abonnement Unibet Coolblue
pi_206203065
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 17:51 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
En niet meer gokken! Bizar dat jonge mensen zoveel geld weg smijten. Hoe kan je nou roepen dat je in de kou moet zitten en niet meer te eten hebt als je per maand meer dan ¤ 500,= over de balk smijt?
Onze regering vindt het goed dat er dagelijks reclame voor wordt gemaakt op ntb televisie….😕gekkenhuis…
pi_206203071
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206203118
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:32 schreef Adames het volgende:

[..]
Eerst eens beginnen met Red Dawn.
Bazen film ja. _O_
Ik heb ook een Red Dawn Ukraine patch op m'n rugzak:
:7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206203158
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:46 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
[..]

Ah nasty, da's dat filmpje met die kerel die zijn hoofd er niet helemaal meer bij heeft.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:55:12 #205
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206203185
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De man is terecht realistisch, it is far from over. Denk maar eens aan het Ardennenoffensief dat bijna een succes werd omdat de geallieerde overwinningsroes de realiteit nogal in de weg zat.
All the way downhill, vanaf nu.

Werkelijk niemand met verstand van zaken heeft de illusie dat 1000en mannetjes met 0-2 dagen opleiding een verschil kan maken.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_206203217
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
All the way downhill, vanaf nu.

Werkelijk niemand met verstand van zaken heeft de illusie dat 1000en mannetjes met 0-2 dagen opleiding een verschil kan maken.

[ twitter ]
Nee, maar ze kunnen nog wel ontzettend veel schade en leed veroorzaken.
Het is koud, het is guur....
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:57:21 #207
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206203233
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ah nasty, da's dat filmpje met die kerel die zijn hoofd er niet helemaal meer bij heeft.
Damn, die was wel bruut _O-
&lt;signature here&gt;.
pi_206203245
Voor de mensen hier van de Poetinliefde
quote:
Primeur voor Oost-Europa: Slovenië opent huwelijk voor gays
04 oktober 2022 19:40
Laatste update: 7 minuten geleden

Als eerste Oost-Europese land heeft Slovenië het huwelijk opengesteld voor partners van hetzelfde geslacht. Het Sloveense parlement legaliseerde het zogenoemde 'homohuwelijk' en adoptie door gays.
https://www.nu.nl/buitenl(...)gays.html?redirect=1
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:01:34 #209
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206203323
Ze zijn in Kyiv not amused met Elon Musk.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206203383
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:11 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik vind dat je er wel een beetje een karikatuur van maakt, waarbij je het beeld lijkt neer te zetten dat alleen mensen die toch al niks bijdragen/uitvreters zich hier druk over maken. Met een vleugje sociale onderklasse ("het maandelijkse bezoekje aan de tatoeageboer") erin meegenomen, in mijn ogen het stereotype van de 'wappie'.

Misschien vind je dit extreem flauw, maar ik heb eens een search gedaan op 'uitkering' en kwam de volgende post tegen:
[..]
Negen jaar geleden inmiddels, maar hierin zet je wel een beeld neer van de hardwerkende Nederlander die al bijna alle welvaart ontnomen wordt. Inclusief een hele rant over de Europese politici, het bedrijfsleven en collaborerende overheid, etc.

Als iemand in deze kwestie het heeft over het inleveren van een aanzienlijk deel van hun luxe voor een groot deel van de burgers, waarbij slechts een klein groepje zich dit nog kan veroorloven, reageer je daar mijns inziens op met een 'tokkie'-stereotypering. Terwijl het op dit moment een stuk actueler is en de kans dat dit een mogelijke realiteit kan worden, nu een stuk hoger is dan destijds.

Ik wil je hiermee niet aanvallen, scoren, je betichten hypocriet te zijn etc. Ik snap dat het die indruk kan wekken, maar dat is totaal niet de intentie. Negen jaar is een lange tijd en mensen kunnen van standpunt veranderen in die tijd, dat is normaal. Ik vraag me alleen af of je standpunt daarin dus veranderd is en waar dat door komt.
Ik kan een lang verhaal typen, maar da's nergens voor nodig: in de voorbije jaren genoeg te horen gekregen van mensen in mijn directe omgeving die in hun beroep dagelijks te maken hebben met steuntrekkers, probleemgezinnen enz. Laat ik het zo zeggen; ik kan inmiddels nog maar weinig medelijden hebben met bijstandmoedertjes etc., het gros is gewoon zelf verantwoordelijk voor hun situatie.

En nu weer ontopic.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206203567
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:36 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dat heel vaak blijven herhalen gaat de realiteit niet veranderen.

Of je het nu wil geloven of niet. Poetin gaat met zijn retoriek en feitelijke acties regelrecht naar een nucleaire escalatie. Vraag blijft natuurlijk of hij het doet maar er lijken weinig echte redenen om het niet te doen.
Poetin volgt de wet van de Russische propaganda, en die is gericht op het zaaien van verdeeldheid. En dat lukt hem aardig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206203588
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:01 schreef Ulx het volgende:
Ze zijn in Kyiv not amused met Elon Musk.

[ twitter ]
Ik zou wel een beetje inbinden als ik hun was. Musk is wel beetje zo'n type die ook gwn zn starlink netwerk verder op stuurt en dan hebben ze niets. :P gwn geen aandacht geven
pi_206203589
Eigenlijk zijn kernwapens Poetin's enige optie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206203608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 08:46 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
De gevolgen hebben de amerikanen wel duidelijk gemaakt. In eerste instantie wordt dat leger gebombardeerd op russisch grondgebied.
Wellicht, maar stel dat jij een moskoviet bent en Rusland gooit een kernbom op een stad in Oekraïne, ga je dat afwachten?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206203652
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk zijn kernwapens Poetin's enige optie.
Daar gaat zijn situatie niet van verbeteren. Dan raakt hij nog meer kwijt.
pi_206203664
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:04 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik kan een lang verhaal typen, maar da's nergens voor nodig: in de voorbije jaren genoeg te horen gekregen van mensen in mijn directe omgeving die in hun beroep dagelijks te maken hebben met steuntrekkers, probleemgezinnen enz. Laat ik het zo zeggen; ik kan inmiddels nog maar weinig medelijden hebben met bijstandmoedertjes etc., het gros is gewoon zelf verantwoordelijk voor hun situatie.

En nu weer ontopic.
Ik heb er zelf ook mee gewerkt en mijn beeld is heel anders. Komt bij dat het UWV ook massa's Wajongers en WIA'ers in de bijstand heeft gedumpt met alle problemen van dien. Mensen die uitgeteerd waren van de chemo op de werkvloer en dat soort dingen. Ik ken een geval waarbij iemand uiteindelijk met een ziekenauto naar het parket in Utrecht is gebracht om voor z'n uitkering te vechten. Die had gelukkig een hele goede advocaat, veel mensen komen er zonder dat soort hulp niet.
pi_206203667
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk zijn kernwapens Poetin's enige optie.
Jij blijft ook echt alleen maar in herhaling vallen hè. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:18:59 #218
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206203724
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:04 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik kan een lang verhaal typen, maar da's nergens voor nodig: in de voorbije jaren genoeg te horen gekregen van mensen in mijn directe omgeving die in hun beroep dagelijks te maken hebben met steuntrekkers, probleemgezinnen enz. Laat ik het zo zeggen; ik kan inmiddels nog maar weinig medelijden hebben met bijstandmoedertjes, het gros is gewoon zelf verantwoordelijk voor hun situatie.

En nu weer ontopic.
Maar dat is een andere discussie.

Jij impliceert dat alleen steuntrekkers hierdoor problemen ondervinden en dat "minder luxe" hooguit inhoudt dat die groep niet meer jaarlijks de nieuwste iPhone kan aanschaffen of maandelijks een nieuwe tatoeage kan laten zetten. Uiteraard een karikatuur om aan te geven dat er eigenlijk geen problemen zijn en degenen die dat wel denken als een soort tokkies uit de onderlaag van de maatschappij te typeren.

Dat kan ik niet helemaal rijmen met jouw rant over hoe de "gewone Nederlandse arbeider" volgens jou negen jaar geleden al het beetje welvaart dat ze nog hadden moesten afstaan vanwege de Europese droom van "een paar wereldvreemde, narcistische politici en hun vrinden in het bedrijfsleven."
pi_206203729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk zijn kernwapens Poetin's enige optie.
Hij kan ook iets van zijn leven maken
pi_206203733
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:16 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Jij blijft ook echt alleen maar in herhaling vallen hè. :')
Feitelijk is dat z'n enige optie nog. Niets meer, niets minder. Terreurbombardementen doet ie al en mobilisatie werkt (nog) niet. Patreus zegt toch ook dat er niets meer is wat ie kan doen behalve dat.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206203766
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:15 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Daar gaat zijn situatie niet van verbeteren. Dan raakt hij nog meer kwijt.
Het zou mij niet verbazen. Terminaal ziek wellicht en de wereld maar ff mee de verdoemenis in helpen met z'n resentment.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206203769
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk zijn kernwapens Poetin's enige optie.
Ach, heb je CTRL-V weer gevonden? :')
Het is koud, het is guur....
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:23:40 #223
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206203804
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Feitelijk is dat z'n enige optie nog. Niets meer, niets minder. Terreurbombardementen doet ie al en mobilisatie werkt (nog) niet. Patreus zegt toch ook dat er niets meer is wat ie kan doen behalve dat.
Maar er is je volgens mij ook al 1000 keer verteld dat een atoombom geen enkel tactisch doel dient. Je gaat er geen slag mee winnen.

En dat oekraine zelf door z'n knieën gaat daarna, onwaarschijnlijk, want ze staan er immers niet alleen voor, en weinigen twijfelen dat NAVO daarna gonna rain down hell on alles wat rus is.

Maar dan krijgen we weer je gepatenteerde: "Ja, het is weliswaar niet logisch, maar dat denk ik nu eenmaal! *) "

:O :Z
&lt;signature here&gt;.
pi_206203810
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Feitelijk is dat z'n enige optie nog. Niets meer, niets minder. Terreurbombardementen doet ie al en mobilisatie werkt (nog) niet. Patreus zegt toch ook dat er niets meer is wat ie kan doen behalve dat.
Ook een beetje in lijn met dit uitermate interessante artikel in The New Yorker: https://www.newyorker.com/culture/annals-of-inquiry/how-the-war-in-ukraine-might-end.

Poetin is geen verkozen democraat die de oorlog kan beëindigen en dan rustig na een verkiezingsverlies zijn dagen kan slijten. Het is ook geen absolute autocraat die gewoon stopt met de oorlog en iedereen om zeep helpt die hem bekritiseert. Zijn enige uitweg is all-in gaan en hopen op het beste.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206203864
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:18 schreef Repentless het volgende:

[..]
Maar dat is een andere discussie.

Jij impliceert dat alleen steuntrekkers hierdoor problemen ondervinden en dat "minder luxe" hooguit inhoudt dat die groep niet meer jaarlijks de nieuwste iPhone kan aanschaffen of maandelijks een nieuwe tatoeage kan laten zetten. Uiteraard een karikatuur om aan te geven dat er eigenlijk geen problemen zijn en degenen die dat wel denken als een soort tokkies uit de onderlaag van de maatschappij te typeren.

Dat kan ik niet helemaal rijmen met jouw rant over hoe de "gewone Nederlandse arbeider" volgens jou negen jaar geleden al het beetje welvaart dat ze nog hadden moesten afstaan vanwege de Europese droom van "een paar wereldvreemde, narcistische politici en hun vrinden in het bedrijfsleven."
Ga deze discussie ergens anders voeren. dit is niet het topic daarvoor.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:27:40 #226
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206203865
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
All the way downhill, vanaf nu.

Werkelijk niemand met verstand van zaken heeft de illusie dat 1000en mannetjes met 0-2 dagen opleiding een verschil kan maken.

[ twitter ]
})
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206203877
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:23 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ook een beetje in lijn met dit uitermate interessante artikel in The New Yorker: https://www.newyorker.com/culture/annals-of-inquiry/how-the-war-in-ukraine-might-end.

Poetin is geen verkozen democraat die de oorlog kan beëindigen en dan rustig na een verkiezingsverlies zijn dagen kan slijten. Het is ook geen absolute autocraat die gewoon stopt met de oorlog en iedereen om zeep helpt die hem bekritiseert. Zijn enige uitweg is all-in gaan en hopen op het beste.
Heeft gewoon niets geleerd van de Tweede Wereldoorlog. Triest.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:28:49 #228
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206203886
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk zijn kernwapens Poetin's enige optie.
Oja, wat gaat hij daarmee klaarspelen dan?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:29:00 #229
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206203890
Mooi draadje van Thomas Theiner over een mogelijk verloopt van het offensief in het zuiden.

twitter


Voor de twitterlozen onder ons:

https://pingthread.com/thread/1577324136220839937
&lt;signature here&gt;.
pi_206203895
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar er is je volgens mij ook al 1000 keer verteld dat een atoombom geen enkel tactisch doel dient. Je gaat er geen slag mee winnen.

En dat oekraine zelf door z'n knieën gaat daarna, onwaarschijnlijk, want ze staan er immers niet alleen voor, en weinigen twijfelen dat NAVO daarna gonna rain down hell on alles wat rus is.

Maar dan krijgen we weer je gepatenteerde: "Ja, het is weliswaar niet logisch, maar dat denk ik nu eenmaal! *) "

:O :Z
Maar je gaat uit van de vooronderstelling dat Poetin rationeel is. Dat is ie misschien helemaal niet meer. Waarom denk je in godsnaam dat die idioot Oekraïne is binnengevallen met veel te weinig man.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206203911
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:23 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ook een beetje in lijn met dit uitermate interessante artikel in The New Yorker: https://www.newyorker.com/culture/annals-of-inquiry/how-the-war-in-ukraine-might-end.

Poetin is geen verkozen democraat die de oorlog kan beëindigen en dan rustig na een verkiezingsverlies zijn dagen kan slijten. Het is ook geen absolute autocraat die gewoon stopt met de oorlog en iedereen om zeep helpt die hem bekritiseert. Zijn enige uitweg is all-in gaan en hopen op het beste.
Hé hé. Eindelijk eens iemand die normaal kan reageren in plaats van steeds datzelfde gekanker van mensen. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:31:05 #232
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206203918
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar je gaat uit van de vooronderstelling dat Poetin rationeel is. Dat is ie misschien helemaal niet meer. Waarom denk je in godsnaam dat die idioot Oekraïne is binnengevallen met veel te weinig man.
Ik heb geen zin in ronde 1001.

Kun jij daar niet een aparte topic over openen ofzo?

Kun je de hele dag, elke dag, met gelijkgestemden over de bom praten.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:31:20 #233
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206203920
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hé hé. Eindelijk eens iemand die normaal kan reageren in plaats van steeds datzelfde gekanker van mensen. :)
Gokken op zwakte bij je tegenstander. Gokje verloren.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206203924
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:28 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Oja, wat gaat hij daarmee klaarspelen dan?
Gewoon, hel en verdoemenis scheppen door z'n resentment.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206203946
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wellicht, maar stel dat jij een moskoviet bent en Rusland gooit een kernbom op een stad in Oekraïne, ga je dat afwachten?
Ik denk dat ze dan precies dezelfde angst als wij hebben. Angst voor een kernwapenoorlog. En dan kan je volgens mij uiteindelijk toch nergens meer heen. Rijke mensen kunnen vluchten. Maar de wereld zal in snel tempo, ergens opnieuw een kernwapen gaan gebruiken. Misschien maak je het mee, misschien niet. Echt vluchten na een kernbom zal lastig worden, de hele wereld zal veranderen. In het beste geval weer in een koude oorlog.
pi_206203951
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:31 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik heb geen zin in ronde 1001.

Kun jij daar niet een aparte topic over openen ofzo?

Kun je de hele dag, elke dag, met gelijkgestemden over de bom praten.
Reageer dan niet met je gekanker. Stavromulabeta reageert wel gewoon normaal. Laten we gewoon normaal een discussie voeren hier en niet als klein kind zo lopen te schreeuwen. Maar goed, doe vooral geen moeite om meer op m'n posts te reageren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:34:45 #237
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206203954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar je gaat uit van de vooronderstelling dat Poetin rationeel is. Dat is ie misschien helemaal niet meer. Waarom denk je in godsnaam dat die idioot Oekraïne is binnengevallen met veel te weinig man.
Dat laatste kan zijn omdat ze hun eigen propaganda echt geloofden (we worden met open armen ontvangen). Hoeft niet te betekenen dat Poetin niet rationeel meer is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:34:52 #238
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206203957
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Gewoon, hel en verdoemenis scheppen door z'n resentment.
Dan ga je er voor het gemak vanuit dat de hele keten tot aan lancering functioneert en het daar mee eens is, maar soit. Hij laat dus liever de wereld vergaan denk jij.

Ik denk het niet. Ik denk wel dat hij een kernwapen zal inzetten, maar dan een test of een ontploffing hoog in de lucht net over de Russische grens om ervoor te zorgen dat de UA niet de Krim of Rusland zelf inrijdt..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_206203959
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
Gokken op zwakte bij je tegenstander. Gokje verloren.
_O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206203962
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat laatste kan zijn omdat ze hun eigen propaganda echt geloofden (we worden met open armen ontvangen). Hoeft niet te betekenen dat Poetin niet rationeel meer is.
Die ex-generaal van ons op TV, noemt putin rationeel.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:35:56 #241
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206203964
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:27 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Ga deze discussie ergens anders voeren. dit is niet het topic daarvoor.
Dat bepaal jij toch niet? Een onderdeel van deze oorlog is de daaruit voortvloeiende energie- en economieproblematiek. Daar gaat deze onderlinge discussie over, waarin ik antwoord op een statement.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:36:39 #242
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206203975
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:35 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Die ex-generaal van ons op TV, noemt putin rationeel.
Dan wil ie dus welbewust de wereld naar de kloten helpen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:37:08 #243
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206203981
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:13 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Ik zou wel een beetje inbinden als ik hun was. Musk is wel beetje zo'n type die ook gwn zn starlink netwerk verder op stuurt en dan hebben ze niets. :P gwn geen aandacht geven
Musk heeft het geld veel te hard nodig. Hij moet/gaat toch de volle mep voor Twitter betalen en door dat nieuws ging het aandeel Tesla goed naar beneden. Het zou me niet verbazen als ze hem eruit werken. Zijn grappen kosten andere mensen heel veel geld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206203998
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dan wil ie dus welbewust de wereld naar de kloten helpen.
Ja, heeft leeft in een andere realiteit, lijkt het. Maar zijn gelieg en gedraai, is niet irriationeel. Hij denkt logisch. Het is alleen 'pure fucking evil'.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:39:12 #245
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206204009
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
Laten we gewoon normaal een discussie voeren hier en niet als klein kind zo lopen te schreeuwen.
Suggereert dat er een discussie is, maar die is er niet. Je legt het graag zo neer als "JA MAAR HIJ IS NIET RATIONEEL! *)". Waarop mensen wel kunnen proberen met je in discussie te gaan, maar schuif je terzijde, want volgens jou is er geen rationaliteit.

Het is dus puur je eigen angstporno bevrediging.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:40:29 #246
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206204029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:38 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Ja, heeft leeft in een andere realiteit, lijkt het. Maar zijn gelieg en gedraai, is niet irriationeel. Hij denkt logisch. Het is alleen 'pure fucking evil'.
Dan moeten we hem harder en sneller kapot maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:42:04 #247
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206204060
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:40 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dat Noord Korea Amerika zou bezetten is eerder science fiction lijkt me , daar waar het origineel een Sovjet bezetting toentertijd zeer zeker denkbaar was
In de remake was de vijand China, maar op het laatste moment durfde de studio dat niet aan, en is het Noord-Korea geworden, wat het direct een belachelijk ongeloofwaardig verhaal maakt.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206204092
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dan moeten we hem harder en sneller kapot maken.
Wie is we? Jullie doen geen fuck behalve stoere woordjes posten.
Vakman pur sang
pi_206204097
Er moeten nieuwe loopgraven aangelegd worden omdat het front ineenstort.

Dit is een trenchdigger.


twitter
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:45:58 #250
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206204103
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wie is we? Jullie doen geen fuck behalve stoere woordjes posten.
Nee, JIJ doet niets anders dan achter je toetsenbord zitten. Ik heb een leven en hobby's.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206204110
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee, JIJ doet niets anders dan achter je toetsenbord zitten. ik heb een leven en hobby's.
Jij zit hier 320% meer dan ik hè?
Vakman pur sang
pi_206204118
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat laatste kan zijn omdat ze hun eigen propaganda echt geloofden (we worden met open armen ontvangen). Hoeft niet te betekenen dat Poetin niet rationeel meer is.
Waarschijnlijk is Poetin hartstikke rationeel. Het is meer het verschil op wiens belang hij zich focust: Op het belang van Rusland als land of het belang van hem zelf en de naaste kliek om hem heen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:47:17 #253
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206204124
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jij zit hier 320% meer dan ik hè?
Bron?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:48:17 #254
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206204140
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:49 schreef Maron het volgende:

[..]
Onze regering vindt het goed dat er dagelijks reclame voor wordt gemaakt op ntb televisie….😕gekkenhuis…
Inderdaad. Prima dat het legaal is (en niet zo geblokkeerd als het sinds vorig jaar is), maar reclame is niet echt nodig. Maar goed, dat staat verder los van Oekraïne natuurlijk, daar hebben ze vast wel iets anders aan hun hoofd dan reclame voor gokken en wedden :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206204141
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:35 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat bepaal jij toch niet? Een onderdeel van deze oorlog is de daaruit voortvloeiende energie- en economieproblematiek. Daar gaat deze onderlinge discussie over, waarin ik antwoord op een statement.
Aangezien de Amerikanen het overgrote merendeel van de militaire steun aan Oekraïne leveren is de Europese energie- en economische problematiek volstrekt irrelevant voor het verdere verloop van de oorlog.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:49:03 #256
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206204144
Even een vraagje als er nu over een week of 3 geen rus meer in heel Oekraine te vinden is .. wat gaat er dan gebeuren
Is het dan alleen nog de grenzen bewaken en het land her op bouwen ?
Of ???
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:49:46 #257
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206204156
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ga dan weg sukkel _O-
Dat maak ik helemaal zelf uit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:50:31 #258
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206204166
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:49 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje als er nu over een week of 3 geen rus meer in heel Oekraine te vinden is .. wat gaat er dan gebeuren
Is het dan alleen nog de grenzen bewaken en het land her op bouwen ?
Of ???
Er zijn nog wat sancties. Dus ik denk dat er dan gepraat gaat worden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206204229
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Er zijn nog wat sancties. Dus ik denk dat er dan gepraat gaat worden.
Ik zie Europese (lees: vooral Duitse) politici ook nog wel in staat om vol op het lobby-orgel te gaan om de sancties vrijwel meteen na een eventuele Russische terugtrekking op te heffen. :X
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:54:00 #260
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206204232
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:45 schreef polderturk het volgende:
Er moeten nieuwe loopgraven aangelegd worden omdat het front ineenstort.

Dit is een trenchdigger.

[ twitter ]
Daar zullen ze er niet veel van hebben aan die kant van de rivier. Lijkt me een topprioriteit voor de Oekraïners om die uit te schakelen.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206204267
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het zou mij niet verbazen. Terminaal ziek wellicht en de wereld maar ff mee de verdoemenis in helpen met z'n resentment.
Je weet maar nooit. We gaan er maar van uit dat Poetin ook geliefden heeft.
Maar ja, Kadyrov gooit zijn tienerkinderen ook voor de kanonnen.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:56:23 #262
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206204268
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:53 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik zie Europese (lees: vooral Duitse) politici ook nog wel in staat om vol op het lobby-orgel te gaan om de sancties vrijwel meteen na een eventuele Russische terugtrekking op te heffen. :X
Ja dat zit er wel in ...
Duitsland heeft nog wel iets met de Russen te verheffen denk ik .
...
NU Moskou in tweeën delen zoals Berlin toen _O- _O_
Maar ben wel benieuwd hoe het daarna gaat ..
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206204297
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:56 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Je weet maar nooit. We gaan er maar van uit dat Poetin ook geliefden heeft.
Maar ja, Kadyrov gooit zijn tienerkinderen ook voor de kanonnen.
Als die net zo hard vechten als pa dan zijn ze nu veilig in Rusland tiktok-filmpjes aan het maken.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:58:09 #264
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206204298
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wie is we? Jullie doen geen fuck behalve stoere woordjes posten.
Gaat alles goed met je ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:58:49 #265
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206204311
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:48 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Aangezien de Amerikanen het overgrote merendeel van de militaire steun aan Oekraïne leveren is de Europese energie- en economische problematiek volstrekt irrelevant voor het verdere verloop van de oorlog.
Ik beweer ook niet dat het relevant is voor het verloop van de oorlog.

Binnen een openbare discussie worden echter doorgaans meerdere aspecten omtrent een onderwerp aangesneden, en dit aspect is er onlosmakelijk mee verbonden. Je reageerde er zelf ook op.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:59:12 #266
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206204319
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ga dan weg sukkel _O-
“Maar ik wil een constructieve discussie”

-begint met schelden

Oké dan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:00:16 #267
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206204337
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:56 schreef RAVW het volgende:

NU Moskou in tweeën delen zoals Berlin toen _O- _O_
Half NAVO, half Chinees.
&lt;signature here&gt;.
pi_206204361
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]
“Maar ik wil een constructieve discussie”

-begint met schelden

Oké dan.
:*
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:02:09 #269
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206204391
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Half NAVO, half Chinees.
wij krijgen het Europese deel en die Chinese magen de rest hebben
AL zit er in het Oosten wel de meeste grondstoffen denk niet dat de VS dit aan China wil over laten
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206204396
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:49 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje als er nu over een week of 3 geen rus meer in heel Oekraine te vinden is ..
Of ???
Behalve dan Poetin in een kooi
pi_206204404
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206204412
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:02 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Behalve dan Poetin in een kooi
Poetlul in een vierkant doosje mag ook.
  Beste debater 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:03:52 #273
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206204433
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:58 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik beweer ook niet dat het relevant is voor het verloop van de oorlog.

Binnen een openbare discussie worden echter doorgaans meerdere aspecten omtrent een onderwerp aangesneden, en dit aspect is er onlosmakelijk mee verbonden. Je reageerde er zelf ook op.
Misschien eens navragen bij ex-DDR burgers, waar ze voor kiezen wanneer Rusland dreigt met of een bom of een terugkeer naar de goede oude tijd. Nogal makkelijk hoe je steevast pretendeert dat 'concessies' van de mensen DAAR in het oostblok nog altijd te verkiezen zijn boven de bom... Die mensen hebben die fijne tijd geleefd terwijl wij in het Westen lekker veilig zaten. Suicidecijfers even opzoeken in het vm. Oostblok, zou ook helpen in je queeste naar 'redelijkheid'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206204439
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:56 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Je weet maar nooit. We gaan er maar van uit dat Poetin ook geliefden heeft.
Maar ja, Kadyrov gooit zijn tienerkinderen ook voor de kanonnen.
Die obese zoon van kadyrov gaat in de loopgraaf aan het spit nog voordat 'ie "dit is heel anders dan call of duty" heeft kunnen zeggen. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door DDDDDaaf op 04-10-2022 21:10:42 ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:04:20 #275
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206204447
quote:
Ik heb geen account :@
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206204451
Als Putin dood is zou ie dan naast Stalin of Lenin in het mausoleum gaan liggen?
Hij lijkt me er narcistisch genoeg voor.
pi_206204466
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:39 schreef ExTec het volgende:

[..]
Suggereert dat er een discussie is, maar die is er niet. Je legt het graag zo neer als "JA MAAR HIJ IS NIET RATIONEEL! *)". Waarop mensen wel kunnen proberen met je in discussie te gaan, maar schuif je terzijde, want volgens jou is er geen rationaliteit.

Het is dus puur je eigen angstporno bevrediging.
Waarom ga je die discussie nog aan dan?

De reden waarom Rusland dacht dat dit wel kon is corruptie van boven naar beneden en een angstcultuur in de informatieketen. Niemand wil slecht nieuws vertellen dus wordt er van de laagste soldaat naar de hoogste ambtenaren een veel te rooskleurig plaatje geschetst waarbij niemand een accuraat plaatje heeft waar het leger staat en waar het leger van Oekraïne staat, waar het Westen gaat staan etc.

Dus kom je binnen in een vijandig land waar molotovs in plaats van bloemen naar je worden gegooid terwijl Dimitri Dimitrovsky toch echt heeft gezegd dat de Oekraïners gek waren op de Russen. Je komt er bovendien ook nog eens gaande de eerste dagen achter dat Oekraïne een heel capabel leger heeft dat niet bij het eerste zuchtje tegenwind op de loop gaat.

Nog later kom je erachter dat je troepen slecht getraind en bemand zijn en je grovere materieel van roest aan elkaar hangt. Dan ga je toch maar eens kijken naar die duizenden stukken materieel die nog in de mottenballen staan, kom je erachter dat de handel inclusief mottenballen verkocht is.

Het Westen dat zich nooit om Oekraïne zou bekommeren blijkt dan ook nog eens volledig geëngageerd te zijn en massa's nieuw spul te gooien en het demasque is compleet. Ondertussen vertelt Dmitri Dmitrovsky je nog dat het op te lossen is door te mobiliseren en er een handig trucje is om dat soort troepen naar het front te krijgen, annexeren. Maar ook dat blijkt volslagen onmogelijk.

Eindresultaat, Rusland op alle mogelijke manieren voor 't gaas en Putin die voor de 300ste keer in de periode dat hij aan de macht is nog eens zegt dat hij toch echt nukes heeft die hij kan gebruiken. WIL ER DAN NIEMAND LUISTEREN? Nou nee dus Putin, je bent irrelevant geworden, doei!
pi_206204469
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:49 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje als er nu over een week of 3 geen rus meer in heel Oekraine te vinden is .. wat gaat er dan gebeuren
Is het dan alleen nog de grenzen bewaken en het land her op bouwen ?
Of ???
Gelijk drie legers op Kamtsjatka zetten
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:06:40 #279
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206204490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Misschien eens navragen bij ex-DDR burgers, waar ze voor kiezen wanneer Rusland dreigt met of een bom of een terugkeer naar de goede oude tijd. Nogal makkelijk hoe je steevast pretendeert dat 'concessies' van de mensen DAAR in het oostblok nog altijd te verkiezen zijn boven de bom... Die mensen hebben die fijne tijd geleefd terwijl wij in het Westen lekker veilig zaten. Suicidecijfers even opzoeken in het vm. Oostblok, zou ook helpen in je queeste naar 'redelijkheid'.
? Daar ging deze discussie totaal niet over.
  Beste debater 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:07:06 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206204499
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:06 schreef Repentless het volgende:

[..]
? Daar ging deze discussie totaal niet over.
Nee, dat antwoord had je nog tegoed.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206204517

Wat een fakers zijn die Russen hè. Betalen mensen om op een plein te feesten en zetten er een juich band onder.
pi_206204522
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:02 schreef RAVW het volgende:

[..]
wij krijgen het Europese deel en die Chinese magen de rest hebben
AL zit er in het Oosten wel de meeste grondstoffen denk niet dat de VS dit aan China wil over laten
Heb je over een x-aantal jaar wellicht hetzelfde met de Chinezen. De grondstoffen voor de Oekraïners ter compensatie en de rest van dat land splitten we wel met hun. Blijft alleen de vraag staan wie Loekashenko wil adopteren.
pi_206204550
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:09:30 #284
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206204553
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dat antwoord had je nog tegoed.
Ah, oké. Bedankt.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:09:33 #285
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206204554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:05 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Dus kom je binnen in een vijandig land waar molotovs in plaats van bloemen naar je worden gegooid terwijl Dimitri Dimitrovsky toch echt heeft gezegd dat de Oekraïners gek waren op de Russen.
Ze kregen toch zonnebloem zaadjes bij binnenkomst
*O*


Blijf ik nog een van de mooiste stukje vinden uit de oorlog
geeft wel aan hoe ze denken over de Russen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206204616
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:58 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik beweer ook niet dat het relevant is voor het verloop van de oorlog.

Binnen een openbare discussie worden echter doorgaans meerdere aspecten omtrent een onderwerp aangesneden, en dit aspect is er onlosmakelijk mee verbonden. Je reageerde er zelf ook op.
Onlosmakelijk verbonden, desondanks volstrekt irrelevant.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206204656
Als dit de huidige situatie juist weergeeft, dan heeft Rusland de helft van het gebied boven de Dnjepr verloren.

twitter
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:15:47 #288
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206204709
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:11 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Onlosmakelijk verbonden, desondanks volstrekt irrelevant.
Voor het verloop, inderdaad. Dat gaf ik al aan. Maar er worden hier toch legio zaken besproken die niet direct over het verloop gaan, maar alles eromheen? Dat is toch volstrekt normaal binnen een intermenselijke discussie?
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:16:56 #289
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206204728
https://www.telegraaf.nl/(...)tussen-vs-en-rusland

quote:
Moskou waarschuwt voor directe oorlog tussen VS en Rusland
12 min geleden in BUITENLAND


NEW YORK/MOSKOU - De Russische regering heeft gewaarschuwd dat de massale wapenleveranties en het verstrekken van inlichtingen door vooral de Verenigde Staten aan Oekraïne het risico van een directe confrontatie tussen Rusland en de NAVO naderbij brengt.
Dit beklemtoonde de Russische gezant Konstantin Vorontsov van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken op een vergadering van de VN in New York.

Het logo van de Navo in Kiev.

De VS leveren niet alleen wapens aan Oekraïne, maar geven volgens Vorontsov ook belangrijke inlichtingen die de strijd bloediger en langer maken.
De Amerikaanse regering heeft volgens de Russische lezing direct partijen ingeschakeld die deelnemen aan de oorlog.

Dinsdag nog stelde de Amerikaanse regering nog eens 625 miljoen dollar extra beschikbaar aan de Oekraïense strijdkrachten. De bedragen die in Oekraïne worden gepompt zijn zelfs voor Amerikaanse waarnemers ,,historisch."
\
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206204743
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:13 schreef polderturk het volgende:
Als dit de huidige situatie juist weergeeft, dan heeft Rusland de helft van het gebied boven de Dnjepr verloren.

[ twitter ]
Gaat het inmiddels niet té hard :? Elke dag weer meer en meer gebied tenrugveroverd.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_206204768
quote:
Poeh, denk dat Biden nu meteen stopt met de hulp hoor :')
Brutal. Fucking. Metal.
  Beste debater 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:18:32 #292
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206204770
quote:
Moet Putin doen, dan kan Polen los en is die oorlog zo klaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:19:04 #293
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_206204792
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:56 schreef RAVW het volgende:

[..]
Ja dat zit er wel in ...
Duitsland heeft nog wel iets met de Russen te verheffen denk ik .
...
NU Moskou in tweeën delen zoals Berlin toen _O- _O_
Maar ben wel benieuwd hoe het daarna gaat ..

Heeft Hitler met terugwerkende kracht toch gewonnen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:19:18 #294
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206204798
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Moet Putin doen, dan kan Polen los en is die oorlog zo klaar.
Wilde net zeggen , die kunnen de russen hun bloed ook wel drinken inderdaad
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Beste debater 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:21:35 #295
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206204865
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206204872
Brutal. Fucking. Metal.
pi_206204889
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:19 schreef RAVW het volgende:

[..]
Wilde net zeggen , die kunnen de russen hun bloed ook wel drinken inderdaad
Polen haten Russen al eeuwenlang en uit de grond van hun hart. Eigenlijk kun je beter stellen dat iedereen, die met Russen te maken heeft (gehad), hen ofwel niet mag of zelfs ronduit haar; buurvolkeren, burgers van landen die door hen bezet zijn geweest, vakantiegangers in Turkse allin-resorts enz. enz. enz.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206204891
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:19 schreef RAVW het volgende:

[..]
Wilde net zeggen , die kunnen de russen hun bloed ook wel drinken inderdaad
De Polen maken er Huzarensalade van.
pi_206204929
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:22 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
De Polen maken er Huzarensalade van.
[ afbeelding ]
:D
Brutal. Fucking. Metal.
pi_206204936
Vol.
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')