugweg bij de ( opmerkelijk ‘vrouwelijke’) schoenmaker twee paar enkellaarsjes opgehaald. Voor dat geld koop ik niet twee paar.![]()
Toen vroeg ik mij af: gaan jullie naar de schoenmaker?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:48 schreef Vanyel het volgende:
Je had liever hallo mevrouw elke ochtend?
Wat is een opmerkelijk 'vrouwelijke'schoenmaker?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:25 schreef AnneX het volgende:
Helaasch…rokers begrijpen niet, dat zij stinken uit poriën en kleding.
Got the T shirt.
Misschien de werkplek in de verste hoek plaatsen? Bezoekers de opmerkingen laten maken dat het stinkt.
De werkgever vragen om een spuitbus die geuren neutraliseert? ( die bestaan toch?)
Voor het eerst sinds 3 wekennaar de sportschool.
Op de terugweg bij de ( opmerkelijk ‘vrouwelijke’) schoenmaker twee paar enkellaarsjes opgehaald. Voor dat geld koop ik niet twee paar.![]()
Toen vroeg ik mij af: gaan jullie naar de schoenmaker?
Ik had nog lopen en maaien in m'n hoofd.quote:
Ik staar al een uurtje voor me uit en dat was best lekker. Moet straks nog wel koken.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had nog lopen en maaien in m'n hoofd.
Na boodschappen op de fiets, afwasmachine uitruimen, salade maken/snijden, pianospelen en mensendieck oefeningen vind ik het gewoon tijd voor boek lezen
g doet die spruitjes eerst een tijdje in een zak met olie, z/p en knoflook en dan in de airfryer en met mosterdmayo er bij.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Rokers ruiken dat echt zelf niet, hoe vaak ik al stoppende vrienden hoorde zeggen (en mezelf natuurlijk ook) Wat stinkt dat, wat ben ik blij dat ik niet meer rook (heb dat die vrienden meerdere keren horen zeggen)
Ik ga/ging vaak naar de schoenmaker. Alleen zou ik nou moeten zoeken waar er nog één is want de 2 waar ik naar toe ging zijn gestopt.
Alle boodschappen zijn binnen. Vandaag (en morgen) eet ik spruiten met chorizo. Nu mini spruitjes gekocht, kijken hoe dat smaakt.
Bij de apotheek een zakje poeder opgehaald dat de laatste bacteriën moet doden. Apart, 1 zakje vanavond en dan pas woensdag weer laten controleren.
Zo even de boodschappen uitpakken en de andere helft van de keuken schoonmaken en daarna, net als @:Blues, op de bank met een boek, balkon heb ik al getest, daar staat een rottig windje van de aantrekkende woei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |