abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206223861
Goedemiddag, hier al een drukke ochtend gehad, superveel last van m'n oog, ontsteking ofzo dacht ik (had ik in juni ook al, was toen met zalfje over) dus na twee weken aanmodderen (het zalfje nog geprobeerd naar hielp niet) toch weer naar de huisarts om 8:30, mocht meteen door naar spoedpoli vd oogarts in de stad verderop. Bleek toch iets te zijn dat niet zomaar weg zou gaan, ulcus cornea (zweer op het hoornvlies), oogdruppels en zalf voorgeschreven gekregen. Dat opgehaald bij twee apotheken hier in de stad. Nu elk uur druppelen en de zalf voor vannacht en morgenochtend moet ik weer terug naar de oogarts. Gelukkig verder 'n vrije middag.
pi_206224149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag, hier al een drukke ochtend gehad, superveel last van m'n oog, ontsteking ofzo dacht ik (had ik in juni ook al, was toen met zalfje over) dus na twee weken aanmodderen (het zalfje nog geprobeerd naar hielp niet) toch weer naar de huisarts om 8:30, mocht meteen door naar spoedpoli vd oogarts in de stad verderop. Bleek toch iets te zijn dat niet zomaar weg zou gaan, ulcus cornea (zweer op het hoornvlies), oogdruppels en zalf voorgeschreven gekregen. Dat opgehaald bij twee apotheken hier in de stad. Nu elk uur druppelen en de zalf voor vannacht en morgenochtend moet ik weer terug naar de oogarts. Gelukkig verder 'n vrije middag.
Wat goed dat jij en de artsen gelijk in actie zijn gekomen.

Hoe is het met je sollicitatie gegaan?
Spoilers!
pi_206224179
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Hopelijk zit er snel verbetering in!

Hier gaat het brouwen soepel. Nog een half uurtje koken en dan nog 1,5u poetsen :')

Verder is het gezellig met een andere brouwer uit Dordt.
pi_206224216
Bah dat klinkt niet best wanneer je vrijwel meteen weer terug moet @Memento-Mori

Dat gehoest aanhoren en dan ook in stereo. Vond/vind het mono van mezelf al vervelend
Dat F. nog positief is schijnt normaal te zijn. Ik mocht/hoefde de eerste 8 weken niet te testen want zo lang bleef je positief. Volgens mij ben je niet meer besmettelijk wanneer je 24 uur klachtenvrij bent.

Balen dat J. zo slecht slaapt, maar zo fijn dat hij lol heeft in zijn werk.

28 km @fietsie en al die km's van @Tele6 _O-

Ben heel benieuwd naar het verslag van het huisbezoek van @sigme

Nou, net weer even een plasje ingeleverd bij de huisarts, nu een iets minder snelle assistente (de vorige ging meteen testen en liep door naar de ha voor een recept), nu dus wachten op een telefoontje want ik blijf (een beetje) last houden.

En ik kreeg net een uitnodiging om de diploma uitreiking opleiding Civiele Techniek aan de HAN van Hasan bij te wonen, helemaal vereerd daarmee.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206224258
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat goed dat jij en de artsen gelijk in actie zijn gekomen.

Hoe is het met je sollicitatie gegaan?
Mijn brief is doorgestuurd naar de selectiecommissie voor de verdere selectie. Binnen onze organisatie nemen ze de tijd met sollicitaties en vacatures. Ik zou binnen uiterlijk 4 weken iets moeten horen dus ik moet nog even geduld opbrengen.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 13:59:27 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206224728
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206224937
Iemand tips voor om gaan met een collega die rookt en waardoor dus het kantoor stinkt iedere keer dat hij terug komt na een pauze? Ik ga nu maar op pad een voor een rondje naar de koffiemachine, maar echt wegtrekken doet het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuindier op 06-10-2022 14:34:35 ]
pi_206224991
Oeh, dat lijkt me best lastig. Helaas geen tips voor je behalve (moeilijk) aanspreken erop.
pi_206225105
Smerig ja.En lastig. Hebben meer mensen er last van?
Wij hebben een sterk naar kruiden ruikende stagiaire.
Ook zo lastig. En hij spreekt ons aan met hee.
pi_206225149
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:44 schreef Blues het volgende:
Smerig ja.En lastig. Hebben meer mensen er last van?
Wij hebben een sterk naar kruiden ruikende stagiaire.
Ook zo lastig. En hij spreekt ons aan met hee.
Je had liever hallo mevrouw elke ochtend?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206225262
To do lijst af. Energie op.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 15:06:14 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206225288
Training klaar.. nu op de bank met poes op schoot O+

Oh tuindier! Dat lijkt me zooo lastig.. ik vind rovers altijd zo enorm defensief over hun gewoonte.. ik heb u ook net 3 dagen naast een roker gezeten voor die training, was ook vervelend maar dat was dus eindig..

Is iedereen het van de kamer er over eens en heeft iedereen er last van? Of alleen jij?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_206225325
We zitten met zijn drieen op dit kantoor. Ik kreeg van een andere collega die hier binnen liep op een later moment de vraag hoe ik het volhield met die lucht, en dat deed me weer realiseren wat de trigger voor mijn korte wandelingetjes is.

Volgens mij is er ook niet zoveel aan te doen, want die lucht zit in zijn longen als ie terugkomt van zijn rookpauze. Hij heeft er ook gewoon recht op om te roken natuurlijk.
pi_206225413
Lastig ja, die lucht trekt overal in. :{

Ik dacht, laat ik eens milieubewust doen en met de bus naar Utrecht gaan. Want alle treinen schijnen ook niet meer te rijden volgens 9292 ov. En auto is weer gedoe straks met drukte en parkeren.

Blijkt die bus er een uur over te doen. :')
Ik moet nog even wennen aan het leven in een boerengat op een steenworp afstand van de grote stad.
pi_206225415
Helaasch…rokers begrijpen niet, dat zij stinken uit poriën en kleding.
Got the T shirt.
Misschien de werkplek in de verste hoek plaatsen? Bezoekers de opmerkingen laten maken dat het stinkt.
De werkgever vragen om een spuitbus die geuren neutraliseert? ( die bestaan toch?)

Voor het eerst sinds 3 weken :@ naar de sportschool.
Op de terugweg bij de ( opmerkelijk ‘vrouwelijke’) schoenmaker twee paar enkellaarsjes opgehaald. Voor dat geld koop ik niet twee paar. w/

Toen vroeg ik mij af: gaan jullie naar de schoenmaker?
pi_206225520
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 15:25 schreef AnneX het volgende:
Got the T shirt.
Misschien de werkplek in de verste hoek plaatsen? Bezoekers de opmerkingen laten maken dat het stinkt.
De werkgever vragen om een spuitbus die geuren neutraliseert? ( die bestaan toch?)

Op de terugweg bij de ( opmerkelijk ‘vrouwelijke’) schoenmaker twee paar enkellaarsjes opgehaald. Voor dat geld koop ik niet twee paar. w/

Als er dingen zijn die hij kan doen die helpen ga ik gewoon het gesprek aan ipv dat via via te doen. Heeft 5 minuten langer buiten blijven na een sigaret bijvoorbeeld effect? Dat de lucht er uit is? Ik heb oprecht geen idee.
Als het geen nut heeft, ga ik hem er ook niet mee lastig vallen.
pi_206225675
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:48 schreef Vanyel het volgende:

Je had liever hallo mevrouw elke ochtend?
:D
Als hij iets vraagt aan wie dan ook(en dat is vaak en veel want stagiaire) loopt ie naar mij of een collega en ipv dat hij zegt: Blues ik heb een vraag, zegt ie Hee ik heb een vraag, Hee ik kom er niet uit, Hee kun je me helpen met...en bij ons kriebelt dat een beetje in de irritatiezone.
pi_206225725
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 15:25 schreef AnneX het volgende:
Got the T shirt.

Wat is een opmerkelijk 'vrouwelijke'schoenmaker?
Ja wel eens geweest voor een hakje, zool, stiksel.
Laatste jaren heb ik nikes, docs en allstars en die gaan niet kapot O+
pi_206225779
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 15:02 schreef Lonaa het volgende:
To do lijst af. Energie op.
Ik had nog lopen en maaien in m'n hoofd.
Na boodschappen op de fiets, afwasmachine uitruimen, salade maken/snijden, pianospelen en mensendieck oefeningen vind ik het gewoon tijd voor boek lezen O+
pi_206225793
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik had nog lopen en maaien in m'n hoofd.
Na boodschappen op de fiets, afwasmachine uitruimen, salade maken/snijden, pianospelen en mensendieck oefeningen vind ik het gewoon tijd voor boek lezen O+
Ik staar al een uurtje voor me uit en dat was best lekker. Moet straks nog wel koken.
pi_206225859
Rokers ruiken dat echt zelf niet, hoe vaak ik al stoppende vrienden hoorde zeggen (en mezelf natuurlijk ook) Wat stinkt dat, wat ben ik blij dat ik niet meer rook (heb dat die vrienden meerdere keren horen zeggen _O- )

Ik ga/ging vaak naar de schoenmaker. Alleen zou ik nou moeten zoeken waar er nog één is want de 2 waar ik naar toe ging zijn gestopt.

Alle boodschappen zijn binnen. Vandaag (en morgen) eet ik spruiten met chorizo. Nu mini spruitjes gekocht, kijken hoe dat smaakt.

Bij de apotheek een zakje poeder opgehaald dat de laatste bacteriën moet doden. Apart, 1 zakje vanavond en dan pas woensdag weer laten controleren.

Zo even de boodschappen uitpakken en de andere helft van de keuken schoonmaken en daarna, net als @Blues, op de bank met een boek, balkon heb ik al getest, daar staat een rottig windje van de aantrekkende woei.
pi_206225913
Klaar *O* En nu een beetje dood.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 16:37:11 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206225969
Ik zou het "roker issue" in een overleg met je leidinggevende inbrengen, en aangeven dat er daardoor voor jou een minder prettige (en wellicht wel minder veilige) werkplek door ontstaat.

(Iets met leidinggevenden lekker laten werken voor hun centen, en werk-problemen ook fijn bij hen neerleggen ipv ze zelf proberen op te lossen)

[ Bericht 29% gewijzigd door fietsie op 06-10-2022 16:46:04 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206225982
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Rokers ruiken dat echt zelf niet, hoe vaak ik al stoppende vrienden hoorde zeggen (en mezelf natuurlijk ook) Wat stinkt dat, wat ben ik blij dat ik niet meer rook (heb dat die vrienden meerdere keren horen zeggen _O- )

Ik ga/ging vaak naar de schoenmaker. Alleen zou ik nou moeten zoeken waar er nog één is want de 2 waar ik naar toe ging zijn gestopt.

Alle boodschappen zijn binnen. Vandaag (en morgen) eet ik spruiten met chorizo. Nu mini spruitjes gekocht, kijken hoe dat smaakt.

Bij de apotheek een zakje poeder opgehaald dat de laatste bacteriën moet doden. Apart, 1 zakje vanavond en dan pas woensdag weer laten controleren.

Zo even de boodschappen uitpakken en de andere helft van de keuken schoonmaken en daarna, net als @:Blues, op de bank met een boek, balkon heb ik al getest, daar staat een rottig windje van de aantrekkende woei.
g doet die spruitjes eerst een tijdje in een zak met olie, z/p en knoflook en dan in de airfryer en met mosterdmayo er bij. :9~

Ik wilde ook in de tuin maar vind de harde wind ook niet lekker idd.
pi_206225992
Spruiten uit de airfryer met kerriemayonaise O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')