abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 20:33:35 #51
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206228861
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
En de verwachte tegengoal.
What can change the nature of a man?
pi_206228943
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Obispo zit op de bank, die kan er voor de verandering niets aan doen.
Mijn fout. Het gaat me ook niet om de poppetjes an sich, het is echt dat patroon van één iemand maakt een lullige fout en dat wordt dan weer door niemand gecorrigeerd. Terwijl dat toch echt één van de belangrijkste aspecten van verdedigen is, dat je andermans rommel opruimt.

Dat zien we echt veel te weinig bij deze ploeg.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206229354
Ik kan niet eens echt blij zijn met deze overwinning. Zürich was zo slecht, het leek wel het vijfde van Brabantia.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 21:08:56 #54
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_206229384
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik denk dat Ghazi in vorm wel boven die twee komt in de pikorde.
Dat denk (en stiekem hoop) ik ook.
pi_206229472
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik kan niet eens echt blij zijn met deze overwinning. Zürich was zo slecht, het leek wel het vijfde van Brabantia.

Die zijn beter.
pi_206230331
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Staan kennelijk niet voor niets troosteloos onderaan in Zwitserland.
Ach, leuke overwinning
pi_206230339
quote:
Ben er wel 'blij mee' maar je ziet aan alles dat het spel gewoon niet verandert. Aanvallend heb je individuele kwaliteit die met vaak individuele acties tegen zwakkere tegenstanders nog vaak genoeg zullen scoren. Maar het is niet dat je ze met goed positiespel en snelle combinaties weg tikt. Middenveld maakt ook niet echt indruk en verdedigend geef je zelfs tegen een rampzalig Zurich nog een paar joekels van kansen weg en uiteindelijk ook een goal.

Dus ik heb niet zoiets van: goh, wat boeken we toch een vooruitgang. En ik denk dat de spelers en technische staf nu wel er helemaal bijlopen van "Pfooooooh! WAT HEBBEN WE DAT GOED GEDAAN MAN!1!1 EUROPEES SUCCESSEIZOEN IN HET VOORUITZICHT!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206231754
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Die heeft iets om Ruud mee te chanteren, dat kan niet anders.
Je kijkt wel naar de wedstrijden?
pi_206231768
quote:
Cambuur kon ook niet blij zijn met die overwinning, we leken wel koploper van een 4e amateurklasse
pi_206231841
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 23:46 schreef Ciscus het volgende:

[..]
slechtste op het veld.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_206231981
Ik vind Saibari echt een groot talent en zie meer in hem dan in Vertessen, Bakayoko en Madueke. Maar misschien ook doordat zijn type spel me echt kan bekoren.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 00:27:19 #62
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206232039
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 23:46 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Ja hoor, was vandaag ook weer bijzonder matig. Zelfs tegen de amateurs van Zurich. Doet 1 blijkbaar redelijke wedstrijd tegen Feyenoord niets aan af, ik heb even terug gezocht in de topics en ook toen waren de meningen verdeeld over of hij daadwerkelijk goed was. Aan mijn reacties te zien daar vond ik hem ook toen niet goed.

Madueke kan niet snel genoeg terug komen wmb. Erg matige speler voor wat PSV zou moeten nastreven.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:06:07 #63
342627 tja77
pi_206232948
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 00:27 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ja hoor, was vandaag ook weer bijzonder matig. Zelfs tegen de amateurs van Zurich. Doet 1 blijkbaar redelijke wedstrijd tegen Feyenoord niets aan af, ik heb even terug gezocht in de topics en ook toen waren de meningen verdeeld over of hij daadwerkelijk goed was. Aan mijn reacties te zien daar vond ik hem ook toen niet goed.

Madueke kan niet snel genoeg terug komen wmb. Erg matige speler voor wat PSV zou moeten nastreven.
Madueke heeft meer talent in z’n teen dan Saibari in z’n hele lijf. Maar verlangen naar Madueke is ook gebasseerd op een enkele goede wedstrijd. Die gozer heeft zichzelf behoorlijk wat wedstrijden voor lul gezet met z’n kwartierttje tot 20 minuten voluit gaan en vervolgens bal na bal in te leveren en zichzelf vast te lopen in de zoveelste egoïstische aktie.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:06:01 #64
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206233322
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 08:06 schreef tja77 het volgende:

[..]
Madueke heeft meer talent in z’n teen dan Saibari in z’n hele lijf. Maar verlangen naar Madueke is ook gebasseerd op een enkele goede wedstrijd. Die gozer heeft zichzelf behoorlijk wat wedstrijden voor lul gezet met z’n kwartierttje tot 20 minuten voluit gaan en vervolgens bal na bal in te leveren en zichzelf vast te lopen in de zoveelste egoïstische aktie.
Eens, Madueke heeft ook genoeg hele matige wedstrijden gehad buiten de eerste 15 min oid. Dan was die weer eens opgebrand of geblesseerd. Maar met Madueke heb ik persoonlijk wel het idee dat er altijd iets kan gebeuren, Saibari zie ik aanvallend niet heel veel doen of toevoegen. Hij maakt vaak de verkeerde keuzes of lijkt oogkleppen op te hebben. Eerlijk is eerlijk, hij doet defensief wel prima mee, dat is ook geen gegeven voor een buitenspeler.
pi_206233380
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 00:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind Saibari echt een groot talent en zie meer in hem dan in Vertessen, Bakayoko en Madueke. Maar misschien ook doordat zijn type spel me echt kan bekoren.
Mwa, ik denk niet dat ie meer dan 5x gaat scoren dit seizoen.
pi_206233390
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:16 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Mwa, ik denk niet dat ie meer dan 5x gaat scoren dit seizoen.
Als PSV 'n fatsoenlijk alternatief zou hebben gehad, zou 'ie ook amper spelen. En als er iemand had getraind die niet vorig jaar bij Jong PSV trainde, zou 'ie ook nu niet veel hebben gespeeld.

Vind het een enorm beperkte speler.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:18:00 #67
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206233942
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:18 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als PSV 'n fatsoenlijk alternatief zou hebben gehad, zou 'ie ook amper spelen. En als er iemand had getraind die niet vorig jaar bij Jong PSV trainde, zou 'ie ook nu niet veel hebben gespeeld.

Vind het een enorm beperkte speler.
Dat hij in 814 gespeelde minuten dit jaar 0x scoort en 1 assist heeft, als linksbuiten en soms als spits, zegt genoeg.
pi_206234537
xG genot gisteren. :D

twitter
pi_206234559
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[ twitter ]
Bewijsstuk nummer miljoen dat xG een kwaadaardige tumor is als argument in een voetbalanalyse/discussie.
pi_206234570
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ben er wel 'blij mee' maar je ziet aan alles dat het spel gewoon niet verandert. Aanvallend heb je individuele kwaliteit die met vaak individuele acties tegen zwakkere tegenstanders nog vaak genoeg zullen scoren. Maar het is niet dat je ze met goed positiespel en snelle combinaties weg tikt. Middenveld maakt ook niet echt indruk en verdedigend geef je zelfs tegen een rampzalig Zurich nog een paar joekels van kansen weg en uiteindelijk ook een goal.

Dus ik heb niet zoiets van: goh, wat boeken we toch een vooruitgang. En ik denk dat de spelers en technische staf nu wel er helemaal bijlopen van "Pfooooooh! WAT HEBBEN WE DAT GOED GEDAAN MAN!1!1 EUROPEES SUCCESSEIZOEN IN HET VOORUITZICHT!"
ach, vorig jaar won Eintracht Frankfurt de Europa League terwijl ze een verschrikkelijk Bundesliga seizoen hadden ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_206234591
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[ twitter ]
1.18 xG?

Hoe kan dat nou weer?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:48:58 #72
342627 tja77
pi_206234631
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Bewijsstuk nummer miljoen dat xG een kwaadaardige tumor is als argument in een voetbalanalyse/discussie.
12 Schoten waarvan 8 op doel, xG zegt vaak geen fuck.
pi_206234666
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Nee bewijs dat PSV te weinig kansen creëert uit open spel en te veel afhankelijk is van bevliegingen van individuele spelers met een aardig schot.
pi_206234682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nee bewijs dat PSV te weinig kansen creëert uit open spel en te veel afhankelijk is van bevliegingen van individuele spelers met een aardig schot.
Wellicht moet je een keer daadwerkelijk een wedstrijd kijken in plaats van je achterlijke stokpaardjes als waarheid in elk topic te deponeren.
pi_206234692
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

@Littlerabbit Geen achterlijke stokpaardjes, Grrrr had precies dezelfde analyse.
pi_206234845
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dat hij in 814 gespeelde minuten dit jaar 0x scoort en 1 assist heeft, als linksbuiten en soms als spits, zegt genoeg.
Hij scoort inderdaad vrij weinig, terwijl hij wel kansen krijgt. Als coach ben je in ieder geval heel blij met zo'n speler, hij voert zijn taak goed uit. Ik geniet van zijn spel.

Ik was ook de grootste fan van Khoklov, al waren zijn statistieken ook knap beroerd.
pi_206235526
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:12 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Hij scoort inderdaad vrij weinig, terwijl hij wel kansen krijgt. Als coach ben je in ieder geval heel blij met zo'n speler, hij voert zijn taak goed uit. Ik geniet van zijn spel.

Ik was ook de grootste fan van Khoklov, al waren zijn statistieken ook knap beroerd.
Poster van johann vogel boven je bed.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:14:49 #78
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206235643
En dan zondag gewoon weer verliezen van Heerenveen zeker :')
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:39:31 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206236463
quote:

[..]

Iedere trainer heeft wel zo'n goed luisterend werkertje dat ze meenemen, bij Van Bommel was het Sadilek maar het punt is dat deze jongen gewoon niet genoeg is ondanks z'n inzet.
pi_206236667
quote:

Die kon soms fantastische dingen laten zien, met de nadruk op soms :T
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:07:01 #81
342627 tja77
pi_206236726
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Iedere trainer heeft wel zo'n goed luisterend werkertje dat ze meenemen, bij Van Bommel was het Sadilek maar het punt is dat deze jongen gewoon niet genoeg is ondanks z'n inzet.
Zou ook ietwat optimistisch zijn dat een speler die vorig seizoen in de KKD niet eens opviel, het jaar erop een basisplaats zou afdwingen ten koste van een Madueke. Ik verwacht wel dat er nog wat rek in zit bij Saibari, eerste seizoen bij het eerste en dan vol aan de bak tegen ploegen als Monaco, Rangers en Feyenoord kan best ff wennen zijn. Afschrijven vind ik nog voorbarig.
pi_206236819
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Toch zijn dat soort jongens soms gewoon goud waard. In de juiste wedstrijd. Een Hendrix of Lucius hebben echt vlagen gehad waarbij ze enorm belangrijk waren. Ziyech wordt nog badend in het zweet wakker van Hendrix en Lucius in de CL tegen de Europese top was ook puur genot.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:52:23 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206237100
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Toch zijn dat soort jongens soms gewoon goud waard. In de juiste wedstrijd. Een Hendrix of Lucius hebben echt vlagen gehad waarbij ze enorm belangrijk waren. Ziyech wordt nog badend in het zweet wakker van Hendrix en Lucius in de CL tegen de Europese top was ook puur genot.
ik weet dat Hendrix lelijk is maar denk niet dat Ziyech daar nog wakker van ligt
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:55:25 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206237114
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:07 schreef tja77 het volgende:

[..]
Zou ook ietwat optimistisch zijn dat een speler die vorig seizoen in de KKD niet eens opviel, het jaar erop een basisplaats zou afdwingen ten koste van een Madueke. Ik verwacht wel dat er nog wat rek in zit bij Saibari, eerste seizoen bij het eerste en dan vol aan de bak tegen ploegen als Monaco, Rangers en Feyenoord kan best ff wennen zijn. Afschrijven vind ik nog voorbarig.
Ik denk zelfs dat Madueke nu veel beter gemaakt wordt dan hij is, dat heb je vaker met spelers die afwezig zijn maar beter dan Saibari is hij sowieso, heeft tenminste diepgang en dat heb je gewoon nodig op die positie.
pi_206237170
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 00:17 schreef Ciscus het volgende:
Het is geen buitenspeler. Het zou wat mij betreft, maar ik val een beetje in herhaling, een prima box-to-box speler zijn.
pi_206237191
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk zelfs dat Madueke nu veel beter gemaakt wordt dan hij is, dat heb je vaker met spelers die afwezig zijn maar beter dan Saibari is hij sowieso, heeft tenminste diepgang en dat heb je gewoon nodig op die positie.
Madueke is extreem explosief. Dat is dan ook mede de reden voor zijn enorme aantal spierblessures lijkt me.
Maar ik vind hem wel erg goed hoor. Hij is in staat om met een individuele actie een wedstrijd te beslissen. Als hij het echter niet op zijn heupen heeft heb je er helemaal niets aan.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:09:34 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206237213
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Madueke is extreem explosief. Dat is dan ook mede de reden voor zijn enorme aantal spierblessures lijkt me.
Maar ik vind hem wel erg goed hoor. Hij is in staat om met een individuele actie een wedstrijd te beslissen. Als hij het echter niet op zijn heupen heeft heb je er helemaal niets aan.
Ik heb het idee dat hij wat teveel ruimte nodig heeft maar het is alweer een tijdje geleden dat ik hem heb zien spelen, maar zeker een leuke (en snelle) speler.
pi_206237242
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat hij wat teveel ruimte nodig heeft maar het is alweer een tijdje geleden dat ik hem heb zien spelen, maar zeker een leuke (en snelle) speler.
Hij kan prima in de kleine ruimte. Probleem is dat hij inderdaad wel heel snel de ruimte opzoekt. Ook als dat niet kan. :)
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:31:41 #89
342627 tja77
pi_206240052
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Door wie wordt Madueke beter gemaakt dan dat hij is? Volgens mij zeg ik in post #63 wat anders. Feit is wel dat Madueke beter is dan Saibari en die laatste dus niet als basisspeler is gehaald. Leuk voor de laatste 20 minuten of bekerwedstrijd tegen een KKD ploeg.
pi_206240545
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:31 schreef tja77 het volgende:

[..]
Door wie wordt Madueke beter gemaakt dan dat hij is? Volgens mij zeg ik in post #63 wat anders. Feit is wel dat Madueke beter is dan Saibari en die laatste dus niet als basisspeler is gehaald. Leuk voor de laatste 20 minuten of bekerwedstrijd tegen een KKD ploeg.
Ik vind Saibari en Madueke vooral totaal anders.

Madueke heeft veel dreiging en dynamiek, maar het enige wat hij er mee doet is zichzelf vastlopen.

Saibari neemt geen enkel risico, heeft daardoor nul dreiging, maar raakt ook minder vaak dom de bal kwijt.

Aan beide heb je vrij weinig.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:29:33 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206242106
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:31 schreef tja77 het volgende:

[..]
Niet door jou specifiek hoor maar in het algemeen en Saibari prima om erbij te hebben maar wat jij ook zegt, niet voor de basis
pi_206242143
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Het is geen buitenspeler. Het zou wat mij betreft, maar ik val een beetje in herhaling, een prima box-to-box speler zijn.
Vind ik wel een interessante gedachte!
pi_206242220
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Die kon soms fantastische dingen laten zien, met de nadruk op soms :T
Een beetje zoals Gaston Pereiro. Je wint met dat soort spelers geen CL helaas.
pi_206243136
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Ik zie hem wel als linkermiddenvelder in een 4-4-2 ja.
pi_206255130
Zijn we klaar voor ons standaard puntenverlies / verliespotje?
U MAD?
  zondag 9 oktober 2022 @ 09:24:03 #96
342627 tja77
pi_206258630
Bosz is beschikbaar, zullen we Ruudje inwisselen?
pi_206259436
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 09:24 schreef tja77 het volgende:
Bosz is beschikbaar, zullen we Ruudje inwisselen?
Kamikaze-voetbal galore.
pi_206260928
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:43 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Een beetje zoals Gaston Pereiro. Je wint met dat soort spelers geen CL helaas.
Er staat er bij PSV niet eentje in waarmee je de CL wint.
pi_206261466
twitter
pi_206261703
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Wat een willekeurige opsomming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')