quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Simons een linie terug ipv Til, Vertessen in de spits, El Ghazi ipv Saibari en Veerman op de bank voor Guti, naar het schijnt.
Branthwaite staat er ook weer naast ten faveure van Ramalho. Wijziging 6480 in de verdediging dit jaar. Misschien hadden we een fatsoenlijke verdediger moeten halen.
Speelde tegen Feyenoord gewoon goed hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die heeft iets om Ruud mee te chanteren, dat kan niet anders.
Vond je? Ik heb in mijn hoofd zitten dat die al wedstrijden achter elkaar dramatisch is, maar kan er naast zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Speelde tegen Feyenoord gewoon goed hoor.
Je zit er naast maar dat is niet erg.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vond je? Ik heb in mijn hoofd zitten dat die al wedstrijden achter elkaar dramatisch is, maar kan er naast zitten natuurlijk.
Geniet er nou maar van, zo vaak gaat dit niet gebeuren hoor. Zürich speelt wel heel HEEEEEL slecht trouwens.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:10 schreef RipCity het volgende:
Eerst maar Heerenveen Uit afwachten. Daarna pas weer positief zijn.
Typetje dat het nooit heel slecht doet, maar voor de positie waar hij op speelt is het rendement tot nu toe compleet onder de maat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Speelde tegen Feyenoord gewoon goed hoor.
Geen basismateriaal, maar dat is hij bij een fitte selectie ook niet hè. Hij en Bakayoko zijn normaal gesproken de backups voor Madueke en Gakpo.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Typetje dat het nooit heel slecht doet, maar voor de positie waar hij op speelt is het rendement tot nu toe compleet onder de maat.
Maar goed, als selectievulling kan ik hem wel waarderen.
Ik denk dat Ghazi in vorm wel boven die twee komt in de pikorde.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen basismateriaal, maar dat is hij bij een fitte selectie ook niet hè. Hij en Bakayoko zijn normaal gesproken de backups voor Madueke en Gakpo.
Obispo zit op de bank, die kan er voor de verandering niets aan doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mwene in de fout, Obispo dekt niet goed en dan zal Benitez hem natuurlijk ook niet tegenhouden. Zo hebben we er al heel wat gezien en zullen we nog wel meer te zien krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |