Mijn fout. Het gaat me ook niet om de poppetjes an sich, het is echt dat patroon van één iemand maakt een lullige fout en dat wordt dan weer door niemand gecorrigeerd. Terwijl dat toch echt één van de belangrijkste aspecten van verdedigen is, dat je andermans rommel opruimt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Obispo zit op de bank, die kan er voor de verandering niets aan doen.
Dat denk (en stiekem hoop) ik ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat Ghazi in vorm wel boven die twee komt in de pikorde.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik kan niet eens echt blij zijn met deze overwinning. Zürich was zo slecht, het leek wel het vijfde van Brabantia.
Staan kennelijk niet voor niets troosteloos onderaan in Zwitserland.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik kan niet eens echt blij zijn met deze overwinning. Zürich was zo slecht, het leek wel het vijfde van Brabantia.
Ben er wel 'blij mee' maar je ziet aan alles dat het spel gewoon niet verandert. Aanvallend heb je individuele kwaliteit die met vaak individuele acties tegen zwakkere tegenstanders nog vaak genoeg zullen scoren. Maar het is niet dat je ze met goed positiespel en snelle combinaties weg tikt. Middenveld maakt ook niet echt indruk en verdedigend geef je zelfs tegen een rampzalig Zurich nog een paar joekels van kansen weg en uiteindelijk ook een goal.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je kijkt wel naar de wedstrijden?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die heeft iets om Ruud mee te chanteren, dat kan niet anders.
Cambuur kon ook niet blij zijn met die overwinning, we leken wel koploper van een 4e amateurklassequote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ja hoor, was vandaag ook weer bijzonder matig. Zelfs tegen de amateurs van Zurich. Doet 1 blijkbaar redelijke wedstrijd tegen Feyenoord niets aan af, ik heb even terug gezocht in de topics en ook toen waren de meningen verdeeld over of hij daadwerkelijk goed was. Aan mijn reacties te zien daar vond ik hem ook toen niet goed.quote:
Madueke heeft meer talent in z’n teen dan Saibari in z’n hele lijf. Maar verlangen naar Madueke is ook gebasseerd op een enkele goede wedstrijd. Die gozer heeft zichzelf behoorlijk wat wedstrijden voor lul gezet met z’n kwartierttje tot 20 minuten voluit gaan en vervolgens bal na bal in te leveren en zichzelf vast te lopen in de zoveelste egoïstische aktie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja hoor, was vandaag ook weer bijzonder matig. Zelfs tegen de amateurs van Zurich. Doet 1 blijkbaar redelijke wedstrijd tegen Feyenoord niets aan af, ik heb even terug gezocht in de topics en ook toen waren de meningen verdeeld over of hij daadwerkelijk goed was. Aan mijn reacties te zien daar vond ik hem ook toen niet goed.
Madueke kan niet snel genoeg terug komen wmb. Erg matige speler voor wat PSV zou moeten nastreven.
Eens, Madueke heeft ook genoeg hele matige wedstrijden gehad buiten de eerste 15 min oid. Dan was die weer eens opgebrand of geblesseerd. Maar met Madueke heb ik persoonlijk wel het idee dat er altijd iets kan gebeuren, Saibari zie ik aanvallend niet heel veel doen of toevoegen. Hij maakt vaak de verkeerde keuzes of lijkt oogkleppen op te hebben. Eerlijk is eerlijk, hij doet defensief wel prima mee, dat is ook geen gegeven voor een buitenspeler.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Madueke heeft meer talent in z’n teen dan Saibari in z’n hele lijf. Maar verlangen naar Madueke is ook gebasseerd op een enkele goede wedstrijd. Die gozer heeft zichzelf behoorlijk wat wedstrijden voor lul gezet met z’n kwartierttje tot 20 minuten voluit gaan en vervolgens bal na bal in te leveren en zichzelf vast te lopen in de zoveelste egoïstische aktie.
Mwa, ik denk niet dat ie meer dan 5x gaat scoren dit seizoen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind Saibari echt een groot talent en zie meer in hem dan in Vertessen, Bakayoko en Madueke. Maar misschien ook doordat zijn type spel me echt kan bekoren.
Als PSV 'n fatsoenlijk alternatief zou hebben gehad, zou 'ie ook amper spelen. En als er iemand had getraind die niet vorig jaar bij Jong PSV trainde, zou 'ie ook nu niet veel hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:16 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat ie meer dan 5x gaat scoren dit seizoen.
Dat hij in 814 gespeelde minuten dit jaar 0x scoort en 1 assist heeft, als linksbuiten en soms als spits, zegt genoeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als PSV 'n fatsoenlijk alternatief zou hebben gehad, zou 'ie ook amper spelen. En als er iemand had getraind die niet vorig jaar bij Jong PSV trainde, zou 'ie ook nu niet veel hebben gespeeld.
Vind het een enorm beperkte speler.
Bewijsstuk nummer miljoen dat xG een kwaadaardige tumor is als argument in een voetbalanalyse/discussie.quote:
ach, vorig jaar won Eintracht Frankfurt de Europa League terwijl ze een verschrikkelijk Bundesliga seizoen haddenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben er wel 'blij mee' maar je ziet aan alles dat het spel gewoon niet verandert. Aanvallend heb je individuele kwaliteit die met vaak individuele acties tegen zwakkere tegenstanders nog vaak genoeg zullen scoren. Maar het is niet dat je ze met goed positiespel en snelle combinaties weg tikt. Middenveld maakt ook niet echt indruk en verdedigend geef je zelfs tegen een rampzalig Zurich nog een paar joekels van kansen weg en uiteindelijk ook een goal.
Dus ik heb niet zoiets van: goh, wat boeken we toch een vooruitgang. En ik denk dat de spelers en technische staf nu wel er helemaal bijlopen van "Pfooooooh! WAT HEBBEN WE DAT GOED GEDAAN MAN!1!1 EUROPEES SUCCESSEIZOEN IN HET VOORUITZICHT!"
12 Schoten waarvan 8 op doel, xG zegt vaak geen fuck.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bewijsstuk nummer miljoen dat xG een kwaadaardige tumor is als argument in een voetbalanalyse/discussie.
Nee bewijs dat PSV te weinig kansen creëert uit open spel en te veel afhankelijk is van bevliegingen van individuele spelers met een aardig schot.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bewijsstuk nummer miljoen dat xG een kwaadaardige tumor is als argument in een voetbalanalyse/discussie.
Wellicht moet je een keer daadwerkelijk een wedstrijd kijken in plaats van je achterlijke stokpaardjes als waarheid in elk topic te deponeren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee bewijs dat PSV te weinig kansen creëert uit open spel en te veel afhankelijk is van bevliegingen van individuele spelers met een aardig schot.
@Littlerabbit Geen achterlijke stokpaardjes, Grrrr had precies dezelfde analyse.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben er wel 'blij mee' maar je ziet aan alles dat het spel gewoon niet verandert. Aanvallend heb je individuele kwaliteit die met vaak individuele acties tegen zwakkere tegenstanders nog vaak genoeg zullen scoren. Maar het is niet dat je ze met goed positiespel en snelle combinaties weg tikt. Middenveld maakt ook niet echt indruk en verdedigend geef je zelfs tegen een rampzalig Zurich nog een paar joekels van kansen weg en uiteindelijk ook een goal.
Dus ik heb niet zoiets van: goh, wat boeken we toch een vooruitgang. En ik denk dat de spelers en technische staf nu wel er helemaal bijlopen van "Pfooooooh! WAT HEBBEN WE DAT GOED GEDAAN MAN!1!1 EUROPEES SUCCESSEIZOEN IN HET VOORUITZICHT!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |