Jij zit hier 320% meer dan ik hè?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, JIJ doet niets anders dan achter je toetsenbord zitten. ik heb een leven en hobby's.
Waarschijnlijk is Poetin hartstikke rationeel. Het is meer het verschil op wiens belang hij zich focust: Op het belang van Rusland als land of het belang van hem zelf en de naaste kliek om hem heen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat laatste kan zijn omdat ze hun eigen propaganda echt geloofden (we worden met open armen ontvangen). Hoeft niet te betekenen dat Poetin niet rationeel meer is.
Bron?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zit hier 320% meer dan ik hè?
Inderdaad. Prima dat het legaal is (en niet zo geblokkeerd als het sinds vorig jaar is), maar reclame is niet echt nodig. Maar goed, dat staat verder los van Oekraïne natuurlijk, daar hebben ze vast wel iets anders aan hun hoofd dan reclame voor gokken en weddenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:49 schreef Maron het volgende:
[..]
Onze regering vindt het goed dat er dagelijks reclame voor wordt gemaakt op ntb televisie….😕gekkenhuis…
Aangezien de Amerikanen het overgrote merendeel van de militaire steun aan Oekraïne leveren is de Europese energie- en economische problematiek volstrekt irrelevant voor het verdere verloop van de oorlog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:35 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet? Een onderdeel van deze oorlog is de daaruit voortvloeiende energie- en economieproblematiek. Daar gaat deze onderlinge discussie over, waarin ik antwoord op een statement.
Dat maak ik helemaal zelf uit.quote:
Er zijn nog wat sancties. Dus ik denk dat er dan gepraat gaat worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:49 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje als er nu over een week of 3 geen rus meer in heel Oekraine te vinden is .. wat gaat er dan gebeuren
Is het dan alleen nog de grenzen bewaken en het land her op bouwen ?
Of ???
Ik zie Europese (lees: vooral Duitse) politici ook nog wel in staat om vol op het lobby-orgel te gaan om de sancties vrijwel meteen na een eventuele Russische terugtrekking op te heffen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn nog wat sancties. Dus ik denk dat er dan gepraat gaat worden.
Daar zullen ze er niet veel van hebben aan die kant van de rivier. Lijkt me een topprioriteit voor de Oekraïners om die uit te schakelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:45 schreef polderturk het volgende:
Er moeten nieuwe loopgraven aangelegd worden omdat het front ineenstort.
Dit is een trenchdigger.
[ twitter ]
Je weet maar nooit. We gaan er maar van uit dat Poetin ook geliefden heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen. Terminaal ziek wellicht en de wereld maar ff mee de verdoemenis in helpen met z'n resentment.
Ja dat zit er wel in ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik zie Europese (lees: vooral Duitse) politici ook nog wel in staat om vol op het lobby-orgel te gaan om de sancties vrijwel meteen na een eventuele Russische terugtrekking op te heffen.
Als die net zo hard vechten als pa dan zijn ze nu veilig in Rusland tiktok-filmpjes aan het maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:56 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. We gaan er maar van uit dat Poetin ook geliefden heeft.
Maar ja, Kadyrov gooit zijn tienerkinderen ook voor de kanonnen.
Gaat alles goed met je ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie is we? Jullie doen geen fuck behalve stoere woordjes posten.
Ik beweer ook niet dat het relevant is voor het verloop van de oorlog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Aangezien de Amerikanen het overgrote merendeel van de militaire steun aan Oekraïne leveren is de Europese energie- en economische problematiek volstrekt irrelevant voor het verdere verloop van de oorlog.
“Maar ik wil een constructieve discussie”quote:
Half NAVO, half Chinees.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:56 schreef RAVW het volgende:
NU Moskou in tweeën delen zoals Berlin toen![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Maar ik wil een constructieve discussie”
-begint met schelden
Oké dan.
wij krijgen het Europese deel en die Chinese magen de rest hebbenquote:
Behalve dan Poetin in een kooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:49 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje als er nu over een week of 3 geen rus meer in heel Oekraine te vinden is ..
Of ???
Poetlul in een vierkant doosje mag ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:02 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Behalve dan Poetin in een kooi
Misschien eens navragen bij ex-DDR burgers, waar ze voor kiezen wanneer Rusland dreigt met of een bom of een terugkeer naar de goede oude tijd. Nogal makkelijk hoe je steevast pretendeert dat 'concessies' van de mensen DAAR in het oostblok nog altijd te verkiezen zijn boven de bom... Die mensen hebben die fijne tijd geleefd terwijl wij in het Westen lekker veilig zaten. Suicidecijfers even opzoeken in het vm. Oostblok, zou ook helpen in je queeste naar 'redelijkheid'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat het relevant is voor het verloop van de oorlog.
Binnen een openbare discussie worden echter doorgaans meerdere aspecten omtrent een onderwerp aangesneden, en dit aspect is er onlosmakelijk mee verbonden. Je reageerde er zelf ook op.
Die obese zoon van kadyrov gaat in de loopgraaf aan het spit nog voordat 'ie "dit is heel anders dan call of duty" heeft kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:56 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. We gaan er maar van uit dat Poetin ook geliefden heeft.
Maar ja, Kadyrov gooit zijn tienerkinderen ook voor de kanonnen.
Ik heb geen accountquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:02 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)dbdfec&tab=tab_table
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |